Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

45 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε:

Οι μπαταρίες θα έλεγα ότι είναι το μικρότερο πρόβλημα. Εκτός του ότι μπορείς να πάρεις σημαντική εγγύηση για τη μπαταρία, το κόστος τους πέφτει κάθε χρόνο. Εάν ποτέ χρειαστεί να αλλάξεις, που το βρίσκω απίθανο, θα είναι πολύ πιο προσιτές.

Το ερώτημα είναι: Έχεις εύκολη φόρτιση στο σπίτι ή στη δουλειά; Τριφασικό ή μονοφασικό; Πόσο κόστος kWh;

Οι δημόσιοι φορτιστές είναι σχετικά τσιμπημένοι - πάλι φτηνότερο από βενζίνη, αλλά σε κάνει να το σκέφτεσαι λίγο...

 

Η μπαταριες ειναι οτι πιο ισχυρο εχει ο κατασκευαστης για να κραταει τους πελατες απτα @@ . Δες τι εκανε η chevrolet    .  

Μπορει το πετρελαιο να ανεβαινει , αλλα ποιος λεει οτι αυριο δεν θα κλεισει πορτες και η κινα με αποτελεσμα να κλαινε ολοι για τα εξωτικα μεταλλα που εξαγουν ? 

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ρε παιδια με 40-50 χιλιομετρα την ημερα, τι συζηταμε για ηλεκτρικο ;

 


Ακριβώς επειδή είναι 40-50χλμ την ημέρα μέσα στην πόλη συζητάμε για ηλεκτρικό. Σε άλλες χώρες βέβαια… 

Στο Mini έχω κατανάλωση 14.9KWh /100χλμ. Στα 50, είναι 7.45KWh… με τιμή Ελλάδας 0.4€/KWh είναι 3€. Ή αλλιώς περίπου 1.6λ πετρέλαιο με τιμή πετρελαίου 1.8€. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:


Ακριβώς επειδή είναι 40-50χλμ την ημέρα μέσα στην πόλη συζητάμε για ηλεκτρικό. Σε άλλες χώρες βέβαια… 

Στο Mini έχω κατανάλωση 14.9KWh /100χλμ. Στα 50, είναι 7.45KWh… με τιμή Ελλάδας 0.4€/KWh είναι 3€. Ή αλλιώς περίπου 1.6λ πετρέλαιο με τιμή πετρελαίου 1.8€. 

 

Ε δεν είναι λίγο 15 kwh / 100. Μιλάς για 7.5 ευρώ στα 100 χλμ με 0.5€/KWh (πιο ρεαλιστικό για τιμή δρόμου και ταχυφόρτιση), όσο δηλαδή ένα αυτοκίνητο με 3.8 λίτρα μέση κατανάλωση βενζίνης με 2 ευρώ τιμή βενζίνης, ή η θεά με 1 ευρώ τιμή βενζίνης.

Οπότε το δωρεάν κόστος μετακίνησης που μας είχαν τάξει παλιότερα (elon musk και δωρεάν φορτίσεις εφ'όρου ζωής) προέκυψε να είναι όσο πληρώναμε το 2010 για βενζίνη σε ένα κανονικό αυτοκίνητο, + 15000 στο τραπέζι για τις μπαταρίες :p

 

Εγώ είμαι τρελός fan των ηλεκτρικών λόγω 0-60(χλμ) και αθόρυβης λειτουργίας, μακάρι να πάρω κι εγώ κάτι μεγαλύτερο από το ami που έχω βάλει στο μάτι, αλλά μέχρι τότε...

Link to comment
Share on other sites

Γι’αυτο είπα σε άλλες χώρες. Γιατί εγώ εδώ πληρώνω, τώρα με την κρίση του ρεύματος, 0.135€ την KWh. Ή αλλιώς για τις 7.5KW, 1€… 

Ή 0.6 λίτρα πετρέλαιο… Επίσης η καραμέλα για τις μπαταρίες είναι στα πολύ παλιά αυτοκίνητα και όταν αυτός που το έχει, δεν έχει κάνει χρήση της εγγύησης. Ναι, χαλάνε και θέλουν αλλαγή, αλλά όλες ή σχεδόν όλες οι εταιρίες πλέον δίνουν εγγύηση 8 ετών αν το ποσοστό φόρτισης πέσει κάτω από το 80%. Βέβαια αν δεν το χρησιμοποιείς τότε θα πληρώσεις στο τέλος. Και το κόστος δεν είναι καν κοντά στα 15.000€, μην τρελαθούμε… Εκτός αν έχεις πάρει Tesla Plaid αλλά εκεί μάλλον δεν θα συζητούσαμε για κόστος αγοράς και χρήσης…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παμε παλι. με 40-50 χιλιομετρα την ημερα το ηλεκτρικο βγαινει απο την συζητηση. Μη κοιταμε μονο το οικονομικο αλλα και το πρακτικο της υποθεσης.
 

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν παίζει ρόλο γιατί κάτι διάβασα για 60χιλ/ωρα.

Αλλά τα 40-50 χιλιομετρα την ημέρα δε τα κάνω μέσα σε κίνηση πολης σταματα-ξεκίνα, αλλά Ποσειδώνος-Κηφισός με ταχύτητες πάνω απο 60 εννοείται. ΝΑΙ ΟΚ αν δεν πιάσει τον Κηφισό το κεφάλι του :p 

Link to comment
Share on other sites

44 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Γι’αυτο είπα σε άλλες χώρες. Γιατί εγώ εδώ πληρώνω, τώρα με την κρίση του ρεύματος, 0.135€ την KWh. Ή αλλιώς για τις 7.5KW, 1€… 

Ή 0.6 λίτρα πετρέλαιο… Επίσης η καραμέλα για τις μπαταρίες είναι στα πολύ παλιά αυτοκίνητα και όταν αυτός που το έχει, δεν έχει κάνει χρήση της εγγύησης. Ναι, χαλάνε και θέλουν αλλαγή, αλλά όλες ή σχεδόν όλες οι εταιρίες πλέον δίνουν εγγύηση 8 ετών αν το ποσοστό φόρτισης πέσει κάτω από το 80%. Βέβαια αν δεν το χρησιμοποιείς τότε θα πληρώσεις στο τέλος. Και το κόστος δεν είναι καν κοντά στα 15.000€, μην τρελαθούμε… Εκτός αν έχεις πάρει Tesla Plaid αλλά εκεί μάλλον δεν θα συζητούσαμε για κόστος αγοράς και χρήσης…

 

Στο καύσιμο δεν υπάρχει φόβος αφού το παράγουν. Οι μπαταρίες όμως είναι σχεδόν μονοπώλιο των Κινέζων αφού έχουν το 95% των ορυχείων… τα έκλεισαν όλα γιατί βρήκαν 2 κρούσματα!!

Link to comment
Share on other sites

6 λεπτά πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε:

Δεν ξερω αν παίζει ρόλο γιατί κάτι διάβασα για 60χιλ/ωρα.

Αλλά τα 40-50 χιλιομετρα την ημέρα δε τα κάνω μέσα σε κίνηση πολης σταματα-ξεκίνα, αλλά Ποσειδώνος-Κηφισός με ταχύτητες πάνω απο 60 εννοείται. ΝΑΙ ΟΚ αν δεν πιάσει τον Κηφισό το κεφάλι του :p 

Όπως και με τα ICE, η κατανάλωση αυξάνει σημαντικά με την ταχύτητα. Ένα λογικό "όριο" κίνησης είναι τα 110-120km/h.

Μπορεί κάποιοι να αναφέρουν φόρτιση με ταχύτητα 60km / ώρα φόρτισης, αλλά η φόρτιση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες: Φάσεις, Ισχύς, DC/AC, καμπύλες φόρτισης οχήματος κλπ.

Βεβαίως υπάρχουν και τα microcars όπως το Ami, που έχουν τεχνητά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα 45km/h.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

59 λεπτά πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Γι’αυτο είπα σε άλλες χώρες. Γιατί εγώ εδώ πληρώνω, τώρα με την κρίση του ρεύματος, 0.135€ την KWh. Ή αλλιώς για τις 7.5KW, 1€… 

Ή 0.6 λίτρα πετρέλαιο… Επίσης η καραμέλα για τις μπαταρίες είναι στα πολύ παλιά αυτοκίνητα και όταν αυτός που το έχει, δεν έχει κάνει χρήση της εγγύησης. Ναι, χαλάνε και θέλουν αλλαγή, αλλά όλες ή σχεδόν όλες οι εταιρίες πλέον δίνουν εγγύηση 8 ετών αν το ποσοστό φόρτισης πέσει κάτω από το 80%. Βέβαια αν δεν το χρησιμοποιείς τότε θα πληρώσεις στο τέλος. Και το κόστος δεν είναι καν κοντά στα 15.000€, μην τρελαθούμε… Εκτός αν έχεις πάρει Tesla Plaid αλλά εκεί μάλλον δεν θα συζητούσαμε για κόστος αγοράς και χρήσης…

 

Εκεί όμως απ'ότι έχω καταλάβει από το άλλο αυτοκίνητο που έχεις δεν σε ενδιαφέρει και τόσο το κόστος του καυσίμου :hehe:

Όχι δε λέω ότι χαλάει η μπαταρία, το εξετάσω ως τιμή αγοράς. Ένα 500 κι 1000ρι hybrid θες 15000 ευρώ, ένα 500 κι ηλεκτρικό με τη μεγάλη μπαταρία θες 30000 μετά την επιδότηση. Οπότε αυτά τα 15000 πρακτικά τα στάζεις στην μπαταρία εξ αρχής. Το σκεπτικό φυσικά είναι ότι κάθε χρόνο κάνεις οικονομία στο καύσιμο, οπότε κερδίζεις από εκεί. Απλά αυτά τα σενάρια είχαν υπολογιστεί με 20-30000 χλμ το χρόνο και τζάμπα ρεύμα!

 

2 λεπτά πριν, το μέλος minast έγραψε:

Βεβαίως υπάρχουν και τα microcars όπως το Ami, που έχουν τεχνητά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα 45km/h.

 

Χθες είδα έναν στο δρόμο (Πατησίων, λεοφορειολωρίδα, έπαιζαν με το 608) με ηλεκρικά σκέητερζζζ. Έχει ξεφύγει η κατάσταση με την αλτερνατιβίλα, αλλά το σκεπτικό μου είναι ότι με τα ηλεκτρικά σκέητερζζζζ έχεις μεγαλύτερη παθητική ασφάλεια από το αμί :p

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Το ρευμα μπορουμε να το παρουμε δωρεαν απο τον ηλιο. Τα 50 χιλιομετρα τη μερα τα βγαζεις με 5000 ευρω εγκατασταση που θα αντεξει 20 χρονια. Με τα καυσιμα πληρωνουμε οτι θελει ο εισαγωγεας και οτι θελει το κρατος, δεν εχουμε επιλογη.

Οι μπαταριες δεν χαλανε εντελως μετα τα 8 χρονια, αλλα πεφτει η αποδοση. Οταν ερθει η ωρα αντικαταστασης (αν ερθει), θα υπαρχουν αρκετα συνεργεια και εναλακτικες μπαταριες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 ώρες πριν, το μέλος minast έγραψε:

Οι μπαταρίες θα έλεγα ότι είναι το μικρότερο πρόβλημα. Εκτός του ότι μπορείς να πάρεις σημαντική εγγύηση για τη μπαταρία, το κόστος τους πέφτει κάθε χρόνο. Εάν ποτέ χρειαστεί να αλλάξεις, που το βρίσκω απίθανο, θα είναι πολύ πιο προσιτές.

Το θεμα ειναι οτι αν πας να το πουλησεις, δε θα το παιρνει κανεις με παλιες μπαταριες

3 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Ναι, χαλάνε και θέλουν αλλαγή, αλλά όλες ή σχεδόν όλες οι εταιρίες πλέον δίνουν εγγύηση 8 ετών αν το ποσοστό φόρτισης πέσει κάτω από το 80%.

Πραγμα σπανιο οποτε τις πληρωνουμε

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αντίθεση στο ηλεκτρικό, ειδικά για τόσο περιορισμένη ανάγκη αυτονομίας. Αν είχε ανάγκη να πηγαίνει 400 χλμ μονοκοπανιά ΟΚ.

Επίσης από πού εξάγουμε τα συμπεράσματα ότι οι μπαταρίες των ηλεκτρικών χαλάνε σε 10 χρόνια;

16 ώρες πριν, το μέλος kpetros έγραψε:

 

Η μπαταριες ειναι οτι πιο ισχυρο εχει ο κατασκευαστης για να κραταει τους πελατες απτα @@ . Δες τι εκανε η chevrolet    .  

Μπορει το πετρελαιο να ανεβαινει , αλλα ποιος λεει οτι αυριο δεν θα κλεισει πορτες και η κινα με αποτελεσμα να κλαινε ολοι για τα εξωτικα μεταλλα που εξαγουν ? 

 

 

 

 

 

Το διάβασες όλο το άρθρο του λινκ σου;

Έγινε επεξεργασία από schumifer
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος schumifer έγραψε:

Δυσκολεύομαι να κατανοήσω την αντίθεση στο ηλεκτρικό

 

Τιμή αγοράς??

 

Άλλο ένα ατύχημα στα νότια, το άουντι έτρεχε λένε.

Φυσικά πάντα φταίει η ταχύτητα, τα διπλοπαρκαρισμένα (φαίνονται πιο κάτω) ποτέ :)

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί όντως να έφταιγε η ταχύτητα, μην αδικήσω κανέναν...

 

May be an image of 2 people, car and road

Link to comment
Share on other sites

34 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Τιμή αγοράς??

 

Άλλο ένα ατύχημα στα νότια, το άουντι έτρεχε λένε.

Φυσικά πάντα φταίει η ταχύτητα, τα διπλοπαρκαρισμένα (φαίνονται πιο κάτω) ποτέ :)

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί όντως να έφταιγε η ταχύτητα, μην αδικήσω κανέναν...

 

May be an image of 2 people, car and road

Εξαιρετικά. Είναι αποτέλεσμα κόντρας, και το λέω γιατί ήμουν εκεί στο ξεκίνημα της.

Η φωτογραφία είναι από βουλιαγμένη, στα δεξιά όπως βλέπετε είναι η πλαζ.

 

Κυριολεκτικά 650μ νωρίτερα έχει φανάρι. Εδώ (που λέει Δήμητρας). Ήμουν στο απέναντι ρεύμα, πλησίαζα τους μπροστινούς σταματημένους λόγω κόκκινου.

Στην άλλη πλευρά, με το πράσινο, φύγανε τάπα 2 αυτοκίνητα. Το rs3 ήταν το δεύτερο (και εφαγε καρότσα στα πρώτα 100 μέτρα). To πρώτο δεν είμαι σίγουρος τι ήταν. Το σουλούπι θύμιζε Mercedes CLS.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 λεπτό πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε:

Είναι αποτέλεσμα κόντρας, και το λέω γιατί ήμουν εκεί στο ξεκίνημα της.

 

Κάνει μπαμ ότι έγινε κόντρα.. θα μπορούσαν να έχουν σκοτωθεί άνθρωποι αλλά είναι άλλη μια μέρα στην Μπογκοτά των Βαλκανίων.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε:

Εξαιρετικά. Είναι αποτέλεσμα κόντρας, και το λέω γιατί ήμουν εκεί στο ξεκίνημα της.

Η φωτογραφία είναι από βουλιαγμένη, στα δεξιά όπως βλέπετε είναι η πλαζ.

 

Κυριολεκτικά 650μ νωρίτερα έχει φανάρι. Εδώ (που λέει Δήμητρας). Ήμουν στο απέναντι ρεύμα, πλησίαζα τους μπροστινούς σταματημένους λόγω κόκκινου.

Στην άλλη πλευρά, με το πράσινο, φύγανε τάπα 2 αυτοκίνητα. Το rs3 ήταν το δεύτερο (και εφαγε καρότσα στα πρώτα 100 μέτρα). To πρώτο δεν είμαι σίγουρος τι ήταν. Το σουλούπι θύμιζε Mercedes CLS.

 

Αν είναι έτσι και αποδειχθεί στις κάμερες, κατάσχεση οχήματος και αφαίρεση διπλώματος για 10 χρόνια.

Μια τίμια ποινή για τέτοιες περιπτώσεις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν, το μέλος JaguarOne έγραψε:

Κυριολεκτικά 650μ νωρίτερα έχει φανάρι. Εδώ (που λέει Δήμητρας). Ήμουν στο απέναντι ρεύμα, πλησίαζα τους μπροστινούς σταματημένους λόγω κόκκινου.

Στην άλλη πλευρά, με το πράσινο, φύγανε τάπα 2 αυτοκίνητα. Το rs3 ήταν το δεύτερο (και εφαγε καρότσα στα πρώτα 100 μέτρα). To πρώτο δεν είμαι σίγουρος τι ήταν. Το σουλούπι θύμιζε Mercedes CLS.

Μήπως ηταν cla 45 που σφάζονται με το rs3 γιατι cls δεν εχει ελπίδα να πατήσει εκει ακομα και με την σχετικα οκ ασφαλτο που εχουν ριξει...

 

Κατα τ'αλλα Κυριακή μεσημέρι πάτημα στη Βουλιαγμένη με 400-500 αλογα κιολας...no comments

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν, το μέλος and64 έγραψε:

Μήπως ηταν cla 45 που σφάζονται με το rs3 γιατι cls δεν εχει ελπίδα να πατήσει εκει ακομα και με την σχετικα οκ ασφαλτο που εχουν ριξει...

 

Κατα τ'αλλα Κυριακή μεσημέρι πάτημα στη Βουλιαγμένη με 400-500 αλογα κιολας...no comments

Ναι δεν στέκομαι στο S, όσο στο CL που έχουν αυτό το μυστήριο σεντανοκουπέ προφιλ (όπως πχ το S5 sportback).

 

νεάντερταλ 100%. Είναι τριήμερο με καλό καιρό, μεσημέρι κυριακής, στη βάρκιζα έχει γιορτή λουλουδιών λόγω πρωτομαγιάς... παντού έχει πολύ κόσμο, πολύ κίνηση, πεζούς που περνάνε το δρόμο yolo και μικρά παιδιά.

 

και ο άλλος πρέπει να κάνει κόντρα σε αυτές τις συνθήκες.

 

Για να μην παρεξηγηθώ, κάτοικος της περιοχής είμαι, και η μη επιθυμία του κράτους να λύσει το πρόβλημα με μια ωραία πίστούλα σχετικά κοντά στην πόλη, σε συνδυασμό με την ελλειψη αστυνόμευσης, και την έλλειψη παιδείας (γενικότερα, όχι μόνο οδηγικής), δεκαετίες τώρα έχουν κάνει το Βούλα-Βάρκιζα την πίστα της επιλογής.

 

Τουλάχιστον, οι λιγότερο πίθηκοι βγαίνουν μετά τις 22.30.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.