Jump to content



WAMTA Season 2 Race #1 - SPA - 19/2/2017


Stelios F.

Recommended Posts

πριν 7 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε:

Παρολα αυτα χαιρομαι για δυο πραγματα βλεποντας ολα αυτα.
Για τα νεα ονοματα που βλεπω στην πιστα και για τις θεσεις στο grid.

 

Εγώ χαίρομαι και για τους παλιούς.

Αν και μόνο ο Rapid ήρθε σε ταπεινό gt2.

 

Μου είχαν λείψει τα dives που κάνει σε κάθε στροφή αν είναι πίσω έστω και μόνο μισό δευτερόλεπτο. 

Δεν κρατιέται.:neo:

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Γενικά πιστεύω ήταν πoλύ διασκεδαστικός ο αγώνας γιατί είχε συνέχεια δράση, όχι όπως σε ίδιο class που αρκετές φορές μπορεί να τρέχεις μόνος σου μετά τα πρώτα 10 λεπτά. Επίσης από αριθμό incidents νομίζω τα πήγαμε καλά, δηλαδή αν ήμασταν 25 αυτοκίνητα ίδιου class και είχαμε αντίστοιχο αριθμό ντουμπλαρισμάτων (πσσσσσ τι λέξη είναι αυτή) τα ίδια, μπορεί και παραπάνω να είχαμε, απλά ίσως όχι τόσο βίαια όσο του Στέλιου και του Νάσου που το GT4 είδε τον ουρανό σφοντύλι από το πουθενά :p

 

Με τα 919 όταν έχεις close race ισχύει οτι γίνεσαι πιο επικίνδυνος για τα άλλα αυτοκίνητα γιατί θέλεις να περάσεις αμέσως, αλλά τελικά πιστεύω στη 1 ώρα, στο σύνολο όλοι πάνω κάτω την ίδια καθυστέρηση θα είχαμε από αργά αυτοκίνητα και τα περισσότερα κρίθηκαν στα λάθη. Εγώ είχα πραγματικά πολύ καθαρό αγώνα :D αν βέβαια ήταν ο @GoMaR με το 500ράκι μέσα ακόμα και για spectate, θα έπεφτα πάνω του.

 

Επίσης το να κάνουμε qualify μαζί νομίζω είναι ΟΚ, μπορεί να κάνει λίγο πιο τυχαία τη κατάταξη. Ας δούμε πως θα πάει και σε μικρότερη πίστα όμως. edit: να το κάνουμε ίσως 30' όμως? Αν και σε μικρότερη πίστα θα είναι περισσότεροι γύροι ούτος η άλλως.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Lylankor said:

Επίσης το να κάνουμε qualify μαζί νομίζω είναι ΟΚ

Μιας και το ανέφερες... Νομίζω πως όπως έδειξε και ο αγώνας, μικρή σημασία έχει το Qualify!

Ειδικά μετά από 3-4 laps που αρχίζουν τα ντουπλαρίσματα και αρχίζει ο πραγματικός αγώνας! 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε:

Δεν ξερω αν εχει παιξει αντιστοιχο βιντεο αλλα τα λεω να υπαρχει.

Παιδια στη ζωνη φραναρισματος δεν μπαινουμε μπροστα σε αλλο αυτοκινητο ακομα και οταν προκειτε για γυρο.

 

 

 

Κλασικη περιπτωση χαμενης πιεσης στο μπροστινο μερος, μεχρι και πανω σου θα μπορουσα να πεσω.

Δεν βλέπω να έχω κάνει κάτι λάθος στο vid. Νομίζω ειχες χώρο να φρενάρεις άπλετο. Ας κρινουν οι αγωνοδίκες. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, Georgiadis Giorgos said:

 

Lap (δεν έχω ιδέα) εμπλεκόμενοι Εγώ και το thelab δε με αφήνει να κάνω άλλα tags Oxide!

Το πρόβλημα εδώ είναι ότι η Corvette κινείται στα αριστερά αφότου η Ferrari έκανε κίνηση στα αριστερά. Σε περίπτωση που υπήρχε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ μας δεν θα είχα θέμα, αλλά ήμασταν τόσο κοντά που αναγκάστηκα να φρενάρω πολύ πριν την επόμενη στροφή.

Γενικά τέτοια κίνηση απαγορεύεται! (να αλλάζει θέση ο αμυνόμενος μετά από κίνηση του επιτιθέμενου)

Εδώ Γιώργο δε μπορώ να πω οτι συμφωνώ μαζί σου 100%. :D Ο αμυνόμενος μπορεί να κάνει μια κίνηση αφού δει την κίνηση σου αρκεί να μην είναι σε ζώνη φρεναρίσματος. Αν αφήσεις τη κίνησή σου για τελευταία στιγμή τότε του δίνεις τη δυνατότητα να σε μπλοκάρει νόμιμα από τη στιγμή που υπάρχει χώρος να αφήσεις γκάζι-φρενάρεις για να μη χτυπήσετε, ειδικά αν δεν προλαβαίνεις με την παραπάνω ταχύτητα να περάσεις από την άλλη πάλι τότε είναι το ιδανικό μπλοκάρισμα :p. Γι'αυτό ή κάνεις τη κίνηση λίγο νωρίτερα ώστε να τον κάνεις να 'ξοδέψει' τη μία του κίνηση, ή τελευταία στιγμή όταν αρχίσετε να έχετε overlap ή στα φρένα... Στο κάτω κάτω φαίνεται στην ευθεία οτι δεν ήταν διατεθημένος να σου δώσει την εσωτερική, και στο κέντρο της πίστας να έμενε θα έπρεπε να πας πολύ εσωτερικά και να φρενάρεις πολύ νωρίς όπως και να έχει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως ψιλο-blocking μου φαίνεται κ όπως έχει γράψει ο Στέλιος στο πρώτο πόστ,αφού έρχεται στη μέση της πίστας κ βρίσκεται σχετικά κοντά στη ζώνη φρεναρίσματος δεν επιτρέπεται.

 

Quote

Η οδήγηση στο κέντρο της πίστας κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπεται διότι είναι επικίνδυνη.


Ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης λίγο πριν ή εντός της ζώνης φρεναρίσματος για να εμποδίσουμε τη προσπέραση δεν είναι αποδεκτές, δεδομένου ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνη και δεν αφήνει χρόνο αντίδρασης στον επιτιθέμενο οδηγό.

 

Εγώ π.χ. έκανα το 2ο στον Γιάννη GTR στην Κ1.

 

Περιμένω πάντως να δω πόσα cuts είχαμε. :hehe::amen:

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Αλήθεια είναι ότι ο Ηλίας ξέχασε να φρενάρει. Μπήκε με 170.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μα δεν φρεναρε... αυτο λεμε.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν φρεναρε... αυτο λεμε.

Ηλία φαίνεται το pedal app. Δεν φρέναρε γιατί...δεν φρέναρες, ή πιο σωστά άργησες να πατήσεις.
Ίσως παρασύρθηκες από το 919 που έστριψε σαν τον άνεμο. Ας το δουν τα παιδιά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, sosna said:

Εμένα πάντως ψιλο-blocking μου φαίνεται κ όπως έχει γράψει ο Στέλιος στο πρώτο πόστ,αφού έρχεται στη μέση της πίστας κ βρίσκεται σχετικά κοντά στη ζώνη φρεναρίσματος δεν επιτρέπεται.

Οπότε συμφωνούμε οτι η 1 ξαφνική αλλαγή κατεύθυνσης είναι σχετικά ΟΚ (από τη στιγμή που δεν προκαλεί επαφή) απλά το πρόβλημα είναι το πόσο κοντά είναι στα φρένα, εκεί μπαίνουμε σε γκρί περιοχή νομίζω :p από την κίνηση που κάνει το μπροστά προλαβαίνει ο πίσω να αφήσει γκάζι, να ξαναπατήσει γκάζι, και μετά να αρχίσει το φρενάρισμα για τη στροφή στο βίντεο. Δεν είναι και πολύ κοντά.

 

Το θέμα με τη μέση της πίστας είναι λίγο λεπτό. Η Corvette από την αρχή της ευθείας πχ έχει βάλει πορεία προς την εσωτερική, αν εσύ μετά πας ακόμα πιο μέσα λίγο πριν τα φρένα δεν μπορείς μετά να του πείς γιατί ήσουν στη μέση της πίστας στα φρένα. Το επικίνδυνο είναι πιστεύω όταν ο επιτιθέμενος περάσει μπροστά από την εσωτερική πριν τη στροφή και στα φρένα ενώ περιμένει οτι αυτός που έχει την εξωτερική και είναι στο τυφλό του σημείο θα φρενάρει στην αγωνιστική γραμμή, αυτός φρενάρει στη μέση της πίστας.

Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:


Ηλία φαίνεται το pedal app. Δεν φρέναρε γιατί...δεν φρέναρες, ή πιο σωστά άργησες να πατήσεις.
Ίσως παρασύρθηκες από το 919 που έστριψε σαν τον άνεμο. Ας το δουν τα παιδιά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Μην επιμενεις, το σημειο φραναρισματος ειναι 8-10 μετρα πριν την αρχη του kerb. Το αυτοκινητο απο τη στιγμη που παταω εγω φρενα και σε ολη τη διαρκεια εχει χασει μονο 10 χιλομετρα απο τα 170 γιατι δεν εχει πιεση μπροστα αν συνεχιζα να το παταω απλα θα μπλοκαρε με τη ιδια καταληξη. Για να μην διαλυσω τα λαστιχα λοιπον το αφησα να ξεθυμανει. 

 

Ασχετα με το τι θα παθαινα το να μπαινει ο αλλος μπροστα σου στο braking zone ειναι λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Im gonna leave it here :p

 

edit: Να σημειώσω ότι αν είχαμε μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ μας δε θα είχα θέμα! Αλλά η κουβέντα γίνετε επειδή ουσιαστικά κόλλησα πίσω του και είχα περισσότερα χιλιόμετρα.

Έγινε επεξεργασία από Georgiadis Giorgos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 29 λεπτά, το μέλος fatalara έγραψε:

Ασχετα με το τι θα παθαινα το να μπαινει ο αλλος μπροστα σου στο braking zone ειναι λαθος.

Το braking zone είναι 200 μέτρα πριν απο εκει που ξεκινησες να φρεναρεις...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος Thodoris1884 έγραψε:

Το braking zone είναι 200 μέτρα πριν απο εκει που ξεκινησες να φρεναρεις...

Ακομα χειροτερο για σενα.

Το προβλημα δεν ειναι τι επαθα αλλα το οτι μπηκες μπροστα μου στο braking zone. Ξεκινα το zone απο οπου θες... μεχρι το apex δεν μπαινεις μπροστα μου μενεις διπλα.

 

Υποψην δεν εχω κανει report για κατι το εδειξα μονο για να το δειτε ολοι γενικα γτ ειναι σπανιο και μερικες φορες γινεται ασυναισθητα.

Έγινε επεξεργασία από fatalara
Link to comment
Share on other sites

Στο IndyCar είχαν φτάσει να μη τους αφήνουν να αλλάξουν καθόλου γραμμή (κότες :p), με F1 rules πχ είναι νόμιμο.

Πχ εδώ ο Alonso λέει οτι η κίνηση στο παρακάτω βίντεο (0:49) είναι νόμιμη. http://www.autosport.com/news/report.php/id/125971

 

edit: όπως είπα, για να μη συμβεί αυτό απλά κάνεις τον αντίπαλο να 'ξοδέψει' τη κίνησή του νωρίς ώστε να έχεις χώρο να περάσεις στη άλλη μεριά χωρίς να χάσεις ταχύτητα.

 

Να συμπληρώσω για το άλλο περιστατικό, αν είχατε ίδιο αυτοκίνητο τότε ναι θα είχατε τρακάρει, απλά το 919 είναι αρκετά πιο γρήγορο και αν φρενάρει μπροστά σου η διαφορά δεν κλείνει οπότε δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσεις πάνω του (ο λόγος που απαγορεύεται αυτή η κίνηση). Απλά είναι ίσως λίγο παραπάνω άγχος για τον πίσω οδηγό και σου χαλάει λίγο το ρυθμό.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μην επιμενεις, το σημειο φραναρισματος ειναι 8-10 μετρα πριν την αρχη του kerb. Το αυτοκινητο απο τη στιγμη που παταω εγω φρενα και σε ολη τη διαρκεια εχει χασει μονο 10 χιλομετρα απο τα 170 γιατι δεν εχει πιεση μπροστα αν συνεχιζα να το παταω απλα θα μπλοκαρε με τη ιδια καταληξη. Για να μην διαλυσω τα λαστιχα λοιπον το αφησα να ξεθυμανει. 
 
Ασχετα με το τι θα παθαινα το να μπαινει ο αλλος μπροστα σου στο braking zone ειναι λαθος.


Ηλία, είτε ήταν εκεί ο Θοδωρής είτε όχι, εκεί που φρεναρες, δεν υπήρχε περίπτωση να στρίψεις.
Επίσης το AC έχει dirty air από τον μπροστινό αλλά δεν είναι και formula 1 .

Πάντως, όντως προσωπικά θα έμενα πιο δεξιά και κλειστά, πιο πολύ για να μην τρομάξω τον αντίπαλο.

Αλλά , πάντα προσωπικά και μόνο με την κάμερα που βλέπω, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι μεμπτό.
Θα ήθελα να δω κ την κάμερα του Θοδωρή.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Lylankor said:

edit: όπως είπα, για να μη συμβεί αυτό απλά κάνεις τον αντίπαλο να 'ξοδέψει' τη κίνησή του νωρίς ώστε να έχεις χώρο να περάσεις στη άλλη μεριά χωρίς να χάσεις ταχύτητα.

 

 

Slipstream :amen: Μία ανάσα ευθεία :amen:

Αν η ίδια κίνηση γινόταν σε κάποιον που δε μαλακίζεται σε online servers (γεμάτους με καρούμπαλους) με τις ώρες, όπως κάνω εγώ και μερικοί ακόμα, αν το έκανε σε κάποιον που δε θα ήταν διατεθειμένος να φρενάρει τότε σίγουρα θα υπήρχε ατύχημα!

 

Δε μιλάω για το περιστατικό ως περιστατικό του αγώνα της Κυριακής.. Κουβέντα να γίνετε, μπας και βγάλουμε κάποια συμπεράσματα! 

Link to comment
Share on other sites

Στα δικά μου μάτια δεν υπάρχει απολύτως τίποτα.

Το LMP έχει ΚΑΙ καλύτερα φρένα ΚΑΙ περισσότερο grip, θα έκανα την ίδια κίνηση 10/10 φορές.

 

Το GT2 έχει χάσει το braking point.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι εννοείτε για την κουβέντα τα λέμε :) Επικίνδυνο? Ναι, αλλά οι άλλοι παίζουν τη ζωή τους σε αυτό και εμείς δε θα ρισκάρουμε τα pixels? :p 1 δευτερόλεπτο slipstream θα έχανες, το να κολλάς στον άλλο μέχρι τελευταία στιγμή ειδικά όταν δεν έχει διαλέξει γραμμή είναι παγίδα!

8dfc45ebe3a41192f8722233ba07e63a.jpg

Από εκεί και πέρα είναι και πόση εμπιστοσύνη έχεις σε αυτούς που τρέχεις μαζί, σε εμπιστεύτηκε οτι δε θα πέσεις πάνω του :p Έχουμε κάποιο επίπεδο πιστεύω σε racecraft σαν community και αυτό μας αφήνει να απολαμβάνουμε τις μάχες περισσότερο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια τι λετε? Δεν μιλαμε για την εξοδο, μιλαμε για αλλαγη γραμμης στη ΖΩΝΗ φραναρισματος. Η κινηση του ειναι λαθος για ολους τους λογους που εχουν αναφερθει μεχρι τωρα, απο το εχασε τα φρενα ο πισω μεχρι το εχασε την πιεση τρομαξε ξαφνιαστηκε κλπ.

Αν εγω τα εχανα τελειως και επεφτα πανω δεν μπορουσε να μου πει τιποτα. Το ποτε φρεναρω εγω εχει να κανει με εμενα εδω μιλαμε για την κινηση του τεο και τι μπορει να γινει σε αντιστοιχη περιπτωση που οι συνθηκες δεν θα ειναι ιδανικες. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.