Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

είναι σχεδόν αδύνατον να περάσεις πεζός, εκτός αν έχεις μείνει με το αυτοκίνητο.

 

10 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Επειδή το έχω περπατήσει 2-3 φορές πολύ πρόσφατα

 

On 17/12/2021 at 2:05 ΜΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τελικά αποφάσισα να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό!

Citroen C5 Hydractive 3+.

 

 

Oh Yeah, It's All Coming Together | Know Your Meme

 

 

  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

Ρε σορρυ κιολας αλλα τι γραφετε;;;
Τι 120 τι 200χμ του Ζαχου ; Τι κατεβατα ολοκληρα ειναι αυτα ;
Πατε καλα; Μιλαμε για οδικο δικτυο ΕΝΤΟΣ αστικης περιοχης. 
Συνελθετε καποιοι και αφηστε τις σημειωσεις με καθε αμαξι ποσα χιλιομετρα παιρνετε την καθε στροφη και που ειναι τα απεξ.
Ελεος δλδ. 
Οχι τιποτα αλλο, αν δεν σεβεστε τους εαυτους σας, σεβαστειτε τους αλλους. Αλλα πρωτα πρεπει να ισχυει το 1ο

 

  • Like 5
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

@sotiris

Φίλε Σωτήρη έχεις λάθος, το όριο στη Βεϊκου (Κύμης) είναι 70. Σου στέλνω τη φωτό βγαίνοντας από το Γαλάτσι προς Μαρούσι.

Το να στρίβεις με 110 στην στροφή που συζητάμε είναι εγκληματικό.

Επίσης το ότι ένα όχημα "πιάνει" μια ταχύτητα, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι λογικό να κινείται με αυτήν.

Φιλικά

veikou.jpg

Link to comment
Share on other sites

42 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

@sotiris

Φίλε Σωτήρη έχεις λάθος, το όριο στη Βεϊκου (Κύμης) είναι 70. Σου στέλνω τη φωτό βγαίνοντας από το Γαλάτσι προς Μαρούσι.

Το να στρίβεις με 110 στην στροφή που συζητάμε είναι εγκληματικό.

Επίσης το ότι ένα όχημα "πιάνει" μια ταχύτητα, δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι λογικό να κινείται με αυτήν.

Φιλικά

veikou.jpg

 

Ναι μπορεί να είναι 70 πλέον ή να ήταν πάντα, δεν με έχει απασχολήσει. Η ταχεία κυκλοφορία είναι 90 (π.χ. η Συγγρού, που είναι πολύ πιο κατοικημένη περιοχή από το Άλσος Βεΐκου). Στη φωτό που έχεις βάλει (αρχή του άλσους βεΐκου δεξιά) με απασχολεί η δεξιά λωρίδα παράνομα παρκαρισμένων, που την κάνουν 2 λωρίδες αντί για 3, και το παράνομο στηθαίο του δήμου, που "επιτασσει" πρακτικά τη μία λωρίδα. Αν αφεθεί το οδικό δίκτυο στους τοπικούς άρχοντες, όπως έχει γίνει η αρχή της Βεΐκου, θα 3-πλοπαρκάρουν όλοι και θα γίνει άβατο προς χάριν των καταστημάτων. Οπότε εγώ από το κέντρο της Αθήνας για να πάω στο εξοχικό μου, θα πρέπει ή να τηλεμεταφερθώ, ή να κάνω 2 ώρες.

 

Το έργο είναι δεκαετίας 80, παλαιό πασόκ ορθόδοξο. Αυτό φαίνεται σε πολλά σημεία, επιτρέπει όμως ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων.

Εδώ έχει διάφορα για την ασφάλεια κλπ. του έργου: 

https://neaionia.gr/UserFiles/e05beebb-6876-41d2-bb1d-d11dc87795e8/01 ΘΕΜΑ ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΥ ΚΟΜΒΟΥ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΟΥ-ΚΥΜΗΣ.pdf

 

Όσον αφορά τη Συγγρού: 

site-logo.png
FORUM.4TROXOI.GR

Παραθέτω ένα κείμενο του 'Brutus' από το my phone http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=60957&page=2...

 

Φυσικά μπορεί να πάει το όριο στη Συγγρού στα 50, και στην Κύμης επίσης στα 50 (actually, είναι 50 τώρα, λόγω έργων μετρό, τουλάχιστον εκεί που γίνονται τα έργα).

Μπορεί επίσης να καταργήσεις τις λεοφόρους ταχείας κυκλοφορίας και να τις κάνεις ποδηλατόδρομους (σύστημα Δανίας).

Μπορεί να πάει η βενζίνη στα 10 ευρώ το λίτρο.

 

Αλλά μη λέμε χαζομάρες τώρα για την οδική ασφάλεια... μεταξύ μας είμαστε!

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ρε σορρυ κιολας αλλα τι γραφετε;;;
Τι 120 τι 200χμ του Ζαχου ; Τι κατεβατα ολοκληρα ειναι αυτα ;
Πατε καλα; Μιλαμε για οδικο δικτυο ΕΝΤΟΣ αστικης περιοχης. 
Συνελθετε καποιοι και αφηστε τις σημειωσεις με καθε αμαξι ποσα χιλιομετρα παιρνετε την καθε στροφη και που ειναι τα απεξ.
Ελεος δλδ. 
Οχι τιποτα αλλο, αν δεν σεβεστε τους εαυτους σας, σεβαστειτε τους αλλους. Αλλα πρωτα πρεπει να ισχυει το 1ο

 

 

Εσύ δεν είσαι που με το ποδήλατο κόβεις την κυκλοφορία σαν βράχος στο ποτάμι? Εσύ τότε σέβεσαι τους άλλους, ή βασίζεσαι σε κάποιο νομοτέχνημα για να κάνεις το hobby σου? Ή θα πρέπει να ρίξουμε τα όρια ταχύτητας του αυτοκινήτου σε όρια ασφαλή για συν-οδήγηση με ποδήλατα και ηλεκτρικά πατίνια? (μόδα Ευρώπης). Δηλαδή για να πας Πατήσια - Μαραθώνα, 2 ώρες, όσο έκανες το 80 με μέσο όρο 20 χλμ/ώρα. 

Κι εγώ αντίστοιχα θεωρώ ότι δεν σέβεσαι τον εαυτό σου όταν οδηγείς με το ποδήλατο στη Μαραθώνος / Βεΐκου / Συγγρού, και φυσικά ούτε και τους άλλους!

Και προφανώς σαν μέσος ποδηλάτης: 

1. δεν έχεις καθρέπτες

2. δεν έχεις πινακίδες

3. δεν σταματάς στα κόκκινα

4. περνάς ανάμεσα στα αυτοκίνητα

5. έχεις πάντα δίκιο 

 

:)

Η οδική ασφάλεια είναι περίπλοκο θέμα, μην κολλάτε σε χαζομάρες τύπου ταχύτητα κλπ. Δεν λέω για τρανταχτές περιπτώσεις σαν αυτή που εξετάζουμε, αλλά όταν οδηγώ, σπάνια βλέπω προβλήματα από υπερβολική ταχύτητα. Από υπερβολική βλακεία, άπειρα (αποστάσεις ασφαλείας, υπερβολική κίνηση στους δρόμους, ασέβεια στη σήμανση, ασέβεια στους σηματοδότες, ασέβεια στην οδήγηση στη δεξιά λωρίδα κλπ). Αυτό είναι το έλλειμα παιδείας που έχουμε, η ασέβεια προς τον άλλον οδηγό. Ανεξαρτήτως ταχύτητας :)

 

Link to comment
Share on other sites

16 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Αλλά μη λέμε χαζομάρες τώρα για την οδική ασφάλεια... μεταξύ μας είμαστε!

 

Για αυτό το λόγο το συζητάμε. Δεν σε κατακρίνω εννοείται, αλλά να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

 

7 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Η οδική ασφάλεια είναι περίπλοκο θέμα, μην κολλάτε σε χαζομάρες τύπου ταχύτητα κλπ.

 

Είσαι φάουλ, η ταχύτητα είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια. 

Link to comment
Share on other sites

ε;
Επειδη μιλας με μενα, θα μιλας για ΜΕΝΑ και οχι για την εικονα που εχεις για ποδηλατες, ντελιβεραδες, μαγκες, γρηγορους κλπ κλπ.
Εγω ποταμι δε βγαινω ποτε με το ποδηλατο γιατι απαγορευεται.
Οπου παω παω νομιμα και νομιμα ειναι και η Μαραθωνος και η Συγγρου και η Βεικου.
Καθρεφτες δεν εχω οντως.
Πινακιδες γιατι να εχω ; αν χρειαζεται βασει νομου ναι θα βαλω.
Δε σταματαω στα κοκκινα; Με εχεις δει και το λες η εχεις δει αλλους ; 
Περναω αναμεσα στα αυτοκινητα ναι αλλα σα κοτα για να μη πεταχτει κανα χερι η ανθρωπος. Παρανομο το ξερω.
Εχω παντα δικιο ; Πελατης ειμαι και εχω παντα δικιο ;
Τι μου λες ρε Σωτηρη ; Τι συγκρινεις τωρα ;  Τους καθρεφτες του ποδηλατου με τα 120-200 σε αστικη περιοχη ;
Εδω νομιζω χανουμε το ποιντ.

Οτι δικαιωμα εχεις σαν οδηγος αυτοκινητου σε δρομο, αλλο τοσο εχω και εγω σε δημοσιους δρομους με το ποδηλατο.
Τωρα αν μου συγκρινεις τις κοντρες με τα αμαξια, τα απεξ, τα 0-100 με εναν ποδηλατη, ειναι πολλη φτωχη η συγκριση και βρες αλλο επιχειρημα πλζ.

Link to comment
Share on other sites

51 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

ε;
Επειδη μιλας με μενα, θα μιλας για ΜΕΝΑ και οχι για την εικονα που εχεις για ποδηλατες, ντελιβεραδες, μαγκες, γρηγορους κλπ κλπ.

Μιλάω για το μέσο ποδηλάτη προφανώς, όχι για σένα προσωπικά! Που να ξέρω αν έχεις πινακίδα, περνάς κόκκινα κλπ.? 

 

51 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Εγω ποταμι δε βγαινω ποτε με το ποδηλατο γιατι απαγορευεται.

Βράχος στο ποτάμι είναι η ροή που δημιουργείται σε λεωφόρο ταχείας κυκλοφορίας όταν βάλεις ένα εμπόδιο χαμηλής ταχύτητας (ποδήλατο, χειράμαξα κλπ.).

 

51 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Οπου παω παω νομιμα και νομιμα ειναι και η Μαραθωνος και η Συγγρου και η Βεικου.

Είναι νόμιμο να ποδηλατείς σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας? Μπορεί, αλλά δεν θά 'πρεπε, για τη δική σου ασφάλεια. Θα έπρεπε να υπάρχει παράλληλος ποδηλατόδρομος. Και οι 3 δρόμοι που σου αναφέρω έχουν προστατευτικό στηθαίο στη μέση και 2-3 λωρίδες κυκλοφορίας.

 

51 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Καθρεφτες δεν εχω οντως.
Πινακιδες γιατι να εχω ; αν χρειαζεται βασει νομου ναι θα βαλω.
Δε σταματαω στα κοκκινα; Με εχεις δει και το λες η εχεις δει αλλους ; 
Περναω αναμεσα στα αυτοκινητα ναι αλλα σα κοτα για να μη πεταχτει κανα χερι η ανθρωπος. Παρανομο το ξερω.
Εχω παντα δικιο ; Πελατης ειμαι και εχω παντα δικιο ;

 

Ότι δεν έχεις επαφή με το δρόμο, αυτό λεώ. Χωρίς καθρέπτες, δεν βλέπεις τίποτα και δεν έχεις σφαιρική εικόνα. Οπότε από άποψη οδικής ασφάλειας, είσαι δημόσιος κίνδυνος, κυρίως γιατί μπορείς να προκαλέσεις έμμεσα ατύχημα όταν κάποιος μέτριος οδηγός προσπαθήσει να σε αποφύγει και αλλάξει λωρίδα χωρίς να δει τι γίνεται πίσω του. Φυσικά δεν φταις εσύ, αλλά το επιχείρημα εγώ είμαι νόμιμος κλπ. είναι αντίστοιχο με το επιχείρημα που έχω ότι εμένα η θεά πάει άσφαλτο με 120 όταν το τζίμνη πάει με 40 άρα για μένα το 40 είναι 120. Από άποψη οδικής ασφάλειας πάντα, γιατί γι' αυτό μιλάμε.

Το ότι περνάς ανάμεσα στα αυτοκίνητα, πας και βγαίνεις μπροστά στα φανάρια και πρήζεις μπάλες, το κάνεις για οδική ασφάλεια ή επειδή βαριέσαι να περιμένεις ή επειδή απαιτείς προτεραιότητα? Το κάνεις από σεβασμό στον άλλον που θα φάει άλλα 5 λεπτά και θα αναγκαστεί να σε ξαναπροσπεράσει, ή από σταρχιδισμό για τους άλλους και την οδική ασφάλεια? Γιατί κάθε νόμισμα έχει 2 όψεις.

 

58 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Τι μου λες ρε Σωτηρη ; Τι συγκρινεις τωρα ;  Τους καθρεφτες του ποδηλατου με τα 120-200 σε αστικη περιοχη ;
Εδω νομιζω χανουμε το ποιντ.

Οτι δικαιωμα εχεις σαν οδηγος αυτοκινητου σε δρομο, αλλο τοσο εχω και εγω σε δημοσιους δρομους με το ποδηλατο.
Τωρα αν μου συγκρινεις τις κοντρες με τα αμαξια, τα απεξ, τα 0-100 με εναν ποδηλατη, ειναι πολλη φτωχη η συγκριση και βρες αλλο επιχειρημα πλζ.

 

Έχεις μπερδέψει τη γρήγορη οδήγηση με τις κόντρες, την οδική ασφάλεια με τη χαμηλή ταχύτητα και το ότι εφαρμόζουμε τους νόμους επιλεκτικά, όποιους μας συμφέρει κάθε φορά. Αν κάνουμε λοιπόν επιλεκτική εφαρμογή, όπως εσύ επιλέγεις μερικούς, έτσι κι εγώ επιλέγω μερικούς άλλους. Μπορεί να συνυπάρξει αυτό? Μάλλον όχι. Μπορεί να περιοριστεί η αυτοκίνηση και να κάνουμε τους δρόμους λεωφόρους αργόσχολων? Προφανώς! Μεγάλος Περίπατος ή Κοπεγχάγη! Το θέμα ποιο είναι... το ποδήλατο είναι ένα εξαιρετικό μέσο, αλλά θέλει το δικό του οδικό δίκτυο, για την ασφάλεια όλων. Το οδικό δίκτυο των πόλεων και ιδίως οι λεωφόροι, απευθύνονται σε αυτοκίνητα, μηχανοκίνητα δίκυκλα και ΜΜΜ. Δεν είμαστε στην αρχαία Ρώμη, όπου υπήρχε ένα καλντερίμι και τέλος. Χρειαζόμαστε δρόμο για την κάθε περίσταση, για την ασφάλεια όλων. Αυτό λοιπόν είναι υποδομή. Μακάρι να ανέβει το ποδήλατο και να μπορέσουμε να έχουμε σοβαρούς και ασφαλείς ποδηλατόδρομους στην Ελλάδα, που ειδικά με τα ηλεκτροκίνητα ποδήλατα γίνεται ακόμη και με το δικό μας ανάγλυφο. Αυτό όμως που βλέπω τώρα στην Αθήνα, ηλεκτρικά πατίνια στη μέση του δρόμου, παπιά που κόβουν λεωφόρους ανάποδα για να πάνε στο μαγαζί που κάνουν ντελίβερη, δίκυκλα που σέρνονται στην αριστερή χωρίς εξάτμιση, ποδηλάτες και καλά ψαγμένους που για 5 χιλιόμετρα τους προσπερνάς 10 φορές γιατί σε περνάνε σε κάθε φανάρι και δεν σταματάνε σε κανένα κόκκινο, μιας και χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας δεν υπάρχει έλεγχος, υποθέτω ότι απλά μεσοπρόθεσμα θα προκαλέσει μείωση της οδικής ασφάλειας όλων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σπαω μπαλες επειδη ειμαι πρωτος στο φαναρι; Lol. Σε πληροφορω ουτε ποδι δε βαζω και ξεκιναω πρωτος απο ολους.
Αλλα ναι αυτος που θελει να σπασει την 1η ναι θα του σπασω τις μπαλες και ξερεις κατι ; Καρφι δε μου καιγεται.
Και οχι δε παω 1ος 1ος στα φαναρια παντα.  ειναι πολλες οι φορες που καθομαι 4-5 αμαξια πισω σε φαναρι γιατι με ενοχλει να δημιουργω "συγχυση" στα αμαξια. Αν με παιρνει προσεκτικα αρκετα και με αργο ρυθμο το κανω.
Οχι δεν ειμαι απο αυτους τους "ποδηλατες" που σφηνωνουν επειδη νομιζουν οτι μπορει να τρυπωσουν παντου. Οποτε το βλεπω μου ανεβαινει το αιμα σοτ κεφαλι.

Μαν, ποδηλατης ειμαι που θελω να κανω την προπονησουλα μου και σεβομαι τους αλλους για να με σεβονται. Απλα ειναι τα πραγματα.
Τωρα αν εσυ η ο οποιοσδηποτε θελει να τρεξει στην ποσειδωνος με 140 ενω το οριο ειναι 70, δε του φταιω εγω. Σαφως ειναι πιο επικινυδνο για μενα και για την ζωη μου αλλα αυτο ισχυει αν το βλεπεις εγωιστικα και οτι το αμαξι εχει περισσοτερη προτεραιοτητα στον δρομο.
Αν δεν υπηρχαν αυτοι οι γρηγοροι, τοτε δε θα κινδυνευα τοσο και οχι δεν εχεις παραπανω δικαιωμα απο μενα στον δρομο. 
Οπως πολυ σωστα σαν ποδηλατης αν περναω με κοκκινα η κανω σφηνες, εχεις καθε δικιο με το μερος σου.
Αλλα δε καταλαβαινω πως το θεμα πηγε απο την υπερβαση οριου ταχυτητας στους ποδηλατες και το βαζουμε στο ιδιο καζανι κιολας!!

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

[...] Καρφι δε μου καιγεται. [...]

 

Αυτό λοιπόν θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας, η γενικότερη παιδεία.

Ο μηχανάκιας δεν του καίγεται καρφί που σπάει μπάλες με 40 τελική στην αριστερή ή χωρίς εξάτμιση γιατί είναι 15 χρονών και πρέπει να ακούμε το χορτοκοπτικό, εμένα δε μου καίγεται καρφί να μπαίνω με 200 γιατί αφού ουργκ το αμάκι μπαίνει ρε μπρο γιατί να μην το βάλω και εσένα δεν σου καίγεται καρφί για το πώς θα επηρεάσεις την κίνηση για να κάνεις την πλάκα σου.

 

Αυτό ακριβώς είναι λοιπόν το πρόβλημα και στο εξωτερικό, χτυπάνε διαρκώς το αυτοκίνητο και ρίχνουν διαρκώς τα όρια ταχύτητας. Αποτέλεσμα να χάνει μέσος πολίτης τεράστια χρονικά διαστήματα πηγαίνοντας εξωφρενικά αργά, τόσο αργά που το συγκρίνει με ποδήλατο!

 

Εγώ αναλαμβάνω το μερίδιο ευθύνης του ουργκ αφού το αμάξι μπαίνει ρε μπρο γιατί να μην το βάλω. 

Πρέπει όμως όλοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους αν όντως μας ενδιαφέρει η σωστή και ασφαλής ροή στο δρόμο.

Πράγμα αδύνατο, οπότε συνεχώς θα διαάζουμε για υπερβολική ταχύτητα :)

 

Link to comment
Share on other sites

Θα περιγράψω μόνο δύο εικόνες... ξέρω επιστημονική φαντασία αλλά συμβαίνουν και αυτά, έτσι για να δείτε πως λειτουργεί και ένα κράτος που στον δρόμο υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ.

Τον τελευταίο χρόνο ζω εκτός Όσλο, περίπου 30 χλμ από το κέντρο του, στην εξοχή ας πούμε...

Ο δρόμος που ενώνει την κοντινότερη πόλη με τον δήμο μας είναι περίπου 7 χλμ και ο δρόμος είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση με μόνο διαχωρισμό, τις γνωστές διακεκομμένες γραμμές... Φυσικά στο δρόμο υπάρχουν και στάσεις λεωφορείων αλλά και διασταυρώσεις...

 

Έχει μπει μπουλντόζα στο δρόμο και κινείται με 30-40 χλμ με όριο 60 χλμ.... Φυσικά επειδή κινείται με μικρότερη ταχύτητα από το όριο, το φυσικό ήταν να δημιουργηθεί από πίσω μία ουρά 8-9 αυτοκινήτων. Έκανε στην ΑΚΡΗ, σε στάση λεωφορείου, περίμενε να περάσουν όλοι και συνέχισε. Είμαι σίγουρος πως το ίδιο έκανε μετά από λίγο (λέω είμαι σίγουρος γιατί το έχω ξαναδεί να συμβαίνει σε άλλη περίπτωση).

 

Στον ίδιο δρόμο, κινούμαι προς το σπίτι και παρατηρώ μία ουρά περίπου 10-12 αυτοκινήτων... κοιτώ να δω τι συμβαίνει και βλέπω πως έχουν βγει ποδηλάτες (καμιά 20αρια) για προπόνηση... σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ κανείς, μέχρι που έστριψα στο δρόμο για το σπίτι μου... για περίπου 5-5.5 χλμ που ακολουθούσα εγώ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ πήγαιναν με το ρυθμό των ποδηλατών...Ίσως παρακάτω που ο δρόμος ήταν ευθεία με ορατότητα να το έκαναν... Αλλά πάντα με ασφάλεια... Το έχω δει να συμβαίνει μπροστά μου και το κάνω κι εγώ. Λένε πως προσπερνάς ποδηλάτη αφήνοντας απόσταση τουλάχιστον 1.5-2 μέτρα. Στη Νορβηγία τους προσπερνούν και αφήνουν απόσταση, σαν να προσπερνούν άλλο όχημα. Μπαίνουν δηλαδή στην αντίθετη λωρίδα.

 

Ούτε μαλάκας είναι αυτός με την μπουλντόζα, ούτε μαλάκες οι οδηγοί που δεν προσπέρασαν... έχουν Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ στο δρόμο... δεν ακούστηκε μία κόρνα, σε καμία από τις δύο περιπτώσεις...

 

 

 

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Αυτό λοιπόν θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας, η γενικότερη παιδεία.

 


Εκτος θεματος.
Καρφι δε μου καιγεται αν ο αλλος θελει να κανει καγκουριες στην βασιλ. Κωνσταντινου και δηθεν τον καθυστερω εγω. Που οπου εγω, βαλε ενα αυτοκινητο η μηχανακι. Ο καγκουρας και ο μαγκας θα βρει τροπο να αποκτησει εμποδια.
Αν ομως, απο ολα αυτα που συζηταμε καταλαβες οτι δε μου καιγεται καρφι για τον συνανθρωπο / συνοδηγο στον δρομο, τοτε ξανα διαβασε πλζ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

17 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

έχουν Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ στο δρόμο...

 

Όταν εμείς φτιάχναμε τον παρθενώνα, αυτοί ήταν πάνω στα δέντρα και έτρωγαν βελανίδια.

BTW πώς αντέχετε να ζείτε τόσο ξενέρωτα;

  • Like 2
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Για το 2021 η Ελλάδα στους νεκρούς από τροχαία ανά 1 εκατομμύριο πληθυσμού στην ΕΕ-27 είναι στην 6η θέση με 57, πίσω από τις κλασικές υπερδυνάμεις, Ρουμανία 93, Βουλγαρία 81, Λετονία 78, Κροατία 72, Πολωνία 59, αλλά φταίνε τα πάντα εκτός από τους οδηγούς, που ενώ ξέρουν ότι οι δρόμοι έχουν θέματα δεν προσαρμόζουν την οδήγηση τους γιατί ξέρουν ότι οι δρόμοι είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες από ότι λένε οι πινακίδες. 

Έγινε επεξεργασία από Nickzzz
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος Nickzzz έγραψε:

γιατί ξέρουν ότι οι δρόμοι είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες από ότι λένε οι πινακίδες

 

Γιατί ξέρουν οτι το skill τους είναι για μεγαλύτερες ταχύτητες απ' ότι λένε οι πινακίδες.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Θα περιγράψω μόνο δύο εικόνες... ξέρω επιστημονική φαντασία αλλά συμβαίνουν και αυτά, έτσι για να δείτε πως λειτουργεί και ένα κράτος που στον δρόμο υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ.

Τον τελευταίο χρόνο ζω εκτός Όσλο, περίπου 30 χλμ από το κέντρο του, στην εξοχή ας πούμε...

Ο δρόμος που ενώνει την κοντινότερη πόλη με τον δήμο μας είναι περίπου 7 χλμ και ο δρόμος είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση με μόνο διαχωρισμό, τις γνωστές διακεκομμένες γραμμές... Φυσικά στο δρόμο υπάρχουν και στάσεις λεωφορείων αλλά και διασταυρώσεις...

 

Έχει μπει μπουλντόζα στο δρόμο και κινείται με 30-40 χλμ με όριο 60 χλμ.... Φυσικά επειδή κινείται με μικρότερη ταχύτητα από το όριο, το φυσικό ήταν να δημιουργηθεί από πίσω μία ουρά 8-9 αυτοκινήτων. Έκανε στην ΑΚΡΗ, σε στάση λεωφορείου, περίμενε να περάσουν όλοι και συνέχισε. Είμαι σίγουρος πως το ίδιο έκανε μετά από λίγο (λέω είμαι σίγουρος γιατί το έχω ξαναδεί να συμβαίνει σε άλλη περίπτωση).

 

Στον ίδιο δρόμο, κινούμαι προς το σπίτι και παρατηρώ μία ουρά περίπου 10-12 αυτοκινήτων... κοιτώ να δω τι συμβαίνει και βλέπω πως έχουν βγει ποδηλάτες (καμιά 20αρια) για προπόνηση... σας πληροφορώ πως ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ κανείς, μέχρι που έστριψα στο δρόμο για το σπίτι μου... για περίπου 5-5.5 χλμ που ακολουθούσα εγώ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ πήγαιναν με το ρυθμό των ποδηλατών...Ίσως παρακάτω που ο δρόμος ήταν ευθεία με ορατότητα να το έκαναν... Αλλά πάντα με ασφάλεια... Το έχω δει να συμβαίνει μπροστά μου και το κάνω κι εγώ. Λένε πως προσπερνάς ποδηλάτη αφήνοντας απόσταση τουλάχιστον 1.5-2 μέτρα. Στη Νορβηγία τους προσπερνούν και αφήνουν απόσταση, σαν να προσπερνούν άλλο όχημα. Μπαίνουν δηλαδή στην αντίθετη λωρίδα.

 

Ούτε μαλάκας είναι αυτός με την μπουλντόζα, ούτε μαλάκες οι οδηγοί που δεν προσπέρασαν... έχουν Γ@ΜΗΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ στο δρόμο... δεν ακούστηκε μία κόρνα, σε καμία από τις δύο περιπτώσεις...

 

 

 

 

Ερώτηση από περιέργεια, επιτρέπεται η κίνηση της μπουλντόζας στο οδικό δίκτυο; Κάποτε θυμάμαι είχα διαβάσει, για Ελλάδα πάντα, ότι απαγορεύεται η κίνηση μπουλντόζας και θα πρέπει να μεταφέρεται με ειδικό όχημα μεταφοράς (επικαθούμενο και τέτοια).

 

Να πω την αλήθεια, όοοοοταν έκανα ποδήλατο, μας είχε πετύχει στην κακιά σκάλα σε ανηφόρα φορτηγό και έκοβε όλους τους βιαστικούς προστατεύοντας μας. Μετά χαιρέτησε και έφυγε!

 

 

 

 

Αντί επιλόγου:

 

Η ταχύτητα σκοτώνει. Να προσέχετε όσο περισσότερο μπορείτε, ο διπλανός οδηγός είναι πατέρας, μάνα, γιός, κόρη κ.α. κάποιου... 

Κι ας μας την δίνει που πάει όπως πάει. Σκοπός μας είναι να πάμε όλοι σπίτι μας.

 

 

 

Υ.Γ. Άποψη μου, ούτε ο Σωτήρης είναι κακός οδηγός ούτε ο GoMar κακός ποδηλάτης, θεωρώ ότι συναντιόμαστε συχνά και δεν ενοχλεί ο ένας τον άλλο. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 λεπτά πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Χωρίς να συμφωνώ ή να διαφωνώ με το παραπάνω θα γράψω:
 

Η παραβίαση STOP και ερυθρού σηματοδότη σκοτώνουν.

και η ταχυτητα επισης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.