ARMAGEDDON Οκτώβριος 27, 2016 #1541 Οκτώβριος 27, 2016 2 minutes ago, Lazy Dog said: Μια χαρα ειναι η καρτουλα ρα και πολυ δροσερη Μπορει να μην ειναι 1080 αλλά δεν ειναι κ χρεπι Προσωπικα με κερδισε σαν mid-range που εψαχνα, μεχρι να βγουν τα "μεγαλα παιδια" τι έτρεξες ?
djleon Οκτώβριος 28, 2016 #1543 Οκτώβριος 28, 2016 @Lazy Dog έγω προσωπικά που την πήρα προχθές τη κάρτα (υποθέτω πήρες την ΄ίδια έκδοση αυτή που έχει ''προσφορά'' το e-shop) και κάτσαμε και ασχοληθήκαμε αρκετά (Ocability/stability - Benchmarking - Fps) παρέα με το φίλο @Dj_ALeX μείναμε αρκετά απογοητευμένοι σε σχέση με το κριτήριο τιμή/απόδοση και φυσικά με το ocability της κάρτας το οποίο είναι σχεδόν μηδαμινό έως ανύπαρκτο , όπως και ελάχιστο έως μηδαμινό το κέρδος σε απόδοση από τα λίγα mhz που καταφέραμε να δώσουμε.. Από άποψη ρεύματος και κατανάλωσης μόνο μείναμε ευχαριστημένοι διότι είδαμε στη πράξη ότι αυτό που λέγανε για τις xfx για τα 100 Watt ισχύει σε stock ρολόγια..Μόξνο πιέζοντας την μας έφτασε η κατανάλωση μέχρι τα 125 - 130 Watt.. Με λίγα λόγια ως πρώην κάτοχος Sapphire R9 390 είδα τρελές διαφορές με την Rx 480 προς τα κάτω όμως, οπότε και εγώ προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο να δώσει κάποιος αυτά τα λεφτά για τη συγκεκριμένη κάρτα.. Ίσως τελικά η Rx 470 να είναι αρκετά πιο value for money ! 1
Lazy Dog Οκτώβριος 28, 2016 #1544 Οκτώβριος 28, 2016 @djleon οχι δεν την πηρα απο eshop(αν και δεν νομιζω να αλλαζει κατι) Για μενα η καρτουλα ειναι αριστη για αυτο που ειναι κ για την τιμη της. Δεν ειμαι fan της κοκκινης...τουναντιον θα ελεγα(970-980-980Ti-1060-1080 κτλ) OC κ λοιπα δεν με απασχολησαν κ ουτε προκειται. Παντα με ενδιαφερει τι κανει η καρτα out of the box... Μεχρι λοιπον να βγαλει η πρασινη την 1080Ti(και να ερθει η καινουργια μου οθονη), η 480 με καλυπτει για 1Κ gaming 20 λουπες Firestrike stress test 4
djleon Οκτώβριος 28, 2016 #1546 Οκτώβριος 28, 2016 πριν 8 λεπτά, το μέλος Nickzzz έγραψε: Για την XFX RX480 GTR μιλάμε/βλέπουμε; Ναι γι αυτήν βεβαια εγω μιλαω συγκεκριμενα για την εκδοση xfx rx 480 GTR True OC...τωρα οσον αφορα την εκδοση black edition δεν μπορω να εκφέρω γνώμη ,γιατι υποσχεται αρκετα περισσοτερα σε σχεση με τις αλλες εκδοσεις, απλα οταν ηταν να την αγορασω εγω ηθελε παραγγελια 1 μηνα + γι αυτο πηρα την αλλη πριν 2 ώρες, το μέλος Lazy Dog έγραψε: @djleon οχι δεν την πηρα απο eshop(αν και δεν νομιζω να αλλαζει κατι) Για μενα η καρτουλα ειναι αριστη για αυτο που ειναι κ για την τιμη της. Δεν ειμαι fan της κοκκινης...τουναντιον θα ελεγα(970-980-980Ti-1060-1080 κτλ) OC κ λοιπα δεν με απασχολησαν κ ουτε προκειται. Παντα με ενδιαφερει τι κανει η καρτα out of the box... Μεχρι λοιπον να βγαλει η πρασινη την 1080Ti(και να ερθει η καινουργια μου οθονη), η 480 με καλυπτει για 1Κ gaming 20 λουπες Firestrike stress test @Lazy Dog εγω μιλαω απο την αποψη αν καποιον δεν τον ενοχλουν τα watt και οι καταναλωσεις απο την πλευρα της κοκκινης η 390 για μενα ακομα κρατα ψηλα το κεφαλι εκει που μπορει και απευθύνεται (1080p) σε σχεσεις με αλλες ακομα και με την 480..βεβαια ολα αυτα ειναι υποκειμενικα και προσωπικες αποψεις - γουστα του καθενος..
Lazy Dog Οκτώβριος 28, 2016 #1547 Οκτώβριος 28, 2016 @djleon δεν διαφωνουμε πουθενα...μια χαρα κραταει ακομη η 390 Απλα ακουσα κ διαβασα τα τοσα μυρια για την 480 που επρεπε να δω αν αληθευουν... Για μενα λοιπον ειναι μια πολυ καλη mid range καρτα κ για 1080p ειναι κ αυτη "μανουλα"...οπως και η 1060 Τα αξιζει τα 300€; Οχι, οπως δεν αξιζει τα 300+ η 1060. 4
koukoubetses Οκτώβριος 28, 2016 #1548 Οκτώβριος 28, 2016 Ή MSI δείχνει asic 93,χρησιμεύει κάπου;να κάνει καλύτερο oc με αέρα;
Dj_ALeX Οκτώβριος 28, 2016 #1549 Οκτώβριος 28, 2016 (edited) 5 hours ago, djleon said: @Lazy Dog έγω προσωπικά που την πήρα προχθές τη κάρτα (υποθέτω πήρες την ΄ίδια έκδοση αυτή που έχει ''προσφορά'' το e-shop) και κάτσαμε και ασχοληθήκαμε αρκετά (Ocability/stability - Benchmarking - Fps) παρέα με το φίλο @Dj_ALeX μείναμε αρκετά απογοητευμένοι σε σχέση με το κριτήριο τιμή/απόδοση και φυσικά με το ocability της κάρτας το οποίο είναι σχεδόν μηδαμινό έως ανύπαρκτο , όπως και ελάχιστο έως μηδαμινό το κέρδος σε απόδοση από τα λίγα mhz που καταφέραμε να δώσουμε.. Από άποψη ρεύματος και κατανάλωσης μόνο μείναμε ευχαριστημένοι διότι είδαμε στη πράξη ότι αυτό που λέγανε για τις xfx για τα 100 Watt ισχύει σε stock ρολόγια..Μόξνο πιέζοντας την μας έφτασε η κατανάλωση μέχρι τα 125 - 130 Watt.. Με λίγα λόγια ως πρώην κάτοχος Sapphire R9 390 είδα τρελές διαφορές με την Rx 480 προς τα κάτω όμως, οπότε και εγώ προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο να δώσει κάποιος αυτά τα λεφτά για τη συγκεκριμένη κάρτα.. Ίσως τελικά η Rx 470 να είναι αρκετά πιο value for money ! Δεν θα ποστάριζα τπτ για την RX480... και θα έμενα σε αυτά που ήδη έχω πεί αλλά επειδή βλέπω κόσμο να κάνει like σε πόστς για μια κάρτα που ΔΕΝ την έχουν πιάσει ποτέ στα χέρια τους λέω να γράψω 2 γραμμές... Καταρχάς κανείς δεν μίλησε με αρνητικό τρόπο για την RX480 (revision B chipset), όσον αφορά καθαρά το θέμα θερμοκρασιών και κατανάλωσης out of the box. Το όλο θέμα έγκειται στο οτι η συγκεκριμένη κάρτα ζητάει απο τον υποψήφιο αγοραστή της το ποσό των 300€+ για την απόκτησή της κάτι που αναλογικά με τις επιδόσεις που προσφέρει κατ'εμέ ΔΕΝ αξίζει τον κόπο. Η 390 είναι δυνατότερη κάρτα αν και καίει την μισή ΔΕΗ αλλά anyway... Προσωπικά εάν ήταν να αγόραζα κάποια mid-range απο τις καινούργιες θα πήγαινα στην φτηνότερη 1060 μιάς και σαν κάρτα ρολάρει με λιγότερα προβλήματα και κλοκάρει σαφώς περισσότερο απο οποιαδήποτε RX480. Επίσης θέλω απλά να προσθέσω και κάτι ακόμη. Το πλεονέκτημα της mid-range κατηγορίας καρτών είναι το VFM τους. Εάν αυτό για κάποιο λόγο πάει περίπατο τότε αυτομάτως η εκάστοτε κάρτα ΔΕΝ αξίζει να την αγοράσεις. Αυτός ήταν καθαρά και ο λόγος που με απογοήτευσε το polaris + το ότι μια παλαιότερη κάρτα (390) στέκεται δυνατότερη άρα... για μένα VFM στο 1080p gaming απο AMD είναι η RX470 4GB. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2016 από Dj_ALeX 2
acct Οκτώβριος 28, 2016 #1551 Οκτώβριος 28, 2016 9 minutes ago, Dj_ALeX said: Η 390 είναι δυνατότερη κάρτα αν και καίει την μισή ΔΕΗ αλλά anyway... Κάτι άλλο θες να πεις μάλλον. 1
Blinky Οκτώβριος 28, 2016 #1552 Οκτώβριος 28, 2016 αν και συνηθως δεν ταυτιζομαι με τον @Dj_ALeX γιατι φοραει πρασινα γυαλια, στο τελευταιο του post θα συμφωνησω μεχρι αηδιας. Η 480 8gb δυστυχως χανει τον πελατη στο VFM, δεν εχει καλο VFM εκει που εχουν παει οι τιμες Ευρωπη (και ακομα χειροτερα Ελλαδα) και δυστυχως αυτη ειναι μια κατηγορια που το VFM παιζει τεραστιο ρολο. Το ιδιο πιστευω και για την GTX 1060 6gb. Αν ειναι να δινει 300αρια για αυτες τις 2 καρτες, δωσε καλυτερα κατι παραπανω και παρε μια μεταχειρο 980ti και εισαι σε εντελως αλλο επιπεδο. Η καρτα που αξιζει σε αυτην την κατηγορια με τις τιμες που εχουμε πλεον ειναι η RX470/4gb ή ενδεχομενως μια RX480/4gb. Τις πρωτες τις βρισκεις σε αφθονια στα 200-220ε και ακομα και απο Ελλαδα βρισκεις την Asus στα 225ε, για εγχωρια αγορα, πολυ τιμια τιμη (αν και θα επαιρνα απο amazon την MSI στα 215 που βγαινει ή την Red Devil στα 200ε). Οι δευτερες ειναι δυσευρετες και δεν παιζουν παντα σε καλη τιμη, αλλα ας πουμε αυτη τη στιγμη υπαρχει στο amazon.co.uk η Nitro με 199 λιρες (περιπου 235ε τελικη). Δε μου αρεσει η Nitro υλοποιηση και η sapphire δινει μονο 2 χρονια εγγυηση, αλλα ειναι πολυ καλη τιμη για οποιον θελει ενα κλικ παραπανω αποδοση και δε θα πειραξει πολλα πραγματα. Σε αυτες τις τιμες 200-235ε για 470/480 4gb υπαρχει φοβερο VFM για 1080p . Οι 480/8 και 1060/6 δυστυχως περνανε σε αλλα τιμολογιακα πεδια και ανοιγουν αλλες πορτες σε μεταχειρησμενες κλπ και αυτο τις καιει. ΥΓ: Θα εβαζα και την 1060/3 σαν επιλογη για 1080p αλλα αν τα 4gb φοβιζουν λιγακι, τα 3gb φοβιζουν 2 κλικ ακομα παραπανω οποτε δε θα πηγαινα εκει. 3
Dj_ALeX Οκτώβριος 28, 2016 #1553 Οκτώβριος 28, 2016 (edited) @Blinky Πραγματικά θα σου έδινα το like μου στο παραπάνω πόστ σου εάν δεν έγραφες την 1 πρόταση περί πράσινων γυαλιών! Είμαι πολλά χρόνια στις AMD, έχω ανοίξει δικό μου thread για τους Crimson καθαρά για να δείξω οτι (μέσα μου) παραμένω κόκκινος περισσότερο απο οτι είμαι τώρα πράσινος! Προσωπικά πλέον επιλέγω κάρτα μόνον εάν αυτή μου κάνει τα κέφια με τα λιγότερα δυνατά προβλήματα και όχι απο το "χρώμα" της. Κατά τα άλλα το υπόλοιπο σου πόστ είναι άρτιο και συμφωνεί απολύτως με το δικό μου. @acct Αυτό που θέλω να πώ (με την ΔΕΗ) είναι οτι η μία κάρτα (RX480 100W) έχει σχεδόν εφάμιλλες επιδόσεις με την 390 των 250W++. Εδώ κάνεις RX480 CF και συνεχίζεις να καίς λιγότερο ρεύμα απο οτι καταναλώνει το Hawaii/Grenada chipset. Το polaris σε θέμα κατανάλωσης όντως έχει κάνει πολύ μεγάλο άλμα (Revision B chipset). Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2016 από Dj_ALeX 3
yanni Οκτώβριος 28, 2016 Author #1554 Οκτώβριος 28, 2016 Δεν έχει άδικο όμως, όσον αφορά την πρώτη γραμμή.
Dj_ALeX Οκτώβριος 28, 2016 #1555 Οκτώβριος 28, 2016 1 minute ago, yanni said: Δεν έχει άδικο όμως, όσον αφορά την πρώτη γραμμή. Αποψή σου. Την σέβομαι αλλά δεν την αποδέχομαι. Το αντίστροφο ακριβώς πράγμα πιστεύει αρκετός κόσμος για σένα με τις AMD. Σκέψου εάν είσαι εσύ ο λάθος ή εγώ...
jesus Οκτώβριος 28, 2016 #1556 Οκτώβριος 28, 2016 Τουλαχιστον ο yanni ειναι πιστος στις προτιμησεις του. Εσυ αλλαζεις στρατοπεδο και παθιαζεσαι κιολας με την επιλογη σου,σαν τα παιδακια του δημοτικου που αλλαζουν ποδσοσφαιρικη ομαδα αναλογα με το ποια πηρε το πρωταθλημα. Πριν μερικα χρονια μας ζαλιζες με το ποσο μαμαει η 270χ και τωρα εχεις ξεκινησει burn all amds crusade σε ολο το forum.
kpetros Οκτώβριος 28, 2016 #1557 Οκτώβριος 28, 2016 Το οτι κανετε θεμα την καταναλωση , την στιγμη που ο καθε noobas παει και παιρνει 600W τροφοδοτικο για εναν i3 και μια nvidia , απλα με ξεπερναει ...... Το προβλημα των Watt ωστε να κατσει καποιος να τα "υπολογισει" εχει τελειωσει εδω και πολυ καιρο , και βεβαια το argument που εχει να λεει με το οτι η 390 καιει 100-150W παραπανω απο την 480 δεν εχει και πολυ νοημα αμα δεν πει ο αλλος ποσες ωρες θα παιζει 1
Blinky Οκτώβριος 28, 2016 #1558 Οκτώβριος 28, 2016 (edited) Το θεμα των watt περισσοτερο το κοιταμε για να εχουμε μια εικονα του ποση αναγκη θα εχει σε ψυξη ο πυρηνας, αλλα και του ποση εξελιξη υπαρχει τεχνολογικα με τα χρονια. Πρακτικα ομως για το πρωτο.... γιατι πχ οι 390/390Χ μονο με το υπερτουμπανο Nitro cooler που στα μισα κουτια δε χωραει σχεδον την παλευουν θερμικα. Αντιστοιχα βρισκω στο ebay σε πολυ καλες τιμες τις 290Χ και μαλλιστα σε υλοποιησεις οπως η Asus Matrix Platinum και σκεφτομουνα να παρω μια τετοια αντι να τα σκαω σε polaria , αλλα αμα βλεπεις οτι η Matrix πιανει 90 βαθμους σε Load μετα καταλαβαινεις οτι και θορυβο θα κανει και OC δε θα μπορεις να πουσαρεις... Γι'αυτο την κοιταμε μεχρι ενος σημειου, οχι γιατι τα τροφοδοτικα δε θα αντεχουν, ουτε γιατι θα πληρωσουμε 30ε παραπανω σε 3 χρονια στη ΔΕΗ.... Καποιοι βεβαια πανε την κατασταση σε αλλο επιπεδο και σε αφορμη για να προμοταρουν την εταιρεια της καρδιας τους κλπ, αυτο αλλο θεμα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 28, 2016 από Blinky 2
koukoubetses Οκτώβριος 28, 2016 #1559 Οκτώβριος 28, 2016 πριν 2 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε: Το οτι κανετε θεμα την καταναλωση , την στιγμη που ο καθε noobas παει και παιρνει 600W τροφοδοτικο για εναν i3 και μια nvidia , απλα με ξεπερναει ...... Το προβλημα των Watt ωστε να κατσει καποιος να τα "υπολογισει" εχει τελειωσει εδω και πολυ καιρο , και βεβαια το argument που εχει να λεει με το οτι η 390 καιει 100-150W παραπανω απο την 480 δεν εχει και πολυ νοημα αμα δεν πει ο αλλος ποσες ωρες θα παιζει ο jazy2cents το ξεκινησε κι εμεις τσιμπησαμε σαν κάτοχοι,εσυ τι θα εκανες?δεν είναι κακο,συζητηση κανουμε.διαβαστε λιγες σελιδες πριν,ολοι εσεις που τωρα μπαινεται στο θεμα,βγηκε το βιντεο που ελεγε,χαμηλη καταναλωση,πιο ψυχρη,μεγαλυτερο oc.δεν ηταν μονο η καταναλωση. 1
Dj_ALeX Οκτώβριος 28, 2016 #1560 Οκτώβριος 28, 2016 7 minutes ago, jesus said: Τουλαχιστον ο yanni ειναι πιστος στις προτιμησεις του. Εσυ αλλαζεις στρατοπεδο και παθιαζεσαι κιολας με την επιλογη σου,σαν τα παιδακια του δημοτικου που αλλαζουν ποδσοσφαιρικη ομαδα αναλογα με το ποια πηρε το πρωταθλημα. Πριν μερικα χρονια μας ζαλιζες με το ποσο μαμαει η 270χ και τωρα εχεις ξεκινησει burn all amds crusade σε ολο το forum. 1) Δεν σε καταλαβαίνω τι θέλεις να πείς. Οι προτιμήσεις του καθενός είναι δικές του και μόνον. 2) Δικαίωμά μου να κάνω οτι θέλω. Θα σε ρωτήσω? 3) Ασχολίαστο μιάς και οτι θυμάσαι χαίρεσαι. ... ΑΥΤΑ και... Spoiler Άσε τα παιδιά του δημοτικού στην ησυχία τους. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now