Jump to content



DX12 Ashes of the Singularity benchmark


Recommended Posts

με τρίχες physX gameworks
Το PhysX δεν είναι άσχημο, αλλά η Nvidia το χρησιμοποιεί, όπως και κάθε τι άλλο, ως εργαλείο αθέμιτου ανταγωνισμού. Για αυτό και το κλείδωσε και δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος που έχει πρωτεύουσα κάρτα AMD και δευτερεύουσα NVidia. Αν δεν το είχε κλειδώσει, θα ξεπούλαγε πολλές mid range κάρτες του κατοστάρικου σε AMD users, μια περίοδο που τα μερίδια αγοράς ήταν 60-40 και οι κάρτες που πουλιούνταν πολύ περισσότερες. Αλλά ήλπιζε ότι θα υποχρεώσει τον κόσμο να αγοράσει τις κάρτες της, για να βλέπει πιο πυκνό καπνό στην οθόνη του. Τελικά ο κόσμος πήγε στην NVidia, αλλά για το υψηλό fps και το υψηλό efficiency, δεν πήγε ούτε για τα PhysX, ούτε για τα GameWorks.
Link to comment
Share on other sites

Το PhysX δεν είναι άσχημο, αλλά η Nvidia το χρησιμοποιεί, όπως και κάθε τι άλλο, ως εργαλείο αθέμιτου ανταγωνισμού. Για αυτό και το κλείδωσε και δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάποιος που έχει πρωτεύουσα κάρτα AMD και δευτερεύουσα NVidia. Αν δεν το είχε κλειδώσει, θα ξεπούλαγε πολλές mid range κάρτες του κατοστάρικου σε AMD users, μια περίοδο που τα μερίδια αγοράς ήταν 60-40 και οι κάρτες που πουλιούνταν πολύ περισσότερες. Αλλά ήλπιζε ότι θα υποχρεώσει τον κόσμο να αγοράσει τις κάρτες της, για να βλέπει πιο πυκνό καπνό στην οθόνη του. Τελικά ο κόσμος πήγε στην NVidia, αλλά για το υψηλό fps και το υψηλό efficiency, δεν πήγε ούτε για τα PhysX, ούτε για τα GameWorks.

 

 

Γιατι, πότε η Νvidia έδινε υψηλότερο FPS από τον ανταγωισμό ανά εύρος τιμής ?

 

Τα physX ΄έδωσαν πωλήσεις στην Nvidia σε παλαιότερες εποχές. Σημαία το είχε κάνει .....

 

Τέλος νομίζω πως τα gameworks και τα physx έχουν άμεση σχέση με το efficiency, όπως αυτό θα το αντιληφθεί στην πράξη ο χρήστης .

Link to comment
Share on other sites

The vast majority' of DX12 games in 2015/2016 are partnering with AMD

 

AMD's Head of Global Technical Marketing, Robert Hallock, took to Reddit, where he said: "You will find that the vast majority of DX12 titles in 2015/2016 are partnering with AMD. Mantle taught the development world how to work with a low-level API, the consoles use AMD and low-level APIs, and now those seeds are bearing fruit".

 

http://www.tweaktown.com/news/47450/vast-majority-dx12-games-2015-2016-partnering-amd/index.html

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Και επειδή το ξέρει ότι είναι πολύ αργό το SW emulation και έχει υποσχεθεί Full DX12 support, κοροϊδεύει τους developers εμφανίζοντας στον driver αυτό το χαρακτηριστικό - το Async Compute - χωρίς να το έχει υλοποιήσει.

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-will-fully-implement-async-compute-via-driver-support.html%20

“We actually just chatted with Nvidia about Async Compute, indeed the driver hasn’t fully implemented it yet, but it appeared like it was. We are working closely with them as they fully implement Async Compute. We’ll keep everyone posted as we learn more.”

 

Διάβασε προσκετικά τί λέει το άτομο που τους ξεμπρόστιασε.

 

Αν δεις τα αποτελέσματα του AoS benchmark η AMD απλά κατορθώνει να βρεθεί στα ίδια περίπου επίπεδα με την αντίστοιχη nvidia(π.χ. 390x-980). Ειδικά σε 1080p ανάλυση. Δεν υπάρχει καμία "συντριβή" παρά την έλλειψη των hw schedulers και το ανενεργό async compute. Μιλάμε δε για ένα strategy game με εκατοντάδες διαφορετικά tasks να τρέχουν ταυτόχρονα, με πανικό από draw calls και μια μηχανή που βασίζεται 20% σε compute shaders. Κάθε τύπος game είναι διαφορετικός.

 

 

Και όπως έγραψα παραπάνω, το HW που λείπει δεν είναι κάτι απλό να προστεθεί.

Πρέπει να αλλάξει όλη η αρχιτεκτονική της GPU και μπορεί να μην προλάβει ούτε με την Pascal.

Την έβαψε η Nvidia και τρέχει και δεν φτάνει.

 

 

Ευτυχώς δηλαδή που υπάρχει και το thelab.gr για να ενημερώνονται οι μηχανικοί της nvidia για τις τελευταίες εξελίξεις του κλάδου τους, από ποστ σαν και τα δικά σου.

 

 

Πολυ πιθανο. Η 8800gtx ηταν η καρτα που εμεινε στα χερια μου μακραν περισσοτερο απ ολες οσες εχω αλλαξει.. 5,5 χρονια παρακαλω..

 

Στα 4-5 χρόνια αλλάζουν τόσα πολλά στις αρχιτεκτονικές που δεν σε σώζει τίποτα από το very low σε 720p. Πιο κάτω και από κονσόλα πας. Όχι σε όλα τα games βέβαια, αλλά στη συντριπτική πλειοψηφία των ΑΑΑ.

 

 

Να δω παιχνιδι directX12 που θα κανει χρηση αυτου του feature να τρέχει καλύτερα σε ps4 xbox360 παλιότερες καρτες amd του 200€ απ οτι σε nvidia titan και 980ti του 700€-1200€ και θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι.

 

Πήρες ήδη ένα καλό δείγμα από το AoS. Αν το θεωρείς επανάσταση η 980 σε dx11 να βρίσκεται λίγο πιο κάτω από την 390χ με dx12 τότε πάω πάσο.

Αν μιλάς πάλι για το μακρινό μέλλον ισχύει αυτό που είπα αμέσως πιο πάνω.

Ξέχασες το bf4 όπου η AMD κατάφερε με τα πολλά απλά να φτάσει ή και ελαφρώς να ξεπεράσει τις αντίστοιχες nvidia; Ανάλογο σκηνικό θα έχουμε και με το dx12. Ένα μικρό πλην υπολογίσιμο προβάδισμα για την AMD στην αρχή και μετά θα ξεχωρίσει όποιος έχει τα περισσότερα λεφτά για RnD, δηλαδή όχι συνεχόμενες ζημιές.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι, πότε η Νvidia έδινε υψηλότερο FPS από τον ανταγωισμό ανά εύρος τιμής ?

 

Τα physX ΄έδωσαν πωλήσεις στην Nvidia σε παλαιότερες εποχές. Σημαία το είχε κάνει .....

 

Τέλος νομίζω πως τα gameworks και τα physx έχουν άμεση σχέση με το efficiency, όπως αυτό θα το αντιληφθεί στην πράξη ο χρήστης .

Το Maxwell είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο σε αυτό τον τομέα και υποχρέωσε την AMD να σφάξει τις τιμές των 290/290X. Εκεί η Nvidia έδωσε και fps και efficiency. Με την μείωση της τιμής των 290/290X η AMD βρέθηκε στα ίδια ή ελαφρώς καλύτερα fps, αλλά συνέχισε να χάνει στο efficiency. Πολύς κόσμος πήγε λοιπόν σε 970/980 και η εικόνα αυτών των δύο καρτών είχε θετικές επιπτώσεις, στις πωλήσεις και μικρότερων καρτών, παρόλο που στις μικρότερες κατηγορίες η AMD δίνει σαφέστατα καλύτερο fps.

 

Το PhysX πούλησε κάρτες σε ήδη κατόχους καρτών Nvidia που ήλπιζαν να δουν καλύτερες επιδόσεις με μια δεύτερη μικρομεσαία κάρτα και σε όσους κατόχους AMD βολεύονταν με το patch. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν είχε την επιτυχία που θα είχε, αν η Nvidia το προωθούσε ως μια ανεξάρτητη τεχνολογία που θα μπορούσε να λειτουργήσει ασχέτως της πρωτεύουσας κάρτας γραφικών. Όπως ακριβώς θα δούλευε μια Ageia κάρτα.

 

Αν θέλεις αναλύεις πως βλέπεις σχέση των PhysX/GameWorks με το Efficiency, διότι ειλικρινά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Το physx υποσχέθηκε σοκαριστικές επιδόσεις σε πολύπλοκα physics με τη δύναμη των gpu. Θεωρητικά θα μπορούσες να τρέχεις το witcher 3 με μια απλή 970 συν μια παμπάλαια 8800Gtx. Πρακτικά, έχουν φροντίσει τέτοιου είδους λύσεις να σέρνονται για να σε σπρώξουν σε μια 980Ti.

 

Εν τέλει είναι ένα δόλωμα για να αγοράζεις κάρτες του χιλιάευρου. Για όλους τους υπόλοιπους κατόχους Nvidia δεν υφίσταται τέτοια λειτουργία. Εκτός και αν θες frame rate κονσόλας.

Link to comment
Share on other sites

The ‘Async Compute’ fisticuffs between AMD and Nvidia also continues to rumble on, with Hallock stepping into the ring on the matter.

“NVIDIA claims "full support" for DX12, but conveniently ignores that Maxwell is utterly incapable of performing asynchronous compute without heavy reliance on slow context switching,” claims Hallock.

“GCN has supported async shading since its inception, and it did so because we hoped and expected that gaming would lean into these workloads heavily. Mantle, Vulkan and DX12 all do. The consoles do (with gusto). PC games are chock full of compute-driven effects.

“If memory serves, GCN has higher FLOPS/mm2 than any other architecture, and GCN is once again showing its prowess when utilized with common-sense workloads that are appropriate for the design of the architecture.”

The list of games supporting DirectX 12 is still a little slim at the moment, but we'd expect plenty more to come out of the woodwork soon. Right now you can look forward to DirectX 12 patches forArma 3 and Ark: Survival Evolved, as well as out-of-the-box support for Ashes of the Singularity,Deus Ex: Mankind Divided, DayZ (Ahh, that makes me chuckle), Fable Legends, Gears of War: Ultimate Edition, Hitman, Sea of Thieves and Star Citizen.

Έγινε επεξεργασία από Arxagelos
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο που σας ποστάρω, έριξα πραγματικά πολύ γέλιο.

Η κατάσταση είναι τραγική για την Nvidia, αλλά για οποιοδήποτε υγιή νου προσφέρεται για διασκέδαση.

 

Λοιπόν, τα sites Beyond3D και Overclocker.net έφτιαξαν κάποια test για να μετρήσουν το latency στο async compute που υποτίθεται ότι υποστηρίζει η Nvidia με την Maxwell αρχιτεκτονική.

Το post που σας παραθέτω είναι από Extremetech που κάνει μια σύνοψη για το θέμα, βασιζόμενο στα παραπάνω tests.

 

Μετρήθηκε λοιπόν η υποστήριξη που προσφέρει η Nvidia στο Async Compute ότι είναι πάνω από 10 φορές (!) πιο αργή από AMD!

 

Μιλάμε δηλαδή για μια τάξη μεγέθους, εξωφρενικά πράγματα.

 

Εκεί όμως που λύθηκα στα γέλια, είναι όταν διάβασα πως αυτό το "πράμα" που λέγεται υποστήριξη Async Compute σε Nvidia, είναι τόσο αργό που τα Windows κατά την διάρκεια του test "σκότωσαν" τον driver (!) γιατί νόμισαν ότι είχε κoλλήσει (!!), οπότε του έριξαν την χαριστική βολή και τον έθαψαν κιόλας.

 

Ρε παιδιά που τα έχετε ξαναδεί αυτά ; Μιλάμε για πραγματικά διασκεδαστική εταιρεία...

 

Τώρα καταλαβαίνω καλύτερα τα moto της Nvidia "the way it's meant to be played" ;)

 

Διαβάστε και διασκεδάστε:

http://www.extremetech.com/extreme/213519-asynchronous-shading-amd-nvidia-and-dx12-what-we-know-so-far

Link to comment
Share on other sites

Βασικά τα ίδια θα μπορούσε να πει κάποιος για τον DX11 driver της AMD.

 

Σε γενικές γραμμές όσο οι κονσόλες και οι μέσες δυνατότητες του hardware τους, θα καταστήσουν υποχρεωτικό στα παιχνίδια την χρήση του async compute, άλλο τόσο θα παίξει ρόλο το 80% της Nvidia στην αγορά και η δυνατότητά της να πείθει εταιρίες να μαμάνε τα παιχνίδια τους, προκειμένου να καταφέρουν να ενσωματώσουν PhysX και GameWorks κώδικα.

 

Οπότε δεν θα αλλάξουν και πολλά πράγματα στο άμεσο μέλλον. Σίγουρα η AMD θα είναι σε καλύτερη θέση από ότι ήταν πριν μερικούς μήνες. Νομίζω και στα θέματα του forum εμφανίζεται μεγαλύτερο ενδιαφέρον για αγορά AMD κάρτας γραφικών μετά τα αποτελέσματα στο Ashes, έναντι με πριν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καταλαβαίνω.

Ποιοι drivers της AMD στο DX11 και σε ποιες κάρτες ήταν 10 φορές πιο αργοί από της Nvidia ;

Σε ποιο driver και στην διαρκεια ποιου process έκλεισαν τα Windows τον driver της AMD επειδή νόμισαν ότι είχε κολλήσει ;

Το 80% share είναι πολύ τωρινό φρούτο και δεν είναι παγιωμένο.

Πέρσι ήταν 60% - 40 %

Το βρίσκω λογικό και ορθό που οι χρήστες του thelab.gr στρέφονται στην αγορά καρτών AMD.

Πρέπει να μην είσαι στα καλά σου για να πάρεις Nvidia μετά από αυτά που βγάζουν οι μετρήσεις σε DX12

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καταλαβαίνω.

Ποιοι drivers της AMD στο DX11 και σε ποιες κάρτες ήταν 10 φορές πιο αργοί από της Nvidia ;

 

Είναι εδώ και μήνες γνωστό ότι οι drivers της AMD έχουν θέμα στο DX11. Μέχρι να βγει το test της 3DMark για τα APIs, μπορεί να μην το πιστεύαμε και να λέγαμε ότι είναι κουταμάρες των Nvidia fans, αλλά πλέον θεωρείται δεδομένο. Αδυνατούν να εκμεταλλευτούν πολυπύρηνους επεξεργαστές και ακόμα και σε single threading είναι πιο αργοί από όσο της Nvidia σε single threading.

 

Βέβαια αυτό δεν αποτέλεσε ανυπέρβλητο εμπόδιο για την AMD, με τις κάρτες της να συνεχίζουν να είναι ανταγωνιστικές έναντι της Nvidia. Τώρα το αν είναι 2 ή 10 φορές πιο αργοί σε κάποια λειτουργία, αυτό δεν μεταφράζεται σε 2 ή 10 φορές πιο αργοί συνολικά σε ένα game. Αν ίσχυε αυτό, τότε η AMD θα ήταν already dead. Όσο είδαμε λοιπόν την AMD να είναι δύο φορές πιο αργή στα games, άλλο τόσο θα δούμε την Nvidia να είναι 10 φορές πιο αργή στα μελλοντικά games. Άλλωστε στο Ashes η Nvidia αποδίδει εξαιρετικά σε DX11. Η AMD δεν την λιώνει με το DX12. Πιο πολύ το DX12 στο Ashes εξαλείφει τα προβλήματα των AMD οδηγών, παρά δίνει στην AMD την δυνατότητα να λιώσει την Nvidia.

 

 

Σε ποιο driver και στην διαρκεια ποιου process έκλεισαν τα Windows τον driver της AMD επειδή νόμισαν ότι είχε κολλήσει ;

 

Σε πιο game έχεις δει τα Windows να σβήνουν τον driver της AMD ή της Nvidia επειδή νόμισαν ότι είχε κολλήσει; Για games δεν μιλάμε; Αν είναι να μιλάμε για ένα stress test ως το απόλυτο κριτήριο για σύγκριση καρτών χαιρετίσματα. Αν ήμουν fan της Nvidia θα σου έλεγα σε αυτή την περίπτωση να συγκρίνουμε τις κάρτες με βάση το Furmark.

 

 

Το 80% share είναι πολύ τωρινό φρούτο και δεν είναι παγιωμένο.

Πέρσι ήταν 60% - 40 %

Μέχρι να βγει η JPR και να πει 70-30 ή 60-40, θα ισχύει το 82-18. Και ευτυχώς που βγήκε και το Ashes, διότι αλλιώς θα παρακαλάγαμε να μείνει το 82-18.

 

 

Το βρίσκω λογικό και ορθό που οι χρήστες του thelab.gr στρέφονται στην αγορά καρτών AMD.

Πρέπει να μην είσαι στα καλά σου για να πάρεις Nvidia μετά από αυτά που βγάζουν οι μετρήσεις σε DX12

 

Και εγώ λογικό το βρίσκω να έχει αναθερμανθεί το ενδιαφέρον για AMD κάρτες, όπως λογικό βρίσκω και κάποιον να αγοράζει ακόμα Nvidia κάρτες, επειδή τον ενδιαφέρει το τώρα και όχι το τι μπορεί να δούμε στο μέλλον. Μια χαρά στα καλά του θα είναι και αυτός που αγοράζει AMD με την λογική του future proof, μια χαρά στα καλά του είναι και αυτός που αγοράζει Nvidia με βάση το "θέλω επιδόσεις τώρα".

Link to comment
Share on other sites

@yanni

Δεν τα λες πολύ καλά για 2η φορά συνεχόμενη.

Το δις εξαμαρτείν. ..

Λοιπόν, ακόμα και το ίδιο το Ashes έχει DX11 path όπου φαίνεται η ανωτερότητα των Nvidia καρτών λόγω drivers και GPU αρχιτεκτονικής που ήταν και είναι optimized για DX11 ενώ η AMD υστερεί γιατί η GPU αρχιτεκτονική είναι προσαρμοσμένη για low level API όπως και οι οδηγοί (που είναι πολύ εύκολο να γραφτούν για τέτοια API)

ΠΟΤΕ δεν όμως δεν έφτασαν σε τέτοια επίπεδα διαφορων όπως με το Async Compute.

Δεν το βλέπεις ;

Σχετικά με το Ashes κάτι έχεις μπερδέψει και χρησιμοποιείς επιχειρηματολογία Nvidia.

Το Ashes δεν είναι μόνο benchmark, θεωρητικό και από κομμένο από τον πραγματικό κόσμο.

Το Ashes χρησιμοποιεί ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια game engine με το πραγματικό παιχνίδι που θα γίνει release.

Στο πραγματικό παιχνίδι λοιπόν βλέπουμε ότι προηγούμενης γενιάς πολύ φθηνότερες κάρτες της AMD φτάνουν και ξεπερνούν σε επιδόσεις ανώτερης γενιάς Nvidia κάρτες.

Το x10 που πιάνουν σε επιδόσεις οι AMD κάρτες είναι σε ένα συγκεκριμένο feature του DX12 και πολύ βασικό - το Async Compute - και φυσικά δεν θα δούμε πότε σε παιχνίδι τέτοια διάφορα x10.

Δεν υπάρχει όμως αντίστοιχο feature του DX11 όπου η Nvidia είναι x10 φορές πιο γρήγορη από AMD, ούτε κάποιο feature που η AMD να είναι ΤΌΣΟ αργή που τα Windows να κλείνουν τον driver.

Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά του 30% ή 60% πιο γρήγορο από το 10 φορές πιο γρήγορο, υπάρχει θέμα κατανοησης ή σκόπιμης παρανόησης.

Προφανώς δεν καταλάβεις ότι ΛΕΊΠΕΙ ΒΑΣΙΚΟ HARDWARE από την Nvidia και παλεύει να καλύψει το κενό με Software emulation.

Σχετικά με τα ποσοστά προφανώς δεν μπήκες στον κόπο να googlαρεις το 2014.

Στο πρώτο link που μου βγήκε βλέπω εδώ το 65% - 45% για πέρσι.

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-76-amd-24-gpu-marketshare-q4-2014.html

Σε άλλο link το έχω δει και 62% και σε άλλο 60%.

Οι διαφορές οφείλονται μάλλον στον συγκεκριμένο μήνα που γίνεται η μέτρηση για το Q4 2014.

Όποιος αγοράζει Nvidia τώρα σημαίνει ότι θέλει να παίζει παιχνίδια μόνο για DX11 και δεν τον ενδιαφέρουν τα DX12 που έρχονται.

Πόσους ξέρεις να δίνουν τα λεφτά τους σε κάρτες για το εδώ και τώρα, αδιαφορώντας για τα δεδομένα που τους λένε επίσης εδώ και τώρα ότι η κάρτα που αγοράζουν δεν προκειται να παιξει τα DX12 όπως η ανταγωνιστική AMD ;

Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν και μαζόχες, εμμονικοι, οπαδοί, fanboys ακόμα και άνθρωποι με τάσεις αυτοκτονίας.

ΟΚ, όλα μες στην ζωή είναι.

Εδώ μιλάμε για κάποιον που έχει σωας τα φρενας και σκέφτεται το συμφέρον και την τσέπη του.

Link to comment
Share on other sites

@yanni

Δεν τα λες πολύ καλά για 2η φορά συνεχόμενη.

Το δις εξαμαρτείν. ..

Λοιπόν, ακόμα και το ίδιο το Ashes έχει DX11 path όπου φαίνεται η ανωτερότητα των Nvidia καρτών λόγω drivers και GPU αρχιτεκτονικής που ήταν και είναι optimized για DX11 ενώ η AMD υστερεί γιατί η GPU αρχιτεκτονική είναι προσαρμοσμένη για low level API όπως και οι οδηγοί (που είναι πολύ εύκολο να γραφτούν για τέτοια API)

ΠΟΤΕ δεν όμως δεν έφτασαν σε τέτοια επίπεδα διαφορων όπως με το Async Compute.

Δεν το βλέπεις ;

Σχετικά με το Ashes κάτι έχεις μπερδέψει και χρησιμοποιείς επιχειρηματολογία Nvidia.

Το Ashes δεν είναι μόνο benchmark, θεωρητικό και από κομμένο από τον πραγματικό κόσμο.

Το Ashes χρησιμοποιεί ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια game engine με το πραγματικό παιχνίδι που θα γίνει release.

Στο πραγματικό παιχνίδι λοιπόν βλέπουμε ότι προηγούμενης γενιάς πολύ φθηνότερες κάρτες της AMD φτάνουν και ξεπερνούν σε επιδόσεις ανώτερης γενιάς Nvidia κάρτες.

Το x10 που πιάνουν σε επιδόσεις οι AMD κάρτες είναι σε ένα συγκεκριμένο feature του DX12 και πολύ βασικό - το Async Compute - και φυσικά δεν θα δούμε πότε σε παιχνίδι τέτοια διάφορα x10.

Δεν υπάρχει όμως αντίστοιχο feature του DX11 όπου η Nvidia είναι x10 φορές πιο γρήγορη από AMD, ούτε κάποιο feature που η AMD να είναι ΤΌΣΟ αργή που τα Windows να κλείνουν τον driver.

Αν δεν καταλαβαίνεις την διαφορά του 30% ή 60% πιο γρήγορο από το 10 φορές πιο γρήγορο, υπάρχει θέμα κατανοησης ή σκόπιμης παρανόησης.

Προφανώς δεν καταλάβεις ότι ΛΕΊΠΕΙ ΒΑΣΙΚΟ HARDWARE από την Nvidia και παλεύει να καλύψει το κενό με Software emulation.

Σχετικά με τα ποσοστά προφανώς δεν μπήκες στον κόπο να googlαρεις το 2014.

Στο πρώτο link που μου βγήκε βλέπω εδώ το 65% - 45% για πέρσι.

http://www.guru3d.com/news-story/nvidia-76-amd-24-gpu-marketshare-q4-2014.html

Σε άλλο link το έχω δει και 62% και σε άλλο 60%.

Οι διαφορές οφείλονται μάλλον στον συγκεκριμένο μήνα που γίνεται η μέτρηση για το Q4 2014.

Όποιος αγοράζει Nvidia τώρα σημαίνει ότι θέλει να παίζει παιχνίδια μόνο για DX11 και δεν τον ενδιαφέρουν τα DX12 που έρχονται.

Πόσους ξέρεις να δίνουν τα λεφτά τους σε κάρτες για το εδώ και τώρα, αδιαφορώντας για τα δεδομένα που τους λένε επίσης εδώ και τώρα ότι η κάρτα που αγοράζουν δεν προκειται να παιξει τα DX12 όπως η ανταγωνιστική AMD ;

Δεν διαφωνώ ότι υπάρχουν και μαζόχες, εμμονικοι, οπαδοί, fanboys ακόμα και άνθρωποι με τάσεις αυτοκτονίας.

ΟΚ, όλα μες στην ζωή είναι.

Εδώ μιλάμε για κάποιον που έχει σωας τα φρενας και σκέφτεται το συμφέρον και την τσέπη του.

 

Απαντάς πολύ επιθετικά και δεν κατανοώ τον λόγο.

 

Τις διαφορές της Nvidia έναντι της AMD στο Ashes και σε DX11, δεν τις έχουμε δει σε άλλα παιχνίδια. Σωστά; Σε ένα υποθετικό σενάριο όπου το Ashes ήταν το πρώτο game για DX11, όταν θα βλέπαμε αυτές τις διαφορές, τι συμπέρασμα θα έπρεπε να βγάλουμε για το μέλλον της AMD στα DX11 παιχνίδια; Οι δημιουργοί παιχνιδιών δεν θα στεναχωρήσουν το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών τους και η Nvidia δεν θα σταματήσει να μοιράζει δολάρια. Θα φροντίσουν λοιπόν έστω σε DX11 οι Nvidia να παίζουν καλά στους μελλοντικούς τίτλους ή θα κρατήσουν τα draw calls σχετικά σε ελεγχόμενα επίπεδα. 

 

Το Ashes είναι ένα game engine το οποίο ΘΑ δούμε να χρησιμοποιείται. Τώρα, σε πόσα παιχνίδια θα το δούμε και τι τύπους παιχνιδιών δεν θεωρείς ότι είναι άλλη μια σημαντική παράμετρος; Το Ashes είναι καλό να το χρησιμοποιήσεις ως δείγμα του τι έρχεται, όχι ως κάτι που αντιπροσωπεύει κάθε μελλοντικό DX12 τίτλο. Δεν είναι απλά ένα benchmark, δεν είναι όμως και όλο το DX12 API.

 

Όσον αφορά για τα 60% και τα 1000%, είναι ωραία νουμεράκια. Αλλά καλό είναι να ξέρουμε και πως χρησιμοποιούμε τα μαθηματικά μας.

Για παράδειγμα, έστω ότι έχουμε Χ=80 και Υ=20. Αν αυξήσω το Χ κατά 25% και το ονομάσω Ζ και αυξήσω το Υ κατά 400% και το ονομάζω Ω, ποιο είναι μεγαλύτερο; Το Ζ ή το Ω; Εσύ φαίνεται να ενθουσιάζεσαι, σκοπίμως ίσως, με την αύξηση του Υ και το αποτέλεσμα Ω.

 

Όσον αφορά τα ποσοστά, τα νούμερα είναι τα επίσημα που δίνει η JRP για το δεύτερο τρίμηνο. Ξέρεις από google, βρες τα. Εγώ δεν ξέρω από google προφανώς.

 

 

 

υπάρχουν και μαζόχες, εμμονικοι, οπαδοί, fanboys

Βασικά με έχεις πείσει για αυτό το πράγμα και εννοώ για άτομα που έχουν το full package.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Είναι εδώ και μήνες γνωστό ότι οι drivers της AMD έχουν θέμα στο DX11. Μέχρι να βγει το test της 3DMark για τα APIs, μπορεί να μην το πιστεύαμε και να λέγαμε ότι είναι κουταμάρες των Nvidia fans, αλλά πλέον θεωρείται δεδομένο. Αδυνατούν να εκμεταλλευτούν πολυπύρηνους επεξεργαστές και ακόμα και σε single threading είναι πιο αργοί από όσο της Nvidia σε single threading.

 

Βέβαια αυτό δεν αποτέλεσε ανυπέρβλητο εμπόδιο για την AMD, με τις κάρτες της να συνεχίζουν να είναι ανταγωνιστικές έναντι της Nvidia. Τώρα το αν είναι 2 ή 10 φορές πιο αργοί σε κάποια λειτουργία, αυτό δεν μεταφράζεται σε 2 ή 10 φορές πιο αργοί συνολικά σε ένα game. Αν ίσχυε αυτό, τότε η AMD θα ήταν already dead. Όσο είδαμε λοιπόν την AMD να είναι δύο φορές πιο αργή στα games, άλλο τόσο θα δούμε την Nvidia να είναι 10 φορές πιο αργή στα μελλοντικά games. Άλλωστε στο Ashes η Nvidia αποδίδει εξαιρετικά σε DX11. Η AMD δεν την λιώνει με το DX12. Πιο πολύ το DX12 στο Ashes εξαλείφει τα προβλήματα των AMD οδηγών, παρά δίνει στην AMD την δυνατότητα να λιώσει την Nvidia.

 

 

Σε πιο game έχεις δει τα Windows να σβήνουν τον driver της AMD ή της Nvidia επειδή νόμισαν ότι είχε κολλήσει; Για games δεν μιλάμε; Αν είναι να μιλάμε για ένα stress test ως το απόλυτο κριτήριο για σύγκριση καρτών χαιρετίσματα. Αν ήμουν fan της Nvidia θα σου έλεγα σε αυτή την περίπτωση να συγκρίνουμε τις κάρτες με βάση το Furmark.

 

Μέχρι να βγει η JPR και να πει 70-30 ή 60-40, θα ισχύει το 82-18. Και ευτυχώς που βγήκε και το Ashes, διότι αλλιώς θα παρακαλάγαμε να μείνει το 82-18.

 

 

Και εγώ λογικό το βρίσκω να έχει αναθερμανθεί το ενδιαφέρον για AMD κάρτες, όπως λογικό βρίσκω και κάποιον να αγοράζει ακόμα Nvidia κάρτες, επειδή τον ενδιαφέρει το τώρα και όχι το τι μπορεί να δούμε στο μέλλον. Μια χαρά στα καλά του θα είναι και αυτός που αγοράζει AMD με την λογική του future proof, μια χαρά στα καλά του είναι και αυτός που αγοράζει Nvidia με βάση το "θέλω επιδόσεις τώρα".

 

βασικα τι θεμα ειχε? η amd δεν μπορουσε να κανει τις καρτες τις να δουλεψουν στο dx11 για τον ιδιο λογο που δεν μπορει η Nvidia να καταφερει μεσω hardware κατι που δεν μπορει να κανει η καρτα...

δεν μπορεις να κανεις μια native paraller Καρτα ξαφνικα να τα δει ολα serial (amd)

και δεν μπορεις να κανεις μια καρτα που δεν εχει κανενα hardware scheduler να κανει  οτιδηποτε ειτε serial ειτε Paraller (και νομιζω οτι τωρα πια ολοι καταλαβαμε απο που ηρθε αυτη η τεραστεια μειωση στα watts της nvidia..)

 

δεν μπορεις να δωσεις παραδειγμα μεταξυ του dx11 Και του dx12 διοτι το 11 δεν ειχε κατι Mandatory σε hardware level(που δεν ειχαμε δει δηλαδη απο το dx 8..) που στην ουσια αμα δεν το ειχες ηταν σαν να σκαβεις το λακκο σου....

το dx12 λογο του paraller χαρακτηρα του σου επιβαλλει να εχεις και δυνατοτητα για out of order compute και δυνατοτητα για in the side compute κατι που καμια καρτα(παρα μονο η titan x)της nvidia δεν μπορει να κανει σε hardware level Λογω απουσιας οποιουδηποτε scheduler  απο εκει και περα το θεμα ειναι απλο 

αμα καποιος θελει να καταστρεψει την nvidia θα μετατρεψει ολα τα Post process effects (ssao aa fxaa Κτλ κτλ ) στο να γινουν async και αυτο με βαρια χρηση απλα θα κανει τις nvidia καρτες αχρηστες 

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
Link to comment
Share on other sites

βασικα τι θεμα ειχε? η amd δεν μπορουσε να κανει τις καρτες τις να δουλεψουν στο dx11 για τον ιδιο λογο που δεν μπορει η Nvidia να καταφερει μεσω hardware κατι που δεν μπορει να κανει η καρτα...

δεν μπορεις να κανεις μια native paraller Καρτα ξαφνικα να τα δει ολα serial (amd)

και δεν μπορεις να κανεις μια καρτα που δεν εχει κανενα hardware scheduler να κανει  οτιδηποτε ειτε serial ειτε Paraller (και νομιζω οτι τωρα πια ολοι καταλαβαμε απο που ηρθε αυτη η τεραστεια μειωση στα watts της nvidia..)

ΟΚ, ας πούμε ότι η AMD δεν είχε θέμα. Ότι οι οδηγοί ήταν οι καλύτεροι που θα μπορούσαν να γραφτούν για αυτό το hardware. Στην τελική αυτό δεν απασχόλησε ποτέ τον χρήστη, όσο οι επιδόσεις. Δεν θα κάτσει να εξετάσει το πόσο πρωτοποριακό ήταν το hardware της AMD, αλλά το πως αποδίδει σήμερα(όπου σήμερα = όλα αυτά τα χρόνια που κυκλοφορεί), στο DX11. Και από την στιγμή που η AMD προωθεί στην αγορά το GCN τόσα χρόνια, αλλά δεν κάθισε ποτέ να εξηγήσει ότι "αγοράζετε future proof κάρτα και για το επόμενο API", ο άλλος αντιλαμβάνεται τα αποτελέσματα της AMD στο Ashes σε DX11 ή στο API test της 3DMark ως πρόβλημα, θέμα, κακό optimization, ή οτιδήποτε άλλο.

Το ίδιο θα ισχύει και για την Nvidia στο DX12. Το αν η αρχιτεκτονική του Maxwell ήταν σχεδιασμένη για κορυφαία επίδοση σε DX11 και υψηλό efficiency, δεν θα αποτελεί δικαιολογία για τις επιδόσεις του στο DX12 αύριο.

 

Στην τελική αν η AMD έφτιαξε DX12 κάρτα 4 χρόνια πριν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα, ξέροντας ότι δεν θα μπορεί να επιτύχει υψηλό optimization σε DX11, τότε είναι για σφαλιάρες και δεν θα είναι η πρώτη φορά.

 

 

δεν μπορεις να δωσεις παραδειγμα μεταξυ του dx11 Και του dx12 διοτι το 11 δεν ειχε κατι Mandatory σε hardware level(που δεν ειχαμε δει δηλαδη απο το dx 8..) που στην ουσια αμα δεν το ειχες ηταν σαν να σκαβεις το λακκο σου....

το dx12 λογο του paraller χαρακτηρα του σου επιβαλλει να εχεις και δυνατοτητα για out of order compute και δυνατοτητα για in the side compute κατι που καμια καρτα(παρα μονο η titan x)της nvidia δεν μπορει να κανει σε hardware level Λογω απουσιας οποιουδηποτε scheduler  απο εκει και περα το θεμα ειναι απλο 

αμα καποιος θελει να καταστρεψει την nvidia θα μετατρεψει ολα τα Post process effects (ssao aa fxaa Κτλ κτλ ) στο να γινουν async και αυτο με βαρια χρηση απλα θα κανει τις nvidia καρτες αχρηστες

Η AMD υστερεί σε tessellation, το οποίο η Nvidia το εκμεταλλεύεται χρόνια, κάτι με τις υπόγειες θάλασσες στο Crysis 2, κάτι με το HairWorks τώρα. Από εκεί και πέρα είναι υπερβολικό να μιλάμε για σκάψιμο λάκκου. Είπαμε. Η Nvidia έχει το χρήμα. Οι δημιουργεί παιχνιδιών θα αξιοποιήσουν το async όσο αξιοποίησαν το DX10.1. Αν θυμάσαι, οι AMD κερδίζανε έως και 20% με το antialiasing enabled σε DX10.1 έναντι DX10. Και όμως το ονομάσανε bug(Ubividiasoft) και αξιοποιήθηκε ελάχιστα. Δεν θα πουν το async bug, αλλά μην περιμένεις να σκάψει κάποιος λάκκο και να πέσει μέσα. Πόσο μάλλον όταν σε DX12 δεν βλέπεις π.χ. την 980Ti να αποδίδει τα μισά fps έναντι της Fury, αλλά παραπλήσια.

 

Το DX12 δεν δίνει κάποιο τρελό πλεονέκτημα στις AMD, εξαφανίζει τα πλεονεκτήματα του DX11 optimization που έχουν οι Nvidia. Οι δύο μονομάχοι ξεκινάνε πλέον από παραπλήσια αφετηρία. Η AMD έχει το πλεονέκτημα στο hardware και τις κονσόλες, η Nvidia έχει το πλεονέκτημα στην τσέπη και στην προώθηση των proprietary βιβλιοθηκών της.

 

Θα πάει στο χαλαρό το πράγμα μέχρι το Pascal και μόλις αυτό βγει, θα πάει η Nvidia και θα πει στην Ubi και κάθε Ubi: "Θέλω να πουλήσω κάρτες, κάνε τα πάντα μέσω Async". Θα τροποποιήσει και τον κώδικα στα GameWorks και PhysX libraries, να βασίζονται περισσότερο σε async και υποχρεωτικά θα τρέξουν όλοι οι κάτοχοι Kepler και Maxwell να τα ξανά σκάσουν ζεστά ζεστά. Και θα είναι και υπερήφανοι για την νέα τους κάρτα. Αλλά μέχρι τότε μην περιμένεις κάθε game να χρησιμοποιεί async στον βαθμό που το κάνει το Ashes.

 

Αν θέλεις μπορείς να μου πεις σε τι διαφέρει η Titan X από τις άλλες κάρτες της Nvidia; διότι λες ότι διαφέρει σε σχέση με τις άλλες.

Έγινε επεξεργασία από yanni
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@giorgos2187

http://www.overclock.net/t/1569897/various-ashes-of-the-singularity-dx12-benchmarks

σε αυτο το λινκ καπου μετα την 40στη σελιδα που αρχιζουν τα πολλα τεχνικα ζητηματα (γραφουν 2-3 πρωην της ati και κατι πρωην της 3dfx)

θα δεις οτι ο λογος για τον οποιο οι καρτες της nvidia τραβανε τοσο λιγα watt ειναι ακριβως διοτι λειπει το hardware scheduler που στην ουσια θα εκανε ολη την δουλεια που κανει τωρα ο driver της nvidia 

smart move θα πεις και δεν αντιλεγω ωστοσο εφοσον ηξεραν για το τι θα φερει η ms και ποσο το πιεζει το λες και dick move απεναντι σε ολους οσους αγορασαν μια 980ti σαν future proof καρτα Και στην ουσια οταν το πρωτο πραγματικα βαρυ async παιχνιδι φτασει (gears of war) θα βρισκονται πολυ πισω απο τον ανταγωνισμο...και απο καρτες που βγηκαν 3 χρονια πριν σχεδον 

 

@yanni

σιγουρα οπως ειπα και πανω ηταν ενα smart move της nvidia (εξου και οι τοσο καλοι drivers) που λογικα θα τους εφερνε χωρις πολλα πολλα μεχρι τα pascal αλλα μαλλον το οτι η εταιρεια πισω απο το aos σφυριξε για το συγκεκριμενο προβλημα στις nvidia (μην ξεχνας οτι τα Maxwell δεν ειναι paraller αλλα εχουν ενα τυπο async 1 graphics +32 compute αλλα δεν μπορουν να ειναι και serial και paraller μαζι )στην ουσια αφηνει ολες τις αλλες καρτες (fermi kepler) απ εξω διοτι αυτες δεν εχουν ουτε hardware scheduler ουτε ενα software emulation διοτι τεχνολογικα δεν τα υποστηριζουν 

 

το ολο θεμα δεν εχει να κανει με το aos αλλα το οτι προφανως οι devs δεν θα κοιτανε πια το market share της nvidia για να φτιαξουν παιχνιδια αλλα το οτι το ολο api τους δινει την δυνατοτητα να φτιαξουν πραγματικα ωραια παιχνιδια διοτι τα physics/effects/volumetrics/post process αναγκαστικα θα τα περνανε απο το async shader unit(και εδω μιλαμε για τεραστειο gain για τα υπολοιπα δεδομενα ενως παιχνιδιου) ΕΔΩ ειναι ολο το θεμα...στο οτι ολα αυτα που εχτιζε η nvidia gameworks propiertary βλακειες hardcored physx lockdown αμα ειχες amd επανω οπως φυσικα και το ηλιθιο tressfx της amd ολα αυτα μπαινουν στο καλαθι των αχρηστων και φυσικα επειδη το api ειναι hardware agnostic δεν θα εχει σημασια πια αμα θα εχεις nvidia και amd επανω... also να πω και ενα μικρο πραγμα το aos δεν ειχε τιποτα βαρυ σαν async οι ιδιοι το ειπαν οτι το παιχνιδι τους απλα εκανε χρηση του async και οχι βαρια χρηση του

Έγινε επεξεργασία από airfathaaaaa
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φίλε airfathaaaaa.

Διαβάζοντας εδώ στο lab (χωρίς να είμαι και ούτε "να το παίξω" ειδικός).

H nvidia θα ψάξει τρόπο για να το "καλύψει" το θέμα με το async και να βρει λύση για παραπέρα. Έχει και το χρήμα και το market share!

Νομίζω παραπάνω κάποιος ανέφερε οτι άρχισε τις κατηγορίες οτι τις θάψανε τα προϊόντα με άσχετο bench.

Όσο για τις τεχνολογίες της (PhysX, Gameworks κλπ.). Τώρα μόλις βγήκε το DX12, μέχρι να "περπατήσει", να βγουν παιχνίδια βασισμένα σε αυτό, θα βρει τον τρόπο για να προωθήσει τις τεχνολογίες της (υπάρχουσες ή νέες).

Άλλωστε και το DX11 όταν εμφανίστηκε η nvidia δεν είχε έτοιμα τα παραπάνω "μπιχλιμπίδια" της, μετά βγήκαν.

Είπαμε, χρήμα υπάρχει, τους τρόπους και τις λύσεις θα τα βρει!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.