Jump to content

Recommended Posts

13 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Σαν οδική συμπεριφορά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από ένα παλιό ακόμα και 1 κλικ μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό εγώ δε το πίστευα για αυτό και τόσα χρόνια ήμουν shitboxer. Tελικά το είδα στην πράξη.  

Τώρα άνεση αν είσαι 2 άτομα είναι οκ το γιαρις ακόμα και σε τόσο μεγάλο ταξίδι. Και μήνα έκανα όχι μόνο 2 βδομάδες.

Αλλά ναι έχει και ανθρώπους που δεν πάνε περίπτερο χωρίς το αμάξι να έχει μασάζ στο κάθισμα και χωρις να έχουν την σιγουριά του να χωράει μια ευρωπαλέτα στο πορτμπαγκαζ. Οπως μάθει ο καθένας.

Εγώ που έχω βιώματα ως παιδί σε ταξίδια παλιά εθνική στο πίσω κάθισμα του φορντ σιέρρα χωρίς ac, με ντουμάνι από Marlboro πίσω, είμαι ευχαριστημένος με λιγότερα.

 

 

Τα δύο βασικά πράγματα που χρειάζεσαι σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι άνετη καμπίνα και αξιόπιστο/καινούριο/συντηρημένο αυτοκίνητο.

Το πολύ άνετο δεν έχει ιδιαίτερη αξία αν κινείσαι σε εθνική γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι δρόμοι είναι αρκετά καλοί.

 

Έχω κάνει το πάνω/κάτω 5-6 φορές (όχι τόσο πάνω όσο έφτασες, ούτε τόσο μάχιμος να πάω από βαλκάνια).

Το πιο χαλαρό ταξίδι που χω κάνει ήταν όταν είχα ανεβάσει το Fiat Stilo 2.4. 100 μίλια πορεία με cruise με ένα μοτέρ που έδινε. Βέβαια 10 λίτρα στα 100 για πλάκα. Ήταν άνετο? Όχι. Γιατί? Γιατί Fiat! Είχε κάνει μια μαλακία στα καθίσματα, και στην ρύθμιση ύψους δεν άλλαζε η θέση της πλάτης του καθίσματος παρά μόνο του "κώλου". Κατά συνέπεια μετά από ταξίδι με το Stilo συνήθως έμενα από μέση για 1 εβδομάδα.  

 

Το Punto που είχα ανεβάσει αρκετές φορές είναι αντίστοιχο με το Yaris αλλά 20 χρόνια πίσω. Επειδή είχε καλά καθίσματα δεν σε πέθαινε στο ταξίδι, και το έχω πάει αντίστοιχα παντού (Ουαλία κλπ.). 

 

Τελευταίο που έχω κάνει είναι το 2020-2021 που ανεβοκατέβασα το Mito diesel. ΟΚ εκεί είχα ήδη μεγαλώσει και δεν πολυέτρεχα (γι' αυτό διάλεξα και mito diesel), το είχα ανεβάσει με σπασμένα ημιαξόνια (τα αποτελείωσα στην Ιονία πηγαίνοντας για Ηγουμενίτσα με κάτι 160ρες και μετά στις Autobahn κλπ επειδή είχα κραδασμό ανέβαινα με 110 σαν λούλης κουκλεντές). Από καθίσματα όμως πολύ οκ.

 

Τη θεά που είναι το κατ'εξοχήν αυτοκίνητο για τέτοια ταξίδια την έχω να κινούμαι στην Αττική :hehe:

Η θεά είναι σε άλλο επίπεδο κυρίως λόγω ηχομόνωσης, άνετης ανάρτησης και πολύ καλών καθισμάτων. Με αυτό το συνδυασμό ανάρτησης/καθισμάτων δεν είχα ποτέ θέμα με μέση. Τώρα κάποια στιγμή θα το ανεβάσω κι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα καθόλου, μόνο τα θνητά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τη θεά να περάσει.

  • Like 1
  • Haha 1

Ρε παιδιά, πάντα το είχα απορία.

Η μοναδική εμπειρία μου με τις αναρτήσεις της Citroen είναι από ένα Xantia του πατέρα του κολλητού μου (κάπου στο σωτήριον έτος 2000), όταν ακόμα είχα αυτό το έκτρωμα που λέγεται εφηβικο μουστάκι... 🤣 

Από τότε μου έκανε εντύπωση το πόσο καλή αίσθηση δίνει στον επιβάτη, αλλά τότε δεν ήξερα γιατί, αργότερα το συνδύασα στο κεφάλι μου.

 

Πώς και δεν έχει βρεθεί κάποια εταιρεία να φτιάξει aftermarket αντίστοιχα συστήματα ανάρτησης, ώστε να μην είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των Citroen;

Δεν έχει λήξει η πατέντα τόσα χρόνια; Ή υπάρχουν και είναι τόσο απαγορευτική η τιμή τους, που δεν εσχολείται κανείς;

1 hour ago, ronin13 said:

Πώς και δεν έχει βρεθεί κάποια εταιρεία να φτιάξει aftermarket αντίστοιχα συστήματα ανάρτησης, ώστε να μην είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των Citroen;


Common sense και μη χρήση ψυχοτρόπων ουσιών στον χώρο εργασίας θα έλεγα. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.