Jump to content




kracken_74

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Πρόσφατα έκανα μια αγορά για ένα σταθερό υπολογιστή (μιας που εχω βρει την άνεσή μου με το λαπτοπ, αλλά θέλω να έχω κι ένα σταθερό για τις δύσκολες ώρες)

το configuration του pc είναι το ακόλουθο:

Motherboard MSI 760GM-E51

CPU: AMD PHENOM II x4 955 Black Edition

Memory 2X4 Gb Kingston 1600 HyperX Blue

GPU: Nvidia GeForce 8800 GTS

Αυτό που ψαχνω είναι έναν οδηγό step by step μια που είμαι άσχετος με το Overclock (προσπάθησα ήδη αποτυχημένα 4 φορές και έχω κάνει ήδη δυο φορές clear CMOS) για να κάνω overclock τη συγκεκριμένη cpu στο συγκεκριμένο motherboard.

Διάβασα πολλά ξενα forums, αλλά κανένα δεν είχε την αντιστοιχία που ψάχνω, και όλο κάτι έχανα όταν πηγαινα να το ρυθμίσω από το bios.

Επίσης έχω εγκαταστήσει και το AMD OVERDRIVE, αλλά κυριολεκτικά χάνω τη μπάλα εκεί μέσα!

Οποιοδήποτε βοήθεια είναι δεκτή!

Σας ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Έχεις ξεκλείδωτο επεξεργαστή.

Χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο, μόνο μέσα απο το bios ή το AMD overdrive άλλαξε τον multiplier του επεξεργαστή.

Δηλ. stock τώρα είσαι στο 16 (multi) x 200 (HT) = 3200Mhz. Σωστά;

Ανέβασε αυτό το 16 κατευθείαν στο 18 χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο και ο επεξεργαστής θα δουλέψει αβίαστα στο 18 (multi) x 200 (HT) = 3600Mhz

Παίζει έτσι αβίαστα, αν έχεις καλό κομμάτι και καλή aftermarket ψύξη, να παίξει μέχρι και τα 3900Mhz ή ακόμα και 4000Mhz.

Άρχισε απο αυτά και βλέπουμε για παραπάνω...

Θερμοκρασία να κοιτάς με κάποιο προγραμματάκι, ή ακόμα και μέσα απο το overdrive.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που είναι black edition ο επεξεργαστής, ο ευκολότερος τρόπος overclocking είναι με τον πολλαπλασιαστή. To FSB δεν χρειάζεται να το αγγίξεις. το ρεύμα επίσης πιθανόν δεν θα χρειαστεί για 200-400MHz extra. Αλλά ακόμα και αν χρειαστεί προσωπικά δεν θα το ανέβαζα με την εν λόγω MSI. Η εν λόγω μητρικούλα δεν ξέρω αν είναι ικανή να αντέξει πολλά watt και ας έχει υποστήριξη ακόμα και για 140W cpu.