Jump to content

Recommended Posts

13 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Σαν οδική συμπεριφορά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από ένα παλιό ακόμα και 1 κλικ μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό εγώ δε το πίστευα για αυτό και τόσα χρόνια ήμουν shitboxer. Tελικά το είδα στην πράξη.  

Τώρα άνεση αν είσαι 2 άτομα είναι οκ το γιαρις ακόμα και σε τόσο μεγάλο ταξίδι. Και μήνα έκανα όχι μόνο 2 βδομάδες.

Αλλά ναι έχει και ανθρώπους που δεν πάνε περίπτερο χωρίς το αμάξι να έχει μασάζ στο κάθισμα και χωρις να έχουν την σιγουριά του να χωράει μια ευρωπαλέτα στο πορτμπαγκαζ. Οπως μάθει ο καθένας.

Εγώ που έχω βιώματα ως παιδί σε ταξίδια παλιά εθνική στο πίσω κάθισμα του φορντ σιέρρα χωρίς ac, με ντουμάνι από Marlboro πίσω, είμαι ευχαριστημένος με λιγότερα.

 

 

Τα δύο βασικά πράγματα που χρειάζεσαι σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι άνετη καμπίνα και αξιόπιστο/καινούριο/συντηρημένο αυτοκίνητο.

Το πολύ άνετο δεν έχει ιδιαίτερη αξία αν κινείσαι σε εθνική γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι δρόμοι είναι αρκετά καλοί.

 

Έχω κάνει το πάνω/κάτω 5-6 φορές (όχι τόσο πάνω όσο έφτασες, ούτε τόσο μάχιμος να πάω από βαλκάνια).

Το πιο χαλαρό ταξίδι που χω κάνει ήταν όταν είχα ανεβάσει το Fiat Stilo 2.4. 100 μίλια πορεία με cruise με ένα μοτέρ που έδινε. Βέβαια 10 λίτρα στα 100 για πλάκα. Ήταν άνετο? Όχι. Γιατί? Γιατί Fiat! Είχε κάνει μια μαλακία στα καθίσματα, και στην ρύθμιση ύψους δεν άλλαζε η θέση της πλάτης του καθίσματος παρά μόνο του "κώλου". Κατά συνέπεια μετά από ταξίδι με το Stilo συνήθως έμενα από μέση για 1 εβδομάδα.  

 

Το Punto που είχα ανεβάσει αρκετές φορές είναι αντίστοιχο με το Yaris αλλά 20 χρόνια πίσω. Επειδή είχε καλά καθίσματα δεν σε πέθαινε στο ταξίδι, και το έχω πάει αντίστοιχα παντού (Ουαλία κλπ.). 

 

Τελευταίο που έχω κάνει είναι το 2020-2021 που ανεβοκατέβασα το Mito diesel. ΟΚ εκεί είχα ήδη μεγαλώσει και δεν πολυέτρεχα (γι' αυτό διάλεξα και mito diesel), το είχα ανεβάσει με σπασμένα ημιαξόνια (τα αποτελείωσα στην Ιονία πηγαίνοντας για Ηγουμενίτσα με κάτι 160ρες και μετά στις Autobahn κλπ επειδή είχα κραδασμό ανέβαινα με 110 σαν λούλης κουκλεντές). Από καθίσματα όμως πολύ οκ.

 

Τη θεά που είναι το κατ'εξοχήν αυτοκίνητο για τέτοια ταξίδια την έχω να κινούμαι στην Αττική :hehe:

Η θεά είναι σε άλλο επίπεδο κυρίως λόγω ηχομόνωσης, άνετης ανάρτησης και πολύ καλών καθισμάτων. Με αυτό το συνδυασμό ανάρτησης/καθισμάτων δεν είχα ποτέ θέμα με μέση. Τώρα κάποια στιγμή θα το ανεβάσω κι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα καθόλου, μόνο τα θνητά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τη θεά να περάσει.

  • Like 2
  • Haha 1

Ρε παιδιά, πάντα το είχα απορία.

Η μοναδική εμπειρία μου με τις αναρτήσεις της Citroen είναι από ένα Xantia του πατέρα του κολλητού μου (κάπου στο σωτήριον έτος 2000), όταν ακόμα είχα αυτό το έκτρωμα που λέγεται εφηβικο μουστάκι... 🤣 

Από τότε μου έκανε εντύπωση το πόσο καλή αίσθηση δίνει στον επιβάτη, αλλά τότε δεν ήξερα γιατί, αργότερα το συνδύασα στο κεφάλι μου.

 

Πώς και δεν έχει βρεθεί κάποια εταιρεία να φτιάξει aftermarket αντίστοιχα συστήματα ανάρτησης, ώστε να μην είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των Citroen;

Δεν έχει λήξει η πατέντα τόσα χρόνια; Ή υπάρχουν και είναι τόσο απαγορευτική η τιμή τους, που δεν εσχολείται κανείς;

1 hour ago, ronin13 said:

Πώς και δεν έχει βρεθεί κάποια εταιρεία να φτιάξει aftermarket αντίστοιχα συστήματα ανάρτησης, ώστε να μην είναι αποκλειστικό "προνόμιο" των Citroen;


Common sense και μη χρήση ψυχοτρόπων ουσιών στον χώρο εργασίας θα έλεγα. 

  • Haha 1
On 5/9/2025 at 7:14 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Yπάρχουν άνθρωποι που λένε πως με e-cvt δεν πας αυτοκινητόδρομο και σπρώχνουν ανήξερο κόσμο που θα έπαιρνε κάτι να κάνει τη δουλειά του σαν άνθρωπος με ένα out of the way αμάξι στον bananini όμιλο ή σε κάποιο τέρμα γδυμένο 1000 άρι vag. Για τα δικά τους τα κομπλεξ. Go figure.

 

Το e-cvt άλλαξε το παιχνίδι στην toyota.

 

On 5/9/2025 at 7:14 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Σαν οδική συμπεριφορά ένα σύγχρονο αυτοκίνητο είναι πιο άνετο από ένα παλιό ακόμα και 1 κλικ μεγαλύτερης κατηγορίας. Αυτό εγώ δε το πίστευα για αυτό και τόσα χρόνια ήμουν shitboxer. Tελικά το είδα στην πράξη.

 

Ένα παλιό αυτοκίνητο ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα έχει φθορές σε πολλά σημεία είτε μηχανολογικά είτε λειτουργικά. Δεν μπορείς να το επαναφέρεις στην καινούρια κατάσταση χωρίς να χαλάσεις πολλά λεφτά οπότε και δεν έχει νόημα διότι θα είναι και πάλι παλιό.

 

On 5/9/2025 at 7:14 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Τώρα άνεση αν είσαι 2 άτομα είναι οκ το γιαρις ακόμα και σε τόσο μεγάλο ταξίδι. Και μήνα έκανα όχι μόνο 2 βδομάδες.

Αλλά ναι έχει και ανθρώπους που δεν πάνε περίπτερο χωρίς το αμάξι να έχει μασάζ στο κάθισμα και χωρις να έχουν την σιγουριά του να χωράει μια ευρωπαλέτα στο πορτμπαγκαζ. Οπως μάθει ο καθένας.

 

Άνεση όχι μόνο χώρου αλλά καθισμάτων, ηχομόνωσης, ποιότητας κύλισης, άνεσης ανάρτησης, μαλακού εσωτερικού.

Η ανεξάρτητη πίσω έχει διαφορά στον αυτοκινητόδρομο;

Επίσης γιατί είναι κακό το μασάζ στο κάθισμα ή το αχανές πορτμπαγκάζ; :p

 

BTW δεν ρώτησα, πως είναι η ποιότητα κύλισης και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι στο τελευταίο γιαρις σε ταχύτητα 140χλμ; Και αν ακούγεται το κιβώτιο;

 

On 5/9/2025 at 7:14 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Δεν υπερτερούμε καθόλου. Ειδικά η Εγνατία οδός που την είχα πρόσφατη πριν πάω το roadtrip είναι ξεκάθαρα χειρότερη. Γιατί απλά δεν συντηρείται. Αυτή είναι η διαφορά.

Και οι βοηθητικές υποδομές όλες βανδαλισμένες σε μας. Ενώ η Πολωνία πχ έχει σε μερικά rest areas (stand alone χωρίς καποια εμπορική επιχείρηση στον χώρο) ακόμα και ντουσιέρες δωρεάν και πλυντήρια με κέρματα και είναι πεντακάθαρα όλα. Χωρίς ούτε ίχνος απο βανδαλισμό. Και ο κόσμος τα σέβεται όλα.

 

Άσε την Εγνατία, μόλις πουληθεί στον ιδιώτη θα γίνει τέλεια. Οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι που έχουμε είναι καλύτεροι νομίζω. Για τις υποδομές έχεις δίκιο είμαστε τριτοκοσμικοί.

 

On 5/9/2025 at 7:14 ΜΜ, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε:

Σχετικά με την κούραση, τα ηλεκτρονικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε μεγάλο ταξίδι γιατί έχει διαφορά το να είσαι πιο χαλαρός και το αμάξι να ψιλοπάει μόνο του. Αυτή η παραπάνω προσοχή που πρέπει να έχεις όταν όλα είναι manual στακάρει με τα χιλιόμετρα και σε κουράζει.

 

Οι γονείς μας πώς έκαναν ταξίδια χωρίς κλίμα το καλοκαίρι ρε snowflakes που μου θέλετε και acc; :gyro:

 

  • Haha 1
On 6/9/2025 at 8:39 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τα δύο βασικά πράγματα που χρειάζεσαι σε ένα μεγάλο ταξίδι είναι άνετη καμπίνα και αξιόπιστο/καινούριο/συντηρημένο αυτοκίνητο.

Το πολύ άνετο δεν έχει ιδιαίτερη αξία αν κινείσαι σε εθνική γιατί κατά πάσα πιθανότητα οι δρόμοι είναι αρκετά καλοί.

 

Συμφωνώ με αυτά, αλλά πως δεν αγχωνόσουν με τα παλιά; Ειδικά τα fiat :p 

 

On 6/9/2025 at 8:39 ΠΜ, το μέλος sotiris έγραψε:

Τη θεά που είναι το κατ'εξοχήν αυτοκίνητο για τέτοια ταξίδια την έχω να κινούμαι στην Αττική :hehe:

Η θεά είναι σε άλλο επίπεδο κυρίως λόγω ηχομόνωσης, άνετης ανάρτησης και πολύ καλών καθισμάτων. Με αυτό το συνδυασμό ανάρτησης/καθισμάτων δεν είχα ποτέ θέμα με μέση. Τώρα κάποια στιγμή θα το ανεβάσω κι αυτό αλλά δεν καταλαβαίνεις τα χιλιόμετρα καθόλου, μόνο τα θνητά αυτοκίνητα που εμποδίζουν τη θεά να περάσει.

 

Κρίμα να μην το πηγαίνεις κάνα ταξιδάκι ρε, γιαυτό φτιάχτηκε. Ένα 406 facelift που είχα πάρει στον πατέρα μου είχε εκπληκτικά άνετη κύλιση και καθίσματα, ακόμα και τώρα που είναι κοντά 25 χρονών κρατάει την αίγλη του.

17 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Συμφωνώ με αυτά, αλλά πως δεν αγχωνόσουν με τα παλιά; Ειδικά τα fiat :p 

 

 

Κρίμα να μην το πηγαίνεις κάνα ταξιδάκι ρε, γιαυτό φτιάχτηκε. Ένα 406 facelift που είχα πάρει στον πατέρα μου είχε εκπληκτικά άνετη κύλιση και καθίσματα, ακόμα και τώρα που είναι κοντά 25 χρονών κρατάει την αίγλη του.

 

Τότε που έκανα τα ταξίδια δεν ήταν παλιά :p 

Π.χ. το punto που ήταν του 2003 πρώτο του ταξίδι ευρώπη έκανε το 2009 (και τελευταίο το 2015).

Το Stilo ήταν λίγο πιο παλιό (του 2002 και το κράτησα σε κυκλοφορία μέχρι το 2016) αλλά δεν είχε κι αυτό καθόλου χιλιόμετρα (είχε ~80000 όταν το πήρα). Επίσης όλα τα αυτοκίνητά μου τα συντηρώ, οπότε δεν έχουν μεγάλες βλάβες, το Mito είναι από τα μόνα που είχα παραβεί τον κανόνα να μην αγοράζω με πολλά χιλιόμετρα και μου έβγαλε πολλά προβλήματα για 10-20κ χρήσης που του έκανα συνολικά.

 

Όταν κοίταζα τη θεά ζαχάρωνα ένα 406 2λιτρο αλλά δυστυχώς το είχε διαλύσει ο προηγούμενος.

  • Like 1
57 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Τότε που έκανα τα ταξίδια δεν ήταν παλιά :p 

Π.χ. το punto που ήταν του 2003 πρώτο του ταξίδι ευρώπη έκανε το 2009 (και τελευταίο το 2015).

Το Stilo ήταν λίγο πιο παλιό (του 2002 και το κράτησα σε κυκλοφορία μέχρι το 2016) αλλά δεν είχε κι αυτό καθόλου χιλιόμετρα (είχε ~80000 όταν το πήρα). Επίσης όλα τα αυτοκίνητά μου τα συντηρώ, οπότε δεν έχουν μεγάλες βλάβες, το Mito είναι από τα μόνα που είχα παραβεί τον κανόνα να μην αγοράζω με πολλά χιλιόμετρα και μου έβγαλε πολλά προβλήματα για 10-20κ χρήσης που του έκανα συνολικά.

 

Δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλη η βλάβη για να σου χαλάσει το ταξίδι.. ακόμα και η αντλία βενζίνης να τα παίξει τι κάνεις.

 

1 ώρα πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Όταν κοίταζα τη θεά ζαχάρωνα ένα 406 2λιτρο αλλά δυστυχώς το είχε διαλύσει ο προηγούμενος.

 

ΣΔΟΕ entered the chat :p

4 hours ago, Simon said:

Άνεση όχι μόνο χώρου αλλά καθισμάτων, ηχομόνωσης, ποιότητας κύλισης, άνεσης ανάρτησης, μαλακού εσωτερικού.

Η ανεξάρτητη πίσω έχει διαφορά στον αυτοκινητόδρομο;

Επίσης γιατί είναι κακό το μασάζ στο κάθισμα ή το αχανές πορτμπαγκάζ; :p

 

BTW δεν ρώτησα, πως είναι η ποιότητα κύλισης και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι στο τελευταίο γιαρις σε ταχύτητα 140χλμ; Και αν ακούγεται το κιβώτιο;

 

Ο αυτοκινητόδρομος δεν είναι ούτε πάντα ευθεία ούτε χωρίς κλίσεις, οπότε ναι, η ανάρτηση και η ανεξάρτητη πίσω κάνουν διαφορά σε άνεση και σταθερότητα. Kαι φυσικά σε ένα ταξίδι δεν πας μόνο από αυτοκινητόδρομο. Και χώμα θα πατήσεις και απ όλα. 

 

Σαν οδική συμπεριφορά το γιαρις έχει καλό και σταθερό πάτημα θα έλεγα. Καλή πλατφόρμα.

Έχω γράψει 1.800 χλμ σε μια μέρα και μετά πήγα για καφέ χωρίς να σέρνομαι. Κάτι λέει αυτό.

 

Τα καθίσματα δεν είναι κουραστικά, δεν πιάστηκα ακόμα και μετά από ώρες. Δεν είναι πολύ μαλακά(παίζει ρόλο που είναι και ολοκαίνουρια μάλλον) αλλά έχω ρίξει και ύπνο κάποιες φορές και δεν είχα θέμα. Αλλά προφανώς είναι υποκειμενικό αυτό, άλλος θα τα βρει τέλεια, άλλος σκληρά, κι αν είσαι τπτ θηρίο μπορεί απλά να μη χωράς. Σε γενικές γραμμές, είναι σαν τα περισσότερα μικρά hatch: καλή εργονομία, ούτε πολύ βαθιά ούτε πολύ ρηχά.

Μασάζ στα καθίσματα και τεράστιο πορτμπαγκάζ, οκ καλό είναι να υπάρχουν, αλλά σε daily σαν το Yaris δεν έχουν καμία σημασία για μένα.

 

Από ηχομόνωση, ναι, έχει θόρυβο. Αν έρχεσαι από VAG το νιώθεις έντονα. Από την άλλη, όσους κάθονται και έχουν μάθει από άλλα ιαπωνικά ή κορεάτικα, μου λένε ότι είναι φυσιολογικό. Εγώ το πήρα ξέροντας το μειονέκτημα και με το σκεπτικό οτι λίγο STP βάζεις. Αξιοπιστία όμως δεν αγοράζεις έξτρα.

 

Όσο αφορά το σασμάν, ο θόρυβος που λένε οι περισσότεροι δεν είναι από το σασμάν αλλά από τον κινητήρα, όταν πατάς γκάζι απότομα δεν κάνει κάποιο kick down όπως ένα απλό αυτόματο, αλλά ανεβάζει στροφές στο βέλτιστο σημείο θερμικής απόδοσης για παροχή ενέργειας απευθείας στους τροχούς αλλά και στο ηλεκτρομοτέρ και τις κρατάει εκεί για όσο πατάς το γκάζι σταθερό.

Σε όσους δεν έχουν ξαναοδηγήσει toyota hybrid τους φαίνεται περίεργο.

Το ίδιο το κιβώτιο κάνει μόνο ένα σφύριγμα/φύσημα από τα ηλεκτρομοτέρ, κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες που κινείται/επιταχύνει αμιγώς ηλεκτρικά ή στο Β σε καμιά ορεινή διαδρομή. Σε αυτοκινητόδρομο με 120+ και ήρεμες προσπεράσεις από θορύβους ακούς μόνο αέρα.

Γενικά αν δεν είσαι άνιωθος μπορείς να οδηγάς και στρωτά και γρήγορα χωρίς να έχεις droning κάθε φορά.

 

Μαλακά υλικά, εκεί που μπορεί να ακουμπάς (πάνω στο ταμπλό κλπ) έχει. Πιο πίσω, όχι. Τιμόνι, λεβιές είναι μια χαρά σε αίσθηση. Τα κουμπάκια όλα επίσης και είναι και σε βολικές θέσεις.

Προσωπικά και όλο σκληρό πλαστικό να ήταν, δεν με απασχολεί, ποτέ δεν έκρινα την άνεση από το πλαστικό. Η εργονομία μετράει για μένα.

Αλλά οκ, γούστα είναι αυτά, άλλος θέλει να χουφτώνει το ταμπλό, άλλος τη συνοδηγό.🤷‍♀️

 

4 hours ago, Simon said:

Ένα παλιό αυτοκίνητο ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα έχει φθορές σε πολλά σημεία είτε μηχανολογικά είτε λειτουργικά. Δεν μπορείς να το επαναφέρεις στην καινούρια κατάσταση χωρίς να χαλάσεις πολλά λεφτά οπότε και δεν έχει νόημα διότι θα είναι και πάλι παλιό.

 

Η διαφορά είναι οτι στο καινούριο αν είναι από νορμαλ μάρκα έχεις δραματικά περισσότερες πιθανότητες να επιζήσεις σε σχέση με ένα παλιό αν κάτι πάει πολύ λάθος.

 

4 hours ago, Simon said:

Άσε την Εγνατία, μόλις πουληθεί στον ιδιώτη θα γίνει τέλεια. Οι υπόλοιποι αυτοκινητόδρομοι που έχουμε είναι καλύτεροι νομίζω. Για τις υποδομές έχεις δίκιο είμαστε τριτοκοσμικοί.

 

 

Είναι κάποιοι δρόμοι μας όντως αρκετά καλοί και χωρίς κακοτεχνίες;  Ναι.

Όμως από αυτά που είδα κάνοντας τα χιλιόμετρα που έκανα, δεν είναι καλύτεροι οι δρόμοι στην Ελλάδα, τον Αύγουστο του 2025 που τους είδα εγώ.

Και το κύριο πρόβλημά μας είναι η ανύπαρκτη συντήρηση. Την οποία οι άλλοι την κάνουν το τελευταίο διάστημα με πυρετώδεις ρυθμούς. Λες και κάποιος τους έδωσε λεφτά από κάποιο ταμείο ανάκαμψης.

 

4 hours ago, Simon said:

Οι γονείς μας πώς έκαναν ταξίδια χωρίς κλίμα το καλοκαίρι ρε snowflakes που μου θέλετε και acc; :gyro:

 

 

Μα εγώ δεν έχω θέμα. Αποδεδειγμένα πλέον νομίζω.

Εδώ Αύγουστο μήνα και στο μισό ταξίδι είχα κλειστό τον κλιματισμό ενώ μερικές φορές είχα αναμμένη και την σόμπα, όπως κάναμε παλιά τα καλοκαίρια για καλύτερη ψύξη. :hehe:

  • Agree 1
3 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

 

Δεν είναι απαραίτητο να είναι μεγάλη η βλάβη για να σου χαλάσει το ταξίδι.. ακόμα και η αντλία βενζίνης να τα παίξει τι κάνεις.

 

 

ΣΔΟΕ entered the chat :p

 

Τα πράγματα από ένα σημείο και μετά τα βλέπεις ντετερμινιστικά.

Αν σου χαλάσει η αντλία βενζίνης, θα πας να αλλάξεις μια αντλία βενζίνης.

Το Stilo είχε ένα βιβλιαράκι μαζί με όλα τα Service Fiat της Ευρώπης. Ε κάπου θα βρεις.

Θα σου πιάσουν τον κώλο? Προφανώς! Θα χάσεις 1-2 μέρες? Σίγουρο! Έχω χάσει διακοπές (τύπου 3ήμερο) έτσι, όταν είχα μείνει από ημιαξόνια στο πούντο μια φορά που πήγαινα Θεσσαλονίκη.

Κάθε ταξίδι που κάνεις με το αυτοκίνητο και ειδικά όταν βγαίνεις εκτός Ελλάδας, θες ένα μαξιλαράκι ασφαλείας για να μπορείς να γυρίσεις κλπ.

 

Τώρα από ένα σημείο και μετά υπάρχει το ταλέντο του οδηγού που μπορεί να "ακούει" το πρόβλημα του αυτοκινήτου και να προσαρμόζεται όσο γίνεται στο πρόβλημα. 

 

Γενικά ένας καλός οδηγός είναι αυτός που δεν φθείρει το αυτοκίνητο. Εγώ δεν είμαι τέτοιος, ό,τι πιάνω το λιώνω. Παρ'όλ'αυτά αν έχω κάποιο πρόβλημα προσαρμόζομαι ανάλογα. Επίσης έχω τόσο πρόβλημα που είτε δεν οδηγάω καθόλου (Ελβετία) είτε προσπαθώ να έχω χειρότερες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο για να μην τρέχω. Π.χ. σε όλα τα αυτοκίνητά μου βάζω μέτρια λάστιχα μετά το 2017 (Barum, στη θεά έβαλα μικρότερη διάσταση και ζάντες αλλά και στο φάρδος - οκ χρειαζόντουσαν αλλαγή, μου βγήκαν πιο φτηνά τα 17ρια ζαντολάστιχα απ'ότι τα λάστιχα στις 18ρες αλλά όντως δεν έχει σχέση σε συμπεριφορά με πριν) για να μην έχω τόσο καλή πρόσφυση. Η θεά θέλει φρένα εδώ και 1 χρόνο και δεν τα άλλαζα για να μην τα ζορίζω = να μην τρέχω. Το προσπαθώ, αλλά από κάπου έχω φινλανδικά γονίδια :p 

 

BTW τιμή αντιπροσωπείας για δίσκους τακάκια citroen: 155 ευρώ ο δίσκος (ο 1) και 195 ευρώ τα τακάκια. Τιμή citroen economy, 110 ευρώ ο ένας, 95 ευρώ τα τακάκια. Τιμή brembo + ferodo: 180. Τιμή febi/fiba/mufa 120. Θα πάω σε citroen economy γιατί βαριέμαι να ασχοληθώ, αλλά έχουμε ξεφύγει!!

WWW.IRAFINA.GR

Γιος γνωστού επιχειρηματία, που είχε καταναλώσει αλκοόλ έκανε κόντρες με supercar στην Αττική οδό, έχοντας μάλιστα στο...

 

:hehe: 

 

  • Like 2
  • Haha 1
7 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Ένα παλιό αυτοκίνητο ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα έχει φθορές σε πολλά σημεία είτε μηχανολογικά είτε λειτουργικά. Δεν μπορείς να το επαναφέρεις στην καινούρια κατάσταση χωρίς να χαλάσεις πολλά λεφτά οπότε και δεν έχει νόημα διότι θα είναι και πάλι παλιό.

Θα ειναι καλυτερο και φθηνοτερο απο το καινουριο

7 ώρες πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Άνεση όχι μόνο χώρου αλλά καθισμάτων, ηχομόνωσης, ποιότητας κύλισης, άνεσης ανάρτησης, μαλακού εσωτερικού.

Η ανεξάρτητη πίσω έχει διαφορά στον αυτοκινητόδρομο;

Μηπως ειναι με ημιακαμπτο ο φιλος?

2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

BTW τιμή αντιπροσωπείας για δίσκους τακάκια citroen

Καλα, δεν έχεις φρενά να στα κανει αυτα??

2 hours ago, sotiris said:

 

WWW.IRAFINA.GR

Γιος γνωστού επιχειρηματία, που είχε καταναλώσει αλκοόλ έκανε κόντρες με supercar στην Αττική οδό, έχοντας μάλιστα στο...

 

:hehe: 

 

 

Ονοματάκια και φωτογραφίες έπρεπε να δημοσιεύουν με εισαγγελική διάταξη σε τέτοια περιστατικά. Και ας αισθάνονται τυχεροί οι "επιχειρηματίες" γονείς, που η υπόθαλψη εγκληματία δεν τιμωρείται αν ο υπαίτιος την τέλεσε υπέρ κάποιου οικείου του...

 

Γαϊδούρια, όλοι τους.

  • Agree 1
1 ώρα πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Καλα, δεν έχεις φρενά να στα κανει αυτα??

 

Δεν έχω χρόνο! Είμαι Ελβετία και το αυτοκίνητο τό χω Ελλάδα, δεν έχω χρόνο να το τρέχω!

  • meow 1
4 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Τώρα από ένα σημείο και μετά υπάρχει το ταλέντο του οδηγού που μπορεί να "ακούει" το πρόβλημα του αυτοκινήτου και να προσαρμόζεται όσο γίνεται στο πρόβλημα. 

 

Γενικά ένας καλός οδηγός είναι αυτός που δεν φθείρει το αυτοκίνητο. Εγώ δεν είμαι τέτοιος, ό,τι πιάνω το λιώνω.

 

Εγώ είμαι ακριβώς το αντίθετο, αυτός που δεν φθείρει το αυτοκίνητο και είμαι λίγο ψείρας. Κάθε άγνωστος θόρυβος πρέπει να διερευνηθεί λολ

 

5 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

σε όλα τα αυτοκίνητά μου βάζω μέτρια λάστιχα μετά το 2017 (Barum, στη θεά έβαλα μικρότερη διάσταση και ζάντες αλλά και στο φάρδος - οκ χρειαζόντουσαν αλλαγή, μου βγήκαν πιο φτηνά τα 17ρια ζαντολάστιχα απ'ότι τα λάστιχα στις 18ρες αλλά όντως δεν έχει σχέση σε συμπεριφορά με πριν) για να μην έχω τόσο καλή πρόσφυση. Η θεά θέλει φρένα εδώ και 1 χρόνο και δεν τα άλλαζα για να μην τα ζορίζω = να μην τρέχω. Το προσπαθώ, αλλά από κάπου έχω φινλανδικά γονίδια :p 

 

Αυτό δεν μου φαίνεται λογικό, αν χρειαστείς φρενα ή λάστιχα σε ανύποπτο χρόνο τι κάνεις? Επίσης το να υποβιβαζεις την ενεργητική ασφάλεια του οχήματος μου φαίνεται λάθος.

 

2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Θα ειναι καλυτερο και φθηνοτερο απο το καινουριο

 

Καλύτερο πως ακριβώς? Φθηνότερο προφανώς αλλά από κάποιο σημείο μπαίνει στον υπολογισμό η αξιοπιστία.

 

2 ώρες πριν, το μέλος slalom έγραψε:

Μηπως ειναι με ημιακαμπτο ο φιλος?

 

Ναι, η ερώτηση μου ήταν αν θα έχει διαφορά στον αυτοκινητοδρομο η ανεξάρτητη πίσω. Εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο εκτός από οριακές καταστάσεις.

 

 

6 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Καλύτερο πως ακριβώς? Φθηνότερο προφανώς αλλά από κάποιο σημείο μπαίνει στον υπολογισμό η αξιοπιστία.

Καλυτερων προδιαγραφων. Αξιοπιστία? Δεν ειπαμε οτι το εφτιαξες?

7 λεπτά πριν, το μέλος Simon έγραψε:

Ναι, η ερώτηση μου ήταν αν θα έχει διαφορά στον αυτοκινητοδρομο η ανεξάρτητη πίσω. Εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο εκτός από οριακές καταστάσεις.

Ε δεν εχει?

Τι βαρος έχει ο άξονας? 30 κιλα? Αυτο είναι μη φερόμενη μαζα

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.