Jump to content



[Tango X] Series 1 - Race 1/5


racer

Recommended Posts

^^ συμφωνω και γω με τον @GoMaR

Και σε αυτο που δεν θυμαται παλι στον @Lazy Dog θα δωσω το δικιο (περιστατικο στο 4:52 του βιντεο του @sosna)

Βγαινεις απο την πιστα Νασο και επιστρεφοντας πεφτεις πανω του.

Spoiler

 

παντως και τους 2 πλεον, οποτε τους δω καθρεπτη (λεμε τωρα, συνηθως ειναι πολυ πιο μπροστα μου και οι 2) θα κανω στην ακρη... :hehe:

τρομαξε το ματι μου, ρεπαιδακιμου :bleh:

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Ιασονα οπως σου εγραψα κ μετα τον αγωνα, ξεχασε το, δικο μου το λαθος....μαλλον ετρεχα σε αλλο server

 

Θα πω μονο οτι τη μοναδικη φορα(απο οτι θυμαμαι τουλαχιστον) που εκανα καραμπινατο λαθος, σταματησα κ αφησα τη θεση μου.

 

Ολα τα υπολοιπα ειναι ως εκ του περισσου...

 

Καλη Σαρακοστη σε ολους

 

:)

Έγινε επεξεργασία από Lazy Dog
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 

5 hours ago, GoMaR said:

μα οι αναλύσεις γίνονται για δυο λόγους.ο ενας ειναι σε φιλικό κλίμα και να γίνουμε καλύτεροι από τα λάθη μας και ο άλλος να χωρισουν οικογένειες και να πεσουν σφαλιαρες :p

περα απο την πλακα, γράφω από το κινητό οπότε θα τα πω εν συντομία.

στην πρώτη στροφή θεωρώ λάθος του lazy που χώθηκε.είχε παραπάνω χιλιόμετρα και θα τον πέταγε σίγουρα μετα.σε περίμενε μετά όμως.

επόμενο περιστατικό που είδα στο ρεπλει είναι στο ες στην πίσω ευθεία.καθαρά φτιαξιμο δικό σου.Δεν έχει μα μου εδώ.:p

α)ενα άλλο που θυμάμαι ειναι που εχεις την εσωτερική (και οι δυο επιθετικά παιζατε) και χωνεσαι στο απεξ και αρχίζεις να τον πετάς εξω σε σημείο να πατησει στη πρασινάδα και να γλιστρήσει.με συγχωρείς αλλα φταίξιμο δικό σου που κάνεις αλλαγή γραμμής μέσα στη στροφή..Και εγώ θα έφευγα και δε θα περίμενα εννοείται.

β)άλλο περιστατικό που θυμάμαι είναι στην πρώτη στροφή που χάνεις τα φρένα και ξανα μπαίνεις μέσα και χτυπάτε.Εκεί βέβαια κρατάω ένα ερωτηματικό Γιατί δε το θυμάμαι απέξω.πάντως Όταν το είδα, είχα πει ότι θα μπορούσε να το αποφύγει.Όταν το ξανα δω θα σου πω πιο αναλυτικά.

Δεν είδα Αλλά συμβάντα.Υπάρχουν κιαλλα; Δεν έψαξα να είμαι ειλικρινής.

εννοείται ότι δε τα λέω ως "αγωνοδικης" και δε θα πέσει καμιά ποινή εφόσον δε ζητήθηκε.απλά μιας και τα είδα,είπα την γνώμη μου χωρίς να χαλασω καρδιές.

αν και έχω μπόλικα ποπκορν στο σπίτι :p

 

 

 

α)Στο 06:19 κρατάω την εσωτερική κ προσπαθώ να μην ακουμπήσουμε.Λόγω του είναι 24ος γύρος κ τα λάστιχά μου δεν δούλευαν σωστά προσπαθώ κοπιωδώς να μην πέσω πάνω του.Έχει βγει εκτός πίστας,κάποιος θα μπορούσε να πει οτι τον πέταξα έξω αλλά ειλικρινά δεν είχα πρόσφυση να του δώσω άλλο χώρο.Τι αποφασίζει να κάνει?Συνεχίζει κανονικά,μπαίνει εντός πίστας κ αντί να αποδεχτεί το χάσιμο μιας θέσης στρίβει κανονικά πάνω μου.

 

Η τροχιά κ η ταχύτητα είναι τέτοια που εσύ λές οτι θα έπρεπε να σταματήσω?Αν πατούσα φρένο εκεί θα τσουγκρίζαμε.Κ όταν κατάφερα πια να βρω πρόσφυση στρίβω για να του δώσω χώρο να μπει,αλλά δεν πρόλαβα κ με κοπάνησε ήδη.Άρα για ποιά αλλαγή γραμμής μιλάς.Μπορούσα να κρατήσω θεωρείς το αμάξι κ δεν το έκανα για να τον πετάξω έξω?Εδώ έχεις λάθος βλέπε reference πραγματικούς αγώνες αν δεν σε ικανοποιεί η απάντησή μου.

 

β)Στο 04:52 έχω κρατήσει την εξωτερική κ κάνω μια διόρθωση της ουράς.Εκείνος όχι μόνο δεν μου δίνει χώρο,αλλά απεναντίας αφήνει το αμάξι να ξεθυμάνει πάνω μου.Είμαι με τις 2 ρόδες εκτός πίστας.Πόσο χώρο ήθελε ακόμη για να στρίψει στην 5 στρεμμάτων Κ1? Σημειωτέον δεν ξαναμπαίνω στην πίστα,δεν πρόλαβα καν.

 

Στο μόνο που του δίνω χίλια δίκια είναι όταν έχασα τα φρένα γιατί με έπιασε εξ απίνης κ έπεσα πάνω του.

 

Αν δλδ σου έκανε ριπόρτ τα παραπάνω κ συ τιμωρούσες εμένα για τα α) κ β) ως αγωνοδίκης θα έκανες λάθος.

 

υγ:εγώ δεν έχω πόπ κορν γαμώτ. :hehe:

 

υγ2:δεν είχα άλλα συμβάντα μαζί του γιατί έκανε disco :hehe::kiss2:

 

 

5 hours ago, Lazy Dog said:

@GoMaR Ιασονα οπως σου εγραψα κ μετα τον αγωνα, ξεχασε το, δικο μου το λαθος....μαλλον ετρεχα σε αλλο server

 

Θα πω μονο οτι τη μοναδικη φορα(απο οτι θυμαμαι τουλαχιστον) που εκανα καραμπινατο λαθος, σταματησα κ αφησα τη θεση μου.

 

Ολα τα υπολοιπα ειναι ως εκ του περισσου...

 

Καλη Σαρακοστη σε ολους

 

:)

 

http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing

 

CT-4: Behind drivers are expected to anticipate the possibility that ahead drivers may have longer braking zones, and can make mistakes. Behind drivers should drive accordingly, always maintaining separation.

 

CT-5: The behind driver has a responsibility to not run into the back of a ahead driver. The ahead driver does not have to try to avoid you. If all else fails, the behind driver should run their own car off the track to avoid such a collision.

 

Το CT-4 μιλά για το δικό μου στούκι στα φρένα.Το CT-5 μιλά για σένα.

 

http://www.ukgpl.com/rec_dvr_beh/rec_driver_beh.htm

 

Μπα στον ίδιο σέρβερ τρέχαμε,απλά ήσουν λίγο επιθετικός.Ε μάλλον ήμουν λίγο κ γω οπότε κ κάναμε ρόιδο τον αγώνα μας.Αλλά shit happens,τα λέμε στον επόμενο.:)

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, sosna said:

α)Στο 06:19 κρατάω την εσωτερική κ προσπαθώ να μην ακουμπήσουμε.Λόγω του είναι 24ος γύρος κ τα λάστιχά μου δεν δούλευαν σωστά προσπαθώ κοπιωδώς να μην πέσω πάνω του.Έχει βγει εκτός πίστας,κάποιος θα μπορούσε να πει οτι τον πέταξα έξω αλλά ειλικρινά δεν είχα πρόσφυση να του δώσω άλλο χώρο.Τι αποφασίζει να κάνει?Συνεχίζει κανονικά,μπαίνει εντός πίστας κ αντί να αποδεχτεί το χάσιμο μιας θέσης στρίβει κανονικά πάνω μου.

 

α) κανεις λαθος.Το οτι δεν εχεις προσφυση δεν ειναι δικαιολογια.Ισχυει για ολους.Εισαι εσωτερικη (σε αλλη γραμμη) , αλλαζεις γραμμη πανω στην στροφη (μπαινεις στην κανονικη) αναγκαστικα βγαινει εκτος (που ηδη ηταν στην αγωνιστικη γραμμη), παταει στην πρασιναδα , σπινιαρουν οι τροχοι , χανει τον ελεγχο και πεφτει πανω σου.Οποτε ειναι υπερβολικο και δινεις λαθος εικονα λεγοντας οτι στριβει κανονικα πανω σου.
Ναι θα εδινα λαθος σε εσενα 100%

δες την πορεια της γραμμης του.Σταθεροτατος αντιθετα με σενα που ησουν εκτος αγωνιστικης εδω:
20160312005837_1.thumb.jpg.8f0bae58856a7

 

σε πεταει οποτε σε φτανει:
20160312005844_1.thumb.jpg.b363cd565d50b


Σε περναει μενοντας πανω στην αγωνιστικη και εσυ κρατας την εσωτερικη:

20160312005854_1.thumb.jpg.f849846eff33d

 

Παιρνεις το απεξ εσωτερικα κλειστα (καλα ολα και φυσιολογικα μεχρι εδω)

20160312005909_1.thumb.jpg.9f75eb0dab3ef

 

 

Και εδω απο εσωτερικη βγαινεις αγωνιστικη και για να ΜΗΝ χτυπησετε ανοιγεται (δες το ρεπλει παλι)προς τα εξω :

20160312005926_1.thumb.jpg.e96b056cdd8dc

 

Και εδω ειναι η αποδειξη του αναποδου για να το σωσει επειδη αναγκαστηκε να βγει εκτος :) και επισης η αποδειξη οτι δε κρατησες καθολου την εσωτερικη.

20160312010029_1.thumb.jpg.605193dbac041

 

Το οτι δεν ειχες προσφυση δε σημαινει οτι ειναι και σωστο το παραπανω.

 

 

1 hour ago, sosna said:

β)Στο 04:52 έχω κρατήσει την εξωτερική κ κάνω μια διόρθωση της ουράς.Εκείνος όχι μόνο δεν μου δίνει χώρο,αλλά απεναντίας αφήνει το αμάξι να ξεθυμάνει πάνω μου.Είμαι με τις 2 ρόδες εκτός πίστας.Πόσο χώρο ήθελε ακόμη για να στρίψει στην 5 στρεμμάτων Κ1? Σημειωτέον δεν ξαναμπαίνω στην πίστα,δεν πρόλαβα καν.

 

β)Παλι παραπληροφορεις και δεν ειναι σωστο.Δεν βγηκαν 2 ροδες εκτος που λες αλλα  και οι 4:

20160312005533_1.thumb.jpg.1e6d9cf982fb8

το σημειο επαφης:

20160312005544_1.thumb.jpg.7e0b4739e68ed

 

Επειδη ειδα το ρεπλευ παλι.Σε ειδε οτι πηγες να χωθεις, σου δινει χωρο και δεν εστριψε κλειστα στο απεξ οποτε αναγκαστικα ηταν σε πιο ανοιχτη γραμμη.
Θα μπορουσε να ειχε κλεισει λιγο παραπανω το τιμονι ; Ναι.Επρεπε να ελεγξεις εφοσον βγηκες εκτος πιστας η να κοψεις παραπανω για να περασει το αμαξι ; Ναι.
Δινω 80% λαθος δικο σου και 20% δικο του.
 

 

Επισης για το τελευταιο S , που τον κοπανησες,δε πατησε νωριτερα φρενο.Δες παλι το ρεπλαυ και απο αλλους.Οι περισσοτεροι πατανε στο ιδιο ακριβως σημειο.
Εσυ μπορει οχι, αλλα ειχες πολλα μετρα να πεταξεις το αμαξι εκτος απο το να πεσεις πανω του.Αλλα πολυ σωστα,του παραχωρησες την θεση παλι.

 

Οσον αφορα το πρωτο περιστατικο , ναι φταιει.Το παραδεχτηκε και σε αφησε να περασεις παλι.

 

1 hour ago, sosna said:

Αν δλδ σου έκανε ριπόρτ τα παραπάνω κ συ τιμωρούσες εμένα για τα α) κ β) ως αγωνοδίκης θα έκανες λάθος.

Κανενας δεν ειναι αλανθαστος.Απλα στο ρεπλευ αλλα βλεπω εγω και αλλα εσυ απο οτι φαινεται.
Καλες οι αναλυσεις , σοφο να παραδεχομαστε τα λαθη μας και τιμιο, αλλα οχι ομως να δινουμε λαθος εντυπωση.


 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

α)πάλι καλά να λες που κρατήθηκε να μην χτυπήσουμε:hehe:.Εκεί που λες οτι είμαι εκτός γραμμής σε σχέση με ποιόν?Αφής δεν κράτησα το αμάξι στην εσωτερική -που για να το κάνω θα έπρεπε να σταματήσω σχεδόν εντελώς- κ βγήκε εκτός πίστας είναι λογικότερο να προσπαθήσει να ξαναμπεί χτυπώντας τον άλλο?Όταν κατάφερε να πατήσει το αμάξι θα δεις οτι κάνω τιμονιά για να δώσω χώρο αλλά είναι πλέον αργά αφού είχε αποφασίσει να μπει ούτως ή άλλως :hehe:.Στο βίντεο επίσης ακούγεται οτι αφήνω το γκάζι ακριβώς για να μην βγω κ άλλο αριστερά,ενώ αν δεν υπήρχε άλλο αμάξι εκεί είσαι κανονικά στο γκάζι.Το οτι δεν είχα πρόσφυση δεν σημαίνει οτι όποιον πάρει ο χάρος προφανώς,αλλά εσύ παρόλαυτά μου λες οτι έπρεπε να ξεπεράσω τους κανόνες της φυσικής ;) αφού αν φρέναρα θα έπεφτα σίγουρα πάνω του.Τουλάχιστον έτσι θα έφταιγα 100% εγώ ή μήπως racing incident?Οριακό θα έλεγα.

 

Τελικά δεν κατάλαβα το έχασε κ έπεσε πάνω μου ή απλά έστριψε?Γιατί αν το έχασε οκ έχει κ μια δικαιολογία να το βαφτίσουμε racing incident κ όλα κομπλέ.Αν κ με αυστηρότητα θα έλεγε κάποιος οτι ήξερε οτι στο άστροτερφ έχει μειωμένη πρόσφυση ergo κακώς δεν άφησε το γκάζι -πράγμα εντελώς υπερβολικό για μένα φυσικά-.

 

β)τη στιγμή που γίνεται το στούκι έχω 2 ρόδες μέσα κ όχι 4 εκτός,άρα πάλι δεν παραπληροφορώ.Το σκρίνσοτ δείχνει καθαρά οτι βρίσκεται στην κλειστή μου γωνία.Εκεί δεν μπορώ να υποθέσω οτι δεν θα αφήσει έστω κ μισό μέτρο χώρο πέφτωντας πάνω μου.Ήμανε εμπρός του άρα ήξερε ακριβώς κ που κ πως θα κατευθυνθώ -δεν νομίζω οτι θα θεωρούσε κανείς χώσιμο το να συνεχίσω να τρέχω,τι να κάμνω,να εξατμιστώ ο έρμος? :lol:-.Αντί της λογικής οδού διάλεξε το στούκι. καρφί κιόλας :hehe:.Πάλι παραπληροφορώ? 0% για μένα,δες παρακάτω γιατί.

 

CT-5: The behind driver has a responsibility to not run into the back of a ahead driver. The ahead driver does not have to try to avoid you. If all else fails, the behind driver should run their own car off the track to avoid such a collision.

 

http://en.lfsmanual.net/wiki/Rules_of_Clean_Racing

 

Επίσης το γεγονός του three wide στη φουρκέτα κ αυτό το θεωρείς νορμάλ?Γιατί αν ήθελα δολίως να τον κόψω προφανώς δεν θα του έδινα χώρο ούτε εκεί κάτι που το έκανα.Κ σε αυτό παραπληροφορώ?Δε νομίζω.:p


Για το περιστατικό που τον κοπάνησα δεν είχα πολλά μέτρα -τα φρένα μου στο εσάκι ήταν μια ιδέα πριν την ταμπέλα των 100μ-,φαίνεται άλλωστε που χαζοπροσπάθησα να κάνω τιμονιά χωρίς να προλάβω δυστυχώς.Όπως προείπα είναι roadcar κ όχι F1.

 

Δεν νομίζω οτι προσπαθώ να δώσω λάθος εντύπωση,ιδίως όταν ανέβασα βιντεάκι που δείχνω εκτός από τα λάθη των άλλων κ τις δικές μου χοντράδες.:amen::o.Παραπληροφόρηση θα ήταν να έλεγα οτι ήταν κατάτι επιθετικός :hehe:.

 

Επίσης από τον τρόπο που αναλύεις τα περιστατικά είναι σα να μου λες οτι σε οποιοδήποτε περιστατικό με τον συγκεκριμένο θα έπρεπε απλώς να πετάξω πετσέτα κ να τον αφήσω πάση θυσία να περάσει,ασχέτως της θέσης μου στη στροφή,αδιάφορα του δικού του τρόπου οδήγησης,της φυσικής του γκέιμ κλπ.Κ μετά με λες οτι παραπληροφορώ?:hehe::kiss2:

 

ε όχι λοιπόν στα Διεθνή Δικαστήρια :hehe::wub:

 

υγ:ψιλοβαρέθηκα οπότε δεν ξέρω αν θα συνεχίσω πολύ ακόμα.Δεν έχουμε  μανούρα κ από άλλους για πληρέστερο flame wars.:hehe::kiss2:

 

υγ2:ο Άκης φταίει για όλα.....:lol:

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μου αρέσουν αυτές οι αναλύσεις. Κακώς το βλέπετε σαν flame. Μόνο κάτι καλό μπορεί να βγει.

 

Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Ιάσονα.

Στο 1ο, Ο Νάσος ήξερε 100% ότι έχει αντίπαλο στα αριστερά του. Όφειλε να του δώσει χώρο αλλά τον τζατζάρισε εκτός πίστας. Πώς? Δικό του πρόβλημα. Να έμπαινε πιο αργά στο apex.

Ο Lazy για να αποφύγει έκανε απότομη τιμονιά αριστερά στο πράσινο που γλιστράει πολύ. Πώς να μη του φύγει? 100% φταίξιμο Νάσου.

 

Στο 2ο ο Νάσος φρενάρει αργά από δεξιά για να χωθεί στο apex. Ο Lazy το βλέπει κ ορθά σκέφτεται να τον αφήσει να το χάσει κ να πάει ευθεία, που όντως έτσι γίνεται και να στρίψει κύριος. Ο Νάσος το χάνει και βγαίνει ΕΚΤΟΣ πίστας. Μπαίνοντας πέφτει πάνω στον Lazy που ήταν ΕΝΤΟΣ. Ο Lazy δεν είχε καμία υποχρέωση να αφήσει χώρο σε ένα αμάξι ΕΚΤΟΣ πίστας. Και πάλι 100% φταίξιμο Νάσου.

 

Έτσι τα βλέπω :)

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 3/10/2016 at 11:45 AM, Georgiadis Giorgos said:

Τι θα γίνει ρε θα φαγωθείτε καθόλου??? Να έχουμε κάτι να διαβάζουμε να περνάει η ώρα μας?!!!

Μάθαμε όλοι να ουμ τώρα γίναμε Ευρωπαίοι...

 

Muahahahahaha 5 σελιδούλες για πλάκα :hehe:

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που ενοχλώ την ωραία σας ατμόσφαιρα, αλλά θα ήθελά να σας ενημερώσω ό,τι τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις δεν έχουμε στο rF2.

Kαι αν έχουμε δεν μιλάει κανείς. Βλέπω το replay και μιλάω εγώ.

Με σύντομες δημοκρατικές διαδικασίες μετά επιβάλλω ποινές ή απομένω χάρη.

Έγινε επεξεργασία από mad_dog
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.