Jump to content

Recommended Posts

Την Πέμπτη 9 Απριλίου 2015 και ώρα 12 το μεσημέρι παρήγγειλα και πήρα απο το κατάστημα της Ηλεκτρονικής Αθηνών Ιφιγενείας 7 στην Νέα Ιωνία το Notebook Asus F553MA-SX418H με σειριακό αριθμό S/N F1N0CV67822105C .
 
Μετά απο λίγα λεπτά που πήγα σπίτι και άνοιξα το κουτί είδα οτι έχει μια γρατσουνιά πάνω στο καπάκι.
Ζήτησα άμεση αντικατάσταση γιατί πλήρωσα 300 ευρώ και είχα την απαίτηση να είσαι σε άριστη κατάσταση το προϊόν το οποίο αγόρασα!!!! Επικοινώνησα κατευθείαν με το κατάστημα και μου είπαν πως απο την στιγμή που ήταν σφραγισμένο δεν είναι υπεύθυνοι και με παρέπεμψαν στην Asus.
 
Επικοινώνησα και με την τεχνική υποστήριξη της Asus και τους έστειλα φωτογραφίες για να αποδείξω το αυτονόητο οτι όντως έχει μια γρατζουνιά στο καπάκι. Θα πρέπει αν μη τι άλλο να σέβονται και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους άμεσα. Τη στιγμή που πλήρωσα στο κατάστημα οι ίδιοι θα έπρεπε να με προστατεύσουν και να με εξυπηρετήσουν και να το αποστείλουν οι ίδιοι στην εταιρεία και όχι να τρέχει και να ταλαιπωρείται ο πελάτης για κάτι που εξ ολοκλήρου δεν φέρει ευθύνη!!! Αν είναι δυνατόν!!!
Απο εκείνη την ημέρα έχει αρχίσει ο Γολγοθάς μου έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και στην Asus και στην Ηλεκτρονική και έχω πάει και στο κατάστημα και λύση δεν έχει βρεθεί!!!

Έχουν περάσει 13 μέρες και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα!
Με κοροϊδεύουν και πλήρωσα ένα προϊόν το οποίο δεν έχω καθότι το παρέδωσα πίσω στο κατάστημα!!!
Προχώρησα τελικά σε καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Ένωση Καταναλωτών.

Συμβουλή μου επειδή την πάτησα μην μπλέξετε ποτέ με αυτές τις εταιρίες!! Το τι έχω τραβήξει τόσες μέρες δεν λέγεται!!!
Δεν σέβονται ούτε εξυπηρετούν καθόλου τους πελάτες τους!!!

Ο σύνδεσμος στο dropbox με όλες τις φωτογραφίες είναι αυτός: http://www.dropbox.com/sh/qdc7kbdf3lqthw0/AACzWTjQu66wnY3Ahb6WVy27a?dl=0
 
Link to comment
Share on other sites

"...Ούτε λαχείο να έπαιζες... Kαί εάν σου κάτσει?"

Πρόσεχε μην ισχυριστούν ότι... εσύ το προκάλεσες(!) κατά το άνοιγμα της συσκευασίας και μάλιστα δεν είναι δική τους ευθύνη...

Η γνώμη μου είναι ότι, θα είχες καλύτερη εξέλιξη εάν τους ζήταγες ένα σημαντικό discount π.χ. 30% και κράταγες το laptop (εφ'όσον συμφωνούσες και εσύ και το ήθελες...)

Τες πά, τώρα το πλήρωσες αλλά έμεινες και χωρίς laptop..!

Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν σφραγισμένο, δύσκολα θα πείσεις τον οποιονδήποτε, ότι δεν το προκάλεσες εσύ κατά το άνοιγμα. Για αυτό και η ταλαιπωρία πιστεύω.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν σφραγισμένο, δύσκολα θα πείσεις τον οποιονδήποτε, ότι δεν το προκάλεσες εσύ κατά το άνοιγμα. Για αυτό και η ταλαιπωρία πιστεύω.

Δεν πάει έτσι! Επέτρεψε μου να έχω άλλη άποψη! Εδώ για άλλα πράγματα όπως νιπτήρας μπάνιου και μια βιβλιοθήκη που είχα πάρει κ ήταν ραγισμένα κ θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι εγώ τα χάλασα στην μεταφορά κ όμως μου τα αντικατέστησαν κατευθείαν!!! Κ όχι αυτό το πράγμα που γίνεται! Θεωρώ πως δεν είναι καθόλου σοβαρές οι εν λόγω εταιρείες! Και φυσικά έχουν μεγάλη ευθύνη!!

Δηλαδή υπονοείς οτι εγώ την έκανα την γρατσουνιά;;;; Πίστεψε με αν την είχα κάνει πολύ απλά θα το βούλωνα και δεν θα έμπαινα σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και διαδικασία! Αλλά είναι προφανές πως όταν έχεις δίκιο κινείς γη και ουρανό προκείμενου να το βρεις!!!

Link to comment
Share on other sites

lol αν είναι να κάνεις copy-paste τις απαντήσεις από δίπλα, δεν κάνεις και τις ερωτήσεις να μην κουραζόμαστε να γράφουμε?   :p

 

Η διαφορά με νιπτήρες/βιβλιοθήκες και τι άλλο με το notebook ... υποθέτω ... είναι η συχνότητα εμφάνισης παρόμοιων προβλημάτων.

πχ ο κεραμικός νιπτήρας έχει πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να βγει ελαττωματικός από το εργοστάσιο απ ότι το netbook.

 

Δεν υπονοώ ότι εσύ την έκανες την γρατζουνιά και τώρα πας να βγείς από πάνω, δεν μπορώ να γνωρίζω άλλωστε, αλλά αυτό είναι το πιθανότερο, μιας και δεν έχουμε ακούσει παρόμοια περιστατικά. (τονίζω ξανά πως δεν σε κατηγορώ, αλλά εξηγώ κάπως την αντιμετώπιση της εταιρίας)

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει έτσι! Επέτρεψε μου να έχω άλλη άποψη! Εδώ για άλλα πράγματα όπως νιπτήρας μπάνιου και μια βιβλιοθήκη που είχα πάρει κ ήταν ραγισμένα κ θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι εγώ τα χάλασα στην μεταφορά κ όμως μου τα αντικατέστησαν κατευθείαν!!! Κ όχι αυτό το πράγμα που γίνεται! Θεωρώ πως δεν είναι καθόλου σοβαρές οι εν λόγω εταιρείες! Και φυσικά έχουν μεγάλη ευθύνη!!

Δηλαδή υπονοείς οτι εγώ την έκανα την γρατσουνιά;;;; Πίστεψε με αν την είχα κάνει πολύ απλά θα το βούλωνα και δεν θα έμπαινα σε όλη αυτή την ταλαιπωρία και διαδικασία! Αλλά είναι προφανές πως όταν έχεις δίκιο κινείς γη και ουρανό προκείμενου να το βρεις!!!

Το μόνο που είπα είναι ότι, δύσκολα θα πείσεις ότι δεν την έκανες εσύ, από την στιγμή που ήταν σφραγισμένο. Δεν είπα ότι την έκανες εσύ. Θα μπορούσε η γρατζουνιά να έχει γίνει στο εργοστάσιο και ή να διέφυγε της προσοχής των υπαλλήλων της ASUS ή ο υπάλληλος που την έκανε να κοίταξε γύρω του, είδε ότι δεν τον προσέχει κανένας και συσκεύασε στα βιαστικά το laptop!!! Αλλά από την στιγμή που ήταν σφραγισμένο τι ήθελες να γράψω; Ότι απορώ με την συμπεριφορά του καταστήματος και της εταιρίας;

 

Το πως αντιμετωπίζει τώρα η κάθε εταιρία αντίστοιχες καταστάσεις, παίζει προφανώς ρόλο στο πως την αντιμετωπίζουν και οι καταναλωτές μετέπειτα. Αν ας πούμε έστελνες mail στην Corsair ότι πέταξες ένα τροφοδοτικό της στον τοίχο, αυτό έσπασε και παράλληλα έκανε σημάδι και στον τοίχο, το πιθανότερο είναι να σου στέλνανε νέο τροφοδοτικό και να σου ζητάγανε και συγνώμη για το σημάδι στον τοίχο. Η κάθε εταιρία λειτουργεί διαφορετικά. Στην περίπτωση της Ηλεκτρονικής και της ASUS, υποθέτω ότι χάσανε έναν πελάτη.

Edited by yanni
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λέμε εγώ αυτό που καταλαβαίνω απο την περιπέτεια μου είναι οτι δεν μας σέβονται σαν πελάτες και εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας!!! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό κ πραγματικά το πάθημα θα μου γίνει μάθημα κ οτι αγοράζω πλέον θα το ανοίγω μπροστά τους!!! Δυστυχώς έμπλεξα και το δημοσιεύω αυτό για να μην την ξαναπατήσει άλλος όπως εγώ!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου στις φωτογραφίες που έβαλες ( 7 και 9 που δείχνει την συσκευασία) έχει ένα κόψιμο η συσκευασία, έτσι το παρέλαβες?

Αν ναι, έπρεπε να ζήταγες να σου δώσουν κάποιο άλλο ή να το άνοιγες μπροστά τους εφόσον είχε αυτό το σκίσιμο η συσκευασία.

Link to comment
Share on other sites

Το πως αντιμετωπίζει τώρα η κάθε εταιρία αντίστοιχες καταστάσεις, παίζει προφανώς ρόλο στο πως την αντιμετωπίζουν και οι καταναλωτές μετέπειτα. Αν ας πούμε έστελνες mail στην Corsair ότι πέταξες ένα τροφοδοτικό της στον τοίχο, αυτό έσπασε και παράλληλα έκανε σημάδι και στον τοίχο, το πιθανότερο είναι να σου στέλνανε νέο τροφοδοτικό και να σου ζητάγανε και συγνώμη για το σημάδι στον τοίχο. Η κάθε εταιρία λειτουργεί διαφορετικά. Στην περίπτωση της Ηλεκτρονικής και της ASUS, υποθέτω ότι χάσανε έναν πελάτη.

Έχεις απόλυτο δίκιο! Είναι θέμα εταιρειών. Οι εν λόγω μόνο σοβαρές δεν είναι! Οταν 2 βδομάδες τώρα πλήρωσα κάτι και δεν έχω ε τότε τι να λέμε! Δεν μπορείς να φανταστείς τι μεγάλη ταλαιπωρία έχω υποστεί!! Αυτό που με εξοργίζει είναι η αδιαφορία τους! Τους έχω στείλει τόσα εμαιλ και δεν έχουν απαντήσει και εγώ τους "ενοχλώ" με τα τηλέφωνα, απο την μεριά τους δεν έχουν δείξει το παραμικρό ενδιαφέρον!!!

Πλέον ακολούθησα την νόμιμη οδό καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και αργότερα και μηνύσεις!

Φίλε μου στις φωτογραφίες που έβαλες ( 7 και 9 που δείχνει την συσκευασία) έχει ένα κόψιμο η συσκευασία, έτσι το παρέλαβες?

Αν ναι, έπρεπε να ζήταγες να σου δώσουν κάποιο άλλο ή να το άνοιγες μπροστά τους εφόσον είχε αυτό το σκίσιμο η συσκευασία.

ναι έτσι το πήρα αλλά το είδα πολύ μετά όταν είχα ήδη φτάσει σπίτι και το είχα ανοίξει! Άσε φίλε μου έχω μπλέξει αυτό κατάλαβα εγώ είναι να μην σου τύχει!!

Edited by subsky
Link to comment
Share on other sites

το να εχει γρατζουνια στο καπακι ειναι το λιγοτερο το χειροτερο θα ηταν να ειχε φαει καμια αδεσποτη στη μεταφορα

αν αυτο εχει συμβει ειναι δυσκολο να βρεις πιος ειναι υπευθυνος

εγω παντως θα βαριομουνα να ταλαιπωρουμαι για μια γρατζουνια αν ηταν τρακος κ επειρεαζε το εσωτερικο εκει σιγουρα θα υπηρχε θεμα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ότι σε κοροϊδεύουν, τι ακριβώς σου είπαν, μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;

 

Όταν το παρέδωσες πίσω στο κατάστημα, τι έγγραφο σου έδωσαν (δελτίο παραλαβής; ) και τι γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις; Αναφέρεται η ζημιά;

Edited by asot
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες ότι σε κοροϊδεύουν, τι ακριβώς σου είπαν, μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος;

 

Όταν το παρέδωσες πίσω στο κατάστημα, τι έγγραφο σου έδωσαν (δελτίο παραλαβής; ) και τι γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις; Αναφέρεται η ζημιά;

Όταν λέω πως με κοροϊδεύουν εννοώ πως δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί που να λέει και να γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις τη ζημιά που υπάρχει.

Δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ξέρεις σε 5 σε 10 μέρες θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί!!

Είχα γίνει μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη! Απαράδεκτοι και οι δυο τους! Τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα τους!!! 

Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι ταλαιπωρία μπήκα 16 μέρες!!! Υπέβαλα καταγγελίες και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και την επόμενη μέρα ως δια μαγείας με πήραν τηλέφωνο για να πάω απο το κατάστημα να παραλάβω άλλο υπολογιστή.

Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!!

Τι να πεις...αν νομίζουν οτι μπορούν να κοροϊδεύουν τον πελάτη γελιούνται!

Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω τίποτα απολύτως απο αυτές τις 2 εταιρείες!!!

Και το γράφω όλο αυτό για να συμβουλεύσω και να προστατεύσω πολλούς πελάτες και μελλοντικούς αγοραστές! 

Φανταστείτε αν γι'αυτό πέρασα τέτοια ταλαιπωρία δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες?

Μηδέν τεχνική υποστήριξη και απο τις δυο εταιρείες! Μόνες τους απο τα αληθινά γεγονότα δυσφημίζονται!!

Γιαυτό μεγάλη προσοχή στις αγορές σας!!!

Edited by subsky
Link to comment
Share on other sites

Το μικρότερο μερίδιο ευθύνης στην όλη ιστορία το έχει η Asus. Η γρατζουνιά στο μηχάνημα και το χτυπημα στο κουτι μπορεί να φανερώνει κακή μεταχείριση στην μεταφορά απο την αποθήκη του καταστήματος στο κατάστημα. Επειδή εχω δουλέψει σε καταστημα λιανικής υπολογιστών, έχω δει λαπτοπ κατα την πρωινή παραλαβή να φευγει με κλωτσια απο την μια άκρη του καταστήματος στην αποθήκη. Φυσικά το συγκεκριμένο laptop μια που πουλήθηκε, και μια που μας γύρισε πίσω μετά απο μισή ώρα με θρυματισμένη οθόνη. Στην όλη ιστορία το δικό σου φάουλ ειναι οτι αγόρασες ανοιχτό μηχάνημα και όχι συσκευασμένο.

 

 

Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!!

Μπορεί να ήταν απο επιστροφή πελάτη, μπορεί να ήταν δείγμα στον πάγκο του καταστήματος μπορεί, μπορεί, πολλά μπορει. Ποτέ μα ποτέ δεν αγοράζουμε προϊόντα τεχνολογίας μή σφραγισμένα. Αφού λύθηκε το προβλημα σου παντως τέλος καλό όλα καλά.

Edited by wesker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λογικά είναι θέμα καταστήματος.... Μέχρι τώρα, σε ο,οτιδήποτε Asus μου παρουσιάστηκε πρόβλημα, μου το αλλάξαν, έστω και αν 1-2 φορές καθυστέρησαν λίγο... Ξέρω ότι γενικώς έχουν κάνει πιο αναλυτικούς τους ελέγχους των προϊόντων που επιστρέφονται ως ελαττωματικά, εδώ και 2-3 χρόνια, αλλά μέχρι στιγμής είχα πάντα τίμια αντιμετώπιση. 

Και μια γενικότερη συμβουλή: Αποφεύγουμε αγορές υπολογιστών από μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρονικών ειδών γενικότερα.....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από φίλο έχω κακή εμπειρία από οθόνη Asus στην οποία έκανε και επέκταση εγγύησης. Του παρουσιάστηκε μια μαυρίλα σε ένα σημείο της οθόνης, την πήγε στο service και του είπαν πως του έπεσε κλπ. Άντα να αποδείξει το παιδί που δεν ήταν ελέφαντας....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...