Jump to content



[Tango X] Series 1 - Race 1/5


racer

Recommended Posts


Φωτος απο τα 200 cuts :
https://www.dropbox.com/sh/kf5f4gf6t1yy3vu/AADhEcjc4gq5Frz9PhxgTaY4a?dl=0

Η βαθμολογια ειναι μεχρι στιγμης οπως φαινεται παρακατω.

race1.jpg.a066125fdbc19637185d063b126efa

 

56e2b9b821a7a_penaltiestime.jpg.428f9df4

 

Παρολο που εγιναν τοσα cuts , η τελικη καταταξη δεν επηρεαστηκε.

 

Επισης

  • Thodoris : 40kg ballast
  • Akis : 25kg ballast
  • Gomar : 10kg ballast


Εδω ειναι το αρχειο το οποιο θα ενημερωνεται μετα απο καθε αγωνα.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11BaQq8XnvRE3_Fb8tjFh_Xed9MLmNsXQIxSz0NMuGKE/edit#gid=456267457
Επειδη  δεν εστειλε κανενας report.Δεν εξεταστηκε τιποτα απο μεριας μας παρα μονο τα cuts.


Υ.Γ Μπραβο στους Thodoris , Geovas , Chrism , wolves για τα ελαχιστα cuts που ειχαν!
 

 

@racer @GoMaR @Oxide Burnedbrain @spyder @fatalara @Lazy Dog @Georgiadis Giorgos @thazio @akis_z80 @liakjim @wolves @Aris Teidis @kyr.. @Anthemius @troffeo @uodvrhw @fuz10n @sosna @Stathis1 @Thodoris1884 @geovas77 @GeoF1 @khr1s @socratis_7
 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Oxide Burnedbrain said:

Μια ερώτηση για το παραπάνω βίντεο. Στο πρώτο περιστατικό τελικά ποιος φταίει? Με μπερδεύουν κάτι τέτοια ώρες ώρες και χάνω θέσεις μερικές φορές. Ένα παρόμοιο περιστατικό μου έτυχε με τον Lazy και εμένα στη Brands Hatch και τελικά είχα αφήσει πολύ χώρο και δίκαια το εκμεταλλεύτηκε,όπως και σε αυτό το βίντεο,απο τη δεύτερη κάμερα μου φαίνεται πως ο Lazy δε φταίει.

 

Κοίτα είναι γεγονός οτι χώρος υπήρχε ¨θεωρητικά¨ όμως μιας που ήμουν ήδη committed στη γραμμή μου κ δεν θα είχα τη δυνατότητα να διακόψω την τροχιά.Για μένα το θεωρώ ως υπαιτιότητι του πίσω.

 

Άσε που ακόμη κ με τρεις οθόνες πρόλαβα να τον δω τελευταία στιγμή -αν δεις προσπαθώ να κάνω τιμονιά αποφυγής αλλά δεν υπήρχε περίπτωση να γλιτώσω το στούκι- μιας κ μπαίνοντας στη διαδικασία φρεναρίσματος είχα δει οτι επέλεξε να μείνει πίσω άρα πήγα να στρίψω κανονικά.

1 hour ago, Georgiadis Giorgos said:

@sosna Η κίνησή μου στην πρώτη στροφή ( στο δεύετερο λεπτό του βίντεο) ήταν με μία λέξη YOLO... Συγνώμη για εκεί Νάσο δεν υπολόγισα σωστά τα όρια της πίστας :p

 

ενώ η δικιά μου που με ενόχλησε το κόψιμο του geovas κ βούτηξα πέρνοντάς σας αμπάριζα τι ήταν? καράyolo :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Χαρά στο κουράγιο σας να κάθεστε να μετράτε cuts στροφή-στροφή, δίνετε έπαθλο κάνα εκατομύριο στο νικητή και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; :p

 

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί στο video του Νάσου σε ορισμένα στιγμιότυπα με ελάχιστες επαφές τα αυτοκίνητα εκσφεδονίζονται σαν να κουβαλάνε φορτισμένα ελατήρια, είναι bug γιατί δεν έχω δεί πουθενά κάτι παρόμοιο; :D

 

Προσωπικά πάντως ευχαριστήθηκα τον αγώνα γιατί είχαμε αρκετές μάχες με το Νάσο και τον Γιώργο, συγνώμη για κάποια incidents που πιθανώς να φταίω (δεν πρόκειται πάντως να κάτσω να μελετήσω videos για να βγάλω συμπέρασμα). Πάντα είναι ωραία να τρέχεις σε αγώνες με τόσες συμμετοχές, συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος και φύσικά στο podium.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο συμφωνώ μαζί σου.Ένας λόγος που ειπα να κάτσω να μελετήσω τα cuts ήταν για να μάθω πως λειτουργει η διαδικασία αφενός,αφετέρου οτι είμαι στο εξοχικό και εκατσα χαλαρά..

ΑΝ ήξερα εξαρχής ότι θα κάτσω ένα 6ωρο το λιγότερο και στη τελική να μην αλλάξει  η κατάταξη,δε θα το εκανα:p

Επίσης, ήξερα ότι είχα κάνει αρκετά cuts και δε θα ένιωθα άνετα αν υπήρχε περίπτωση να μου άξιζε η 4η θέση και στον christian η 3η.

Τελικά εκανε παραπάνω απο μενα :p

Όπως και να έχει βλέποντας τα cuts βλέπουμε και ποιοι επαιξαν σωστά και "τίμια" κάτι που εμένα μου λέει πολλά οτι ο Θοδωρής ήταν πρώτος με 2 μονο cuts και εγω πχ 2ος με 25cuts.

δε γνωρίζω αν θα ξανα μπω στη διαδικασία αυτή.Μπορεί να βαλουμε 2tires out και να κόψουμε τον λαιμο μας :p

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλά, ήμουν σίγουρος πως στο εσάκι πάταγα καθάρα!!! :o 

Τι σκατά... που να μην ήταν και "φουσκωμένη"...

Στον επόμενο θα κάνω offline video replay για να είμαι σίγουρος.

 

Αχ Θέμη για 1 cut τη γλίτωσες χεχε :p

10 minutes ago, GoMaR said:

ΑΝ ήξερα εξαρχής ότι θα κάτσω ένα 6ωρο το λιγότερο και στη τελική να μην αλλάξει  η κατάταξη,δε θα το εκανα:p

 

Προσφέρομαι για τον επόμενο να το μοιράσουμε (δεν θα τρέχω κιόλας ). Μην το χαλάσεις είναι πιο σωστό έτσι , έχει δίκιο ο Άκης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος να ανοίξει το αστείο ingame penalty. Υπάρχει app για τα cuts, θα το βάλει ο gomar και δε θα χρειαστεί να χαθεί μια μέρα βλέποντας replays, εκτός αν θέλετε screenshots.

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Που έκανα ρε συ τόσα cuts? Βγήκα μια-δυο φορές απο το δρόμο στη πρώτη στροφή αλλά δεν έκανα cut,ίσα ίσα έχασα και κανα 3-4 secs μέχρι να γυρίσω. Σε ένα άλλο σημείο θυμάμαι με πετούσε αρκετά και πατούσα όντως με τις 4 ρόδες αλλά και πάλι,τόσες φορές? Και προσέχω πάντα πάρα πολύ. Απογοητεύτηκα :@

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ηθελημένα 2-3 φορές άφησα εντελώς το αμάξι κ είχα cut,τις υπόλοιπες ταλαιπωριόμουν υπερβολικά αφού δεν είχα πρόσφυση πουθενά -πως ναχω θα μου πεις αφού η μπέμπα είχε γίνει στρόγγυλη :hehe:-

 

Μου κάνουν ιδιαίτερα αρνητική εντύπωση οι 11 φορές μου,μιας που υποτίθεται προσπαθούσα να τηρώ τον κανόνα των 2 ελαστικών εντός. :((τέσπα,σόρρυ θα προσπαθήσω να μην ξανασυμβεί)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προς διευκρίνιση το βιντεάκι δεν έγινε για να μοιράσω ευθύνες ή να αρχίσω τα δακρύβραχτα κατηγορώ προς όλα τα παιδιά,τη μοίρα μου τη μαύρη,τα λόγια του παππά κλπ :amen::hehe:.

 

Άλλωστε προσωπικά πήρα συμμετοχή μόνο κ μόνο για την παρέα χωρίς να με απασχολεί που θα τερματίσω.Για αυτό έβαλα κ τα δικά μου λάθη.

 

Έναυσμα ήταν η αντίδραση του Lazy Dog που εμμέσως πλήν σαφώς έλεγε οτι του χάλασα το απόγευμα, ενώ ακόμη κ κατά τη διάρκεια του αγώνα η αίσθησή μου ήταν διαφορετική.

 

Θεωρώ πως στον επόμενο θα είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί μιας που πήραμε μια ιδέα από το αυτοκίνητο σε συνθήκες αγώνα.

 

Εκ του αποτελέσματος φαίνεται οτι χρειάζεται δουλειά από τoυς devs στο κομμάτι των επαφών.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, geovas77 said:

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί στο video του Νάσου σε ορισμένα στιγμιότυπα με ελάχιστες επαφές τα αυτοκίνητα εκσφεδονίζονται σαν να κουβαλάνε φορτισμένα ελατήρια, είναι bug γιατί δεν έχω δεί πουθενά κάτι παρόμοιο;

 

Είναι 50-50 το κακό... Από την μία ναι, ο κώδικας τους Kunos είναι μέτριος με αποτέλεσμα να εκσφενδονίζονται τα αυτοκίνητα μετά απο κάποια σύγκρουση, αλλά από την άλλη έχω βρεθεί σε αρκετά συμβάντα όπου κάποιος με χτύπησε ή κάποιον χτύπησα και στα περισσότερα κατάφερα να το σώσω με κάποια γρήγορη διόρθωση (μιλάω για συμβάντα και εδώ, αλλά και πολλά στο Race Department ).

 

Θέλω να καταλήξω στο ότι όταν οδηγάμε και βρισκόμαστε σε μάχη πρέπει να είμαστε σε μεγαλύτερη εγρήγορση, και όχι να πέφτουμε κάτω σα Καραγκούνιδες και να ζητάμε φαουλ με την παραμικρή επαφή (δλδ. να αφήνουμε το αμάξι ακυβέρνητο μέχρι να σταματήσει)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, sosna said:

Εκ του αποτελέσματος φαίνεται οτι χρειάζεται δουλειά από τoυς devs στο κομμάτι των επαφών.

Δυστυχώς.

Προσωπικά αν δω ότι κ στο 1.5 δεν διορθωθεί το πράγμα ( που δεν νομίζω), με βλέπω να λακίζω προς rF2, Automobilista μεριά. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτοί μπορούν.

Ίσως να ευθύνεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως κακώς παίρνω θέση αλλά βλέποντας από το σπίτι και όχι το κινητό το yolo replay, νομίζω ότι ο @Lazy Dog έχει πιο πολλούς λόγους να παραπονιέται παρά ο Νάσος ( @sosna ).

Η αλήθεια είναι δεν είδα από άλλες κάμερες ( βαριέμαι ) αλλά μόνο από την βλαμμένη κάμερα του replay.

 

Peace guys.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και επειδη καποιοι παραπονιουνται οτι δεν εχουμε flames:p  θα πω οτι στα 4 συμβαντα που ειδα στο replay(απο ολες τις καμερες), αναμεσα σε Lazy και naso, στις 3 ριχνω φταιξιμο στον Νασο.
.....και ετσι ξεκινησε ο τσακωμος :p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μια χαζή ιδέα:

Πως θα σας φαινόταν μετά από κάθε μπαμ αυτός που αισθάνεται ότι φταίει αντί να περιμένει κλπ να κάνει από μόνος του πέρασμα από τα pit. (pass-through pit penalty) 

αλλιώς το κάνει στον επόμενο αγώνα μετά από απόφαση του εκάστοτε κριτή. 

Δηλαδή εγώ στην αρχή αντί να περίμενα θα έκανα περασματάκι, επίσης και 2-3 άλλοι που πήρε το μάτι μου ;)

Άρα θα είχαμε live αναπροσαρμογή και θα περιμέναμε μόνο τα cuts. (Μακάρι να συνδεόταν το app που λέει ο Άκης και να τα βλέπαμε και αυτά live)

 

Έγινε επεξεργασία από thazio
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GoMaR said:

και επειδη καποιοι παραπονιουνται οτι δεν εχουμε flames:p  θα πω οτι στα 4 συμβαντα που ειδα στο replay(απο ολες τις καμερες), αναμεσα σε Lazy και naso, στις 3 ριχνω φταιξιμο στον Νασο.
.....και ετσι ξεκινησε ο τσακωμος :p

Παίδες μην ξεχάσω κ αυτά που ξέρω.Το ίδιο αμάξι οδηγούσατε κ σεις άρα καταλαβαίνετε οτι δεν έχει τιμόνι ξουράφι για να μπορείς να αλλάζεις αστραπιαία κατεύθυνση με το παραμικρό.

 

Για να το πάμε ένα ένα στο 00:30 του βίντεο έχουμε ένα divebomb- στα όρια race incident.Είχα ήδη ξεκινήσει να στρίβω κ είχα δει οτι επέλεξε να μείνει πίσω.Στο άπεξ αποφάσισε οτι χώρος υπάρχει κ μπήκε την ώρα που έστριβα.Πως να τον δω εκεί?

 

Στο 02:40 φρενάρει νωρίτερα από οτι εγώ κ εκεί ήταν το λάθος μου που δεν άφησα παραπάνω χώρο.Άρα φταίω εγώ όντας από πίσω.

 

Στο 03:52 έχω καταλάβει οτι κινείται επιθετικά  του δίνω χώρο για three wide σε ένα σημείο που μετά βίας χωρά ένα αμάξι να στρίψει.Μάλιστα για να τον φυλάξω κ να αποφύγουμε τη φυσαρμόνικα ακουμπώ ευτυχώς χωρίς δράματα τον Spyder.Εκεί έπρεπε να αφήσει κ όχι να απαιτήσει προσπέραση.

 

Στο 04:52 έχω κρατήσει την εξωτερική κ κάνω μια διόρθωση της ουράς.Εκείνος όχι μόνο δεν μου δίνει χώρο,αλλά απεναντίας αφήνει το αμάξι να ξεθυμάνει πάνω μου.Είμαι με τις 2 ρόδες εκτός πίστας.Πόσο χώρο ήθελε ακόμη για να στρίψει στην 5 στρεμμάτων Κ1?

 

Στο 06:19 κρατάω την εσωτερική κ προσπαθώ να μην ακουμπήσουμε.Λόγω του είναι 24ος γύρος κ τα λάστιχά μου δεν δούλευαν σωστά προσπαθώ κοπιωδώς να μην πέσω πάνω του.Έχει βγει εκτός πίστας,κάποιος θα μπορούσε να πει οτι τον πέταξα έξω αλλά ειλικρινά δεν είχα πρόσφυση να του δώσω άλλο χώρο.Τι αποφασίζει να κάνει?Συνεχίζει κανονικά,μπαίνει εντός πίστας κ αντί να αποδεχτεί το χάσιμο μιας θέσης στρίβει κανονικά πάνω μου.

 

Απορώ λοιπόν που χρειάζεται να κάνω σεντονο-ανάλυση.

 

Πως βλέπετε λοιπόν οτι ευθύνομαι σε 3εις περιπτώσεις κιόλας?

 

Γιατί αν πούμε οτι φταίω εγώ κ θεωρήσουμε την οδήγησή του φυσιολογική κ άνευ λαθών τότε προετοιμαστείτε για πανηγύρια στους αγώνες.Υποτίθεται οτι γράφουμε για να καταδεικνύουμε τα λάθη μας κ να τα διορθώνουμε.Όχι να μαθαίνουμε λάθος πράγματα.

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να πω οτι δεν περιμένω να μου πείτε αν έχω δίκιο.Μετά από τόσα χρόνια που παρακολουθώ μότορσπορτς,μετά από αρκετούς αγώνες διαδικτυακά σε όλες τις συνθήκες κ διάβασμα σεντονιών κανονισμών γνωρίζω αν φταίω ή όχι -όχι δεν είμαι ο Πάπας :amen::hehe:-.Για αυτό άλλωστε κάθησα την επόμενη μέρα με κρύο μυαλό να τα δω πάλι.

 

Άρα λοιπόν δείτε τα λάθη κ προσπαθείστε να μην τα επαναλάβατε,γιατί το βέβαιο είναι οτι όλοι λίγο πολύ θα την κάνουμε την χαζομάρα.

Link to comment
Share on other sites

μα οι αναλύσεις γίνονται για δυο λόγους.ο ενας ειναι σε φιλικό κλίμα και να γίνουμε καλύτεροι από τα λάθη μας και ο άλλος να χωρισουν οικογένειες και να πεσουν σφαλιαρες :p

περα απο την πλακα, γράφω από το κινητό οπότε θα τα πω εν συντομία.

στην πρώτη στροφή θεωρώ λάθος του lazy που χώθηκε.είχε παραπάνω χιλιόμετρα και θα τον πέταγε σίγουρα μετα.σε περίμενε μετά όμως.

επόμενο περιστατικό που είδα στο ρεπλει είναι στο ες στην πίσω ευθεία.καθαρά φτιαξιμο δικό σου.Δεν έχει μα μου εδώ.:p

ενα άλλο που θυμάμαι ειναι που εχεις την εσωτερική (και οι δυο επιθετικά παιζατε) και χωνεσαι στο απεξ και αρχίζεις να τον πετάς εξω σε σημείο να πατησει στη πρασινάδα και να γλιστρήσει.με συγχωρείς αλλα φταίξιμο δικό σου που κάνεις αλλαγή γραμμής μέσα στη στροφή..Και εγώ θα έφευγα και δε θα περίμενα εννοείται.

άλλο περιστατικό που θυμάμαι είναι στην πρώτη στροφή που χάνεις τα φρένα και ξανα μπαίνεις μέσα και χτυπάτε.Εκεί βέβαια κρατάω ένα ερωτηματικό Γιατί δε το θυμάμαι απέξω.πάντως Όταν το είδα, είχα πει ότι θα μπορούσε να το αποφύγει.Όταν το ξανα δω θα σου πω πιο αναλυτικά.

Δεν είδα Αλλά συμβάντα.Υπάρχουν κιαλλα; Δεν έψαξα να είμαι ειλικρινής.

εννοείται ότι δε τα λέω ως "αγωνοδικης" και δε θα πέσει καμιά ποινή εφόσον δε ζητήθηκε.απλά μιας και τα είδα,είπα την γνώμη μου χωρίς να χαλασω καρδιές.

αν και έχω μπόλικα ποπκορν στο σπίτι :p

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.