Jump to content



TangoX2 Race#1 - Imola 7/5/17


Recommended Posts

Γιατι να μη το παρεις στα σοβαρα το cup? 

 

Παντως βρε παιδια..Μια εβδομαδα ειναι ανοιχτος ο σερβερ..πως γινεται να ρωτατε 2 λεπτα πριν τον αγωνα ποσα λιτρα βαζουμε ;;;;

κακως απανταμε :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το έχω πει από την αρχή αλλά δεν πειράζει, το homo sapiens έφτασε ως εδώ ( στο χείλος της καταστροφής ) λόγω της ικανότητάς του να προσαρμόζεται. Ο μόνος τρόπος για να συμμετείχα ήταν να μη το δω σοβαρά καθότι το reverse grid έχει αφενός έναν μικρό 1ο αγώνα που δεν προλαβαίνεις να απλώσεις στρατηγική και έναν χαοτικό δεύτερο.

Ότι είχε χαβαλέ ναι, είχε και το πιστεύω ότι οι περισσότεροι θα το διασκέδασαν.

Πάντως μπράβο παιδιά για τον κόπο σας, σκινς και διοργάνωση. Τα 29 νομίζω άτομα στο grid είναι η ανταμοιβή σας.

Επίσης είδα πολύ υψηλό επίπεδο ειδικά σε χρόνους.
Κάποιος με μεράκι ίσως άξιζε να κάνει ένα highlights video.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μα ο σκοπος μας ειναι η διασκεδαση και προσπαθουσαμε να βρουμε μια φορμουλα  να το ευχαριστηθουν οι περισσοτεροι.Νομιζω και απο οτι φανηκε, το ευχαριστηθηκαν οντως οι περισσοτεροι.
Ομως αυτο δε σημαινει οτι δε θα παρεις σοβαρα ενα cup επειδη απουσιαζει η στρατηγικη απο τον αγωνα.Σημαντικο δε λεω, αλλα η σοβαροτητα ερχεται απο την συμμετοχη σου και τον σεβασμο προς τους αλλους.Κατι το οποιο κανεις :)

Αρα μη λες μλκιες :p


 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ηταν πάρα πολύ ωραία..

Μόνη ένσταση.. αν ξαναγίνει πιπεριά στον δεύτερο αγώνα και πάμε σε rolling start, αντι για 30 λεπτά να τα κάνουμε 40...

Γιατί ουσιαστικά τρέξαμε κάπου 25 λεπτά στον δεύτερο αγώνα...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 27 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

πάρα πολύ ωραία..

Μόνη ένσταση.. αν ξαναγίνει πιπεριά στον δεύτερο αγώνα και πάμε σε rolling start, αντι για 30 λεπτά να τα κάνουμε 40...

Γιατί ουσιαστικά τρέξαμε κάπου 25 λεπτά στο

Ωραία ήταν ναι.

Αν ήταν και άλλο το αυτοκίνητο να μην το προσκυνάς να στρίψει...

Link to comment
Share on other sites

Ωραία ήταν ναι.
Αν ήταν και άλλο το αυτοκίνητο να μην το προσκυνάς να στρίψει...


Μια χαρά το έστριβες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γενικά πιστεύω πως το cup θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον και σαν αγώνες αλλα και σαν βαθμολογίες... Εγω δυστηχώς ήμουν στις λάθος θέσεις τις λάθος στιγμές και δεν πήγα καλά... Αρκετά προβλήματα το μεγάλο grid αλλά και πολύ αδρεναλίνι... Ωστόσο έχω την εντύπωση πως πίσω η οδήγηση ήταν πολύ επιθετική απο πολλούς (ίσως και από εμένα), κυρίως στις προσπεράσεις και αυτό προσωπικά δεν μου φάνηκε πολύ σωστό καθώς την πλήρωσε άμαχος πληθυσμός (τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις που είδα και στην μία συμμετείχα)... 

 

Μπράβο σε όλους για την συμμετοχή και τον τερματισμό (αλλά και στους διοργανωτές για την τρομερή δουλειά τους) και ελπίζω σε έναν λίγο πιο καθαρό αγώνα την επόμενη Κυριακή...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Μια χαρά το έστριβες.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Αν προλάβαινες να φρενάρεις :p που πατούσες φρένο στο ενα άπεξ για να καταφέρεις να σταματήσεις στο επόμενο. :rofl:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Just now, uhu said:

Αν προλάβαινες να φρενάρεις :p που πατούσες φρένο στο ενα άπεξ για να καταφέρεις να σταματήσεις στο επόμενο. :rofl:

Ρε μλκ εκανες 1-2 και μιλας ;

Τελευταια φορα βεβαια :D

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ειναι τραγικο.

Μην αρχισετε τα Λιακουριλικια τωρα, για kunos, physics, λαστιχα και λοιπες πιπες.

Δεχομαι οτι η κουνος εχει κανει εξαιρετικη δουλεια. (;;;;)

Το αυτοκινητο ειναι για κλαματα. (για αγωνα)

Τουλαχιστον εγω δε το παλευω καθολου. Ισως μεχρι το τελος του cup να εχω καταφερει να το μαθω.

Ελπιζω στην spa που ειναι πιο "ανοιχτη" πιστα να βελτιωθει η εικονα του....

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Ρε μλκ εκανες 1-2 και μιλας ;

Τελευταια φορα βεβαια :D

 

:pc:

πριν 5 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Το αυτοκινητο ειναι τραγικο.

Μην αρχισετε τα Λιακουριλικια τωρα, για kunos, physics, λαστιχα και λοιπες πιπες.

Δεχομαι οτι η κουνος εχει κανει εξαιρετικη δουλεια. (;;;;)

Αμα η kunos έχει κάνει εξαιρετική δουλειά τότε η porsche τα εχει κάνει μαντάρα...

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Τεταρτη 24:00 λήγει η διορία για την αποστολή των Reports.

 

Μέχρι τότε βγάλτε καμμιά φωτογραφία και χαρείτε λίγο τα rank tables :p

 

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18Ao6Mr7FM_6eeLjf_jbxEQc9dYP24dQgU-OhfuENNgk/edit#gid=0

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν τα πηγαμε καλα σαν canon(ξεκαθαρα οι nikon κινητηρες εφταιγαν).

Ξεκινουσα 9ος στον πρωτο αγωνα,αλλα αργησα να καταλαβω οτι δεν εχουμε jump start,αρα η 1η δεν κουμπωνει παρα μονο αφου σβησουν τα φωτα.

Αφου εχασα μερικες θεσεις απο αυτο,καποιος με πέταξε στις πρωτες στροφες και ακομα μια φορα λιγο πιο μετα,φτανοντας 20ος και κατι.

Με λαθη απο πολλους φτανω τον @anthemius και εχουμε ένα πολυ όμορφο κυνηγητό.

Ημουν λιγο πιο γρηγορος,αλλα η πιστα και το αμαξι σε συνδυασμό με τις στροφες που κερδιζα πολυ (μετα την ευθεια εκκινησης και μετα τηβ μεγαλη ευθεια) δεν μου εδιναν το δικαιωμα να προσπερασω,οσπου ενα φρεναρισμα του anthemius νωριτερα απο οτι περιμενα με εκανε και εριξα το αμαξι εξω για να μην χαλασω τον αγωνα του.

 

Στο 2ο race παλι κατι παρομοιο,βρισκομουν πισω απο αμαξια οριακα πιο αργα,που δεν μπορουσα να περασω και κατεληγα σε λαθη απο εκνευρισμο.

 

Δεν μου αρεσε το αμαξι για αγωνα,στο πρακτις η αληθεια ειναι ειχε αρχισει να μου αρεσει,και ισως ειναι η πρωτη φορα που πονανε τα χερια μου απο αγωνα(με την ταπεινη πλην τιμια g27,δεν μπορω να φανταστω εσας με τα ddw).

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ειναι τραγικο.

Μην αρχισετε τα Λιακουριλικια τωρα, για kunos, physics, λαστιχα και λοιπες πιπες.

Δεχομαι οτι η κουνος εχει κανει εξαιρετικη δουλεια. (;;;;)

Το αυτοκινητο ειναι για κλαματα. (για αγωνα)

Τουλαχιστον εγω δε το παλευω καθολου. Ισως μεχρι το τελος του cup να εχω καταφερει να το μαθω.

Ελπιζω στην spa που ειναι πιο "ανοιχτη" πιστα να βελτιωθει η εικονα του....

 

Κώστα το αμάξι δεν είναι τραγικό.

Πρέπει να το συγκρίνουμε.

Σας συνιστώ να μπείτε στον street fight server heavyweight και να δείτε χρόνους

http://managerdc5.rackservice.org:50109/lapstat?track=ks_silverstone-gp&cars=ks_audi_r8_plus,ferrari_458,ks_lamborghini_gallardo_sl,mclaren_mp412c,mercedes_sls,ks_nissan_gtr,ks_porsche_911_gt3_rs,ks_porsche_911_r,ks_porsche_991_turbo_s,ks_toyota_supra_mkiv_tuned&valid=1,2&date_from=&date_to=&ranking=2

 

Θα δείτε ότι στα super cars το συγκεκριμένο Porsche είναι πάντα στις ή κοντά στις πρώτες θέσεις .

 

Μη ξεχνάτε ότι είναι road car, αμάξι που μετά την λαϊκή το βάζεις και σε μια πίστα.

Παρόλα αυτά είναι λίγα δευτερόλεπτα μόλις πιο αργό από ένα GT3 το οποίο είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

 

Δεν το έχω οδηγήσει ποτέ το πραγματικό, δεν ξέρω πόσο κοντά έχει πέσει η kunos αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι όσοι συγκρίνουν σε άλλα αυτοκίνητα με τα πραγματικά λένε ότι τους δίνουν παρόμοια αίσθηση , τότε είναι ασφαλές να συμπεράνω ότι και σε αυτό θα πρέπει να έπεσαν κοντά.

 

Φαντάζομαι τον εαυτό μου να στρίβει με 1.1g σε αμάξι δρόμου. Ότι και να μου λέει το Χ λυκοπουλο , στο αληθινό θα είναι μια εκπληκτική εμπειρία.

 

Τώρα στο sim έχουμε ένα αμάξι με όχι αγωνιστική ανάρτηση που δίνει λιγότερη πληροφορία στο FFB με όχι αγωνιστικά φρένα με το 80% του downforce ενός GT3 αλλά που δεν έχει λάστιχα slicks.

 

Όποτε είναι λογικό να έχει πιο αποστειρωμένη αίσθηση ειδικά σε κάποιον που δεν μπορεί να το πιέσει.

Συγγνώμη που θα ακουστω κάπως, αλλά όταν είσαι 4 δευτερόλεπτα κάτω από το μέγιστο, δεν μπορείς να ζεσταίνεις τα ήδη δύσκολο να ζεσταθούν ελαστικά κάνοντάς τα να μην αποδίδουν σωστά και να μπαίνεις σε μια αυτοτροφοδοτουμενη διαδικασία συνεχώς μειωμένου γκριπ.

 

Αυτό συνέβη και σε εμένα στον πρώτο αγώνα όπου πήγαινα προσεχτικά μην χτυπήσω τον Παναγιώτη και έχασα θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να γλιστράω παντού.

 

Ίσως από αυτή την άποψη το συγκεκριμένο αμάξι να είναι κακή επιλογή γιατί είναι απόλυτο στο να πάει γρήγορα και οι διοργανωτές να έπρεπε να επιλέξουν κάτι άλλο πιο φιλικό σε όλους ακόμα και σε πιο αργούς.

 

Συγγνώμη για το σεντόνι.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν αυτο ειναι τραγικο, τοτε η Gallardo θελει σβησιμο απο το παιχνιδι...

:p

Το καθε αμαξι, θελει τον χειρισμο του..Αυτο που βλεπω ομως ειναι οτι 27 ατομα η διαφορα ειναι εως 3 δευτερολεπτα.
Πραγμα πολυ καλο για αγωνα.
Πρεπει να μαθεις να μη κανεις μεταφορα βαρους, να στριβεις νωριτερα, να εχει πατησει καλα κατω για να κατεβασεις ταχυτητα και θα σε παει απο μονο του μετα..Δε το πας εκει που θες εσυ..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites


Με λαθη απο πολλους φτανω τον@anthemius και εχουμε ένα πολυ όμορφο κυνηγητό.
Ημουν λιγο πιο γρηγορος,αλλα η πιστα και το αμαξι σε συνδυασμό με τις στροφες που κερδιζα πολυ (μετα την ευθεια εκκινησης και μετα τηβ μεγαλη ευθεια) δεν μου εδιναν το δικαιωμα να προσπερασω,οσπου ενα φρεναρισμα του anthemius νωριτερα απο οτι περιμενα με εκανε και εριξα το αμαξι εξω για να μην χαλασω τον αγωνα του.
 


Ειδικά τις 2 τελευταίες αριστερές στροφές (στην κατηφόρα και πριν την ευθεία τερματισμού) τις παίρνω άθλια... Σίγουρα χάνω πάνω από μισό δευτερόλεπτο εκεί...

Καπως έτσι έγινε και στον 2ο αγώνα, όπου όμως ο oxide που ήταν πίσω μου αφού για 1 γύρο παρατήρησε την οδήγηση μου και είδε πως στα άλλα σημεία ήταν πιο δύσκολο να με περάσει, άφησε απόσταση ασφαλείας στις 2 αυτες στροφές και με την κεκτημένη ταχύτητα που είχε απο την τελευταία στροφή, μπόρεσε πολύ εύκολα να με φτάσει στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και τελικά να με προσπεράσει στην 1η στροφή της πίστας.

Πιστεύω πως ήταν ο μόνος τρόπος να με περάσει κάποιος, γιατί στις άλλες στροφές δεν έχανα τόσο χρόνο...

Για την ιστορία, ίσως θυμάται κι ο fatalara που πριν από 1-2 χρόνια είχαμε ακριβώς την ίδια φάση για πολλούς όμως γύρους πάλι στην imola και μέχρι το τέλος του αγώνα... [emoji3]

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Δεν μου αρεσε το αμαξι για αγωνα,στο πρακτις η αληθεια ειναι ειχε αρχισει να μου αρεσει,και ισως ειναι η πρωτη φορα που πονανε τα χερια μου απο αγωνα(με την ταπεινη πλην τιμια g27,δεν μπορω να φανταστω εσας με τα ddw).

Άσε, έγινα άντρας, πάλι, μ' αυτό το τιμόνι...:hehe:

 

tenor.gif

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, rapid_fast said:

Μόνη ένσταση.. αν ξαναγίνει πιπεριά στον δεύτερο αγώνα και πάμε σε rolling start, αντι για 30 λεπτά να τα κάνουμε 40...

Γιατί ουσιαστικά τρέξαμε κάπου 25 λεπτά στον δεύτερο αγώνα...

Θα δίνουμε λίγο παραπάνω χρόνο ανάμεσα στους δύο αγώνες! Η αλλαγή του χρόνου (30 λεπτά σε 40) είναι αδύνατη τη στιγμή που τρέχει το session !

+ Θα ρωτήσουμε και θα μάθουμε γιατί και πως έγινε η μαλαγανιά με το restart!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.