Jump to content



World of Warcraft


stamatas

Recommended Posts

Ελεος πια με αυτη την απαρχαιωμενη ΜΜΟRPG μπουρδα της Blizzard με τα panda και τις μωρουδιστικες χαζομαρες και τωρα πανε και βγαζουν παλι expansion τρομαρα τους.

Ασε που εχει μαζεψει και ολα τα 12 χρονα στους server της και ειναι πλεον για τον π******

Φτανει πια το milking the cow ρε Βlizzard ελεος αντι για καινουργια παιχνιδια και με καινουργιες ιδεες παλι τα ιδια και τα ιδια και με τα ιδια αθλια καρτουνιστικα γραφικα και ολα αυτα για μεγαλυτερη αρπαχτη στα λεφτα τι διαολο κοροιδα ψαχνει αυτη η εταιρια ;;

Εκανε και το Diablo 3 που ειναι και αυτο σκετη απογοητευση σκοτωνοντας στην κυριολεξια οτι καλο ειχε κανει με το Diablo 1 και 2...

Χειροτερη και απο την Microsoft εχει καταντησει

Έγινε επεξεργασία από Vasot
Link to comment
Share on other sites

Αυτό όμως είναι παράλογο. Οι πιο πολλοί δεν καταλαβαίνουν πόσο μεγάλο είναι σαν παιχνίδι και ότι μόνο το full remake θα ήθελε κανονικό team να δουλεύει 24/7 επί πόσο καιρό για να γίνει, χώρια που στο ενδιάμεσο θα είχαν βγει και άλλα updates οπότε πάλι θα ήταν πίσω. Σαν να μην έφτανε αυτό, αρκετό κομμάτι της δουλειάς για νεο content θα έπρεπε να γίνει εις διπλούν + testing ώστε να δουλεύει σωστά σε κάθε client. Παλεύουν να βγάζουν patches πιο γρήγορα, όχι πιο αργά.

Η τωρινή λύση είναι καλή. Αν κάποιος δει σε Ultra τα βουνα στο ΜoP ή τα νέα armors θα δει πως το detail έχει ανέβει αρκετά και θα ανέβει κι άλλο. Το μόνο πραγματικά μελανό σημείο θα είναι τα δέντρα (ειδικά στο φύλλωμα) αλλά με τόσα που έχουν σε αρκετές περιοχές, αυτό δεν φτιάχνεται χωρίς το παιχνίδι να μην τρέχει για αρκετούς συνδρομητές.

Εγω θεωρώ ακόμα πιο παράλογο οτι μια εταιρία που την τελευταία φορά που κοίταξα λίγο μετα το mop είχε 8.5 εκατομμύρια subscriptions (κανε τον πολλαπλασιασμο) και πριν είχε πολυ παραπάνω δεν έβαλε το δεύτερο team που λες για να κάνει μόνο αυτα τα πράγματα. Και στη τελική δεν εχουν κατι αλλο να κάνουν, το wow εχουν μόνο, diablo3 και starcraft2 δεν τους δίνουν τπτ παρα μόνο τις πρώτες δυο εβδομάδες κυκλοφορίας μέχρι δλδ να το αγοράσει ο κύριος όγκος απο εκει και μετα μόνο το wow τους ταΐζει, ε φτιαχτε το λοιπόν ρε μάγκες και ας μην ειναι day one release ας βγει σε patch αργότερα για όποιον το θέλει. Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ υπάρχουν αλλα στην ουσία δεν αλλάζουν τπτ, έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστό client και να χτιστεί απο την αρχη όλο το game εκει με HD textures shaders και τα σχετικα. Για μενα αυτο πρεπει να γίνει απο το επόμενο expansion για τα 10χρονια wow και ετσι, να κάνουν τον κόσμο να βάλει έστω μια καρτούλα για να δει τι άλλαξε.

Υπερβολικά πολύ δουλειά για κάτι που λίγοι θα δουν και ακόμα λιγότεροι θα εκτιμήσουν.

Τόσο μεγάλο remake δεν παίζει μόνο αν έβγαζαν νέο παιχνίδι.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έφεραν παραπάνω κόσμο, αλλά τους έβαλαν να δουλέψουν στο να βγάλουν παραπάνω content. Τωρα αν θεωρεί κάποιος ένα HD makeover (που θα έπαιρνε και πάνω από χρόνο) πιο σημαντικό από παραπάνω content πιο γρήγορα, τότε οκ τι να πω..

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα δεν είναι τα γραφικά, είναι οτι το παιχνίδι έχασε την ταυτότητα του imo.

Οριακά μέχρι Cata κάπως το έσωζαν, τώρα με Panda, Draenei και λοιπές μπούρδες μόνο νέο κοινό μπορεί να τραβήξει.

Αλλά απ ότι φαίνεται ούτε και αυτό το κοινό ενδιαφέρεται για το WoW, ανασταλτικός παράγοντας κ η καρφωμένη συνδρομή που δε πέφτει.

Χώρια που πλέον υπάρχουν αρκετά αξιόλογες εναλλακτικές λύσεις για όποιον θέλει να ξεκινήσει MMO.

Και λέω να ξεκινήσει γιατί όποιος έφαγε με το κουταλάκι το WoW δε συμβιβάζετε εύκολα με κάτι άλλο.

Εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να ασχοληθώ σοβαρά με τπτ άλλο, το GW2 πχ το τρώει η σκόνη...

Τώρα θα μου πεις μπορεί να είναι κ θέμα ηλικίας, όπως κ να έχει η Blizz πρέπει να αναθεωρήσει αρκετά πράγματα για να φτάσει στις παλιές δόξες.

"World of Warcraft has lost 700,000 players in the last three months, with the MMO now down to 7.7 million active subscribers."

"Subscribers for the game peaked at over 12 million in October 2010. The gargantuan MMO was originally released in 2004, and has subsequently released four expansion packs: Burning Crusade, Wrath of the Lich King, Cataclysm, and Mists of Pandaria."

World of Warcraft subscribers drop to 7.7 million - GameSpot

World of Warcraft Down to 7.7 Million Subscribers - IGN

Link to comment
Share on other sites

Ναι, έφεραν παραπάνω κόσμο, αλλά τους έβαλαν να δουλέψουν στο να βγάλουν παραπάνω content. Τωρα αν θεωρεί κάποιος ένα HD makeover (που θα έπαιρνε και πάνω από χρόνο) πιο σημαντικό από παραπάνω content πιο γρήγορα, τότε οκ τι να πω..
Ποιο ακριβώς είναι το παραπάνω ''content'' που έκανε τη διαφορά στο παιχνίδι? γτ αν συγκρίνουμε το wow του τώρα με το wow του τότε θα βάλουμε τα γέλια, απο που να ξεκινήσω? απο τα ανύπαρκτα talent? το απίστευτο rush που γίνεται στο lvling και καθιστά άχρηστο όλο αυτό το content που έχει φτιαχτεί? Τα Panta? Με βάση του πως είναι το παιχνίδι τώρα φίλε και μετά ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ ένα HD makeover + οτι άλλο προσθέσουν στο παιχνίδι για να μας πουν οτι το άλλαξαν.

Samael, όπως τα λες, έτσι ακριβώς τπτ άλλο.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που επιβάλεται είναι να φύγει η τρέλα του Cataclysm με τα stats στο θεό.

Αφού θέλουν trip to memory lane, ας κάνουν πάλι τα stats όπως στο Vanilla/BC/WotLK να δεις ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

υστερα απο ενα χρονο(8 μηνες) αποχης απο το wow σκεφτομαι να το ξαναρχισω. εχω ηδη 2 90's και μαλλον απο σαββατο θα ξαναπαιξω

και για οσους λενε το wow ειναι μπουρδα,βαρετο,πληρωνεις δεν σας υπωχρεωσαμε να παιξετε

και σε οσους δεν αρεσει ας μπει LEAGUE OF LEGeNErdS με ολα τα 12χρονα να flamaroun!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που επιβάλεται είναι να φύγει η τρέλα του Cataclysm με τα stats στο θεό.

Αφού θέλουν trip to memory lane, ας κάνουν πάλι τα stats όπως στο Vanilla/BC/WotLK να δεις ενδιαφέρον.

Κάποιος δεν διάβασε για το item squish! :p

attachment.php?attachmentid=59291&stc=1&d=1384278948

Warlords of Draenor | Item Squish Detailed

BlizzCon 2013: Huge changes coming to itemization

post-1666-1416077902,1451_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που επιβάλεται είναι να φύγει η τρέλα του Cataclysm με τα stats στο θεό.

Αφού θέλουν trip to memory lane, ας κάνουν πάλι τα stats όπως στο Vanilla/BC/WotLK να δεις ενδιαφέρον.

Αυτό ήταν βασική τους απόφαση στο Cata, τα stats (ξεκινώντας με το stamina) στο θεό.

(Τώρα είδα το ποστ του Frost, gg)

Το WotLK ήταν από πολλές απόψεις ισορροπημένο. Ήθελε βεβαίως το farming του για materials, χωρίς όμως να σε αναγκάζει να το κάνεις 24/7 όπως στο BC (ώρες ατελοίωτες στο Plateu of something για να φτιάξω 3 ψωροepics..).

Είχε και τα CDs για να κάνεις craft τα uber mats. Xρειαζόταν skill για να καθαρίσεις Raid, είχε τα heroic για να πάρεις basic gear, και τα απλά dungeons για τα πιο πριν, είχε και το heroic Raid, είχε και δύσκολα raid achievments, είχε και απίστευτο Lore, και δεν ήταν τόσο casual friendly.

Όχι ρε φίλε, αν δεν λιώσεις με το guild σου, αν δεν δεις 15 how to kill XYZ boss videos, αν δεν μάθεις το class σου δεν πρέπει να δεις τον Illidan/Arthas/Deathwing κτλ.

Όσο για τα legendary, από το Vanilla WoW (Ένας θα πάρει πορτοκαλί, με πολύ farming και πολύ τύχη στα guild raids, και είναι ο θεός του σερβερ), πήγανε στο Cataclysm (Ανάλογα το guild, 2-3 θα πάρουν πορτοκαλί, αλλά κάθε βδομάδα 2-3 φορές έβλεπες τον δράκο πάνω από την SW...), και στην Pandaria (Αν παίζεις κάθε βδομάδα, θα πάρεις πορτοκαλί). ΕΛΕΟΣ!

Κάτι ανάμεσα σε luck, guild effort και personal farming πρέπει να είναι, 3-4 Legendary ανα guild, ανά expansion, σε διαφορετικούς ρόλους, πρέπει να κάνουνε.

To PVP είχε πάντα πρόβλημα, πάντως κάποιος θα γκρίνιαζε σε οποιοδήποτε expansion οπότε δεν θα αναφερθώ εκεί. Εγώ θα γούσταρα Arena αλλά Wotlk (δηλαδή με κάποιος περιορισμούς στο τι μπορείς να πάρεις κάθε βδομάδα), αλλά θέλω και BGs αλλά Vanilla με το παλιό honor system, εκείνο που έπαιρνες τόκενς, και αν δεν έλιωνες κάθε βδομάδα έπεφτες στα ranks, και έπρεπε πραγματικά να είσαι μαμάουα για να φτάσεις rank 14.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=1666]FrOsT[/MENTION] μας κατέστρεψες, one step to the right direction :p

Αυτό είναι πολύ καλό νέο.

Επίσης το:

There is no longer "strength plate" or "int plate" -- there is simply "plate." This also applies to cloth, leather, and mail.

The primary stat on an item will change based on the spec of the character wearing it, i.e. intellect for a holy paladin, strength for a retribution paladin.

Μου 'χε βγει η παναγία να ντύσω τον Holy και μετά έπρεπε να ντύσω και τον Retri. Για να μην αναφέρω για τον Druid με τα int leather.

I will resist, for justice!

Link to comment
Share on other sites

Τόσο κάτω θα τα ρίξουνε?

Αν το κάνουν έτσι όπως λένε μιλάμε για καθαρά λογιστικές αλλαγές η ουσία θα είναι ίδια.

Αν δηλαδή πριν με 1 fireball έπαιρνες το 10% από το max hp ενός mob θα εξακολουθείς να κάνεις το ίδιο και μετά το squish στο ιδιο mob, μόνο που οι αριθμοί θα είναι μικρότεροι.

Τώρα αν η κλίμακα που έδειξαν θα είναι και αυτό που θα εφαρμόσουν μένει να το δούμε.

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.