uhu Αύγουστος 28, 2017 #4681 Αύγουστος 28, 2017 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Δες κάποιο με τον 1.5 dci της ρενώ κατά προτίμηση με τα 110 άλογα και με τον 1.6 multijet της fiat με τα 120 άλογα. Η υλοποίηση πάρε όποιο σ'αρέσει, το πρώτο βγαίνει σε Renault, Dacia, Mercedes και το δεύτερο σε Alfa Romeo, Fiat etc. Ο 1,5 diesel της renault μπαίνει και σε όλα τα nissan. qashquai, pulsar ακόμα και σε mini van της... Ωραίο μοτεράκι. Μετά μη φανταστείς ότι υπάρχουν άπειρα dieselοκίνητα συνολα. Νομίζω ότι η psa group έχει άλλον έναν πασπαρτού στα 1,6 ο οποίος φοριέται απο peugeot - citroen (μελλοντικά και απο opel...) και νομίζω ότι εκεί πατάει και η ford η οποία δίνει με την σειρά της τις παλιότερες version του συγκεκριμένου στην volvo. Τα βγάζουν τα λεφτά τους τα dieselάκια αλλά δεν είναι για 5000χλμ το χρόνο. Πάνω απο 10000 αξίζει ναι. Μελλοντικά θα πάμε όλοι σε ηλεκτρικά, αφού φάμε την επόμενη 15 ετία στην μάπα 2-3 γενιές hybrid = όλη η πολυπλοκότητα αυτοκινήτων με MEK + όλη η πολυπλοκότητα των ηλεκτροκίνητων μαζί. Διπλά μοτέρ, μπαταρίες + ντεπόζιτα μαζί, αντλίες και φορτιστές μαζί, θα χαλάει κάτι και δε θα ξέρεις αν είναι ηλεκτρικό η μηχανικό... Για μένα καλύτερα αυτή την μαύρη περίοδο να την περάσω με diesel... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 28, 2017 από uhu 2
Nickzzz Αύγουστος 28, 2017 #4682 Αύγουστος 28, 2017 3 hours ago, sotiris said: .. Τα diesel ευνοήθηκαν στο φορολογικό σύστημα της Ευρώπης διότι ως τεχνολογία βγάζουν λιγότερο CO2. Αν ήθελαν να περιορίσουν την πετρελαιοκίνηση θα έπρεπε να έχουν ένα multiplier με το μέσο λόγο NOx diesel / βενζίνης. ... Αυτό το κάνουν στην Σουηδία. Τα τέλη (που βασίζονται στο CO2) είναι × 2 για τα πετρέλαια. Το καύσιμο είναι περίπου ~€0,1 φτηνότερο. Περιορισμός στην πετρελαιοκίνηση από αυτά μάλλον μηδενικός.
GriGaS Αύγουστος 28, 2017 #4683 Αύγουστος 28, 2017 Νομίζω πως ένα normal Tesla κάνει 4-5 χλμ ανά kwh. Εάν υποθέσουμε ότι μπορείς να φορτίζεις μόνο με νυχτερινό το οποίο έχει κόστος κάπου 12 λεπτά την kwh χωρίς επιπλέον χρεώσεις και επιβαρύνσεις, μιλάμε για 2,5 - 3 λεπτά το χιλιόμετρο. 1
uhu Αύγουστος 28, 2017 #4684 Αύγουστος 28, 2017 πριν 51 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: Νομίζω πως ένα normal Tesla κάνει 4-5 χλμ ανά kwh. Εάν υποθέσουμε ότι μπορείς να φορτίζεις μόνο με νυχτερινό το οποίο έχει κόστος κάπου 12 λεπτά την kwh χωρίς επιπλέον χρεώσεις και επιβαρύνσεις, μιλάμε για 2,5 - 3 λεπτά το χιλιόμετρο. Εντάξει δεν είναι και τζάμπα. Μην κάνεις όλους τους υπολογισμούς με την καλύτερη των περιπτώσεων. Να σου κάνω εγώ αλλιώς τον υπολογισμό. 1) Οι μπαταρίες χάνουν ενα 25% στην πενταετία. Άρα στην 10ετία αν βγάζεις το 1/4 της αρχικής αυτονομίας θα είσαι και τυχερός. Άρα αλλαγή μπαταρίας ή άλλο EV... 2) Αν δεν υπάρχει το νυχτερινό, και αν ανεβαίνεις και κλίμακα κατανάλωσης στην ΔΕΗ χρεώνεσαι παραπάνω και το υπόλοιπο ρεύμα που καις στο σπίτι. Αν έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο σίγουρα θα έχεις και μια αντλία θέρμανσης για το σπίτι. (σκέψου τώρα να κάθεσαι να υπολογίζεις πόσο το φορτίζεις μην ξεφύγεις σε κλίμακα και σου ανεβάσει και το κόστος θέρμανσης...) Αν και λογικά αυτές οι κατηγορίες θα είναι μόνιμα στην υψηλότερη κατηγορία κατανάλωσης της ΔΕΗ... 3
GriGaS Αύγουστος 28, 2017 #4685 Αύγουστος 28, 2017 Δε διαφωνώ, απλά έδειξα πως υπό προϋποθέσεις δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα...
uhu Αύγουστος 28, 2017 #4686 Αύγουστος 28, 2017 (edited) πριν 4 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε: Δε διαφωνώ, απλά έδειξα πως υπό προϋποθέσεις δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα... Συμφωνώ και αν είσαι και βορειοευρωπαϊος και λες ότι θα το ξεφορτωθώ στην 6ετία στον ιθαγενή από την νότια Ευρώπη είναι ακόμα καλύτερα... Και μετά θα παλεύουν να τα κάνουν εδώ να ξαναδουλέψουν με μπαταρίες απο το gearbest και το banggood... Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 28, 2017 από uhu 1 4
f117 Αύγουστος 28, 2017 #4687 Αύγουστος 28, 2017 Αμα κανεις 15+ τον χρονο παρε diesel. Πολυ ανετο στηνν οδηγηση και ειναι ιδανικο για επαρχια για μενα.... Πεταλιδι καλαματα με νορμαλ προς γρηγορη οδηγηση εγω ειμαι στο 4.2λτ/100χιλ. Ειναι πιο ανετο/ξεκουραστο στην οδηγηση Ανταλλακτικα λιγο πιο ακριβα απο βενζ Πιο ευαισθητο στην κακη ποιοτητα καυσιμου (βαζε στην shell διπλα απο εκει που βγαινει η εθνικη στο αεροδρομιο κ δε θα εχεις θεμα). Δες για κανα opel astra 1.6 (115ps-160ps) 2
astrolabos Αύγουστος 28, 2017 Author #4688 Αύγουστος 28, 2017 15+ δε κάνω. Γύρω στα 10k το χρόνο είμαι.
Hydra Αύγουστος 28, 2017 #4689 Αύγουστος 28, 2017 (edited) Εντελώς καθυστερημένα πήρα το δίπλωμα (Αθήνα, αλάδωτα με τη δεύτερη), και ψάχνομαι γι' αμαξάκι. Χωρίς λόγο μου έχουν κάτσει στο μάτι τα Opel Corsa περιόδου 2004-2006. Οι τιμές μου φαίνονται πολύ χαμηλές (3k για μοντέλα με 110-140 χιλ. χλμ ας πούμε). Καμία εμπειρία απ' αυτά έχει κανείς; Πιο αξιόπιστα μου φαίνονται απ' τα Seat Ibiza που τα σκοτώνουν 1.500 ευρώ. Υ.Γ.: *Wants to make love with Giulietta, but...* Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 28, 2017 από Hydra 1
astrolabos Αύγουστος 28, 2017 Author #4690 Αύγουστος 28, 2017 Και εγώ Κώστα για μεταχειρισμένο πήγα, εμπιστεύτηκα γνωστό και μου έσκασε νοικιάρικο και το πλήρωσα διπλό. Τα μεταχειρισμένα θέλουν πολύ προσοχή και ψάξιμο. 1
sotiris Αύγουστος 28, 2017 #4691 Αύγουστος 28, 2017 4 hours ago, GriGaS said: Νομίζω πως ένα normal Tesla κάνει 4-5 χλμ ανά kwh. Εάν υποθέσουμε ότι μπορείς να φορτίζεις μόνο με νυχτερινό το οποίο έχει κόστος κάπου 12 λεπτά την kwh χωρίς επιπλέον χρεώσεις και επιβαρύνσεις, μιλάμε για 2,5 - 3 λεπτά το χιλιόμετρο. Μάλλον πολλά λες, γιατί το P85 που είναι 85 kwh δεν νομίζω να βγάζει 85 * 5 = 440 χιλιόμετρα. Θα είναι κάπου στα 300. Πες όμως ότι ισχύει αυτό που λες, 3.5 ευρώ στα 100 100 χιλιόμετρα = 3 λίτρα diesel. Υπάρχουν μικρά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν παραπλήσια αυτονομία. Τώρα θεωρώντας δεδομένο ότι μένεις σε μονοκατοικία, έχεις εγκαταστήσει κάποιο σύστημα quick charge της Tesla (γιατί 10 KW παροχή στα διαμερίσματα με κεντρική ασφάλεια 25άρα αμφιβάλλω) έχεις τα προβλήματα ότι: 1. Αν ξεκινήσει να φορτίζει με το ημερήσιο (αλήθεια προλαβαίνει να φορτίσει με το νυχτερινό?) την πάτησες. 2. Αν σκεφτείς ότι θα το χρησιμοποιείς για το μισό του range θες 40 KWh τη μέρα ή 10 ώρες θερμοσίφωνα. Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν αυξάνουν με τις κιλοβατώρες του νυχτερινού? (δεν το θυμάμαι). Επίσης υπάρχει το άλλο πρόβλημα του αν υπάρχουν οι διαθέσιμοι υποσταθμοί της ΔΕΗ για μια πλήρη ηλεκτροκίνητη πόλη και το χειρότερο βέβαια όταν θα υποχρεωθούμε κάποτε το 2050 να κινούμαστε ηλεκτρικά πολύ φοβάμαι ότι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις για να αντισταθμιστούν οι επενδύσεις της ΔΕΗ θα είναι όσο οι φόροι σήμερα στη βενζίνη, δηλαδή στο 50 ευρω ισούται 15 ευρώ βενζίνη και 35 ευρώ φόροι.
Nickzzz Αύγουστος 28, 2017 #4692 Αύγουστος 28, 2017 1 hour ago, astrolabos said: 15+ δε κάνω. Γύρω στα 10k το χρόνο είμαι. Μείνε σε βενζίνη. 2
GriGaS Αύγουστος 28, 2017 #4693 Αύγουστος 28, 2017 The EPA rated the 2017 90D Model S's energy consumption at 200.9 watt-hours per kilometer https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S πριν 51 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: Τώρα θεωρώντας δεδομένο ότι μένεις σε μονοκατοικία, έχεις εγκαταστήσει κάποιο σύστημα quick charge της Tesla (γιατί 10 KW παροχή στα διαμερίσματα με κεντρική ασφάλεια 25άρα αμφιβάλλω) έχεις τα προβλήματα ότι: 1. Αν ξεκινήσει να φορτίζει με το ημερήσιο (αλήθεια προλαβαίνει να φορτίσει με το νυχτερινό?) την πάτησες. θεώρησα δεδομένο το τριφασικό (είναι πολύ σπάνιο μονοφασικό με νυχτερινό). 25άρα ασφάλεια δεν υπάρχει. 35άρα έχει το μονοφασικό και 3χ35 το οικιακό τριφασικό (σε επαγγελματικά υπάρχει και 3χ25). ο τριφασικός οικιακός της tesla για ευρώπη νομίζω είναι 3χ16Α. πριν 53 λεπτά, το μέλος sotiris έγραψε: 2. Αν σκεφτείς ότι θα το χρησιμοποιείς για το μισό του range θες 40 KWh τη μέρα ή 10 ώρες θερμοσίφωνα. Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεν αυξάνουν με τις κιλοβατώρες του νυχτερινού? (δεν το θυμάμαι). ευτυχώς για όλους μας όχι. 1
sotiris Αύγουστος 28, 2017 #4694 Αύγουστος 28, 2017 1 hour ago, GriGaS said: The EPA rated the 2017 90D Model S's energy consumption at 200.9 watt-hours per kilometer https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_S θεώρησα δεδομένο το τριφασικό (είναι πολύ σπάνιο μονοφασικό με νυχτερινό). 25άρα ασφάλεια δεν υπάρχει. 35άρα έχει το μονοφασικό και 3χ35 το οικιακό τριφασικό (σε επαγγελματικά υπάρχει και 3χ25). ο τριφασικός οικιακός της tesla για ευρώπη νομίζω είναι 3χ16Α. ευτυχώς για όλους μας όχι. Ψημμένο σε βλέπω, παρήγγειλες το model 3?
GriGaS Αύγουστος 28, 2017 #4695 Αύγουστος 28, 2017 Μόλις τώρα, το μέλος sotiris έγραψε: Ψημμένο σε βλέπω, παρήγγειλες το model 3? όνειρα αυγουστιάτικης νυκτός...
slalom Αύγουστος 28, 2017 #4696 Αύγουστος 28, 2017 (edited) πριν 22 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Το next best thing για τους Γερμανούς θα είναι το CNG και κάπως θα χώσουν τα υβριδικά όταν γίνουν ανταγωνιστικές οι γερμανικές εταιρίες. Δυσκολη η συνυπαρξη μπαταριας-CNG-βενζινης, αυτη τη στιγμη ο πρωταγωνιστης ειναι η βενζινη και παιζει με μπαταρια ή CNG Ο πρωτος συνδυασμος εχει και μεγαλυτερη αποδοση πριν 22 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Δεν το φιλτράρουν καλά λες; Αν θυμασαι τα σταδια της διυλισης απο το Λυκειο, τοτε με δουλευεις Αν δεν τα θυμασαι, δε θα απαντησω, googlαρε το πριν 22 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: 7-10 χρόνια εννοείς το καθόλου; Η AVIS πχ που γνωριζω (φανταζομαι και αλλες εταιριες του ειδους) εχουν ηδη αλλαξει το στολο τους με πετρελαια. Σε 2-3 χρονια θα γεμισουν την αγορα γιατι θα πρεπει να ανανεωσουν το στολο τους σιγα-σιγα. Ξερεις ποιος θα τα παρει αυτα ε? Και δε σου βαζω τα εισαγομενα και τα κορόιδα που τα παιρνουν Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 28, 2017 από slalom 1
panos444 Αύγουστος 28, 2017 #4697 Αύγουστος 28, 2017 @astrolabos για μένα κατέληξε σε ένα αυτοκίνητο που να σου ΑΡΕΣΕΙ πάνω απόλα γιατί από ότι κατάλαβα θα το οδηγάς για χρόνια. Στον κινητήρα αποφάσισε μετά. Για οικογένεια πάντως αξίζει να είναι τούρμπο ότι και να είναι για να μπορείς να κάνεις προσπέραση άνετα ακόμα και φορτωμένος. (Δεν κάνουν τα άλογα την προσπέραση :p) Αγοράζοντας μεταχερισμένο πχ ελεγχμένο από spot mechanic ή κάποιον έμπιστο μηχανικό φαναρτζή θα κερδίσεις σε χώρους και κύληση και θα χάσεις σε τεχνολογία αιχμής. Τέλος ότι και να πάρεις καβάλησέ το να δεις αν σε ευχαριστεί. Είναι πολύ πιο σημαντικό από την "ασήμαντη" γνώμη του Πάνος444. 1 1
slalom Αύγουστος 28, 2017 #4698 Αύγουστος 28, 2017 πριν 22 ώρες, το μέλος Nickzzz έγραψε: Ισάξια είναι σχεδόν τα καυσαέρια, πριν τον καταλύτη. Με τον καταλύτη της βενζίνης όμως έχεις 99% μετατροπή οπότε... Και που είσαι, μπαίνει και φίλτρο σωματιδίων στην βενζίνη σε μερικά χρόνια, σαν αυτό το γνωστό DPF που βρίζουν όλοι στα πετρέλαια. Τωρα συγκρινεις την καπνα του πετρελαιου? really? πριν 15 ώρες, το μέλος sotiris έγραψε: Το άλλο μεγάλο ερώτημα έιναι πόσα km γράφεις το χρόνο, αν κάνεις κάτω από 10.000 σκέψου και βενζίνη, αν όχι είανι μονόδρομος για μένα. Στα 10.000 χιλιόμετρα το κόστος βενζίνης για 9 l / 100 και 1.5 το λίτρο είναι 1350 ευρώ, σε πετρέλαιο με 6.5 λίτρα και 1.2 το λίτρο είναι 780. Ενας συγχρονος βενζινοκινητηρας μεχρι 120gr CO2, καιει γυρω στα 6-7 λιτρα που λες, το πολυ, απολυτα αποδεκτο για μενα, και εχει και 20 ιππους παραπανω απο τον αντιστοιχο σε εκπομπες πετρελαιου 1
Nickzzz Αύγουστος 28, 2017 #4699 Αύγουστος 28, 2017 47 minutes ago, slalom said: Τωρα συγκρινεις την καπνα του πετρελαιου? really? .. Όχι, τα NOx σκεφτόμουν βασικά και τα CO, UHC δευτερευόντως. Το ότι πάνε και σε φίλτρα σωματιδίων στην βενζίνη όμως κάτι λέει.
hayabusa Αύγουστος 29, 2017 #4700 Αύγουστος 29, 2017 (edited) Μετά από ~56k χλμ ήρθε πια ώρα να αλλάξω κι εγω λάστιχα (τα εργοαστασιακά) στο αυτοκίνητο. Αυτή τη στιγμή φοράει ένα σετ Hankook 185/65/r15. Κάποια πρόταση με κύριο γνώμονα τη μέγιστη δυνατή ησυχία και φυσικά τον ορίζοντα ζωής τους ; Να σημειώσω ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μήνα (ίσως και πάνω από 1.000) Έγινε επεξεργασία Αύγουστος 29, 2017 από hayabusa
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now