Jump to content



[Greek Gatherings 13-12-2015] supercars roadcars-barcelona moto gp


kyr..

Recommended Posts

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω. Και δεν μιλάω για τον "απόλυτο" χρόνο που μπορούν αυτά τα δύο να καταφέρουν αλλά στην συμπεριφορά που έχουν στο παιχνίδι. Το GT-R ΔΕΝ έπρεπε να γλυστρά τόσο πολύ. Επίσης είδα ότι έτρεξα με την 458 online και φορούσα semislicks, οπότε ίσως γι'αυτό κρατούσε τόσο καλά.. 

Εσυ μπορει να διαφωνεις οσο θες, ολα τα πραγματικα review ανα τον κοσμο απο εκπομπες π.χ top gear λενε το αντιθετο. Δεν νομιζω πως δεν ξερουν τι λενε.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημά μου είναι πως "έρχομαι" από τον κόσμο της πραγματικότητας και προσπαθώ να μπω σε αυτόν των sim. Μπορεί να είναι εύκολο για εσάς που έχετε μεγάλη εμπειρία από το AC και όχι μόνο, δεν αντιλέγω. Αυτό φαίνεται και από τους χρόνους που κάνω 10-20sec (  :lol:  :lol:  ) πάνω από εσάς. Το Nissan GT-R έβγαινε με δύο ελαστικά, αναλόγως την έκδοση. Και τα δύο είναι δρόμου και όχι semicliks όμως το pattern τους "φέρνει" πολύ σε semislick καθώς έχει περίεργη/ιδιαίτερη χάραξη και αναλογικά, περισσότερη γόμα από άλλα απλά/radial ελαστικά. Θυμίζει τα Michelin Pilot Sport Cup βασικά. Είναι ανώτερα από ένα απλό sport ελάστικό, κατώτερα από ένα semislick.

Ναι, έχει τύχει να οδηγήσω 3-4 GT-R σε δρόμο και πίστα, όπως και 458 κ.α.. και σε αυτή την πίστα περίμενα το GT-R να μην γυρίζει τόσο πολύ ή τέλος πάντων, να κρατάει καλύτερα. Εγώ προσπαθώ να συνηθίσω την απώλεια των δυνάμεων που ασκούνται πάνω σου όταν οδηγείς ένα κανονικό αυτοκίνητο, άρα δέχεσαι πληροφορίες σχετικά με το τι κάνει το αμάξωμα, η ανάρτηση κλπ. Είμαι άπειρος στην οδήγηση με τιμονιέρα και μου φαίνεται ότι θα αργήσω να μπω στο κλίμα... Θα δω κανα in car δικό σας μπας και ξεστραβωθώ γιατί για την ώρα όλο οικόπεδα αγοράζω... :p

 

E εντάξει, στο παιχνίδι πάμε κομμάτια. Στην πραγματικότητα σιγά μη το έχωνες έτσι.

 

Αν θες πάντως για χαβαλέ, κοίτα από την κάμερα από έναν γρήγορο κ τσέκαρε τα χιλιόμετρα και τα G's που πιάνει στις στροφές.

 

Αποκλείεται να το πήγαινες έτσι στην αληθινή ζωη για ευνόητους λόγους.

 

Απλά θες practice κ να φρενάρεις πιο νωρίς.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εσυ μπορει να διαφωνεις οσο θες, ολα τα πραγματικα review ανα τον κοσμο απο εκπομπες π.χ top gear λενε το αντιθετο. Δεν νομιζω πως δεν ξερουν τι λενε.

Just for the record, στις περισσότερες πίστες η 458 Italia είναι πίσω από GT-R. Χάνει μόνο από Speciale, η οποία Speciale φοράει Michelin semislick. Υπάρχει και video του Βρετανικού evo αν θυμάμαι καλά που έχουν δίπλα-δίπλα in-car από GT-R και 458 Speciale και εκεί φαίνεται πόσο πιο εύκολο είναι το GT-R και πόσο ΔΕΝ γυρίζει στις εξόδους σε σχέση με την Speciale. Επίσης όπως είπα, στο AC η 458 φοράει semislick άρα δεν υπάρχει και σύγκριση με το GT-R. Εμένα πάντως μου φάνηκε το GT-R δύσκολο και "γλιστερό". Ίσως είναι απλά θέμα συνήθειας... Ίδωμεν!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Gakis, χωρίς να έχω εμπειρία από γρήγορα αυτοκίνητα ή πίστες (γιατί ελλάδα είσαι) νομίζω πως αυτό που σε μπερδεύει είναι καθαρά στο μυαλό σου. 

 

Δηλαδή: όταν είσαι real life και οδηγάς δέχεσαι πολύ περισσότερες πληροφορίες (π.χ. αναρτήσεις, ταχύτητα, G, οδόστρωμα κλπ.) οπότε όταν μπαίνεις μέσα στο AC και νομίζεις πως μόνο απο αυτά που νιώθεις μέσο των πληροφοριών που σου δίνει το τιμόνι, το αυτοκίνητο θα πρέπει να κάνει αυτά που έχεις μάθει ότι μπορεί να κάνει. Αλλά αυτό δεν ισχύει, με το πιο απλό παράδειγμα να είναι ότι μέσω μίας, δύο, τριών οθονών, δε μπα να έχει και 15 που λέει ο λόγος, ποτέ δεν θα μπορέσεις να έχεις την πραγματική αίσθηση της ταχύτητας του αυτοκινήτου που οδηγάς με αποτέλεσμα το πιο συχνό φαινόμενο να το "παρα μαγειρεύεις". Τουλάχιστον για μένα αυτό ήταν το πιο συχνό φαινόμενο όσων αφορά τα GT-R συγκεκριμένα. 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ευχάριστο το AUDI στην οδήγηση.

Πρέπει να έχεις υπομονή με το γκάζι.

Αν πατήσεις νωρίς θα φύγει με μούτρα.

Αν το αφήσεις να γυρίσει, πατάς το γκάζι και βγαίνεις ντριφτάροντας με τα τέσσερα!!!

Έχει τα καλύτερα φρένα. Αλλά του λείπει 1 δευτ για να είναι ανταγωνιστικό. Το ίδιο και το SLS . Κάνουν σχεδόν τους ίδιους χρόνους. 

 

Έχοντας δοκιμάσει πολύ πλέον όλα τα αμάξια έχουμε :

 

  • RUF , δυστυχώς όντως πρέπει να βγει αν κ μου αρέσει απίστευτα. Δεν μπαίνει καλά αλλά η απίστευτη δύναμη του φτάνει.
  • Το Mclaren με διαφορά το πιο δύσκολο. Φαντάζομαι όσοι το τρέχουν έχουν το TC ΟΝ. Μέγα λάθος.
  • Το 458 είναι πιο γρήγορο και εύκολο από ότι πρέπει νομίζω. Δεν θα έπρεπε να κοντράρει το Mclaren.
  • 458 και GT-R κάνουν ωραίο δίδυμο.
  • AUDI κ SLS θα έλεγα πως επίσης δεν ταιριάζουν στο combo. Ποιός θα τα πάρει? ( χαχα ο Θοδωρής).

Τέλος όσοι πάρετε το AUDI, παρατηρήστε τη τεράστια διαφορά που κάνει το V6 tyre model στην θερμοκρασία.

 

Υπόψιν πως έχει προστεθεί μια παράμετρος για αύξηση θερμοκρασίας λόγω rolling resistance.

Πράγματι ενώ τα άλλα αμάξια , έχουν πρόβλημα να ζεστάνουν τα ελαστικά, το AUDI είναι τέλειο.

 

Μεγάλη βελτιώση και δειχνει ότι το μοντέλο ελαστικών έχει ωριμάσει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ μπορει να διαφωνεις οσο θες, ολα τα πραγματικα review ανα τον κοσμο απο εκπομπες π.χ top gear λενε το αντιθετο. Δεν νομιζω πως δεν ξερουν τι λενε.

Έχει δίκιο ο @Gakis, το GTR έχει τόσο πολύ grip που οι ζάντες του έχουν ένα επιπλέον χείλος για να μην ξε-ζανταρει το λάστιχο στις στροφές. Κι αυτό στο top gear το είχαν δείξει, στο επεισόδιο που το βάζουν σε πίστα στην Ιαπωνία (σεζόν 11 αν θυμάμαι καλά). Λόγω τετρακίνησης το GTR ΔΕΝ ξεκολλάει- γυρίζει εύκολα. Όπως τα Mitsu EVO V και VI αν θυμάσαι (με το διαφορικό στο tarmac, στο snow γίνονταν MK2). Το βάρος παίζει ρόλο στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και στο αρχικό turn-in, όχι πόσο εύκολα driftarei-γλιστράει, γιατί κάνει compensate το 4WD.

 

Όσο για το λόγο που η 458 είναι (όντως) τόσο καταπληκτική στο AC, γι'αυτό φταίει ο κάλος στον εγκέφαλο της Ferrari:

http://pretendracecars.net/2015/11/25/reader-submission-61-just-another-marketing-tool/

 

Όλοι λίγο-πολύ ξέραμε ότι τα αυτοκίνητα που δίνει στα περιοδικά έχουν άλλες ρυθμίσεις από αυτά που πουλάνε στις εκθέσεις, αλλά να βάζουν χέρι και στα εικονικά αυτοκίνητα, είναι καινούριο χαμηλό. Και το ίδιο ισχύει για τη Mclaren, αλλά για κάποιο λόγο δεν μου είναι οι Άγγλοι τόσο αντιπαθείς όσο οι Ιταλοί.

Link to comment
Share on other sites

Τί άθλιο άρθρο.

 

Επίσης δεν καταλαβαίνω την έκφραση "εχει πολύ grip".

 

1800 κιλά, πάνε να στρίψουν σε κάποια τ.εκ ελαστικού. Plain physics.

 

Όσο για τα αμάξια, ειλικρινά πιστεύω ότι όλα τα αυτοκίνητα στο Assetto είναι as close as it gets.

 

Αν κάτι είναι εκτός , είναι λόγω απώλειας μαθητικών υπολογισμών από το εκάστοτε sim.

 

Για την 458 πχ το EDL προστεθηκε πολύ πρόσφατα στο Assetto. Απλά θέλει τον χρόνο του από τον Άρη να το φέρει σωστά.

Τώρα είναι περισσότερο open από ότι πρέπει.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι τα ίδια κιλά με ένα άλλο και φοράει το ίδιο μέγεθος ελαστικών παράγει το ίδιο ακριβώς mechanical grip? Τότε να πετάξουμε τα ενεργά διαφορικά στα σκουπίδια. Επίσης @liakjim, το έχει πολύ grip σημαίνει ότι έχει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Τι δεν κατάλαβες? Plain physics :p

Έγινε επεξεργασία από gchristod
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα στο motorsport που αυτοκίνητα με καλύτερα επιμέρους χαρακτηριστικά χάνουν σε χρόνο στην πίστα από θεωρητικά υποδεέστερα...

 

Ένας τύπος beta tester (όποιος γουστάρει γίνεται στην τελική - σιγά το προσόν) βγάζει στη φόρα την δική του πραγματικότητα και το γεγονός ότι η Kunos τους έγραψε ως προς τα physics! Καλά έκανε!!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θλιβερό (στην καλύτερη) το άρθρο, που να πω την αλήθεια πιο πολύ με butthurt μοιάζει...

 

Από την άλλη όμως, δεν μπορώ να κρύψω πως μου θύμισε τα πρώτα μου laps με την MP4 ... (και πως τώρα ... handles like a dream)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα στο motorsport που αυτοκίνητα με καλύτερα επιμέρους χαρακτηριστικά χάνουν σε χρόνο στην πίστα από θεωρητικά υποδεέστερα...

 

Ένας τύπος beta tester (όποιος γουστάρει γίνεται στην τελική - σιγά το προσόν) βγάζει στη φόρα την δική του πραγματικότητα και το γεγονός ότι η Kunos τους έγραψε ως προς τα physics! Καλά έκανε!!!!!

 

Θλιβερό (στην καλύτερη) το άρθρο, που να πω την αλήθεια πιο πολύ με butthurt μοιάζει...

 

Από την άλλη όμως, δεν μπορώ να κρύψω πως μου θύμισε τα πρώτα μου laps με την MP4 ... (και πως τώρα ... handles like a dream)

 

 

 

O beta tester μπορεί να είναι όντως για τα μπάζα, το νόημα όμως του άρθρου είναι ότι οι εταιρείες δεν αφήνουν να αποτυπωθούν τα αυτοκίνητα τους ρεαλιστικά και βάζουν χέρι για να μη χαλάσει η εικόνα τους.

Link to comment
Share on other sites

O beta tester μπορεί να είναι όντως για τα μπάζα, το νόημα όμως του άρθρου είναι ότι οι εταιρείες δεν αφήνουν να αποτυπωθούν τα αυτοκίνητα τους ρεαλιστικά και βάζουν χέρι για να μη χαλάσει η εικόνα τους.

 

 

Σημείωση : σύμφωνα με το μπαζο-άρθρο.

 

 

 

Όσο mechanical grip κ να έχεις, από κάποιο σημείο κ μετά, θα χάσεις από την φυγόκεντρο.

 

Ως γνωστόν, μετά μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνητή αύξηση του grip δλδ με την δύναμη που σπρώχνεις το ελαστικό κάθετα στην επιφάνειά του δλδ το downforce.

 

Όσο mechanical grip κ να έχεις ,ποτέ ένα αμάξι 1800 κιλών δεν θα στρίψει με τα ίδια λάστιχα κ 0 downforce, καλύτερα από ένα 1300 κιλών (μην ακούσω εξαιρέσεις για αμαξι με τα 1200 κιλά στην μια γωνία :p  ).

 

Το Nismo με τα διαφορικά απλά θα βάλει κάτω την δύναμη καλύτερα. Το lateral acceleration όμως δεν θα αλλάξει.

 

ΥΓ Το top gear είναι ατυχές παράδειγμα. Είναι η γνωστή η υπερβολή τους.

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Σημείωση : σύμφωνα με το μπαζο-άρθρο.

 

 

 

Όσο mechanical grip κ να έχεις, από κάποιο σημείο κ μετά, θα χάσεις από την φυγόκεντρο.

 

Ως γνωστόν, μετά μπαίνει στο παιχνίδι η τεχνητή αύξηση του grip δλδ με την δύναμη που σπρώχνεις το ελαστικό κάθετα στην επιφάνειά του δλδ το downforce.

 

Όσο mechanical grip κ να έχεις ,ποτέ ένα αμάξι 1800 κιλών δεν θα στρίψει με τα ίδια λάστιχα κ 0 downforce, καλύτερα από ένα 1300 κιλών (μην ακούσω εξαιρέσεις για αμαξι με τα 1200 κιλά στην μια γωνία :p  ).

 

Το Nismo με τα διαφορικά απλά θα βάλει κάτω την δύναμη καλύτερα. Το lateral acceleration όμως δεν θα αλλάξει.

 

ΥΓ Το top gear είναι ατυχές παράδειγμα. Είναι η γνωστή η υπερβολή τους.

 

Nurburgring lap times:

 

Nissan GTR MY 2008 7:26:70

Ferrari 458 MY 2009  7:28:00

https://nurburgringlaptimes.com/lap-times-top-100/Αυτό λέει τίποτα? 

 

Το top gear το ανέφερα γιατί αναφέρθηκε πρώτα σε αυτό ο fatalaras.

 

ΥΓ. Επειδή παρεκτράπηκε το θέμα, ο λόγος που αποφάσισα να ποστάρω αρχικά δεν ήταν για το Assetto πόσο ρεαλιστικό είναι, ή για να κάνουμε αερολογίες για το mechanical grip. Ήταν επειδή ένας άνθρωπος που αποδεδειγμένα έχει οδηγήσει τα εν λόγω αυτοκίνητα στην πραγματική ζωή λέει την άποψή του, και πέσατε να του λέτε ότι το Assetto ξέρει καλύτερα. Έλεος δηλαδή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα. Βρες μου πόσα G πιάνει το καθένα στην ίδια πίστα στις ίδιες συνθηκες στα ίδια λάστιχα. Αυτό δεν λέμε? Ότι το NIsmo "ξεχειλώνει" τα λάστιχα από το grip.

 

Ο φίλος , υπόθετω ότι δεν προσέγγισε ακόμα και το 80% του ορίου των αυτοκινήτων. Συγγνώμη αλλά δεν μετράει ως άποψη ( κατά την γνωμη μου ε? ) .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.