f117 Παρασκευή at 05:34 μμ #14861 Παρασκευή at 05:34 μμ 3 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Πίσω στα δικά μας. Hide contents Hide contents QNrTJv5qZOWvDztrIk-xAelZrG_Af9-ZxSDmc07pwPdH7UBBVAiZ6QgfXiDKM2La1dkd4KpSFOJxHbs6ECKIjCv81ia-M3Q6I-bkhM.mp4 3.75 MB · 0 downloads Μια αλοιφή και θα στρώσει....χαχαχα 2
sotiris Χθες στις 09:33 πμ #14863 Χθες στις 09:33 πμ Μου άρεσε πολύ αυτό το βίντεο που είδα στο fb από το παιδί που παίρνει λιωμένα αυτοκίνητα και τα ανακατασκευάζει. Φαίνεται κατ'αρχάς πόσο περίπλοκη σχεδίαση έχουν πλέον αυτά τα αυτοκίνητα, πόσο δύστροπα είναι με το blend ηλεκτροκινητήρων / μπαταριών κλπ. Και φυσικά το πόσο "γαμάτα" είναι σαν κατασκευές, πανέμορφα οργανωμένα υποπλαίσια κλπ. Σε γενικές γραμμές όσο προχωρά η αυτοκίνηση τόσο αποκτούν αξία τα παλιά αυτοκίνητα. Όταν η περιπλοκότητα σε ξεπερνά, γυρνάς πάντα προς τα πίσω. Επίσης όσο γερνάς, προτιμάς κάτι απλό από κάτι υπερ-εξεζητημένο. Το συγκεκριμένο λοιπόν ενώ είναι όνειρο σαν αυτοκίνητο, είναι απλά εφιάλτης σαν συντήρηση. Αυτή είναι η αλήθεια για όλα τα σουπερ-καρς, και η lamborghini ειναι λογικο να εχει τετοια θεματα. Ένα VW golf όμως όχι, και προς τα εκεί πάει σιγά σιγά. Επίσης η post-covid κρίση κι αυτή είναι ένα μεγάλο ζήτημα, οι τιμές των αυτοκινήτων είναι πλέον τόσο υψηλές που αμφιβάλλω αν κινείται η αγορά των καινούριων στις πιο πολλές χώρες πλην αυτοκινήτων με leasing. Ανεξάρτητα του μισθού σου, ένα καινούριο αυτοκίνητο απαιτεί χρόνια αποταμιεύσεων. Π.χ. εγώ με μισθό 6 φορές το βασικό της Ελλάδας χρειάζομαι 1 χρόνο αποταμιεύσεων για να πάρω ένα citroen c3 (που θεωρείται το entry level πλέον θερμικό), που είναι ένα χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό που ήδη έχω σε όλους τους τομείς πλην στην ευκολία παρκαρίσματος και στην κατανάλωση εντός πόλης (για μικρή διαφορά όμως μιας και το δικό μου είναι downsized). Στην Ελλάδα αντίστοιχα θα χρειαζόμουν 10 χρόνια αποταμιεύσεων και πολύ προσεκτικής ζωής. Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι τα μικρά θερμικά αυτοκίνητα με ορίζοντα ζωής τα 100.000-150.000 km είναι πιο energy efficient από τα 2 τονα κτήνη και να έχουμε πόλεις γεμάτες με citroen ax ή equivalent, και τα δίτονα κτήνη να βρίσκονται στις εθνικές. Είμαι μεγάλος φαν της ηλεκτροκίνησης, τα λατρεύω για πόλη λόγω ησυχίας, αλλά δεν γίνεται όταν έπαιρνες ένα Άτος με 8000 ευρώ να θες τα τριπλά για να πάρεις το αντίστοιχο ηλεκτροκίνητο. Ένας που έπαιρνε 1500 ευρώ το 2002 δεν παίρνει σήμερα 4500 στην ίδια θέση εργασίας, μην τρελαθούμε. Πουθενά στην Ευρώπη. 3
and64 Χθες στις 10:10 πμ #14864 Χθες στις 10:10 πμ 30 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Μου άρεσε πολύ αυτό το βίντεο που είδα στο fb από το παιδί που παίρνει λιωμένα αυτοκίνητα και τα ανακατασκευάζει. O Watson εχει φτιάξει ολόκληρη μπισνα από το 0 ουσιαστικά (οχι μονο απο τα αυτοκίνητα βεβαια, καπου ειχα δει ενα βιντεο που ελεγε οτι ειχε ξεκινήσει με αγοραπωλησίες-ανακαινήσεις σπιτιών κλπ που συνεχίζει να κάνει παράλληλα) και έχει και αρκετά αυτοκίνητα στη συλλογή του πλέον σχεδόν ολα επισκευασμένα απο τον ίδιο H Revuelto αποδείχθηκε τέρμα δύσκολο project και τελικά πήρε svj μετά και έφτιαξε. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτος που είχε θεματα λόγω τρακαρισμένου, βγαίνουν διάφορα στο yt τελευταίως... 1
slalom Χθες στις 12:43 μμ #14865 Χθες στις 12:43 μμ On 10/10/2025 at 9:40 ΜΜ, το μέλος jax7480 έγραψε: Εκει στο 10 40 να δουν τον ηχο, εχει αλλαξει 4 ταχυτητες και παει με 80, νταξει ειπαμε
Lakisss 10 ώρες πριν #14869 10 ώρες πριν 20 ώρες πριν, το μέλος and64 έγραψε: O Watson εχει φτιάξει ολόκληρη μπισνα από το 0 ουσιαστικά (οχι μονο απο τα αυτοκίνητα βεβαια, καπου ειχα δει ενα βιντεο που ελεγε οτι ειχε ξεκινήσει με αγοραπωλησίες-ανακαινήσεις σπιτιών κλπ που συνεχίζει να κάνει παράλληλα) και έχει και αρκετά αυτοκίνητα στη συλλογή του πλέον σχεδόν ολα επισκευασμένα απο τον ίδιο H Revuelto αποδείχθηκε τέρμα δύσκολο project και τελικά πήρε svj μετά και έφτιαξε. Αλλά δεν ήταν μόνο αυτος που είχε θεματα λόγω τρακαρισμένου, βγαίνουν διάφορα στο yt τελευταίως... 3
Simon 8 ώρες πριν #14871 8 ώρες πριν 23 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Φαίνεται κατ'αρχάς πόσο περίπλοκη σχεδίαση έχουν πλέον αυτά τα αυτοκίνητα, πόσο δύστροπα είναι με το blend ηλεκτροκινητήρων / μπαταριών κλπ. Και φυσικά το πόσο "γαμάτα" είναι σαν κατασκευές, πανέμορφα οργανωμένα υποπλαίσια κλπ. Σε γενικές γραμμές όσο προχωρά η αυτοκίνηση τόσο αποκτούν αξία τα παλιά αυτοκίνητα. Όταν η περιπλοκότητα σε ξεπερνά, γυρνάς πάντα προς τα πίσω. Επίσης όσο γερνάς, προτιμάς κάτι απλό από κάτι υπερ-εξεζητημένο. Το συγκεκριμένο λοιπόν ενώ είναι όνειρο σαν αυτοκίνητο, είναι απλά εφιάλτης σαν συντήρηση. Αυτή είναι η αλήθεια για όλα τα σουπερ-καρς, και η lamborghini ειναι λογικο να εχει τετοια θεματα. Ένα VW golf όμως όχι, και προς τα εκεί πάει σιγά σιγά. Επίσης η post-covid κρίση κι αυτή είναι ένα μεγάλο ζήτημα, οι τιμές των αυτοκινήτων είναι πλέον τόσο υψηλές που αμφιβάλλω αν κινείται η αγορά των καινούριων στις πιο πολλές χώρες πλην αυτοκινήτων με leasing. Ανεξάρτητα του μισθού σου, ένα καινούριο αυτοκίνητο απαιτεί χρόνια αποταμιεύσεων. Π.χ. εγώ με μισθό 6 φορές το βασικό της Ελλάδας χρειάζομαι 1 χρόνο αποταμιεύσεων για να πάρω ένα citroen c3 (που θεωρείται το entry level πλέον θερμικό), που είναι ένα χειρότερο αυτοκίνητο από αυτό που ήδη έχω σε όλους τους τομείς πλην στην ευκολία παρκαρίσματος και στην κατανάλωση εντός πόλης (για μικρή διαφορά όμως μιας και το δικό μου είναι downsized). Στην Ελλάδα αντίστοιχα θα χρειαζόμουν 10 χρόνια αποταμιεύσεων και πολύ προσεκτικής ζωής. Ελπίζω κάποια στιγμή να καταλάβουν ότι τα μικρά θερμικά αυτοκίνητα με ορίζοντα ζωής τα 100.000-150.000 km είναι πιο energy efficient από τα 2 τονα κτήνη και να έχουμε πόλεις γεμάτες με citroen ax ή equivalent, και τα δίτονα κτήνη να βρίσκονται στις εθνικές. Είμαι μεγάλος φαν της ηλεκτροκίνησης, τα λατρεύω για πόλη λόγω ησυχίας, αλλά δεν γίνεται όταν έπαιρνες ένα Άτος με 8000 ευρώ να θες τα τριπλά για να πάρεις το αντίστοιχο ηλεκτροκίνητο. Ένας που έπαιρνε 1500 ευρώ το 2002 δεν παίρνει σήμερα 4500 στην ίδια θέση εργασίας, μην τρελαθούμε. Πουθενά στην Ευρώπη. Well said
Cyber_Cookie 7 ώρες πριν #14872 7 ώρες πριν Τα ηλεκτρικά είναι τόσο καλύτερα που όταν γίνουν mass produced θα είναι πολυ φτηνοτερα και με καλυτερο εξοπλισμό: Tesla Made The Model Y Standard Cheaper By Adding A Headliner To Hide The Glass Roof | Carscoops WWW.CARSCOOPS.COM Two new affordable EVs debut under the Standard name, cutting a slew of features like the FM/AM radio to bring prices down 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now