Simon Ιούνιος 13 #14401 Ιούνιος 13 BTW τι λένε αυτοί οι κουβάδες από θόρυβο σε ταξίδι? Αν ταξιδεύεις με 130 είναι ανεκτό? Κατανάλωση με σταθερή ταχύτητα? Υποθέτω το yaris θα έχει τη χαμηλότερη στα toyota
Cyber_Cookie Ιούνιος 14 #14403 Ιούνιος 14 13 hours ago, BloodMage said: το ενα παρτε μην πατε και μετα δυο, μην φατε καμια κληση για πολλα DB λογω του cvt xD Eχμ ,αυτά τα κάνετε εσείς στο Ford club. Eμείς είμαστε ανατολίτες. Spoiler Eσείς: Εμείς: 2
BloodMage Ιούνιος 14 #14404 Ιούνιος 14 4 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Εμείς: Οχι εσεις.......εσεις εχετε γιαλαντζι ιαπωνικο.
Cyber_Cookie Ιούνιος 14 #14405 Ιούνιος 14 2 hours ago, BloodMage said: Οχι εσεις.......εσεις εχετε γιαλαντζι ιαπωνικο. 2 3 2
BloodMage Ιούνιος 14 #14406 Ιούνιος 14 On 13/6/2025 at 12:46 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Συν το οτί, το 116 μου είναι τσεχικο και όχι γαλλικό. 2 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Your words
Cyber_Cookie Ιούνιος 14 #14407 Ιούνιος 14 Just now, BloodMage said: Your words Ναι final assembly. Μια μαϊμού αν γεννηθεί στον βόρειο πόλο θα γίνει πινγκουίνος δηλαδή; Αν ήταν κανένα φόρντ που κάνουν τα πονταρίσματα ακόμα με το χέρι, να πω εντάξει έχει διαφορά, εδώ έχεις ρομπότ όμως. Ορίστε φωτό από το TMMCZ: 2
BloodMage Ιούνιος 14 #14408 Ιούνιος 14 56 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ναι final assembly. Μια μαϊμού αν γεννηθεί στον βόρειο πόλο θα γίνει πινγκουίνος δηλαδή; Αν ήταν κανένα φόρντ που κάνουν τα πονταρίσματα ακόμα με το χέρι, να πω εντάξει έχει διαφορά, εδώ έχεις ρομπότ όμως. Ορίστε φωτό από το TMMCZ: Δεν εχει καμια σχεση με το ιαπωνικο εργοστασιο και αυτα που ερχονται απο εκει....βλεπε κορολα κρος γιαρις τζιαρ κλπ κλπ το προβλημα με τα πονταρισματα ειναι και με τα ποσα ειναι.......if you know Spoiler και γω το yaris θα επαιρνα αν εψαχνα αμαξι οικονομικο και καθημερινο και αξιοπιστο. αλλα δεν γινεται να μην σε τρολλαρω 1
Cyber_Cookie Ιούνιος 14 #14409 Ιούνιος 14 53 minutes ago, BloodMage said: Δεν εχει καμια σχεση με το ιαπωνικο εργοστασιο και αυτα που ερχονται απο εκει....βλεπε κορολα κρος γιαρις τζιαρ κλπ κλπ το προβλημα με τα πονταρισματα ειναι και με τα ποσα ειναι.......if you know Hide contents και γω το yaris θα επαιρνα αν εψαχνα αμαξι οικονομικο και καθημερινο και αξιοπιστο. αλλα δεν γινεται να μην σε τρολλαρω Σαφώς και θα έχει παραπάνω πονταρίσματα το αγωνιστικό. Εγώ όμως έχω το πολιτικό όχι το πολεμικό. Efficiency, you know? Και φυσικά οπως βλέπεις σε όλα Μade in Japan λέει όχι made in Jilalabad όπως τα δικά σας. Αλλα είπαμε , το καραβάνι προχωράει.
sotiris Ιούνιος 15 #14411 Ιούνιος 15 Μου αρέσει πάρα πολύ αυτό το design. Όταν λέμε πάρα πολύ, εννούμε είναι ό,τι πιο ωραίο έχω δει τον τελευταίο καιρό. 150 άλογα ελεκτρίκ με 42 kwh συναγερμό χαρμάν καρντόν και κάτι τζιτζιμπλίκια = 37κ (39κ σε ευρώ περίπου). Για αυτοκίνητο κατηγορίας Yaris. Γούστα ακριβά γούστα έχω ακριβά (*MadClip 2021) 1
GFFermari Ιούνιος 15 #14413 Ιούνιος 15 Κ πισω στα δικα μας. Εμεινα με τον αστραχαν....τα φρενα δε δουλευαν, λαμπακι μηχανης κλπ..... 1330 χρυσες του Καρολου κυρια Βαία. 3
Cyber_Cookie Ιούνιος 15 #14414 Ιούνιος 15 47 minutes ago, GFFermari said: Εμεινα με τον αστραχαν....τα φρενα δε δουλευαν, λαμπακι μηχανης κλπ..... 1330 χρυσες του Καρολου κυρια Βαία. On 5/13/2024 at 2:08 PM, GFFermari said: Θα αρχισω να λιγουρευομαι τα καρκινοτογιοτα. 4
slalom Ιούνιος 15 #14415 Ιούνιος 15 1 ώρα πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: Εμεινα με τον αστραχαν....τα φρενα δε δουλευαν, λαμπακι μηχανης κλπ..... 1330 χρυσες του Καρολου κυρια Βαία. Τι επαθε?
BloodMage Ιούνιος 15 #14416 Ιούνιος 15 1 ώρα πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Θα αρχισω να λιγουρευομαι τα καρκινοτογιοτα. αυτοεπαναφορτιζομενο σκουπακι εννοεις
Cyber_Cookie Ιούνιος 15 #14417 Ιούνιος 15 1 hour ago, BloodMage said: αυτοεπαναφορτιζομενο σκουπακι εννοεις Spoiler 2
Cyber_Cookie Τετάρτη at 08:18 πμ #14418 Τετάρτη at 08:18 πμ Αλλά πίσω στα δικά μας: Quote The real experience of operating and repairing of the new engines is a matter of the future, so we will have just to make comments based on the results of an objective comparison of two versions with different types of engine. + The operation sound of both 3-cylinder engines is non-irritating. Noise comfort (from engine) is at least as good as in the previous car generation with 1NZ and much better than in the larger models with A25 engine. - Both versions accelerate 0-100 at least a second worse than written in the specifications. M15A-FXE + The hybrid version is noticeably quieter in all driving modes, including the most intensive acceleration. + The fuel consumption of the hybrid in real conditions is indeed one third lower than that of a purely gasoline. + Acceleration from standstill to city speeds the hybrid makes a little faster. M15A-FKS + As the speed increases, the pure gasoline version wins back the initial lag and gradually goes into the lead. + Gasoline version performs faster the overtaking (acceleration 60-110 km/h). • Upd. The bad news for European car owners: Toyota has refused to treat numerous problems with the EGR cooler as a design defect and a warranty claim. As known, due to the destruction of the EGR cooler heat exchanger, coolant ingress the EGR channels and then into the cylinders. At the same time, abundant deposits (in the form of powder or crystals) form in the gas channels, often the EGR valve sticks. External symptoms - white smoke from the exhaust pipe, engine hesitation and power loss, the appearance of DTC codes (P319000, P04019C etc.), antifreeze level drops and engine overheat is possible. All this take place on cars rather new and at rather low mileage In general, the reason is clear - since the new generation (Dynamic Force) Toyota began to equip all the gasoline engines with high-performance EGR systems with water cooling, but did not provide for the necessary durability and corrosion resistance for real operating conditions. EGR coolers have long been used in diesel models, and internal heat exchanger leaks also occur there, but such cases are much less resonant (besides, fatigue cracks covered by the warranty are among the reasons). Also owners of hybrid 2ZR-FXE (where EGR also plays an important role) meet a similar problem. However, in this case, Toyota decided to consider corrosion due to using of low-quality gasoline with an admixture of chlorine compounds as the cause and set out its position in the latest TSB EG-00691T-TME (02.02.2022). Repairs should be paid by the owners (the usual bill in S.Europe was $1500 as of 2021), but regional offices can provide a discount. At the same time, the service life of the new EGR cooler is also completely unpredictable. source 1 1 1
BloodMage Τετάρτη at 08:46 πμ #14419 Τετάρτη at 08:46 πμ 27 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: However, in this case, Toyota decided to consider corrosion due to using of low-quality gasoline with an admixture of chlorine compounds as the cause and set out its position in the latest TSB EG-00691T-TME (02.02.2022). Repairs should be paid by the owners (the usual bill in S.Europe was $1500 as of 2021), but regional offices can provide a discount. At the same time, the service life of the new EGR cooler is also completely unpredictable. Το οτι δεν το καλύπτουν και το ρίχνουν σε κακη βενζίνη με ξεπερνάει!!! 1
shattered Τετάρτη at 09:37 πμ #14420 Τετάρτη at 09:37 πμ Γιατί αναγνώρισε ποτέ η toyota τα άπειρα 1NR που δουλεύουν σαν δίχρονα από την κατανάλωση λαδιού? Βέβαια για να λέμε αλήθειες είναι γενικό το φαινόμενο να κάνουν οι κατασκευαστές την πάπια (πχ opel 1.6diesel με την καδένα από την πλευρά του σασμάν, Peugeot THP με κατανάλωση λαδιού, PSA adblue αντλίες, Peugeot/Ford 1.5diesel με την μικρή καδένα στην κεφαλή , εννοείται για ecoboom και puretech δεν τα γράφουμε καν κλπ. Προς τιμήν της η honda έκανε κανονική ανάκληση για τις ραγισμένες κεφαλές στα 1.6diesel 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now