Cyber_Cookie Πέμπτη at 08:02 πμ #14381 Πέμπτη at 08:02 πμ 20 minutes ago, BloodMage said: Θα διαφωνήσω ταμαλα. Είναι και τι ζητάς από το αμάξι και τι οδηγός είσαι. Με αυτό το μοτερ στο πόλο με 2 άτομα μέσα, χωρίς AC, με 80-90 έχω 5-5.5 λίτρα κατανάλωση. Με AC ή το χειμώνα πάει 6. Με 120-130 6,3-6,8 χωρίς AC, 6,8-7,3 με AC. Προχθές που πήγα για κάτι δουλειές μέσα απ τα χωριά και πήγαινα 50-60, σε διαδρομή 40 χιλιόμετρα είχα 4,8 κατανάλωση. Στην πόλη μέσα με κίνηση και με AC, μπορεί να πλησιασει τα 8. Στις προσπεράσεις αν δεν θες να το πας κόφτες προφανώς και κλείνεις AC και το ανοίγεις μετά την προσπέραση. Γιατί το μοτέρ αυτό την απόδοσή του την έχει σχεδόν στον κόφτη. Στις κανονικές στροφές (2500-3500) είναι μουλάρι. 2
BloodMage Πέμπτη at 08:17 πμ #14382 Πέμπτη at 08:17 πμ 13 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Με αυτό το μοτερ στο πόλο με 2 άτομα μέσα, χωρίς AC, με 80-90 έχω 5-5.5 λίτρα κατανάλωση. Με AC ή το χειμώνα πάει 6. Με 120-130 6,3-6,8 χωρίς AC, 6,8-7,3 με AC. Πανω κατω τοσο καιει το ST με νορμαλ οδηγηση. Με τα 2πλασια αλογα. Βεβαια θα μου πεις τι συγκρινεις αμαξι του 2000 με αμαξι του 2022 2 1
slalom Πέμπτη at 04:06 μμ #14383 Πέμπτη at 04:06 μμ 8 ώρες πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Γιατί το μοτέρ αυτό την απόδοσή του την έχει σχεδόν στον κόφτη. Στις κανονικές στροφές (2500-3500) είναι μουλάρι. Ολα αυτα ειχαν "προβλημα" επιταχυνσης. Αφου λέω τωρα πώς οδηγουσα τοτε
sotiris Πέμπτη at 04:29 μμ #14384 Πέμπτη at 04:29 μμ (edited) Ένας από τους λόγους που δεν ήθελα να δώσω το punto ήταν η απλή σχεδίαση του μοτέρ. Ούτε direct injection, ούτε ανακύκλωση καυσαερίων ούτε τίποτα, 2 λάμδα, 4 πολλαπλασιαστές, 4 μπουζί, 4 μπεκ. Βέβαια, τα είχα αλλάξει όλα αυτά παραπάνω από 1 φορά στα 10 χρόνια και 120κ χιλιόμετρα που του είχα κάνει. Απ'την άλλη, η μηδενική υποστήριξη της fiat σε ανταλλακτικά ήταν ο λόγος που τό δωσα. Η θεά απ'την άλλη με τον 1.6 thp, τη μεγάλη σχεδιαστική μ*** δύο η-Li-ν (BMW + PSA), τραβάει χαμηλά, ψευτοδίνει ψηλά, πάει σχεδόν σαν το 2.4 στίλο που είχα (οκ δεν ξυρίζει τόσο ψηλά) πίνοντας 3-5 λίτρα κάτω /100 με 200 κιλά βαρύτερο αυτοκίνητο. Απλά δεν ασχολείσαι με το θέμα κινητήρας (έχει ροπή παντού) εκτός αν πέσεις από τις 1500 στροφές που βγαίνει εκτός τουρμπο και ψοφάει. Δηλαδή δεν μπορείς να κινηθείς με 70 και 6η, θες 78 για την 6η να είναι στις 1500. Τι θα άλλαζα?? Είπαμε, ψάχνω τροπέτο από 3λιτρο (PRV - Peugeot - Renault - Volvo η έκδοση των 80s - 90s, ES9 των 00s). Να κάψω τα 3-5 λίτρα παραπάνω, αλλά να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Το ψάχνω 3-4 χρόνια, κάποια στιγμή θα το πετύχω όπως το θέλω (και να έχω και λεφτά) και θα το "χτυπήσω". Μοτέρ που έχει φορεθεί σε όλα τα 3λιτρα πεζώ, σιτροέν, ρενώ. Κι αυτό έχει κάποια ψιλά σχεδιαστικά ατοπήματα αλλά θεωρώ ότι με αέριο μπορεί να γίνει οικονομικό και να έχεις ένα καλό αυτοκίνητο αξιόπιστο για πολλά χιλιόμετρα και ωραίο αν θες να οδηγήσεις. Φυσικά αν θες να γίνεις ακραίος υπάρχουν κι εκεί βελτιώσεις (να πας προς πολύ δυνατή ατμόσφαιρα όπως clio v6 phase 2 (255 ps) ή να πας προς το saffrane biturbo (260 ps) για πιο ταξιδιάρικο χαρακτήρα. Αλλά θεωρώ ότι και η εργοστασιακή έκδοση με τα 200-210 άλογα θα με ικανοποιήσει, δεν είμαι και τόσο περίεργος! Ας δούμε λίγο τεχνικά χαρακτηριστικά του γερόλυκου: V6 PRV engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG PSA ES/L engine - Wikipedia EN.WIKIPEDIA.ORG Έγινε επεξεργασία Πέμπτη at 04:37 μμ από sotiris
slalom Πέμπτη at 05:02 μμ #14385 Πέμπτη at 05:02 μμ 32 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε: Δηλαδή δεν μπορείς να κινηθείς με 70 και 6η, θες 78 για την 6η να είναι στις 1500. Εγω πρεπει να εχω κανονικα πανω απο 120 για να βαλω 6η, αλλιως τουρμπιζει και πινει
HotPeanut Παρασκευή at 07:30 πμ #14387 Παρασκευή at 07:30 πμ Προσκύνησες και εσύ. Να περάσει ο επόμενος. ps. γιαρις; 7
Cyber_Cookie Παρασκευή at 07:45 πμ #14388 Παρασκευή at 07:45 πμ 7 minutes ago, HotPeanut said: Προσκύνησες και εσύ. Να περάσει ο επόμενος. Όχι, δε προσκύνησα. Είναι διασταύρωση μηχανής του γκαζόν με στεγνωτήριο. Άψυχη λευκή συσκευή. Δεν μπορεί ποτέ να πλησιάσει το μεγαλείο του Ομίλου. 7 minutes ago, HotPeanut said: ps. γιαρις; Ναι. 1 5
sotiris Παρασκευή at 08:37 πμ #14389 Παρασκευή at 08:37 πμ Μεγειά! 1.5 125, 1.5 150 ή 1.5 260? Αν είναι το τελευταίο από εμένα είναι ναι! 1
BloodMage Παρασκευή at 09:07 πμ #14390 Παρασκευή at 09:07 πμ (edited) 1 ώρα πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε: Προσκύνησες και εσύ. Να περάσει ο επόμενος. ps. γιαρις; Η καρδια του ελεγε vag Το μυαλο και η τσεπη toyota Spoiler @Cyber_Cookie ακραπα μπρελοκ σε κλειδι toyota απο εσενα ειδικα δεν το περιμενα. εκτος και αν μιλαμε για το gr Έγινε επεξεργασία Παρασκευή at 09:08 πμ από BloodMage 4
Cyber_Cookie Παρασκευή at 09:46 πμ #14391 Παρασκευή at 09:46 πμ 6 minutes ago, sotiris said: Μεγειά! 1.5 125, 1.5 150 ή 1.5 260? Αν είναι το τελευταίο από εμένα είναι ναι! Tnx. Eίναι το 1.5 116, daily δλδ όχι sportcar. Το κόστος αυτού με τα 130 άλογα αναλογικά με τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό του, δε μπόρεσα να το δικαιολογήσω ως κόστος για απλό καθημερινό μεταφορικό μέσο. Συν το οτί, το 116 μου είναι τσεχικο και όχι γαλλικό. Να κρατάμε και κάποια προσχήματα δλδ. 3 minutes ago, BloodMage said: Η καρδια του ελεγε vag Το μυαλο και η τσεπη toyota Μπα. Όντως ήθελα αυτό το συγκεκριμένο γιατί ποτέ δεν είχα τογιότα και ήταν ευκαιρία μιας και αναδιοργανώνω όλα μου τα shitboxes (δεν έμεινε τίποτα από αυτά). Έχω φάει ένα γιαρις σε ανταλλακτικά τόσο καιρό και να πεις οτι έχω κάτι 100% αξιόπιστο δε το λες. Ε να πα να γα. Δρόμο όλα. Η δε καρδιά λέει Hilux GR Sport ΙΙ / Ranger Raptor εδώ και καιρό. Επειδή γερνάω σιγά σιγά καταλαβαίνω οτι δεν μπορείς να τα έχεις όλα σε ένα γιατί έχεις συμβιβασμούς σε όλους τους τομείς. Είναι πολύ πιο δόκιμο να έχεις 2-3 οχήματα τα οποία εξυπηρετούν έναν σκοπό το καθένα αλλά το κάνουν καλά. Τώρα έλυσα το θέμα με την ασφαλή, άνετη, αξιόπιστη και οικονομική μετακίνηση. 17 minutes ago, BloodMage said: Spoiler @Cyber_Cookie ακραπα μπρελοκ σε κλειδι toyota απο εσενα ειδικα δεν το περιμενα. εκτος και αν μιλαμε για το gr Spoiler 3
BloodMage Παρασκευή at 10:16 πμ #14392 Παρασκευή at 10:16 πμ 23 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Raptor Ειναι μια κατηγορια μονο του (κατουραει καθε hilux navara κλπ) Το εχει ενας γειτωνας. Το τελευταιο μοντελο στο κλασικο πορτοκαλι. V6 3λιτρο 2turbo μαμα 300αλογα. Φοραει ελευθερη εξατμιση με μονο 2 100αρηδες καταλυτες προγραμμα (500+ αλογα) και 8πιστονα φρενα απο Urus. O ηχος δεν περιγραφεται ουτε μπορει να περασει μεσα απο καποιο μικροφωνο, απλα αρρωστο. βεβαια μιλαμε για 70κ+ αμαξι Περα απο την πλακα εκανες πολυ καλη επιλογη. Για την χρηση που το θελεις και για μενα μονοδρομος ειναι. Κουτα? ποσο βγηκε συνολο? Καλα αυτο με τα 130 νομιζω ξεκιναει απο 24~25? πολλα! 3
Cyber_Cookie Παρασκευή at 10:43 πμ #14393 Παρασκευή at 10:43 πμ 10 minutes ago, BloodMage said: Ειναι μια κατηγορια μονο του (κατουραει καθε hilux navara κλπ) Καλά ναι. Αλλα ειναι και 25 χιλιαρικα πανω απο το GR Hilux. 12 minutes ago, BloodMage said: Περα απο την πλακα εκανες πολυ καλη επιλογη. Για την χρηση που το θελεις και για μενα μονοδρομος ειναι. Κουτα? ποσο βγηκε συνολο? Καλα αυτο με τα 130 νομιζω ξεκιναει απο 24~25? πολλα! Κουτα, 23300, τρίτη έκδοση με 16άρα, στα 27 μισό ξεκινάει η 130 με 17άρες. Ανοησία για τη χρήση μου ομως οι 17άρες. Να πληρώνω παραπάνω για να έχω πιο σκληρό αμάξι στα σαμαράκια που κάνουν οι δεητζήδες και οι λοιποί μέσα στην πόλη και όταν πάω χωριό/βουνό να το σκεφτομαι να πατήσω λίγο χώμα. Meh. Και με την 16άρα είναι αρκετά καλός συμβιβασμός ανάμεσα σε πρακτικότητα και εμφάνιση. Σαν χρήματα, οκ είχα να τα δώσω, αλλά απλά δεν γούσταρα τα έξτρα. Καλύτερα να τα βάλω στον κουμπαρά για άλλο πιο άγιο σκοπό.
BloodMage Παρασκευή at 10:55 πμ #14394 Παρασκευή at 10:55 πμ 12 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Ανοησία για τη χρήση μου ομως οι 17άρες Ξεκαθαρα! Βαλε και το κοστος αλλαγης λάστιχου. Σε 17αρα τσουζει αρκετα. Σε καθημερινο αμαξι που παει απλα απο το Α στο Β δεν εχει νοημα 12 λεπτά πριν, το μέλος Cyber_Cookie έγραψε: Καλύτερα να τα βάλω στον κουμπαρά για άλλο πιο άγιο σκοπό. Αντρικο αμαξι. Χειρο-πισωκινητο
sotiris Παρασκευή at 11:27 πμ #14396 Παρασκευή at 11:27 πμ Ούτε τα 23κ μπορώ να δικαιολογήσω για yaris αλλά οκ πλέον εκεί είναι οι τιμές ή το αποδέχεσαι και παίρνεις αυτοκίνητο ή όχι και παίρνεις κάρτα μετρό Το ίδιο ήταν και όταν κοιτούσα πιο παλιά, ήθελα Sandero Stepway Diesel με 14κ που το χαν ένα φεγγάρι, και τότε έκανε 17κ. Ε δεν το πήρα ποτέ Εγώ προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο ούτε Ελλάδα ούτε Ελβετία, κινούμαι μόνο με ΜΜΜ και το έχω μόνο Ελλάδα για διακοπές / θάλασσα / εκτός Αθήνας και καμιά φορά για το αλλέ - ρετούρ αεροδρόμιο αν έχω κλείσει βραδυνές πτήσεις. Στο εξωτερικό πρέπει να είσαι με το ταχύμετρο στον .... για να μη φας κλήση και Αθήνα σε τρώει η κίνηση και το eco σούρσιμο με 30 km/h το οποίο πλέον δεν μπορώ να το διαχειριστώ! Ο ΚΟΚ είναι ό,τι νά 'ναι, η αστυνόμευση είναι βάσει ΚΟΚ όχι βάσει πραγματικότητας και ακόμη και 5 το πρωί για να πας αεροδρόμιο έχεις κατσαρίδες ταρίφες στην αριστερή να σέρνονται με 120* και να κρατάνε και τη λωρίδα μην τους φύγει. *140 είναι το νέο όριο εθνικών, +10% = 154 km/h.
BloodMage Παρασκευή at 11:41 πμ #14397 Παρασκευή at 11:41 πμ 36 λεπτά πριν, το μέλος GFFermari έγραψε: ο κουκις με δυο -ΔΥΟ- τοϋ-οτα. οκ. Οι κακες γλώσσες τον είχαν για φανατικό vag-ητη. Τώρα τους έβγαλε ψεύτες! 3
Cyber_Cookie Παρασκευή at 12:10 μμ #14398 Παρασκευή at 12:10 μμ 15 minutes ago, sotiris said: Ούτε τα 23κ μπορώ να δικαιολογήσω για yaris αλλά οκ πλέον εκεί είναι οι τιμές ή το αποδέχεσαι και παίρνεις αυτοκίνητο ή όχι και παίρνεις κάρτα μετρό Το ίδιο ήταν και όταν κοιτούσα πιο παλιά, ήθελα Sandero Stepway Diesel με 14κ που το χαν ένα φεγγάρι, και τότε έκανε 17κ. Ε δεν το πήρα ποτέ Ε εντάξει είναι αυτό που είναι και μόνο θα ακριβαίνουν όλα, this is the brave new world we live in. Το χρειάζεσαι, το παίρνεις. Οτι θεωρείς οτι σου κάνει στην τσέπη και στη χρήση. Aλλιώς θα περιμένεις, για πάντα μάλλον. Εδώ έχει κόσμο που μισή δεκαετία περιμένει να πάρει 80 class GPU στο πεντακοσάρικο. 11 minutes ago, BloodMage said: Οι κακες γλώσσες τον είχαν για φανατικό vag-ητη. Τώρα τους έβγαλε ψεύτες! Spoiler Ο κόσμος λέει. Τα σκυλιά γαυγίζουν, το καραβάνι προχωράει. Spoiler 5
HotPeanut Παρασκευή at 04:11 μμ #14399 Παρασκευή at 04:11 μμ Καλές βόλτες ρε. Κατέβα να βγάλουμε βόλτα τα υβρίδια. 1
BloodMage Παρασκευή at 06:27 μμ #14400 Παρασκευή at 06:27 μμ 2 ώρες πριν, το μέλος HotPeanut έγραψε: Καλές βόλτες ρε. Κατέβα να βγάλουμε βόλτα τα υβρίδια. το ενα παρτε μην πατε και μετα δυο, μην φατε καμια κληση για πολλα DB λογω του cvt xD 2 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now