Jump to content



Classic Livery Cup II - The Endurance CUP


thazio

Recommended Posts

Χρονια πολλα σε ολους με υγεια , λεφτα και τυχη!!!

Δεν ξερω με ποια κριτιρια διαλεχτηκε το συγκεκριμενο πορσε(gt4 cayman clubsport) απο τον @thazio

αλλα ενα εχω να πω,ΜΠΡΑΒΟ!

ΜΗΝ διανοηθουν να το πειραξουν εκει στην kunos.....Τελος.

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ναι το αμάξι έχει μεταμορφωθεί.

 

@thazio ξέρεις γιατί δεν σου δουλεύει το live map? http://manager.rackservice.org:50194/livemap

 

Σε άλλους που βλέπω, δουλεύει κανονικά πχ http://managerdc5.rackservice.org:50071/livemap

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με Υγεία,Ευτυχία και Αγάπη, για εσάς και τους αγαπημένους σας!!!!

 

 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 

 

@thazio ξέρεις γιατί δεν σου δουλεύει το live map? http://manager.rackservice.org:50194/livemap

 

 

 

Ούτε και εμένα φαίνεται να δουλεύει ο χάρτης

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, liakjim said:

Παρόλο το πνεύμα των ημερών , θα το πω : @Lylankor σε μισώ...

Κάτσε να βρώ το 1 δευτερόλεπτο που θέλω ακόμα και μετά σου το επιτρέπω να με μισείς :p Αν και μάλλον αφού γυρίσω Αγγλία θα το ξαναπιάσω.


Χρόνια Πολλά και υγεία πάνω από όλα!

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμάζω base setup 5 laps.. αρχίζω τις αλλαγές, κάνω άλλα 5 laps, σα να πάει καλύτερα. Ξαναγυρίζω πιτς, έξτρα αλλαγές.. Τώρα πάει ακόμα καλύτερα!!

Τελευταία δοκιμή για το βράδυ.. ξανά base setup και μετά από 1 γύρο είμαι 0.2 ταχύτερος από τον πιο γρήγορο χρόνο μου ΕΥΚΟΛΑ.

Εντάξει είχε ανέβει το grip κατά 0.2%, αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρώτα χρειάζεται practice και μετά σκάλισμα ρυθμίσεων..

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο ,όσο το οδηγάς τόσο το αγαπάς .

Νομίζω πως η Κunos τελικά εκτός από καλό μάρκετινγκ προσέχει και όλους τους κατόχους του ασσέττο ακόμα και αυτούς τους λεγόμενους "hard core " που αποτελούν τη μειονότητα και που απ΄ ότι φάνηκε έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να βελτωθεί η ποιότητα της εξομοίωσης .

Τελικά επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά πως ο καλός και όχι απαραίτητα ο πετυχημένος επαγγελματίας ,έχει όλο το πακέτο.

H Kunoς καταφέρνει σιγά σιγά να γίνει και  τα δύο.

 

http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο ,όσο το οδηγάς τόσο το αγαπάς .
Νομίζω πως η Κunos τελικά εκτός από καλό μάρκετινγκ προσέχει και όλους τους κατόχους του ασσέττο ακόμα και αυτούς τους λεγόμενους "hard core " που αποτελούν τη μειονότητα και που απ΄ ότι φάνηκε έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να βελτωθεί η ποιότητα της εξομοίωσης .
Τελικά επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά πως ο καλός και όχι απαραίτητα ο πετυχημένος επαγγελματίας ,έχει όλο το πακέτο.
H Kunoς καταφέρνει σιγά σιγά να γίνει και  τα δύο.
 
http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat
 


Λάθος σέρβερ.

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

[emoji8]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, fatalara said:

@akis_z80 κανε ενα καλο γυρο και στειλε το replay.

Αξιοπρεπής γύρος από το χθεσινό session..  https://www.dropbox.com/s/24jmw45vjmsvce4/ks_porsche_cayman_gt4_clubsport_akis.zip?dl=0

Χρειάζεται unzip μέσα στο replay folder του ac.

 

Έγινε με 64lt, τελείως default setup κατά τα άλλα και track grip 97.4%. Δεν ξέρω πόσο επηρεάζεται ο χρόνος μεταξύ άδειου και γεμάτου τεπόζιτου αλλά πιστεύω ότι είναι κάτω από 1 sec.. Ίσως 0.5;

 

Έχω ψιλολάθος γραμμή στο 0.22, μέτρια-κακή είσοδο και υποστροφή στην copse (1.12). Κατά τα άλλα προσπάθησα να κρατήσω 2 ρόδες εντός γραμμών λόγω συνήθειας που είναι λίγο δύσκολο να αποβάλλω τώρα στα γεράματα για το CLC :p . Στις Copse και Stowe πάντως υπάρχει αρκετός χώρος στην έξοδο για να κερδηθεί αρκετός χρόνος.

 

Να και σε βίντεο

 

 

 

edit: @liakjim ίσως δε μπορούνε να μπούνε στον clc server λόγω entry list?? Μην τους σταυρώνεις :p. Ή μπορεί απλά να βαριούνται 1.30 ώρα practice

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Λάθος σέρβερ.

Εκεί πρωτομπήκαμε αλλά μετά σκέφτηκα πως εμείς που δεν τρέχουμε στο πρωτάθλημα δεν είναι σωστό να  γεμίζουμε τα στατιστικά σας με τους χρόνους μας.

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, liakjim said:

 


Λάθος σέρβερ.

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

emoji8.png

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

σωστος ο σερβερ διοτι number of drivers=7 not 3!!!

Το χετε σε κακο να γραφετε γυρους ε?

Το κειμαν ειναι απολαυση,μην κρατιεστε,δεν θα σας πουν ασχετους αν γραψετε πολλους γυρους,ισα ισα εσεις θα βγαλετε ωραια γουστα!

 

1 hour ago, liakjim said:

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Link to comment
Share on other sites

Dimitris βάλε και καμιά καρδούλα γιατί το στυλ σου είναι δύσκολα αποκρυπτογραφήσιμο.:p:p[emoji3]


Μια χαρά είναι ( γράφουμε περίπου στην ίδια γλώσσα χεχε ).

Οκ, καταλαβαίνω, θέλετε private testing , μη δούμε γραμμές , άσε που αν το δω από έξω ίσως πάρω μια ιδέα για camber, toe και height...[emoji12]

Απορώ για το 2ο section του lylankor. Τόσο λάθος γραμμές???

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

μη δούμε γραμμές

Ναι προβλέπουμε για μελλοντικούς αγώνες στο silverstone me porsche gt4.:p

Σήμερα αύριο και μεθαύριο θα δίνουμε παραστάσεις κατά τις 23:00 .:)

Eγώ λόγω εξόδου θα αργήσω να μπω σήμερα ίσως κατά τις 23.30 αλλά νομίζω θα ναι εκεί o Dimitris kai o Vitas.

Oσοι θέλουν μπορούν να έλθουν, σέρβερ faust  χωρίς password.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.