sstav Ιούλιος 26, 2018 #2321 Ιούλιος 26, 2018 το τελευταίο φοβάμαι...βέβαιa δεν ζορίστηκε ούτε θα ζοριστεί ποτέ (Enermax Revolution 85Plus+ 1250W)...στο ρελαντί δουλεύει.. τεσπα αυτό δεν είναι για το παρόν θέμα
DEADLAZARUS Ιούλιος 26, 2018 #2322 Ιούλιος 26, 2018 πριν 57 λεπτά, το μέλος sstav έγραψε: το τελευταίο φοβάμαι...βέβαιa δεν ζορίστηκε ούτε θα ζοριστεί ποτέ (Enermax Revolution 85Plus+ 1250W)...στο ρελαντί δουλεύει.. τεσπα αυτό δεν είναι για το παρόν θέμα Θέλει headshot για να στρώσει.. Εύχομαι να βρεις τι φταίει, γιατί είναι αγχωτικά, τουλάχιστον για μένα, τέτοιου είδους προβλήματα. Έκανα ένα ξεκαθάρισμα στα όπλα που χρησιμοποιώ. Έξω το smle mark iii (είναι και απαίσιο εμφανισιακά), σποραδικά τα russian sniper 1895/lebel 1886 sniper (είναι εξαιρετικά, αλλά κάτι δεν κάθεται σε μένα κατά τη χρήση τους), οπότε μένουν: gewehr 98 sniper (my favorite)+m1903 sniper (με βολεύει) και, τώρα τελευταία, arisaka patrol (περίεργο scope, αλλά όταν το συνηθίσεις, θερίζεις κόσμο). Βέβαια, τα πιο πολλά kills τα έχω κάνει με martini henry (πάνω από 1.000) και arisaka infantry (κάπου 950, αν θυμάμαι καλά). Ανέβασα και το k/d ratio από 0.66 σε 0.89 (και συνεχίζω), κάνω, πλέον, θετικά, ως επί το πλείστον, σκορ, ε, επόμενο βήμα να μάθω να παίζω πιο σωστά και όχι να πηγαίνω βουρ στον πατσά και τσολιάς. Αυτά τα ολίγα.
sstav Ιούλιος 26, 2018 #2323 Ιούλιος 26, 2018 εχεις βελτιωθεί Γιώργο ...δεν κοιτάω τα Kills ...το σκορ κοιτάω...ο μέγας δάσκαλος stodeh δείχνει τον δρόμο...Βλέπω βίντεο και φορτώνω bf1.. προσπαθώ να τα κάνω και εγω ("ζουμωτά", "αζούμωτα", ταχύτατα στο κεφάλι προτού κάν δεις το σκόπευτρο κ.α) αλλά ενώ σε αυτόν πέφτουν σαν τα κοτόπουλα σε εμένα δεν πανε οι σφαίρες (που λέει και ο Μάριος)...
DEADLAZARUS Ιούλιος 26, 2018 #2324 Ιούλιος 26, 2018 (edited) πριν 7 λεπτά, το μέλος sstav έγραψε: εχεις βελτιωθεί Γιώργο ...δεν κοιτάω τα Kills ...το σκορ κοιτάω...ο μέγας δάσκαλος stodeh δείχνει τον δρόμο...Βλέπω βίντεο και φορτώνω bf1.. προσπαθώ να τα κάνω και εγω ("ζουμωτά", "αζούμωτα", ταχύτατα στο κεφάλι προτού κάν δεις το σκόπευτρο κ.α) αλλά ενώ σε αυτόν πέφτουν σαν τα κοτόπουλα σε εμένα δεν πανε οι σφαίρες (που λέει και ο Μάριος)... Κοίτα, έχω βελτιωθεί, ναι. Ελάχιστα. Αλλά βλέπω κάποιο αποτέλεσμα. Πατώνω, που λέει και ο @fatalara. Από σκορ, μία έτσι, μία γιουβέτσι. Ή θα έχω χαμηλό σκορ αλλά καλό k/d ratio ή υψηλό σκορ και χαμηλό k/d ratio. Ο συνδυασμός είναι δύσκολος και σε κάνει να ξεχωρίζεις. Καλά, ο stodeh έχει τρελά skills, αλλά δεν παίζει το objective (σχεδόν ποτέ), παίζει κυρίως operations (είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις kills εκεί) και ασχολείται όλη μέρα με το bf. Παίζει επιθετικά και είναι απίστευτα γρήγορος, αυτό φαίνεται. Αυτό με τις σφαίρες είναι θέμα των servers. Με εξαίρεση τον rigo, που δεν χαμπαριάζει από τέτοια, για μας, τους κοινούς θνητούς, τα package losses κάνουν τις σφαίρες να μην πάνε.. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 26, 2018 από DEADLAZARUS
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2325 Ιούλιος 26, 2018 Ποιος stodeh ρε παιδια... το παιδι μπαινει μεσα και λεει μη με βαρατε για να κανω βιντεο.
sstav Ιούλιος 26, 2018 #2326 Ιούλιος 26, 2018 (edited) και συ τον βρίσκεις και δεν τον βαράς; οτι κιαν λέμε, όπως κιαν τα κανει (εκτός απτο να χακάρει όπως ο Μαριος, ο rigo και εσύ ) φαίνεται να ερχονται kills διαδοχικά, αβίαστα. Απ'την άλλη θα μου πεις, εσύ οταν κατσεις να φτιάξεις το βιντεο σου από τα best of fatalara κάπως έτσι θα βγει; τι να σου πω... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 26, 2018 από sstav
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2327 Ιούλιος 26, 2018 Εγω δεν τον εχω δει ποτε. Τωρα κοιταω τα βιντεο του και ειναι αστεια. Δεν τον βαραει κανεις και οταν πεταει χειροβομβιδες δεν φευγει κανεις απο τη θεση του και καθεται και την τρωει. Περνανε διπλα του λες και δεν ξερουν που ειναι... ποιοι server ειναι αυτοι να μπουμε μεσα?
DEADLAZARUS Ιούλιος 26, 2018 #2328 Ιούλιος 26, 2018 πριν 23 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε: Εγω δεν τον εχω δει ποτε. Τωρα κοιταω τα βιντεο του και ειναι αστεια. Δεν τον βαραει κανεις και οταν πεταει χειροβομβιδες δεν φευγει κανεις απο τη θεση του και καθεται και την τρωει. Περνανε διπλα του λες και δεν ξερουν που ειναι... ποιοι server ειναι αυτοι να μπουμε μεσα? Παίζει operations κυρίως. Πιο εύκολο να κάνεις kills, γιατί είναι στατικοί οι στόχοι. Πάντως, είναι τρομερά γρήγορος, πρέπει να το παραδεχθουμε αυτό. Ηλία, δεν είναι έτσι ακριβώς. Το σημάδι του είναι εξωπραγματικά γρήγορο και ακριβές.
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2329 Ιούλιος 26, 2018 Οτι σου ειπα εγω ειναι. Δεν τον βαραει κανεις στους σερβερ που μπαινει και παιζει. Εγω οπου και να ειμαι μολις ριξω μια με βαρανε ολοι.
icy20 Ιούλιος 26, 2018 #2330 Ιούλιος 26, 2018 (edited) Και εγω βλεπω αυτους τους "μεγαλους" streamers και λεω καλα πως γινεται αυτο. Εγω αν ειχα ριξει σε καποιον: θα ειχα φαει μια σφαιρα απο 400μ sniper, 2 medic θα μου εριχναν με slr απο τα 150μ, 2 suppression στα πατωματα απο τα 100μ, 1 assault με smg απο τα 50 μετρα, ενας θα μου εκανε charge, και αλλος ενας θα πηγαινε να με σφαξει με μαχαιρακι. Αυτοι αντε να τρωνε μια σφαιρα max... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 26, 2018 από icy20 2
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2331 Ιούλιος 26, 2018 Επαιζε τσουτσουπρουτσου και τρεχανε προς το μερος του εβγαινε μπροστα τους και δεν τον χτυπαγε κανεις... Ο αλλος ηξερε οτι ηταν μεσα στη φωλια και οπως μπηκε απο την πορτα ενω δεν τον εβλεπε μεσα αντι να γυρισει δεξια αριστερα μπηκε με το κεφαλι μεσα και εφαγε μαχαιρια... Μιλημενοι αντιπαλοι, το ξερουμε το κολπο.
GFFermari Ιούλιος 26, 2018 #2332 Ιούλιος 26, 2018 Προφανώς και είναι καλός ο τύπος αλλά αυτό που λέει ο Μάριος ισχύει. Με το που ρίξεις σε οποιονδήποτε, αυτόματα προδίδεις τη θέση σου και σε ρίχνουν όλοι. Τι σέρβερ είναι αυτοί ρε, να μπω να νιώσω λίγο γιατί με έχει πάρει η κατηφόρα?!! 1
DEADLAZARUS Ιούλιος 26, 2018 #2333 Ιούλιος 26, 2018 Ρε παιδιά, μισό λεπτό. Μήπως είμαστε υπερβολικοί; Θα βγάλουμε όλους όσους streamάρουν παίζοντας bf ψεύτες και κλεφτοκοτάδες; Ξαναλέω: ο stodeh παίζει κυρίως operations (τα videάκια που ανεβάζει αυτό δείχνουν). Εκεί, οι αντίπαλοι είναι στατικοί και τους βρίσκεις εύκολα. Μπορεί να είναι και χειρότεροι παίκτες εν συγκρίσει με όσους παίζουν conquest. Αυτό που βλέπω είναι ότι όλοι αυτοί οι διάσημοι παίκτες έχουν φάει με το κουτάλι το bf και ξέρουν απέξω κι ανακατωτά όλες τις πίστες. Επομένως, ξέρουν πού θα σε βρούν, πού θα κάνεις spawn, ποιες διαδρομές θ' ακολουθήσεις. Εμφανίζονται, λοιπόν, εκεί και θερίζουν. Πριν προλάβεις να σηκώσεις όπλο/καταλάβεις τι σε βρήκε. Γι' αυτό φαίνεται ότι δεν τους ρίχνουν οι αντίπαλοι. Μπορεί και να τους δίνει boost η dice, ώστε να με τα views των video τους ν' αυξάνει η player base (Αρτέμης Σώρρας mode).
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2334 Ιούλιος 26, 2018 πριν 10 ώρες, το μέλος sstav έγραψε: Δοκιμάζω το farquihar-hill ... επιλέγω single bullet αντί για ριπές και μου φαίνεται αρκετά καλό όπλο (20bullets) αλλά δυσκολεύομαι να κάνω τα Headshot kills... Γενικώς πως νιώθετε-μαθαίνεται να παίζετε ;; με ριπές ή απλή βολή; και ενώ χθες ειχαμε μαζευτεί πάλι 9-10 άτομα , σβήνει ο υπολογιστής στο ξαφνικό τρεις διαδοχικές φορές χωρίς να φάνηκε στο υπόλοιπο σπίτι πτώση τάσης ή διακοπή... Δεν κάνει restart/BSOD...Αυτό είναι το χειρότερο γιατί δεν έχεις ένδειξη τι ακριβώς μπορεί να φταίει (OC CPU/mem/GPU)....Καλώδιο /τροφοδοτικό/΄άλλο; Το εχω στημένο έτσι το σύστημα εδώ και 6 χρόνια μόνο με αλλαγές κάρτας γραφικών...Kαι βαριέμαι αφόρητα να ψάχνομαι τι και πως... Εχεις προεκτασεις στα καλωδια του τροφοδοτικου; 1
icy20 Ιούλιος 26, 2018 #2335 Ιούλιος 26, 2018 Του το ειπα και το διορθωσε Ηλια, αυτο ηταν. Το ιδιο που ειχα παθει και εγω... 2
fatalara Ιούλιος 26, 2018 #2336 Ιούλιος 26, 2018 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος DEADLAZARUS έγραψε: Ρε παιδιά, μισό λεπτό. Μήπως είμαστε υπερβολικοί; Θα βγάλουμε όλους όσους streamάρουν παίζοντας bf ψεύτες και κλεφτοκοτάδες; Ξαναλέω: ο stodeh παίζει κυρίως operations (τα videάκια που ανεβάζει αυτό δείχνουν). Εκεί, οι αντίπαλοι είναι στατικοί και τους βρίσκεις εύκολα. Μπορεί να είναι και χειρότεροι παίκτες εν συγκρίσει με όσους παίζουν conquest. Αυτό που βλέπω είναι ότι όλοι αυτοί οι διάσημοι παίκτες έχουν φάει με το κουτάλι το bf και ξέρουν απέξω κι ανακατωτά όλες τις πίστες. Επομένως, ξέρουν πού θα σε βρούν, πού θα κάνεις spawn, ποιες διαδρομές θ' ακολουθήσεις. Εμφανίζονται, λοιπόν, εκεί και θερίζουν. Πριν προλάβεις να σηκώσεις όπλο/καταλάβεις τι σε βρήκε. Γι' αυτό φαίνεται ότι δεν τους ρίχνουν οι αντίπαλοι. Μπορεί και να τους δίνει boost η dice, ώστε να με τα views των video τους ν' αυξάνει η player base (Αρτέμης Σώρρας mode). Γιωργο, παιζεις brusilov keep και εισαι παραλληλα με το σημειο που βρισκεται το καμπαναριο και μεσα εκει ειναι 10 ατομα. Αν ριξεις μια απο απεναντι θα γυρισουν ολοι και θα σε βαρανε θα φας εναν δυο και μετα θα γινει χαμος. Δεν θα μπορεις ουτε να σημαδεψεις απο το suppression. Ο τυπος τους εφαγε ολους και τους 6-7 χωρις να φυγει ουτε μια εναντιον ενω τον κοιταγαν. Αυτο το πραγμα προσβαλει την νοημοσυνη μου ρε φιλε. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 26, 2018 από fatalara 1
DEADLAZARUS Ιούλιος 27, 2018 #2337 Ιούλιος 27, 2018 πριν 11 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε: Γιωργο, παιζεις brusilov keep και εισαι παραλληλα με το σημειο που βρισκεται το καμπαναριο και μεσα εκει ειναι 10 ατομα. Αν ριξεις μια απο απεναντι θα γυρισουν ολοι και θα σε βαρανε θα φας εναν δυο και μετα θα γινει χαμος. Δεν θα μπορεις ουτε να σημαδεψεις απο το suppression. Ο τυπος τους εφαγε ολους και τους 6-7 χωρις να φυγει ουτε μια εναντιον ενω τον κοιταγαν. Αυτο το πραγμα προσβαλει την νοημοσυνη μου ρε φιλε. Σ' αυτό δεν έχεις άδικο. Να φωνάζει τα φιλαράκια του και να παίζουν όλοι μαζί το ''κάνε πως δεν με βλέπεις και 'γώ θα σε καθαρίσω''; Δεν την είχα σκεφτεί αυτήν την πιθανότητα. In other news: χθες έκανα το πρώτο rage quit. Χάλια η ομάδα, χάλια εγώ, οργανωμένη clan απέναντι.. Ακατάλληλο για ανηλίκους..
DEADLAZARUS Ιούλιος 28, 2018 #2338 Ιούλιος 28, 2018 Ας εξηγήσει η επιστήμη το οριακό της επικράτησης της achi baba έναντι της helligoland bight στην ψηφοφορία για την επόμενη πίστα. Αν δεν κάνουν χάζι τα παιδιά, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Κατά τ' άλλα, μόνιμο ban σε όσους παίρνουν πολυβόλα και ξαπλώνουν και σε όσους κρύβονται στις σκεπές και τα καμπαναριά της ballroom blitz. Στα διάλα ρε. 2
icy20 Ιούλιος 28, 2018 #2339 Ιούλιος 28, 2018 To τι αρρωστιες τους ευχηθηκαμε χτες εγω και ο racoon δεν λεγεται σε αυτα τα μογγολα στα καμπαναρια στην ballroom... Οπως και τον αλλο τον cheater που εκανε ΚΑΘΕ φορα headshot με το sweeper (αν ειναι δυνατον) σε ολους και χτες και προχτες, και μου απαντησε thanx που του ειπα nice aim(probably bot too) 1
sstav Ιούλιος 28, 2018 #2340 Ιούλιος 28, 2018 εγώ παντως αν δεν ειχα την παρέα σας θα το ειχα παρατήσει ...αφού δεν υπάρχει βελτίωση (score/min) ...ασταδιαλα (ζήκος mode)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now