Jump to content



E-gate, τραγικοι απλα


icy20

Recommended Posts

πριν 1 λεπτό, το μέλος icy20 έγραψε:

Μα αντιπροσωπεια πηγε. Η oktabit και καλα εβγαλε πιστωτικο 86 ευρω. Ετσι μου ειπαν. Και δεν εκατσε 1 μηνα αλλα 2 :p

 

Ε τότε τους λες ότι δεν το δέχεσαι γιατί με τόσα λεφτά δεν μπορείς να πάρεις ίδιων προδιαγραφών μητρική..αν δεν μπορούν να βρουν Ζ97 chipset ας σου δώσουν με το Z170 της ίδιας σειράς της ASUS. Αντικατάσταση με ίδιων ή καλύτερων προδιαγραφών λέει ο νόμος. Με 86 ευρώ ΔΕΝ παίρνεις z-series μητρική, απλά πράγματα, θέλουν να σε κλέψουν όπως είπα κοιτάνε το κέρδος τους.

 

πριν 15 λεπτά, το μέλος icy20 έγραψε:

Αν ειναι ετσι οπως το λες εφοσον το Μαιο του 2016 εγινε αντικατασταση εχω εγγυηση μεχρι τον Μαιο του 2018?

 

Αν έγινε αντικατάσταση η μητρική έχει νέο σειριακό που σημαίνει νέα εγγύηση 3 ετών και αυτό αποδεικνύεται από το Δελτίο Αποστολής που σε έδωσε το κατάστημα όταν πήγες να πάρεις την αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι τους τα ειπα αυτα απο τηλεφωνου. Μου λενε μονο αυτο μπορουμε να κανουμε. Μαλλον θα πρεπει να παω εκει. Νεο σειριακο ειχε η μητρικη απλα ουτε το αρχικο τιμολογιο ελεγε το σειριακο ουτε το δελτιο αποστολης που μου εκοψαν περσυ εγραφε κατι και γιαυτο το ειχα πεταξει. Που να φανταστω οτι θα χρειαζοταν...

Link to comment
Share on other sites

Μάριε θα σου δωσω εγω μητρικη να κανεις την δουλειά σου. Με υπομονη, θα βγει ακρη. Υπαρχει ενα τηλεφωνο του Ελληνικού ASUS support, μιλα εκει Δευτέρα, με εχουν εξυπηρετήσει σαν ιδιωτη, μαλιστα ερχεται κ κουριερ να την παραλαβει!!!!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω παραλαβει τιποτα εγω. Αυτα εγιναν χτες απο τηλεφωνου. Απλα θεωρησα καλο να μην παραλαβω οτιδηποτε απο εκεινους μεχρι να δω τι ακριβως θα γινει. Το ΙΝΚΑ φανταζομαι κανει μερες να απαντησει οτιδηποτε ε?

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον:

 

Το ΙΝΚΑ με παρεπεμψε στην ΓΓ Καταναλωτη στην οποια και εστειλα σημερα.

Απο την αλλη μερια η ASUS μου εστειλε μηνυμα και μιλησα με καποιον στο τηλεφωνο και μου ειπαν οτι γινεται να την στειλω πισω για επισκευη στο επισκευαστικο της στην Τσεχια. Βεβαια με ολα αυτα τωρα πια εχει βγει εκτος εγγυησης η μητρικη το Σαββατο, αλλα φανταζομαι δεν θα εχω θεμα. Μηπως ειναι καλυτερα πριν στειλω στην ASUS να περιμενω να μου απαντησουν απο την ΓΓ καταναλωτη? Τι λετε?

Link to comment
Share on other sites

Η ΓΓΚ θα επιβάλλει μόνο πρόστιμο στην εταιρεία εφόσον δεν τηρεί τον νόμο, στην  προκειμένη περίπτωση με τους όρους της εγγύησης.

Ο συνήγορος του καταναλωτή θα μεσολαβήσει για την εύρεση λύσης/συμβιβασμό μεταξύ εσένα και της εταιρείας πριν φτάσετε σε δικαστήρια.

Από ΓΓΚ είχα λάβει απάντηση ένα 6μηνο μετά την καταγγελία (επιβλήθηκε πρόστιμο στο eshop), από ΣυΚατ. έλαβα απάντηση σε 2 μήνες.

Μπορείς να κάνεις καταγγελία και από τις 2 αρχές προς το egate.

 

Σου βάζω και μια απάντηση που είχα λάβει και από τις 2 αρχές σχετικά με απορία που είχα με την εγγύηση

https://www.thelab.gr/forums/topic/173777-νομική-οδός-για-rma-στο-eshop/?do=findComment&comment=2588755

Παράθεση

Είχα στείλει το παρακάτω κείμενο και στους 2 φορείς

  Reveal hidden contents

Η απάντηση από  συνήγορο καταναλωτή (δεν μπόρούσαν να μου δώσουν απάντηση)
  Reveal hidden contents

 

Η απάντηση από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (και όποιος κατάλαβε :p )

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

2 και 6 μηνες? WTF... Διαβαζοντας αυτο που σου εστειλε η ΓΓΚ δεν καταλαβαινω 100% αν το πιστωτικο πρεπει να ειναι σε καποια τιμη που αυτοι θεωρουν η σε κατι πιο συγκεκριμενο. Με βλεπω να την στελνω στην ASUS οπως φαινεται. Μου φαινεται οτι απο δω και περα μονο Αmazon...

Link to comment
Share on other sites

Και η παρωδια συνεχιζεται:

Παιρνω σημερα το Egate να τους πω να μου δωσουν τη μητρικη να την στειλω στην Asus. Μου λενε δεν την εχουμε. Ωραια λεω ποιος την εχει? Η oktabit μου λενε...

Οκ λεω παρτε να δειτε πως μπορουμε να την εχουμε στα χερια μας. Μου λενε δεν ειναι σιγουρο οτι γινεται γιαυτο και βγηκε πιστωτικο.

Δηλαδη τους λεω τι επιλογες εχω? Να περιμενουμε λεει μεχρι αυριο που ισως να ειναι εκει ο "τεχνικος" της oktabit να μας πει... Οτι ναναι πραγματικα...

 

Τους ειπα και παλι οτι εγω το πιστωτικο των 86 ευρω δεν το δεχομαι και οτι απο οσο ξερω αν δεν υπαρχει κατι πιστωνομαι στην αρχικη τιμη και μου αρχισαν κατι οτι ναι αλλα αυτο ηταν πριν πολλα χρονια πριν και εχουν αλλαξει τα πραγματα και κατι τετοια. Ισχυουν αυτα η απλα για ηλιθιους ψαχνουνε? Τελικα ισχυει η δεν ισχυει οτι αν δεν υπαρχει το προιον πρεπει να δωσουν προιον αντιστοιχων χαρακτηριστικων η καλυτερο η και αυτο και καλα εχει αλλαξει?

 

ΥΓ Α και ξεχασα μου ειπαν οτι αν παρω τη μητρικη απο την Oktabit χανεται το πιστωτικο. Δηλαδη αν δεν βγαλω ακρη με την Asus χανω ΟΛΑ μου τα λεφτα. Ειναι δυνατον αυτα τα πραγματα?

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

ότι @@τζα σου έχουν πει ζήτησε την γραμμένη, όχι προφορικά, όταν τα έχεις όλα όσα σου λένε σε χαρτί τα προσκομίζεις και σε ΓΓΚ και ΣΚ,

και τα δελτία παραλαβής κτλ. αν είναι στο όριο λήξης της εγγύησης η μητρική, μην σου λένε ότι είσαι εκτός εγγύησης!

Από εδώ κι πέρα γραπτώς όλα, πάρε τηλ. στην oktabit να δεις τι γίνετε.

 

Τα πιστωτικά που σου λένε (να τα βάλουν ....) είναι μια άτυπη συμφωνία μεταξύ εσένα και του καταστήματος προς εξυπηρέτηση και των δυο, 

δεν υπάρχει κάποιος νόμος για πιστωτικό.

 

Παράθεση

Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανιστεί ελάττωμα στο προϊόν ο καταναλωτής δικαιούται, πρώτα, να ζητήσει την επισκευή του προϊόντος και εφόσον ο προμηθευτής αρνείται ή καθυστερεί την επισκευή πέραν του αναγκαίου χρόνου, δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

 

Ότι @@τζα σου έχουν πει πάρε τηλ. ΓΓΚ θα σου πουν οι ιδιοι τι πρέπει να κάνεις.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Συνοπτικά γιατι είμαι εν κινήσει: δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πιστωτικό στην αρχική ή σε οποιαδήποτε άλλη τιμή (φαντάσου αν στο μεταξύ η τιμή είχε αυξηθεί -τότε εσύ θα ζήταγες πιστωτικό στη σημερινή τιμή). Είναι όμως υποχρεωμένοι να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης. Αυτό σημαίνει επισκευή ή αντικατάσταση με τουλάχιστον ισάξιο είδος. Αν δεν μπορούν να το πράξουν, τότε μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου (όχι πιστωτικό, αν δεν το θέλεις).

 

Αρμόδιος για την ικανοποίηση της εγγύησης είναι ο πωλητής, όχι ο κατασκευαστής. Η εγγύηση του κατασκευαστή είναι πρόσθετη. Αν επιχειρήσεις και βγάλεις άκρη με την ASUS, όλα καλά. Αν δε βγάλεις άκρη, μπορείς να ξαναπάς στο μαγαζί, να επιστρέψεις τη μητρική και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου ή ισάξια μητρική.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τους εστειλα οτι δεν δεχομαι οτιδηποτε αλλο απο την υπαναχωρηση , τους προωθησα και την καταγγελια και τους ειπα να μου απαντησουν γραπτως. Για να δουμε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστά σε κατεύθυναν τα παιδιά παραπάνω,η δική μου χαζή απορία είναι πόσοι καθυστερημένοι είναι προκαλώντας όλη αυτή την ταλαιπωρία.Το κόστος που θα έχει το νήμα εδώ θαναι πολλαπλάσιο από το να σου είχαν δώσει μια μητρική αντίστοιχης αξίας.

 

Προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να ψωνίσω ποτέ τίποτε από κει.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον καλημερα καταρχας. Έγινε μολις τωρα επικοινωνια από μέρους του E-gate, δειχνουν διαθεση να λυθει το θεμα προς εξυπηρετησή μου. Ειπωθηκε οτι θα παρω τα χρήματα. Θα ενημερώσω ξανά το απόγευμα που περιμένω μια απαντηση 100%. Παλι καλα γιατι ετοιμαζόμουν να παρω ετοιμος για καβγα. Για να δούμε το παληκάρι που με πήρε έδειξε να θέλουν να βρεθεί λύση άμεσα.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, icy20 said:

Παλι καλα γιατι ετοιμαζόμουν να παρω ετοιμος για καβγα.

 

Πέρα από τη συγκεκριμένη περίπτωση, βρίσκω ότι τέτοιες καταστάσεις έχουν γενικά αισιότερη κατάληξη όταν είσαι ψύχραιμος και διεκδικείς νηφάλια τα δικαιώματά σου. Εύχομαι τελικά να πάνε όλα καλά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, acct said:

 

Πέρα από τη συγκεκριμένη περίπτωση, βρίσκω ότι τέτοιες καταστάσεις έχουν γενικά αισιότερη κατάληξη όταν είσαι ψύχραιμος και διεκδικείς νηφάλια τα δικαιώματά σου. Εύχομαι τελικά να πάνε όλα καλά.

Ναι συμφωνοι απλα με ειχε εκνευρισει που δεν μου είχε απαντησει κανεις. Εκ των υστερων σκεφτομενος δεν ειμαι ο τυπος που βριζει κτλ, αρα μαλλον δεν θα καβγαδιζα τελικα.

Link to comment
Share on other sites

On 11/7/2017 at 4:58 PM, acct said:

Συνοπτικά γιατι είμαι εν κινήσει: δεν είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν πιστωτικό στην αρχική ή σε οποιαδήποτε άλλη τιμή (φαντάσου αν στο μεταξύ η τιμή είχε αυξηθεί -τότε εσύ θα ζήταγες πιστωτικό στη σημερινή τιμή). Είναι όμως υποχρεωμένοι να ικανοποιήσουν τους όρους της εγγύησης. Αυτό σημαίνει επισκευή ή αντικατάσταση με τουλάχιστον ισάξιο είδος. Αν δεν μπορούν να το πράξουν, τότε μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου (όχι πιστωτικό, αν δεν το θέλεις).

 

Αρμόδιος για την ικανοποίηση της εγγύησης είναι ο πωλητής, όχι ο κατασκευαστής. Η εγγύηση του κατασκευαστή είναι πρόσθετη. Αν επιχειρήσεις και βγάλεις άκρη με την ASUS, όλα καλά. Αν δε βγάλεις άκρη, μπορείς να ξαναπάς στο μαγαζί, να επιστρέψεις τη μητρική και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου ή ισάξια μητρική.

 

Αχμ, επειδή παρεμβάλλεται στην μέση μία «αστική σύμβαση», η οποία τεκμηριώνεται με την απόδειξη αγοράς, αν και εφόσον το κατάστημα επιθυμεί την διάρρηξη της σύμβασης με επιστροφή χρημάτων τότε οφείλει να επιστρέψει όλο το ποσό που αποτυπώνεται σε αυτήν, το οποίο είναι...το ποσό που γράφει πάνω η απόδειξη. Ούτε λιγότερα ούτε περισσότερα και ασχέτως του πως κινήθηκε η τιμή του προϊόντος στο ενδιάμεσο. Από όσο θυμάμαι αυτό αποτυπώνεται και στο νόμο. Επίσης, σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος όλες οι εγγυήσεις (κατά νόμο και εμπορικές) ανανεώνονται αυτομάτως κατά τα αντίστοιχα χρονικά διαστήματα. Προσοχή θέλει μόνο σε περίπτωση αντικατάστασης εξαρτήματος, όπου η εγγύηση ανανεώνεται μόνο για το εξάρτημα αυτό (πχ κάηκε η EPROM και αντικατάσταθηκε - η ανανέωση πιάνει μόνο την EPROM και όχι όλη την μητρική).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, cna said:

αν και εφόσον το κατάστημα επιθυμεί την διάρρηξη της σύμβασης με επιστροφή χρημάτων τότε οφείλει να επιστρέψει όλο το ποσό που αποτυπώνεται σε αυτήν, το οποίο είναι...το ποσό που γράφει πάνω η απόδειξη.

 

Μα το κατάστημα δεν επιθυμούσε τη διάρρηξη της σύμβασης, αλλά την τροποποίησή της με τρόπο επιζήμιο για τον καταναλωτή (έκδοση "πιστωτικού" για νέα αγορά από το κατάστημα). Η λύση της σύμβασης με επιστροφή όλου του αρχικά δαπανηθέντος ποσού είναι νομίζω αυτό που προτείναμε όλοι:

On 11/7/2017 at 4:58 PM, acct said:

[...] τότε μπορείς να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση και να πάρεις πίσω τα λεφτά σου (όχι πιστωτικό)

 

Ας περιμένουμε να δούμε και την κατάληξη. ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.