Jump to content



Εξαφανιστηκαν ευρω απο το υπολοιπο του κινητου μου


Recommended Posts

Μεχρι πριν λιγες μερες ειχα γυρω στα 9€ και σημερα καλεσα το 1269 για τα ΜΒ και ειχα μολις 1 και κατι. Τι στο καλο συμβαινει; Μηπως χρεωθηκα για την κληση απο κυπριακο κινητο; Εν τω μεταξυ ελαβα 4 μηνυματα απο καποιο mygrooveapp για συνεχιση ολοκληρωσης εγγραφης (;) και μετα αλλα τοσα για κατι παιχνιδια που υποτιθεται οτι κατεβασα, θα κατεβαζα; Δεν ξερω καν τι ειναι αυτα! Να παω απο Δευτερα στη wind για περαιτερω διερευνηση;

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και θα πας (με τσαμπουκά, όχι με το σεις και με το σας) και θα ζητήσεις το λόγο. Πού πήγαν τα λεφτά. Αν έχεις χρεωθεί από μηνύματα που έλαβες κλπ, δεν θα δεχτείς τίποτα. Θα ζητήσεις να σου βάλεις τα λεφτά σου πίσω (αν δεν είναι δικό σου λάθος) και θα τους βρίσεις κιόλας που επιτρέπουν τέτοιες διαφημιστικές και λωποδύτες να τρώνε λεφτά από το κόσμο. Τέλος, αν στο παίξουν δύσκολοι ή αν πουν δικαιολογίες της πλάκας, θα πεις καλώς, φεύγω, μα θέλω εγγράφως όσα μου λέτε, για να τα δώσω στον δικηγόρο μου.. αυτός θα κρίνει τι θα κάνει.. (πες έτσι κ βλέπεις). Αν αρχίσουν τα μα-μου-σου-του, ζήτα και τον υπεύθυνο του καταστήματος ή ζήτα να πάρουν μπροστά σου και την εξυπηρέτηση. Αν "δεν γίνεται", πες είστε ή δεν είστε η wind; Πρέπει να πάω σπίτι να σας καλέσω για να χρεωθώ;; Ήρθα εδώ και θέλω εξυπηρέτηση. Δεν μπορείτε να πάρετε; Γραπτώς κι αυτό παρακαλώ, ότι δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε κι ότι δεν μπορείτε να πάρετε τηλ στα κεντρικά σας... ντρέπεστε ξερω'γω.. 

Link to comment
Share on other sites

Εμενα με κλειστα data/τα παντα μου φαγανε 1,5 ευρώ.

Η εξυπηρέτηση της Wind είπε πως μαλλον η συσκευή μου τα εφαγε κρυφα με δεδομένα γιατί λέει αυτα τα androids έχουν ιούς που το κάνουν αυτό. 

Συν λέει ετσι και αλλιως η συσκευή τραβαει δεδομένα γιατί είναι σμαρτφον και τους το δειχνει ξεκαθαρα το "συστημα".

 

Πρόσπαθησα να εξηγήσω με ευγενικο τρόπο πως μου λενε π@π@ριες αλλά μετα μου ήρθε να τους πω πως αν είναι στελνω την συσκευή στο ΕΕΤΤ για να αξιολογήσουν κατα ποσο κατι τέτοιο έχει συμβεί και αυτοι να στειλουν τα logs τους και να δουμε ποιος έχει δίκιο.

Με βαλανε σε αναμονη για κανα τεταρτο και μετα μου ειπαν πως μου πιστωσαν το 1.5 ευρώ κατ' εξαίρεση και χαριστικά και να παω στο σερβις το κινητό μου. (Nexus 5x) 

 

Link to comment
Share on other sites

σε παλαιότερο σκηνικό με cosmote και data που μετρούσαν "χωρίς λόγο", το'χα τραβήξει όσο δεν πάει... για να μου αποδείξουν το δίκιο τους, μου έβγαλαν αναλυτική (ναι, σε κάρτα) με τις χρεώσεις των mb.. σε 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα, τους απέδειξα ότι δεν είχε κάνει η συσκευή μου χρήση των δεδομένων.. στα 2, η χρήση είχε γίνει μέσα στη νύχτα και τους είπα ότι όταν κοιμάμαι, είναι πάντα σε airplane mode η συσκευή και στο 3ο, έλειπα σε ταξίδι στο εξωτερικό και το κινητό άνοιξε ξανά, όταν γύρισα ελλάδα.. αυτό φαινόταν κι από την αναλυτική, που δεν είχε τίποτα άλλο αυτές τις μέρες... τα πίσω μπρος λοιπόν και χίλια συγγνώμη κι έχετε απόλυτο δίκιο και μα μου σου του... 

 

υ.γ. το ίδιο έχει συμβεί και με τον αδερφό μου και cosmote παλιά, που του είχαν χρεώσει σχεδόν 1gb σε λιγότερο από λεπτό.. και τους λέω, να πάρετε την αναλυτική και να την κάνετε διαφήμιση, για το πόσο γρήγορο δίκτυο έχετε... ΗΛΙΘΙΟΙ :hehe:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, επειδή έχω τα 150ΜΒ δώρο την εβδομάδα, έμπαινα από την καινούρια συσκευή στο διαδίκτυο και 1-2 φορές με παρέπεμπε η σελίδα σε άλλη με διαφήμιση, αλλά προλάβαινα να την κλείσω πολύ πριν τη φορτώσει. Αυτό συμβαίνει εδώ και πολύ καιρό που χρησιμοποιώ το καινούριο κινητό και δη με διαμοιρασμό δεδομένων από το εταιρικό συγγενή μου, αλλά πρώτη φορά έγινε αυτό... 1-2 εβδομάδες νωρίτερα έλαβε η μητέρα μου στο δικό της κινητό μήνυμα από Γερμανία για κάποιο voucher με σύνδεσμο. Μπήκα από τον Η/Υ μου να δω τι είναι και διαπίοστωσα ότι είναι απάτη... Μήπως κάποιοι βρήκαν τα νούμερά μας και κάνουν διάφορα; Μπορώ να βάλω φραγή για μηνύματα από το εξωτερικό; Μήπως κάποια από τα παιχνίδια που κατέβασα στο παρελθόν δωρεάν έχουν κρυφές χρεώσεις; Αλλά γιατί τώρα; Και το play store έχασε τους κωδικούς μου με το πρόσχημα ότι τους έχω αλλάξει. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ κοινόχρηστο ασύρματο δίκτυο, πέραν της μητέρας  μου με διαμοιρασμό.

Link to comment
Share on other sites

On 29/10/2016 at 7:32 ΜΜ, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε:

 Εν τω μεταξυ ελαβα 4 μηνυματα απο καποιο mygrooveapp για συνεχιση ολοκληρωσης εγγραφης (;) και μετα αλλα τοσα για κατι παιχνιδια που υποτιθεται οτι κατεβασα, θα κατεβαζα;

Κάτι παίζει σε αυτό το κομμάτι. Μήπως εγγράφηκες (εν αγνοιά σου ίσως) σε κάποιο από αυτά τα τηλε-κινητο-παιχνίδια που χρεώνουν πολλά ευρώ / βδομάδα;

Link to comment
Share on other sites

On 30/10/2016 at 7:39 PM, anonymous-root said:

Κάτι παίζει σε αυτό το κομμάτι. Μήπως εγγράφηκες (εν αγνο

On 30/10/2016 at 7:39 PM, anonymous-root said:

Κάτι παίζει σε αυτό το κομμάτι. Μήπως εγγράφηκες (εν αγνοιά σου ίσως) σε κάποιο από αυτά τα τηλε-κινητο-παιχνίδια που χρεώνουν πολλά ευρώ / βδομάδα;

Δε θα επρεπε να ειχα συμπληρωσει κατι, εστω τον αριθμο του τηλεφωνου μου; Επισης 2-3 φορες στο παρελθον "εχασα" 1-2 ευρω απο το πουθενα κι ενω δεν ειχα καν αγορασειαγορασει smartphone... Μπορω να ζητησω απο τη wind να ερευνησει τι εγινε; Εκεινη την ημερα δεν ειχα μπει πουθενα, ασε που ηταν στην παλια συσκευη η καρτα. Αν δεν απατωμαι ειχα μπει στο ιντερνετ 1-2 μερες νωριτερα. Υπαρχει περιπτωση αν καποιος γνωριζει τον αριθμο σου να προσπαθησει να σου φορτωσει δικες του υπηρεσιες;

Link to comment
Share on other sites

Υποτίθεται οι πάροχοι σε "προσέχουν" από τέτοιες απάτες που χρεώνουν. Προφανώς και θα απαιτήσεις να ερευνήσουν πώς χρεώθηκες και αν έπρεπε όντως να χρεωθείς.

Προφανώς μπορούν να σου φορτώσουν υπηρεσίες χρέωσης... μπαίνω σε 1002 site και βάζω το τηλέφωνό σου... απλό; Κι όμως γίνεται... γι'αυτό πρέπει οι πάροχοι να σε προστατεύσουν... 

Link to comment
Share on other sites

Τωρα ελαβα 4-5 μηνυματα απο το 54600. Εμεινα με 0,25€! Βρηκα οτι ειναι απατη και οτι μπορει οποιοσδηποτε αν εχει τον αριθμο σου να μπει σε τετοιες υπηρεσιες με 5ψηφια νουμερα και να σε χρεωνει. Θα παω αποψ στη wind για φραγη στο ιντερνετ, αν και παλι θα με παραπεμψουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση. Αυτοι στα καταστηματα ειναι ΜΟΝΟ πωλητες πια. Κι εννοειται οτι θα ζητησω ελεγχο χρεωσης με γραπτη απαντηση απο την εταιρεια. Θα παρω καινουριο αριθμο...

Σκεφτηκα να στειλω μηνυμα STOP στο 54600. Μου απαντησαν οτι διαγραφηκα απο ολες τις υπηρεσιες. Η απαντηση ηταν απο το 54666. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε:

Τωρα ελαβα 4-5 μηνυματα απο το 54600. Εμεινα με 0,25€! Βρηκα οτι ειναι απατη και οτι μπορει οποιοσδηποτε αν εχει τον αριθμο σου να μπει σε τετοιες υπηρεσιες με 5ψηφια νουμερα και να σε χρεωνει. Θα παω αποψ στη wind για φραγη στο ιντερνετ, αν και παλι θα με παραπεμψουν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση. Αυτοι στα καταστηματα ειναι ΜΟΝΟ πωλητες πια. Κι εννοειται οτι θα ζητησω ελεγχο χρεωσης με γραπτη απαντηση απο την εταιρεια. Θα παρω καινουριο αριθμο...

Σκεφτηκα να στειλω μηνυμα STOP στο 54600. Μου απαντησαν οτι διαγραφηκα απο ολες τις υπηρεσιες. Η απαντηση ηταν απο το 54666. 

Συγχώρα με που επιμένω αλλά έχεις λάθος τακτική.. μην τρέχεις να το αποφύγεις.. φουλ επίθεση θέλει.. τα λεφτά σου πίσω και ζήτα από τη wind να μπλοκάρει τις υπηρεσίες των 5ψήφιων νούμερων! Τόσο απλό! Είναι υποχρεωμένοι να σε προστατεύσουν! Δεν ζήτησες τέτοιες υπηρεσίες... είναι παράνομα τα 5ψήφια που σε χρεώνουν χωρίς τη θέλησή σου. Τι να αλλάξεις νούμερο;;; Τα λεφτά σου πίσω και προστασία από τη wind θα απαιτήσεις.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 11/4/2016 at 1:19 PM, Delijohn said:

Συγχώρα με που επιμένω αλλά έχεις λάθος τακτική.. μην τρέχεις να το αποφύγεις.. φουλ επίθεση θέλει.. τα λεφτά σου πίσω και ζήτα από τη wind να μπλοκάρει τις υπηρεσίες των 5ψήφιων νούμερων! Τόσο απλό! Είναι υποχρεωμένοι να σε προστατεύσουν! Δεν ζήτησες τέτοιες υπηρεσίες... είναι παράνομα τα 5ψήφια που σε χρεώνουν χωρίς τη θέλησή σου. Τι να αλλάξεις νούμερο;;; Τα λεφτά σου πίσω και προστασία από τη wind θα απαιτήσεις.. 

Οι υπάλληλοι είναι μόνο για πωλήσεις. Άντε τώρα να βγάλω άκρη από την τηλεφωνική υποστήριξη... Καλύτερα να στείλω e-mail, είναι και δωρεάν. Τι να ζητήσω από την εταιρεία; Να κάνουν έρευνα πώς προέκυψε η χρέωσή μου; Από το κατάστημα μου είπαν ότι ήταν δικό μου το λάθος. Πώς μπορώ να προστατευθώ όταν η ίδια η ετιαρεία δεν απαιτεί επιβεβαίωση χρέωσης από το χρήστη; Έσβησα και το αρχικό μήνυμα που έλεγε να στείλω sms για επιβεβαίωση, ενώ η χρέωση ξεκίνησε κανονικά. Μπορούν να δουν τα μηνύματα που έλαβα;

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις. Πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι το σύστημά τους είναι έτσι φτιαγμένο που θα απαιτήσεις με τσαμπουκά να εξυπηρετηθείς. Αν βαριέσαι ή είσαι απλά ένας φιλήσυχος πολίτης, απλά πλήρωσε και ξέχνα το. Πήγαινε σε κατάστημα και απαίτησε. Στα έγραψα παραπανω.. δεν είναι θεωρίες.. το έχω κάνει 2 φορές.. 

On 10/29/2016 at 10:38 ΜΜ, το μέλος Delijohn έγραψε:

Προφανώς και θα πας (με τσαμπουκά, όχι με το σεις και με το σας) και θα ζητήσεις το λόγο. Πού πήγαν τα λεφτά. Αν έχεις χρεωθεί από μηνύματα που έλαβες κλπ, δεν θα δεχτείς τίποτα. Θα ζητήσεις να σου βάλεις τα λεφτά σου πίσω (αν δεν είναι δικό σου λάθος) και θα τους βρίσεις κιόλας που επιτρέπουν τέτοιες διαφημιστικές και λωποδύτες να τρώνε λεφτά από το κόσμο. Τέλος, αν στο παίξουν δύσκολοι ή αν πουν δικαιολογίες της πλάκας, θα πεις καλώς, φεύγω, μα θέλω εγγράφως όσα μου λέτε, για να τα δώσω στον δικηγόρο μου.. αυτός θα κρίνει τι θα κάνει.. (πες έτσι κ βλέπεις). Αν αρχίσουν τα μα-μου-σου-του, ζήτα και τον υπεύθυνο του καταστήματος ή ζήτα να πάρουν μπροστά σου και την εξυπηρέτηση. Αν "δεν γίνεται", πες είστε ή δεν είστε η wind; Πρέπει να πάω σπίτι να σας καλέσω για να χρεωθώ;; Ήρθα εδώ και θέλω εξυπηρέτηση. Δεν μπορείτε να πάρετε; Γραπτώς κι αυτό παρακαλώ, ότι δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε κι ότι δεν μπορείτε να πάρετε τηλ στα κεντρικά σας... ντρέπεστε ξερω'γω.. 

Θα πας και θα ζητήσεις να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Τα 5ψήφια που χρεώνουν χωρίς το "οκ" του πελάτη, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ βάσει νόμου. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να τα μπλοκάρουν.. απλά τους ξεφεύγει πότε πότε κάποιο γιατί ίσως παίρνουν τα ποσοστά τους. Πήγαινε λοιπόν και πες στο κατάστημα, εξυπηρετήστε με αλλιώς δώστε μου γραπτώς ότι δεν είστε σε θέση να το κάνετε. Τι πάει να πει το κατάστημα είναι μόνο για πωλήσεις; Γιατί να χρεώνεται η εξυπηρέτηση; Δεν είσαι πελάτης; Δεν πρέπει να βρεις το δίκιο σου; Πες δεν φεύγω από το κατάστημα, αν δεν μου δώσετε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε και ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι που χρεώθηκα. Το θέλει ο δικηγόρος μου για να προχωρήσει την καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Τι πάει να πει δεν μπορούμε να καλέσουμε την εξυπηρέτηση;; Πες έχω ήδη χρεωθεί χωρίς να πρέπει και πρέπει να πληρώσω για να ζητήσω να αφαιρεθούν οι χρεώσεις;; 

Από το κατάστημα πώς απέδειξαν ότι ήταν δικό σου το λάθος; Μπορούν να στο δώσουν γραπτώς; ΠΩΣ αποδεικνύεται;; 

(θα τρελάθώ)

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα παρατήρησα και γω πως χάνονταν χρήματα από το υπόλοιπό μου στην Wind. Επειδή έχω πακέτα με χρόνο ομιλίας/μηνύματα/δεδομένα δεν έβρισκα κανέναν λόγο που συνέβαινε αυτό. Κάλεσα την τηλεφωνική υποστήριξη και ένας πολύ εξυπηρετικός κύριος άκουσε το πρόβλημά μου και καταχώρησε το αίτημα.

Αν θυμάμαι καλά την ίδια μέρα μου επιστράφηκαν τα χρήματα - περίπου 5€ - με την αιτιολογία "πρόβλημα του συστήματος".

 

Μην το αφήσεις έτσι.

Link to comment
Share on other sites

On 11/20/2016 at 0:36 AM, Delijohn said:

Κοίτα να δεις. Πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι το σύστημά τους είναι έτσι φτιαγμένο που θα απαιτήσεις με τσαμπουκά να εξυπηρετηθείς. Αν βαριέσαι ή είσαι απλά ένας φιλήσυχος πολίτης, απλά πλήρωσε και ξέχνα το. Πήγαινε σε κατάστημα και απαίτησε. Στα έγραψα παραπανω.. δεν είναι θεωρίες.. το έχω κάνει 2 φορές.. 

Θα πας και θα ζητήσεις να αφαιρεθούν οι χρεώσεις. Τα 5ψήφια που χρεώνουν χωρίς το "οκ" του πελάτη, είναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ βάσει νόμου. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να τα μπλοκάρουν.. απλά τους ξεφεύγει πότε πότε κάποιο γιατί ίσως παίρνουν τα ποσοστά τους. Πήγαινε λοιπόν και πες στο κατάστημα, εξυπηρετήστε με αλλιώς δώστε μου γραπτώς ότι δεν είστε σε θέση να το κάνετε. Τι πάει να πει το κατάστημα είναι μόνο για πωλήσεις; Γιατί να χρεώνεται η εξυπηρέτηση; Δεν είσαι πελάτης; Δεν πρέπει να βρεις το δίκιο σου; Πες δεν φεύγω από το κατάστημα, αν δεν μου δώσετε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ότι δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε και ότι δεν μπορείτε να κάνετε κάτι που χρεώθηκα. Το θέλει ο δικηγόρος μου για να προχωρήσει την καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Τι πάει να πει δεν μπορούμε να καλέσουμε την εξυπηρέτηση;; Πες έχω ήδη χρεωθεί χωρίς να πρέπει και πρέπει να πληρώσω για να ζητήσω να αφαιρεθούν οι χρεώσεις;; 

Από το κατάστημα πώς απέδειξαν ότι ήταν δικό σου το λάθος; Μπορούν να στο δώσουν γραπτώς; ΠΩΣ αποδεικνύεται;; 

(θα τρελάθώ)

Γιατί, όπως ανέφερε κάποιος στην αρχή τπυ θέματος, θεωρούν ότι εγώ έκανα κάτι και δεν το κατάλαβα. Βασικά, είναι κάτι κοπέλες στο εν λόγω κατάστημα (ξανθιές...) και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Θα πάω αύριο στο κεντρικό της Θεσσαλονίκης, γιατί δε γίνεται.

On 11/23/2016 at 0:18 AM, masteroidz said:

Πρόσφατα παρατήρησα και γω πως χάνονταν χρήματα από το υπόλοιπό μου στην Wind. Επειδή έχω πακέτα με χρόνο ομιλίας/μηνύματα/δεδομένα δεν έβρισκα κανέναν λόγο που συνέβαινε αυτό. Κάλεσα την τηλεφωνική υποστήριξη και ένας πολύ εξυπηρετικός κύριος άκουσε το πρόβλημά μου και καταχώρησε το αίτημα.

Αν θυμάμαι καλά την ίδια μέρα μου επιστράφηκαν τα χρήματα - περίπου 5€ - με την αιτιολογία "πρόβλημα του συστήματος".

 

Μην το αφήσεις έτσι.

Μετά από πόση ώρα το σήκωσαν; Γιατί δεν έχουν πρόγραμμα αυτοεξυπηρέτησης των πελατών; Πχ για φραγή στο διαδίκτυο πρέπει να καλέσω την τηλ.εξυπηρέτηση. Και είναι με χρέωση! Πέραν των χρημάτων που έχασα, πού μπορώ να διαμαρτυρηθώ για την ανάθεση των εν λόγω αρμοδιοτήτων στην τηλ.εξυπηρέτηση; Γιατί πρέπει να χρεωνόμαστε για κάτι που μπορεί να γίνει τόσο μέσω ενός καταστήματος όσο και μέσω της ιστοσελίδας ή μιας εφαρμογής (π.χ. myf2go);

Για ποιο λόγο όταν μπαίνω στο ίντερνετ από υπολογιστή, ανεξαρτήτως του τύπου σύνδεσης, δεν εμφανίζονται αυτές οι υπηρεσίες που χρεώνουν με μηνύματα; Μόνο στο κινητό γίνεται αυτό; Πάντως, από έλειψη ενημέρωσης πάμε καλά ως καταναλωτικό κοινό... 

Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε:

Γιατί, όπως ανέφερε κάποιος στην αρχή τπυ θέματος, θεωρούν ότι εγώ έκανα κάτι και δεν το κατάλαβα. Βασικά, είναι κάτι κοπέλες στο εν λόγω κατάστημα (ξανθιές...) και δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Θα πάω αύριο στο κεντρικό της Θεσσαλονίκης, γιατί δε γίνεται.

δε μας ενδιαφέρει τι θεωρούν φίλε μου... πλάκα μου κάνεις;;

Στο είπα και παραπάνω (τι στο καλό δεν θυμάμαι;; ), θα ζητήσεις ΑΝΑΛΥΣΗ των κλήσεων και των μηνυμάτων και θα φανεί αν έστειλες κάποιο μήνυμα κλπ. Τι πάει να πει "εσείς το κάνατε";;; Μην φύγεις αν δεν σου δώσουν ΓΡΑΠΤΩΣ ότι δεν σε εξυπηρέτησαν γιατί δεν ήξεραν/δεν μπόρεσαν/είπαν ότι εσύ φταις χωρίς να το αποδείξουν. Σου έχω πει να κινηθείς προς συνήγορο καταναλωτή και καταγγελία σε ΕΕΤΤ. Τι άλλο θες; Πες ΔΕΝ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ, μπορείτε να μου πείτε ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΩΘΗΚΑ;; Δεν πληρώνω τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

Μου'χει συμβει (στην Wind ) να εχω 2€ καρτα. Να ειναι λοιπον 30 και 31 Δεκεμβριου αντιστοιχα , να εχω ενα πακετο με λεπτα ομιλιας+ μηνυματα, και τα 2€ υπολοιπο. Οχι μεγαλη ποσοτητα δεδομενων (MB ), καπου στα 80ΜΒ ειχα, ετσι και αλλιως ομως, ημουν ΜΟΝΙΜΩΣ σε δικτυο WiFi , καθως δεν εβγαινα απο το σπιτι εκεινες τις ημερες (2 χρονια πριν αυτο που περιγραφω).

 

Ξαφνικα , μου ερχεται ενα μηνυμα , το οποιο μου λεει οτι χρεωθηκα 1€ για mobile internet. LOL , καποιο λαθος θα εγινε, λεω. Βλεπω το υπολοιπο μου...1€  (στο μεταξυ σε αλλες 2 ασχετες στιγμες μου συνεβη αυτο, πριν το περιστατικο που περιγραφω, αλλα υπεθεσα οτι με καποιο τροπο το προκαλεσα - πως ομως , αφου ειχα καποια λιγα ΜΒ ? ).

Την αλλη μερα, και χωρις να δωσω την δεουσα σημασια, μου'ρχεται ενα μηνυμα, οτι χρεωθηκα λεει 1€ για mobile internet (same all). Τσεκαρω...0€ στο λογαριασμο μου. Αδυναμια πραγματοποιησης οποιαδηποτε κλησης γιατι δεν εχω καθολου καρτα.

 Βλεπω την κινηση των δεδομενων μου, 0ΜΒ απο τα δεδομενα τις τελευταιες Χ ημερες. Για παμε στο καταστημα λεω να δουμε τι γινεται.

 

Τους εξηγω τι εγινε και μου προτεινουν την εξης καταπληκτικη λυση: 

" Αν θελετε μπορειτε να μην εχετε προσβαση στα  δεδομενα καλωντας στο μπλαμπλα μουμπλε μπουμπλε"... 

Λεω "κοπελα μου, δεν ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιω smartphone, δεν ειμαι χαζος, και μη πας να με βγαλεις χαζο". 

"Δε μπορουμε να κανουμε τιποτα, μας συγχωρειτε". Δε με παρεπεμψαν καν στην τηλεφωνικη εξυπηρετηση που λετε παραπανω.

 

Για να μη τους παω στον ΣτΚ και να αρχισω καταγγελιες , απλα πηγα απεναντι στη vodafone , αιτηση φορητοτητας, και δεν εχω αντιμετωπισει προβληματα εκτοτε. Ο αριθμος μου εμεινε ο ιδιος. Τα χρηματα τα εχασα, κερδισα την ηρεμια μου. 

 

Μαλλον οπως ειπωθηκε, θα ηταν κανενα 

On 11/23/2016 at 0:18 ΠΜ, το μέλος masteroidz έγραψε:

"πρόβλημα του συστήματος".

Με ολη την εννοια ομως τα εισαγωγικα... Ηταν προβλημα του συστηματος, που τετοιες ημερες μου φαγανε τα χρηματα μου για κατι που δεν εκανα και αρνηθηκαν την οποια εξυπηρετηση. 

 

ΥΓ: Το κινητο ηταν μοναχα στην κατοχη μου, και αν ειχε προσβαση καποιος αλλος, θα ηταν η κοπελα μου , οπου αν θα εκανε κατι , θα ηταν απο το WiFi. Επισης , και καταλαθος να ανοιξεις δεδομενα 

ΥΓ2 : Θα μπορουσα και μονος μου να ψαξω την τηλεφωνικη τους εξυπηρετηση, αλλα ειχα χασει ηδη την ψυχραιμια μου, καθως ερχοταν στο μυαλο μου και οι παλαιοτερες περιπτωσεις που μου συνεβη το ιδιο, οποτε ειχα αποφασισει ηδη να αλλαξω εταιρεια κινητης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν, πήγα σε κεντρικό κατάστημα και η κοπέλα - ομοιοπαθούσα - μου έδωσε το 1260 για κλήση από κινητό και το 6935601260 για κλήση από σταθερό με χρέωση 0,25/κλήση. Δεν εξυπηρετούν από τα καταστήματα, ενώ το τηλ.κέντρο λειτουργεί με φωνητικές οδηγίες και εντολές. Τι να κάνω σε περίπτωση που δεν μπορέσω να έρθω σε επαφή με κάποιον αντιπρόσωπο; Αυτός αναλαμβάνει να κάνει την πίστωση. Επίσης, τι γίνεται σε περίπτωση που κάποιος δε θυμάται το ακριβές ποσό; Θυμάμαι ότι είχα τουλάχιστον 8,7 και κάτι ή κάπου στα 8,9 και κάτι, αλλά το 8,7+ μου'χουν κολλήσει στο μυαλό. Έχουν τρόπο να βρουν το ακριβές ποσό από το σύστημά τους ή να πω 8,7 και τέλος; 

Υπάρχει περίπτωση, ενώ έχω βάλει φραγή στα 5ψήφια νούμερα, να έχω πάλι χρέωση;

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπόν, επειδή είχαν τεχνικό πρόβλημα τα τηλέφωνα επικοινωνίας, έστειλα μήνυμα μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας. Μετά από εβδομάδες μου απάντησαν ότι έγινε η φραγή, αλλά τα λεφτά ακόμη να τα δω. Θα αναγκαστώ να προβώ σε καταγγελία. Μου έγραψαν ότι κατέγραψαν ανταλλαγή δεδομένων την τάδε χρονική περίοδο και μου έδωσαν τα στοιχεία και τη σελίδα της εταιρείας ηλ.παιχνιδιών. Δεν ξέρω γιατί. Μάλλον θέλησαν να με ξεφορτωθούν. Αν κάνωγ καταγγελία, τι αποτέλεσμα θα έχω;

Link to comment
Share on other sites

Μόλις υπέβαλα την καταγγελία, αλλά στα αγγλικά. Επίτηδες δεν μπαίνει στα ελληνικά; Παραθέτω την απάντηση της wind. Μπήκα και στη σελίδα τους για χρεώσεις τρίτων. Νίπτουν τας χείρας τους οι "κύριοι"!

 

"θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προωθήθηκε το αίτημά σας για φραγή προς τους 5ψηφιους αριθμούς 54χχχ, 19χχχ και θα πραγματοποιηθεί εντός της ημέρας. Έχει καταγραφεί κίνηση στις 4/11 προς τους αριθμούς 54433, 54600 που ανήκουν στην εταιρεία telebox, τηλ. 2155002933, 8011006969 e-mail:support@telebox.gr.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες Τρίτων, παρακαλούμε όπως επισκεφθείτε το παρακάτω link:
http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/kiniti/upiresies/upiresies-triton/.


Τέλος, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών υπηρεσιών WIND παραμένει στη διάθεσή σας, έχοντας την δυνατότητα να αποστείλετε γραπτό αίτημα μέσω της ιστοσελίδας μας www.WIND.gr ή επικοινωνώντας στο 1260 (για κινητή τηλεφωνία) και 13800 (για σταθερή τηλεφωνία), 24 ώρες το 24-ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα, για οποιoδήποτε θέμα τεχνικής ή άλλης φύσεως αναφορικά με τις παρεχόμενες προς τους Συνδρομητές μας υπηρεσίες."

 

Πουθενά αναφορά στις χρεώσεις που μου έγιναν την ώρα που η wind σφύριζε αδιάφορα. Και πώς προκύπτει να έχω ανταλλάξει μηνύματα μόνο την ημέρα που βρήκα τρόπω να μπλοκάρω τις χρεώσεις; Πού είναι το μήνυμα με το οποίο υποτίθεται ότι έκανα εγγραφή;

 

Τι γίνεται σε πρίπτωση που παρά την καταγγελία δε μου επιστραφούν τα χρήματα; Δε συμφέρει να πάω σε δικηγόρο. Δυστυχώς, η ελληνική δικαιοσύνη δεν προέβλεψε πολύ χαμηλές χρεώσεις για τέτοιες περιπτώσεις. Ένα εξώδικο μόνο κοστίζει από 35 έως 70 ευρώ (αμοιβή δικ.επιμελητή). Και είναι μια απλή ενόχληση. Μετά χρειάζεται δεύτερο και κατόπιν διαταγή πληρωμής. Αν υπολογίσουμε και τα έξοδα του δικηγόρου...
 

Έγινε επεξεργασία από ΣτοΠαραΠεντε
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 1/31/2017 at 2:49 AM, shreder said:

Παιδιά θέλει πολύ προσοχή το όλο θέμα φραγή σε όλα τα 5αψήφια και καταγγελία στις αρμόδιες αρχές.

Το φυσάω και ΔΕΝ κρυώνει! Τελικά, καλύτερα να κάνεις ΑΜΕΣΩΣ φραγή στα 5ψήφια όταν αποκτάς σύνδεση...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.