Jump to content



WAMTA Season 2 Race #1 - SPA - 19/2/2017


Stelios F.

Recommended Posts

Εδώ διαφωνώ, και για αυτό linkαρα και την άποψη του Alonso. Αν ο Γιώργος δεν ήθελε να δώσει τη δυνατότητα στο μπροστά αυτοκίνητο να τον μπλοκάρει χωρίς να μπορεί να πάει δεξιά απλά τον κάνεις να ξοδέψει την κίνησή του νωρίτερα, είναι αρκετά απλό, δηλαδή ο πίσω είναι που πολλές φορές φέρνει τον εαυτό του σε αυτή τη κατάσταση. Το 1 δευτερόλεπτο παραπάνω slipstream δε σου δίνει τίποτα και αν κάνεις λίγο νωρίτερα τη κίνηση μετά έχεις χώρο να περάσεις από την άλλη με την παραπάνω ταχύτητα. Αν μετά την κίνηση του @Oxide Burnedbrain ο @Georgiadis Giorgos πήγαινε δεξιά τότε ο 1ος θα έμενε εσωτερική (για εμένα είναι φανερό και λογικό τουλάχιστον, το οτι πάει δεξιά πάλι είναι η αντίδραση στο οτι τελικά το άλλο αυτοκίνητο πήρε την εσωτερική).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Λύλα εμένα πάντως με έχεις μπερδέψει. -μπερδεψιάρη- :hehe:

 

Στην αρχή μου έδωσες την εντύπωση οτι δεν υπήρχε μπλόκ.Μετά κατάλαβα οτι αποδεχόσουν το μπλοκ αλλά δεν το βρίσκεις παράνομο.Κ τελευταία έγραψες οτι δεν είναι κ τόσο άσχημο αφού μπορούσε να αποφευχθεί.

 

Τελικά με ένα ναι ή όχι το θεωρείς παράνομο?Το θεωρείς ''επικίνδυνο'' δυνητικά ικανό να προκαλέσει ατύχημα?

 

Θεωρείς οτι αν ήταν ο Αλόνσο στη θέση του Ράι δεν θα τον φούσκωνε εκτός πίστας?

8 minutes ago, Lylankor said:

Εδώ διαφωνώ, και για αυτό linkαρα και την άποψη του Alonso. Αν ο Γιώργος δεν ήθελε να δώσει τη δυνατότητα στο μπροστά αυτοκίνητο να τον μπλοκάρει χωρίς να μπορεί να πάει δεξιά απλά τον κάνεις να ξοδέψει την κίνησή του νωρίτερα, είναι αρκετά απλό, δηλαδή ο πίσω είναι που πολλές φορές φέρνει τον εαυτό του σε αυτή τη κατάσταση. Το 1 δευτερόλεπτο παραπάνω slipstream δε σου δίνει τίποτα και αν κάνεις λίγο νωρίτερα τη κίνηση μετά έχεις χώρο να περάσεις από την άλλη με την παραπάνω ταχύτητα. Αν μετά την κίνηση του @Oxide Burnedbrain ο @Georgiadis Giorgos πήγαινε δεξιά τότε ο 1ος θα έμενε εσωτερική (για εμένα είναι φανερό και λογικό τουλάχιστον, το οτι πάει δεξιά πάλι είναι η αντίδραση στο οτι τελικά το άλλο αυτοκίνητο πήρε την εσωτερική).

μα πως να πάρει την εσωτερική όταν τον είχε μπλοκάρει κ έπρεπε να αφήσει γκάζι/να πατήσει φρένο?

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο θεωρώ οτι δεν είναι παράνομο και από τη στιγμή που επαφή δεν θα είχαν και με απλά άφημα του γκαζιού θεωρώ οτι δεν είναι και επικίνδυνο. Στο 2ο μέρος κυρίως απαντώ στον Δημήτρη που θεωρεί την κίνηση προς τα δεξιά της corvette σαν 2η κίνηση, και θεωρώ οτι δεν είναι εφόσον η κίνηση γίνεται αφού τελικά έχει χάσει/παραχωρήσει την εσωτερική η corvette. Ουσιαστικά ο @Oxide Burnedbrain δεν έκλεισε τελειώς τη πόρτα στα μούτρα και για ασφάλεια παραχώρησε την εσωτερική τελικά όταν είδε πόσο κοντά ήταν, τουλάχιστον αυτό βλέπω εγώ.

 

Λίγο hard racing :hehe:

 

edit: στο 1ο μου ποστ στο θέμα ρε σείς χρησιμοποιώ τη λέξη μπλοκ 2 φορές :D

 

edit 2: όταν ο Στέλιος και ο Άκης φτάσουν στη φάση περισσότερη ώρα θα τους πάρει να διαβάσουν αυτά που γράψαμε για αυτό παρά να αποφασίσουν μόνοι τους :hehe:

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 19/2/2017 at 10:30 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Απίστευτα επεισοδιακός αγώνας, που όλα κρίνονται στα ντουμπλαρίσματα.

Μάχες με @panosdimp, όπου υπήρξε ένα μικρό κλεισιματάκι, λογικό με αυτούς τους δαίμονες.

 

 

 

Από ντουμπλάρισμα, είχα μια επαφή με τον @jumaru99 που νόμιζα πως έφταιγα, αλλά τελικά έδωσα όλον τον χώρο :

 

 

 

Συγχαρητήρια στους νικητές και κρίμα για την ομάδα με τον Βασίλη @bill123

Πάντως Δημήτρη δεν το βλέπω κ πολύ παράνομο το κλείσιμο που σου κανα μία φορά άλλαξα γραμμή κ ήσουν αρκετά πίσω αλλά λόγω διαφορετικής διαχείρισης κινητήρα επιταχυνες πολύ πιο γρήγορα από μένα γι αυτό κ βγήκες εκτός. 

Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου άποψη, ίσως να ναι λάθος δεν ξέρω. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντως Δημήτρη δεν το βλέπω κ πολύ παράνομο το κλείσιμο που σου κανα μία φορά άλλαξα γραμμή κ ήσουν αρκετά πίσω αλλά λόγω διαφορετικής διαχείρισης κινητήρα επιταχυνες πολύ πιο γρήγορα από μένα γι αυτό κ βγήκες εκτός. 
Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου άποψη, ίσως να ναι λάθος δεν ξέρω. 


Είχα τόση φόρα γιατί πάτησα κερς να σε περάσω και τόσο μικρή απόσταση που η μόνη αντίδραση που μου απόμεινε είναι να κάνω αριστερά στα χόρτα για να μη σε πάρω φαλλάγγι.
Από αυτή την άποψη δεν ήταν παράνομο γιατί δεν είχα το overlap , αλλά ήταν...κάπως....ξέρεις....
Θεώρησα ότι δεν με είδες αλλά μόλις ομολόγησες ότι ήταν εσκεμμένη κίνηση, οπότε θα σου τη φυλάω [emoji48]


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εντομεταξύ πιστεύω πως έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε μια φορά γραμμή κατα τη διάρκεια της ευθείας και άλλη μια όταν φτάσουμε στη στροφή,ώστε να επιλέξουμε τη γραμμή που θέλουμε να μπούμε(στην ουσία 2 αλλαγές). Έτσι πως το λέτε σε τόσες σελίδες,μου δίνετε την εντύπωση πως με το που βγούμε απο μια στροφή έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε μια φορά αλλά να μείνουμε σε αυτή μέχρι το τέλος και να μπούμε και στη στροφή απο την ίδια γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites



Είχα τόση φόρα γιατί πάτησα κερς να σε περάσω και τόσο μικρή απόσταση που η μόνη αντίδραση που μου απόμεινε είναι να κάνω αριστερά στα χόρτα για να μη σε πάρω φαλλάγγι.
Από αυτή την άποψη δεν ήταν παράνομο γιατί δεν είχα το overlap , αλλά ήταν...κάπως....ξέρεις....
Θεώρησα ότι δεν με είδες αλλά μόλις ομολόγησες ότι ήταν εσκεμμένη κίνηση, οπότε θα σου τη φυλάω [emoji48]


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ηταν κινηση ροσμπεργκ στο χαμιλτον αλλα πανω στην αγωνιστική γραμμη..
Τέτοια θα εχουμε συνέχεια..
Δύσκολο να κοιτας μπρος πισω με τετοια θηρια..

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εντομεταξύ πιστεύω πως έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε μια φορά γραμμή κατα τη διάρκεια της ευθείας και άλλη μια όταν φτάσουμε στη στροφή,ώστε να επιλέξουμε τη γραμμή που θέλουμε να μπούμε(στην ουσία 2 αλλαγές). Έτσι πως το λέτε σε τόσες σελίδες,μου δίνετε την εντύπωση πως με το που βγούμε απο μια στροφή έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε μια φορά αλλά να μείνουμε σε αυτή μέχρι το τέλος και να μπούμε και στη στροφή απο την ίδια γραμμή. 

Η δευτερη αλλαγή είναι επιτρεπτη κατα την FIA μονο εαν αφήσεις ενα σωμα μονοθεσιου χωρο οταν εχεις αμαξι πισω σου

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

υποθέτω οτι τα πέναλτυ θαναι σε μέρες κ μήνες. :hehe::amen:

 

Πιάσε ένα δίμηνο για μένα! :kiss2:

 

Είδα επίσης στο οφφίσιαλ φόρουμ οτι κ αλλού είχαν πρόβλημα στατιστικών με το timed race.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα φαντάζομαι είναι οτι και σωστά να έχεις τα στατιστικά, δεν είναι εύκολο να βάλεις πέναλτυ 10 και 30 sec αν πχ κάποιος λόγω αυτού του πέναλτυ δεν θα προλάβαινε να περάσει τη γραμμή για άλλο ένα γύρο πριν τερματίσει ο 1ος. Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις τι παίζει? Τον πας ένα γύρο πίσω και βάζεις το πέναλτυ στο χρόνο που είχε 1 γύρο πριν τον κανονικό τερματισμό του?

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

What? :huh:

8 minutes ago, Lylankor said:

Το πρόβλημα φαντάζομαι είναι οτι και σωστά να έχεις τα στατιστικά, δεν είναι εύκολο να βάλεις πέναλτυ 10 και 30 sec αν πχ κάποιος λόγω αυτού του πέναλτυ δεν θα προλάβαινε να περάσει τη γραμμή για άλλο ένα γύρο πριν τερματίσει ο 1ος. Οπότε σε τέτοιες περιπτώσεις τι παίζει? Τον πας ένα γύρο πίσω και βάζεις το πέναλτυ στο χρόνο που είχε 1 γύρο πριν τον κανονικό τερματισμό του?

 

Link to comment
Share on other sites

Πες οτι πέρασες τη γραμμή για τον τελευταίο σου γύρο 5 δευτερόλεπτα πριν τερματίσω, και τρώς 30" πέναλτυ. Δεν έχει νόημα τα 30 να μπούνε στο τελικό σου χρόνο γιατί και πάλι θα είσαι μπροστά από όσους τερμάτισαν ακριβώς μετά από εμένα έχοντας κάνει 1 παραπάνω γύρο. Οπότε πρέπει να αφαιρεθεί ο γύρος και τα 30 να μπούνε + στο χρόνο που είχες 1 γύρο πριν το τέλος?

Link to comment
Share on other sites

Το έκαψες να ξες!! :p Αν ο άλλος περάσει τη γραμμή πριν από εσένα που τερματίζεις τον αγώνα τότε πρέπει να ολοκληρώσει το γύρο του!

 

Δηλαδή.. εσύ τερματίζεις με πχ. 30 γύρους και 60 λεπτά ακριβώς, ο άλλος που ήταν μπροστά σου έχει κάνει 25 γύρους. Δηλαδή θα τερματίσει με 26 γύρους και χρόνο 62 λεπτά. Αν του βάλεις 30 δευτερόλεπτα πέναλτι τότε θα έχει 26 γύρους και 62 λεπτα και 30 δευτερόλεπτα race time.

 

Για να βγάλεις άκρη κοιτάς πρώτα τους γύρους που έχει κάνει ο καθένας και μετά τα λεπτά που έχει τρέξει. Βάζεις μαζί αυτούς που είναι στον ίδιο γύρο και βλέπεις ποιος έχει το λιγότερο race time.

 

Εκτός αν εγώ δε κατάλαβα καλά τι λες. 

Link to comment
Share on other sites

Αν έχουν (2 του ίδιου class) 10 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ τους, και εγώ που τερματίζω 1ος είμαι ανάμεσά τους, και ο μπροστά είναι να πάρει 30 δεύτερα πέναλτυ. Αν γίνουν όπως τα λές ο μπροστά θα μείνει μπροστά γιατί και 2 λεπτά πέναλτυ να πάρει έχει κάνει ένα παραπάνω γύρο.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

Αν έχουν (2 του ίδιου class) 10 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ τους, και εγώ που τερματίζω 1ος είμαι ανάμεσά τους, και ο μπροστά είναι να πάρει 30 δεύτερα πέναλτυ. Αν γίνουν όπως τα λές ο μπροστά θα μείνει μπροστά γιατί και 2 λεπτά πέναλτυ να πάρει έχει κάνει ένα παραπάνω γύρο.


Αν πάρει 30δευτ , θα τερματίσει 20δευτ πίσω από τον άλλον.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αφού θα έχει κάνει ένα παραπάνω γύρο, που θα τα βάλεις τα 30 sec? Ο συνολικός του χρόνος θα είναι ήδη 2 λεπτά παραπάνω από τον άλλο αλλά με παραπάνω γύρο. Πρέπει δηλαδή να του αφαιρέσεις τον γύρο αν δείς οτι λόγω πέναλτυ δεν θα προλάβαινε να περάσει πριν τον 1ο, και μετά να προσθέσεις το υπόλοιπο πέναλτυ στο χρόνο που είχε 1 γύρο πριν τερματίσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.