Jump to content



TangoX2 Race#1 - Imola 7/5/17


Recommended Posts

TIP: Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά με πίεση ελαστικών στο 16 μπρος πίσω, έρχονται σε νορμάλ θερμοκρασίες και πρασινίζουν μια χαρά [emoji14]


Ναι αλλά είναι πολύ χαμηλή η πίεση οπότε τελικά χάνεις σε γκριπ?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Ναι αλλά είναι πολύ χαμηλή η πίεση οπότε τελικά χάνεις σε γκριπ?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Καλύτερο χρόνο δεν έκανα πάντως... αλλά μάλλον δεν είμαι σε καλή μέρα [emoji846]


Sent from my iPad using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Με 15-16 πίεση μπροστά πίσω το αμάξι γλυστράει πολύ περισσότερο!! Το καλό είναι ότι το κρατάς εύκολα..

Εν μέρη ο λόγος όπου πρασινίζουν τα λάστιχα είναι ότι έχει μία μόνιμη υποστροφή! 

Link to comment
Share on other sites

Βασικά το 1ο βίδεο το έβαλα για να δουν τα παιδιά τις γραμμές κ τα σημεία φρεναρίσματος που πάνω κάτω ομοιάζουν. -δεν κατάφερα να βρω κάτι αντίστοιχο με το ίδιο κάρο-

 

Το άλλο απλά το βρήκα ενδιαφέρον ώστε να δοκιμάσετε διάφορους σεταπικούς συνδυασμούς.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος Georgiadis Giorgos έγραψε:

Με 15-16 πίεση μπροστά πίσω το αμάξι γλυστράει πολύ περισσότερο!! Το καλό είναι ότι το κρατάς εύκολα..

Εν μέρη ο λόγος όπου πρασινίζουν τα λάστιχα είναι ότι έχει μία μόνιμη υποστροφή! 

Γιατί το είπες αυτό τώρα...??

Με δεδομένο οτι έχουμε ολα τα άλλα ίδια...

Τι διαφορά έχουμε στη συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου που έχει πίση 25 μπροστά και 26 πίσω, με ένα αμάξι που έχει 15 εμπρός και 16 πίσω?

καθαρά απο γεωμετρία ανάρτησης καμία..

Επιπρόσθετα, επειδή έχουμε χαμηλώσει το εμπρός μέρος κατα τι, σημαίνει οτι έχουμε μικρότερο βύθισμα της εμπός ανάρτησης κατά το φρενάρισμα, συνεπώς καλύτερο φρένο.

Εχουμε όμως χαμηλώσει αντίστοιχα και το πίσω μέρος.. Αυτό σημαίνει οτι το αυτοκίνητο γενικότερα έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους, και οι κλίσεις που παίρνει είναι μικρότερες,

άρα και στην επαναφορά αντίδρασης, οι μεταβολές είναι λιγότερες, άρα πιο εύκολος ο έλεγχος.

Επιπρόσθετα, μικρές πιέσεις ελαστικών, συνεπάγονται αυτόματα μικρότερη περιφέρεια ελαστικών, άρα και καλύτερη επιτάχυνση κατά τι....

Τη στιγμή μάλιστα που στην συγκεκριμένη πίστα δεν μπορεί το αυτοκίνητο να τελικώσει, άρα δεν μας νοιάζει να ανεβάσουμε την πίεση ελαστικών για μεγαλύτερη τελική,

το χαμήλωμα των πιέσεων πρέπει να δώσει ενα τεράστιο πλεονέκτημα.

Σκέψου να είχες ρύθμιση στο κιβώτιο, όποιος δεν χαμήλωνε τις τελικές σχέσεις θα ήταν απλά άστοχος.

Αυτός είναι λοιπόν ένας απο τους τρόπους που πετυχαίνουμε καλύτερη επιτάχυνση, ή αντίστοιχα καλύτερη τελική σε πίστες με τεράστιες ευθείες.. (Πχ μονζα)

Επιπρόσθετα, επειδή το ξεφούσκωμα των ελαστικών μας δίνει στο κεντρο του ελαστικού ένα σημείο που δεν έχουμε καλή επαφή με το οδόστρωμα, ανεβάζουμε το κάμπερ,

και έτσι έχουμε το εξής απλό..

Στις ευθείες ο τροχός έχει μικρότερη αντίσταση κύλισης, στις στροφές ο εξωτερικός τροχός που μας ενδιαφέρει έχει περισσότερο πέλμα στην άσφαλτο.

Ο εσωτερικός τροχός απο την άλλη, έχει λιγότερο πέλμα..

Αλλά σε απόλυτα νούμερα, δεν μας νοιάζει.. Γιατί αυτό?

Διότι κατά την στροφή, (ας πούμε στρίβουμε με 1,1G) ο εξωτερικός τροχός φορτίζεται με το 90% των δυνάμεων του οχήματος.

Οι εσωτερικοί τροχοί ανασηκώνονται και προσφέρουν μόνο το 10% της πρόσφυσης.

Σε πολλά οχήματα μάλιστα είτε ο εμπρός, είτε ο πίσω τροχός του οχήματος χάνουν τελείως την επαφή με το έδαφος.

Ακόμα και η φόρμουλα 1 έχει δείξει τέτοια σημάδια στο παρελθόν στα χέρια καλών οδηγών.

Μερικοί αποτυχημένοι μηχανικοί του παρελθόντος, σκέφτηκαν το ευφάνταστο, να δημιουργήσουν ηλεκτρονικές αναρτήσεις, για να μειώσουν την καταπόνηση

των εξωτερικών τροχών σε μια στροφή, και να δώσουν μέρος της πρόσφυσης στους εσωτερικούς.

Ξεχώριζε η ιδέα της βόλβο, όπου το όχημα όταν έστριβε το τιμόνι δεξιά, το όχημα χαμήλωνε την ανάρτηση δεξιά για να είναι το όχημα πάντα κάθετο στο δρόμο.

Το ίδιο έγινε και με τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις στην φόρμουλα 1, όπου διασφάλιζαν την επαφή όλων των ελαστικών στο δρόμο.

Φυσικά και η επαναστατικές αυτές ιδέες, όσο και αν στην θεωρία λειτούργησαν, στην πράξη δεν πέτυχαν τον σκοπό τους.

Οι 99,9999% θα πούν οτι στην φόρμουλα πέτυχαν και τα αμάξια ήταν γρηγορότερα.

Οποιος ασχοληθεί σοβαρά με το θέμα, θα δεί οτι η διαφορά με τις αναρτήσεις αυτές ήταν κατά 99% στο φρένο και την επιτάχυνση και οχι στις στροφές.

Τα μονοθέσια πλεον μπορούσαν να φρενάρουν με αντιβύθηση ενώ κατά την επιτάχυνση, ο τροχός που είχε την τάση να σπινιάρει (ο εσωτερικός) ανασηκωνόταν με αποτέλεσμα

να παραλαμβάνει μεγαλύτερο βάρος στο πέλμα, πράγμα που του έδινε ξανα πρόσφυση, άρα τον φρενάριζε.

Στα πλαίσια αυτά, με την κατάργηση αυτών των συστημάτων, η μακλάρεν παρουσίασε το σύστημα που στην έξοδο της στροφής φρέναρε ο οδηγός με πετάλ τον εσωτερικό

τροχό κατά την επιτάχυνση, πλεονέκτημα που έδινε 2,3 δευτρόλεπτα στο γύρο.

Η μακλάρεν όπως αποδείχτηκε μετά την κατάργηση του συστήματος αυτού, δεν είχε τις καλύτερες αναρτήσεις, δεν έστριβε καλύτερα, δεν φρέναρε καλύτερα.

Αυτά με τα δεδομένα της πραγματικότητας..

Πολλά μαζεμένα τα είπα..

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
Link to comment
Share on other sites

Πάνο στο λινκ που έδωσες
https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlZVg4YXRrRnBuSXc/view

και εφόσον τα λάστιχα που κάνουν simulation αντιστοιχούν σε κάτι παρόμοιο, τότε ως ελάχιστες πιέσεις θέλει τα 29-30psi .
Ποιό κάτω το λάστιχο δεν θα λειτουργεί σωστά.
Ακριβώς όπως το παρατηρούμε στο σιμ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 28 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Πάνο στο λινκ που έδωσες
https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlZVg4YXRrRnBuSXc/view

και εφόσον τα λάστιχα που κάνουν simulation αντιστοιχούν σε κάτι παρόμοιο, τότε ως ελάχιστες πιέσεις θέλει τα 29-30psi .
Ποιό κάτω το λάστιχο δεν θα λειτουργεί σωστά.
Ακριβώς όπως το παρατηρούμε στο σιμ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Δεν διαφωνώ με τις πιέσεις βρε Δημήτρη..

Με τις θερμοκρασίες που βγάζουν αυτές οι πιέσεις διαφωνώ, και με την διαστρωμάτωση του γκρίπ σύμφωνα με αυτές (τις θερμοκρασίες)

Οπως και με το γεγονός οτι πηγαίνοντας με 240 το λάστιχο κρυώνει αντί να ζεσταίνεται..

 

Link to comment
Share on other sites


Οπως και με το γεγονός οτι πηγαίνοντας με 240 το λάστιχο κρυώνει αντί να ζεσταίνεται..
 


Σε σχέση με την στροφή έτσι?
Λογικό έτσι?


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 45 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:


και εφόσον τα λάστιχα που κάνουν simulation αντιστοιχούν σε κάτι παρόμοιο, τότε ως ελάχιστες πιέσεις θέλει τα 29-30psi .
Ποιό κάτω το λάστιχο δεν θα λειτουργεί σωστά.
Ακριβώς όπως το παρατηρούμε στο σιμ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Εγω παντως τον καλυτερο μου χρονο στην Imola με το gt3 rs τον εκανα με 24-26 psi(σε κονσολα)

Και να πω το εξης..Παιζω με τις ρυθμισεις του πορσικου και κανοντας καποιες κουλες ρυθμισεις 

και κοντεψα να κανω 1.55...χρονο που δεν κανω με τιποτα σ default ρυθμισεις..και λεω τι γινεται ρε φιλε η καπου μπαζει το καραβι(σε θεμα παιχνιδιου)η οντως με βολευει ο τροπος οδηγησης με αυτο το setup!!!

Έγινε επεξεργασία από Mkl_59
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bill123 said:

o σερβερ δεν ειναι online?

Απο χθες εχουν προβλημα με τους σερβερς στο lobby του παιχνιδιου.
Τσεκαρε σε παρακαλω να δεις αν δεν εμφανιζει κανεναν η μονο του Tango :)

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 λεπτά, το μέλος bill123 έγραψε:

o σερβερ δεν ειναι online?

 

πριν 1 λεπτό, το μέλος GoMaR έγραψε:

Απο χθες εχουν προβλημα με τους σερβερς στο lobby του παιχνιδιου.
Τσεκαρε σε παρακαλω να δεις αν δεν εμφανιζει κανεναν η μονο του Tango :)

 


Βάλε τον Content Manager. Αν τον έχεις αποθηκεύσει τον βλέπει ;)
Αν όχι κάν' τον add+(η ip στο spoiler) και θα μπορείς να συνδεθείς
 

Spoiler

213.239.205.124:8382

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως τον καλυτερο μου χρονο στην Imola με το gt3 rs τον εκανα με 24-26 psi(σε κονσολα)
Και να πω το εξης..Παιζω με τις ρυθμισεις του πορσικου και κανοντας καποιες κουλες ρυθμισεις 
και κοντεψα να κανω 1.55...χρονο που δεν κανω με τιποτα σ default ρυθμισεις..και λεω τι γινεται ρε φιλε η καπου μπαζει το καραβι(σε θεμα παιχνιδιου)η οντως με βολευει ο τροπος οδηγησης με αυτο το setup!!!


24-26 κρύα ? Αν ναι σωστά γιατί hot θα πάει εκεί που πρέπει.
Επίσης το build της κονσολας είναι πίσω από το pc. Βάλε και το γκριπ τελείως άκυρη η σύγκριση.

Επίσης τί εννοείς "κουλές ρυθμίσεις ?"

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος bill123 έγραψε:

επισης στο cm δεν μπορω να τον βρω ισως κανω τπτ λαθος ομως...

Στον CM πήγαινε στα favorites και πάτα το + κάτω και κάνε τον add με την ip παραπάνω.

 

Δοκιμάστε με το invitation link που σας δίνω για τον CM. Πρέπει να σας συνδέει αυτόματα.
http://acstuff.ru/s/q:race/online/join?ip=213.239.205.124&httpPort=8382

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.