Jump to content



Οι αξιολογήσεις στο skroutz.gr είναι ποδηγετούμενες


Recommended Posts

Ξεκίνησα χθες να το αγοράσω το Makita TM3010CX2J από τον φτηνότερο στη λίστα μέσω τηλεφώνου.

Στην αρχή προσπάθησε ανεπιτυχώς να μου πουλήσει άλλη μάρκα (αφού «όλα είναι ίδια») και στο τέλος συμφωνήσαμε να πάρω μετά από 5 λεπτά, να ζητήσω το Σταύρο για να με πληροφορήσει για την  διαθεσιμότητα. Πήρα μετά από 10 λεπτά αλλά είχε δουλειά και ζήτησε το τηλέφωνο μου να με πάρει ο ίδιος.

Μετά από 4 ώρες απελπίστηκα και το αγόρασα από τον επόμενο.

 

Άφησα δύο κριτικές στο   skroutz.gr μία αρνητική και μία θετική. Σήμερα η αρνητική έχει σβηστεί

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

https://www.skroutz.gr/faq

 

Παράθεση

 

Πότε δημοσιεύονται οι αρνητικές αξιολογήσεις;

Οι αρνητικές αξιολογήσεις αμέσως μετά τον έλεγχο τους από τους διαχειριστές του Skroutz, εφόσον πληρούν τους όρους της σελίδας, κοινοποιούνται στο κατάστημα το οποίο αφορούν. Οι υπεύθυνοι του καταστήματος έχουν το δικαίωμα, εντός 10 ημερών, να τοποθετηθούν περιγράφοντας τα γεγονότα από τη δική τους σκοπιά, έτσι ώστε να μπορούν οι υπόλοιποι χρήστες και επισκέπτες της σελίδας να διαβάσουν την άποψη και των δύο πλευρών. Η αξιολόγησή θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα εάν απάντησε ή όχι το κατάστημα. Εφόσον το κατάστημα απαντήσει σε αρνητική αξιολόγηση σου, έχεις τη δυνατότητα να βαθμολογήσεις και την ανταπόκριση του καταστήματος επί της αξιολόγησης σου ολοκληρώνοντας τη διαδικασία.

 

Μήπως ισχύει το παραπάνω?

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος nucleus έγραψε:

https://www.skroutz.gr/faq

 

Μήπως ισχύει το παραπάνω?

Εχθές υπήρχε η αρνητική στον λογαριασμό μου, σήμερα έχω μόνο την θετική

Επίσης για ένα διάστημα μου έγραφαν ότι ελέγχετε. Αν το είχαν σκοπό θα συνέχιζε να γράφει ότι βρίσκεται υπό έλεγχο.

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να υπάρχει καμμία επιπλέον ενημέρωση προς εσένα?
 

Παράθεση

 

Ποια δικαιώματα έχουν οι διαχειριστές του Skroutz σχετικά με τις αξιολογήσεις;

Oι διαχειριστές του Skroutz διατηρούν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, είτε να διαγράφουν τις αξιολογήσεις και απαντήσεις, είτε να διαγράφουν μέρος του κειμένου ενημερώνοντας το συντάκτη για τις όποιες τροποποιήσεις όπου αυτό κριθεί απαραίτητο, είτε να επικοινωνούν με τους συντάκτες τους για να τους ενημερώσουν ότι απαιτείται αλλαγή του κειμένου για την δημοσιοποίηση του, επισημαίνοντας τα επίμαχα μέρη του. Επίσης έχουν το δικαίωμα, κατά την απόλυτη κρίση τους, να ζητούν από το συντάκτη της αξιολόγησης περαιτέρω στοιχεία για να προβούν σε δημοσίευση της (ενδεικτικά αναφέρονται φωτοτυπία παραστατικού, email παραγγελίας κλπ).

 

Ποια κατάληξη έχει η αξιολόγησή εάν δεν επιθυμώ να αποστείλω τα πρόσθετα στοιχεία που ενδεχομένως να μου ζητήσουν οι διαχειριστές;

Εάν δεν αποστείλεις μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα, από την ημερομηνία που θα σου ζητηθούν, τα πρόσθετα στοιχεία που αφορούν στην παραγγελία/αγορά σου, η αξιολόγηση θα θεωρείται άκυρη και θα διαγράφεται από το σύστημα των αξιολογήσεων.

 

Μπορεί να διαγραφεί μία αξιολόγηση που πληροί τους όρους του Skroutz;

Τέτοιο δικαίωμα έχει μόνο ο συντάκτης της αξιολόγησης ο οποίος θα πρέπει να αποστείλει σχετικό αίτημα στους διαχειριστές του Skroutz στην ηλεκτρονική διεύθυνση (reviews@skroutz.gr) από τον email λογαριασμό που δήλωσε κατά την εγγραφή του στο Skroutz.

 

Μπορείς να επικοινωνήσεις με το reviews@skroutz.gr και να ρωτήσεις τι έγινε με την αξιολόγηση αν και λογικά θα έπρεπε να σε ειδοποιήσουν αν δεν πληρούσε κάποιες προυποθέσεις. Μήπως απλώς θεώρησαν την κριτική σου σαν  "διερεύνηση παραγγελίας"/ έλεγχος διαθεσιμότητας/κακή επικοινωνία με το κατάστημα ?

Link to comment
Share on other sites

Κανουν edit χωρις να ειδοποιησουν. Εχω αφησει αξιολογηση και αλλαξαν τρια σημεια αν θυμαμαι καλα οπου ανεφερα το ονομα του μαγαζιου ενω αφηνα αξιολογηση για το καταστημα. Δεν ειναι να πεις οτι μιλουσα για αλλο. Βαλανε τελιτσα.

 

Γιαγκο εγω θα εστελνα στο reviews που λεει ο nucleus και θα ξανααφηνα αρνητικη αν δεν επαιρνα απαντηση. 

Ετσι για το γαμωτο της υποθεσης.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω με βεβαιότητα τι συμβαίνει, δε θα με εξέπληττε ιδιαίτερα η διαγραφή της κριτικής. Πολύ φοβάμαι ότι είναι επιβεβαίωση της αρχής ότι αν δεν πληρώνεις για μια υπηρεσία, είσαι το προϊόν. Ο πελάτης είναι το κατάστημα, που πληρώνει το skroutz. Οπότε αναγκαστικά η σχέση υποψήφιου αγοραστή-καταστήματος είναι ανισοβαρής.

 

Αν δε θες να επικοινωνήσεις άμεσα με τους διαχειριστές του skroutz, προτείνω λίγη υπομονή, τουλάχιστον μέχρι την παρέλευση των 10 ημερών που προβλέπονται για τη διαδικασία.

 

Πάντως, έχω αναρωτηθεί κατά καιρούς κατά πόσο συμφέρει καν να είναι ένα κατάστημα το φτηνότερο στο skroutz. Υποθέτω ότι επωμίζεται μεγάλο μέρος των "κλικ" από υποψήφιους αγοραστές που τους χάνει σε ανταγωνιστές με πιο βολικά μεταφορικά ή τοπικά καταστήματα ή οποιοδήποτε άλλο πρακτικό πλεονέκτημα.

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά έχω αφήσει αρνητική στο skroutz και μου την έχουν σβήσει. Αφορούσε βάση αυτοκινήτου για tablet το οποίο στο skroutz το έδειχνε 1-3 μέρες, αλλά το μαγαζί μου έστειλε email ότι ήταν άμεσο διαθέσιμο. Πλήρωσα μεταφορικά με courrier για να το έχω την επομένη, αλλά ήρθε μετά από 4 μέρες και δεν δέχτηκα να το παραλάβω.

Την αρνητική μου την έσβησαν επειδή δεν θεωρούσαν το Σάββατο εργάσιμη...

Link to comment
Share on other sites

Μια απο τις πιο γνωστές σελίδες τετοιου τυπου ,γενικά ψιλοχειραγωγει και να το ξέρετε .
Επίσης παίζει και ενα "οικοσυστηματακι" που χειραγωγεί αξιολογήσεις .
Όπως και στις σελίδες για delivery και αλλα .
Αν έχετε το νου σας και το κοιτάτε ,θα το προσέξετε.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα :) μπήκα και γω από περίεργεια να δω στον λογαριασμό μου και οι δυο αρνητικές που έκανα σε καταστήματα και μια σε προϊόν υπάρχουν κανονικά, στην μια αρνητική θυμάμαι ότι μου είχαν στείλει email όπου ζητούσαν περισσότερα στοιχεία ώστε να την προχωρήσουν, αυτά ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η αλήθεια ειναι οτι υπαρχει μεγαλη ΑΠΑΤΗ με το σκρουτζ...... και αυτο γιατι;;; Γιατι πολυ απλα σίγουρα το σκρουτζ αν δεν ειχε τα μαγαζια δεν θα μπορούσε να υπάρχει............

Στα πραγματα βαθμολογείς οπως θελεις και ειναι δικαίωμά σου αν κατι σου αρεσε και ποσο στα μαγαζια ομως αμα σου κάνουνε λαδια τις περισσότερες φορες αν μπορουν τις σβήνουν αν δεν υπάρχουν τρανταχτές αποδείξεις.

 

Πχ. Εγω ειχα μαρκάρει μια μητρικη και σε μια φαση και την βαζουν μιση τιμη την κλίνω μεσω τηλεφωνου και μετα απο μια μερα με παιρνουν και μου λενε οτι αυτο δεν γινετε επειδη εκανε λαθος ο προμηθευτής τους......... και τους λεω τι με νοιάζει εμενα αυτο??? αφου μπήκε στο σκρουτζ την έκλεισα απο το μαγαζι σας ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ εσεις την καταχωρίσατε και την αποδεχθήκατε ως παραγγελία τη μου λετε τωρα οτι δεν γινεται και οτι μπορω να την παρω στην κανονικη τιμη?

 

Φυσικά και εβαλα αρνητική που σβήστηκε την επόμενη μερα απο το σκρουτζ γιατι μου είπανε οτι δεν ειχα αριθμο παραγγελίας (βλακεια μου ισως που δεν την κρατησα) αλλα επειδη ειναι μεσο τηλεφωνου και οχι απο το pc ετσι ωστε να μπορω να κρατήσω ενα screenshot για να εχω τις περιβόητες τρανές απόδειξις δεν θυμαμε να είχα  ηχογραφιση την κλίση αλλα τι να το κανεις σου λεει ο αλλος σιγα μην κατσει ο αλλος να ασχοληθεί μαζι μας......... και ποσα ακομα περιστατικά, ............. αστα να πανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Το σκρουτζ πονηρά στους ορούς χρήσης αναφέρει ότι πρέπει να γίνει κριτική σε εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς να αναφέρει συγκεκριμένο χρόνο. Δηλαδή σε ένα διαρκές καταναλωτικό προϊόν πιο είναι αυτό;

Αγόρασα από ένα κατάστημα 4 φίλτρα νερού συμπαγούς ενεργού άνθρακα  αξίας 3 χ 15€ και ένα 60€ περίπου.Το κάθε φίλτρο ήταν σε ξεχωριστή διάφανη συσκευασία ,ερμητικά κλειστή , σφιχτή και η διάρκεια χρήσης του είναι 3 μήνες περίπου. Τρεις μήνες μετά την αγορά όταν ήρθε η ώρα να χρησιμοποιήσω το φίλτρο των 60€ άνοιξα την συσκευασία του και αυτό χώρισε - έκοψε στη μέση προφανώς λόγο ελαττώματος αυτό έγινε δυο κομμάτια .Όταν ένωνα τα δυο κομμάτια του φίλτρου , οπτικά δεν φαινόταν η ρωγμή.

Το κατάστημα αρνήθηκε να αντικαταστήσει το φίλτρο και η γενική γραμματεία καταναλωτή σαν άλλος πόντιος πιλάτος ,μου είπε ότι έχω δικαίωμα(;;) να στραφώ δικαστικά κατά του καταστήματος. Το σκρουτζ έκοψε την αρνητική μου αξιολόγηση λόγο παρέλευσης του εύλογου χρονικού διαστήματος από την αγορά του. 


Θα ήμουν σύμφωνος σε μια ομαδική αγωγή κατά του σκρουτζ ώστε να μπει τέλος στο κόψιμο των κριτικών που δεν του αρέσουν.

 

Κάνω 5-10 αγορές το μήνα από το διαδίκτυο .Ένα μεγάλο ποσοστό εμπόρων βασίζεται στην παραπλάνηση για να πουλήσει π.χ Γράφει: Αντηλιακό κάλυμμα παρμπρίζ μεγάλης αντανακλασιμότητας . Και σου στέλνει ένα κομμάτι γκρι συνθετικό ύφασμα. Δεν το επιστρέφεις διότι η μεταφορική χρεώνει όσο την αγορά.   Δεν γράφω πια κριτικές στο σκρουτζ διότι είναι φιλικό (sic) προς τις επιχειρήσεις. Καλύτερα στα μέσα του εξωτερικού και πληρωμή μέσω του paypal .

 

Υ.Γ που μπορούμε να γράψουμε κριτική για το σκρουτζ;

Έγινε επεξεργασία από g11
συμπλήρωση σχολίων
Link to comment
Share on other sites

Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Το έχω γράψει και πιο πάνω ότι ο πελάτης του skroutz είναι το κατάστημα, οπότε δυστυχώς είναι αναμενόμενη η προνομιακή μεταχείριση υπέρ του. Κριτική για το skroutz έγραψες μόλις τώρα. ? Άλλωστε, φαντάζομαι ότι με κάποια παρόμοια αναζήτηση κατέληξες εδώ και έφτιαξες λογαριασμό, για να καταγραφεί η εμπειρία σου.

 

Εκπλήσσομαι πάντως από την αντιμετώπιση της ΓΓΚ. Περίμενα κάτι περισσότερο.

 

Ως εναλλακτική της δικαστικής διεκδίκησης προτείνω να απευθυνθείς και στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Το προϊόν που περιγράφεις θα πρέπει να συνοδεύεται από νόμιμη εγγύηση, τους όρους της οποίας το κατάστημα οφείλει να τηρήσει.

 

Εφόσον έχεις επιχειρήσει πρώτα να λύσεις το θέμα με το κατάστημα (φαντάζομαι έχεις κρατήσει αποδεικτικά της σχετικής επικοινωνίας), κάνε και μια αναφορά στον ΣτΚ.

 

Αυτό δε λύνει το πρόβλημά σου με το skroutz, αλλά μπορεί να λύσει το πρόβλημά σου με το κατάστημα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Μόλις έρθει στείλε πίσω το παλιό ως ελαττωματικό

Και καντους επιτοπου και μια ωραια κριτικη για το ποσο "καλο" ηταν το φιλτρο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.