ARMAGEDDON Δεκέμβριος 17, 2019 #21 Δεκέμβριος 17, 2019 (edited) https://community.amd.com/thread/242205 Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 17, 2019 από ARMAGEDDON 3
Dem Δεκέμβριος 18, 2019 #22 Δεκέμβριος 18, 2019 5 hours ago, TASOS said: Μιά χαρά είσαι σεταρισμένος για 2x16GB. Θεωρητικά έχεις το peak performance με τα 16άρια για αυτή την πλατφόρμα. ναι μια χαρά , αλλά τα bdies DR ρε συ μπορούν πολλά περισσότερα, πχ τα 3600 fast που σου έγραψα πάνω είναι safe ρυθμίσεις με tRFC 288, και τα manual είναι ρυθμίσεις safe/auto στην πραγματικότητα . Ήταν οι πρώτες δοκιμές που ήμουν τελείως άμπαλος. ας πούμε τώρα είμαι 3600 με 16αρια ούτε καν ένα 14ρι αλλά 32/48/trfC 288 1Τ και latency 66.7ns με τάση 1.36 (real στο bios)1.38V δηλαδή κάτω και από αυτήν που δίνει στο auto XMP, γενικά ψάχνομαι με χρόνους που παίζουν με τάση κάτω από αυτήν που δίνει default το bios Ναι οι DR έχουν λίγο καλύτερα latency από SR στους ίδιους χρονισμούς / timmings, αλλά τα 2 SR ίσως να μπορούν να χρονίσουν παραπάνω, αλλά έτσι κι αλλιώς μέχρι τώρα ο πρακτικός τοίχος είναι τα 3733 που μπορούν και τα DR 1
Mokou Δεκέμβριος 18, 2019 #24 Δεκέμβριος 18, 2019 15 hours ago, GoMaR said: Κατι auto boost / cbs enabled εκανα απο bios ποιος ξερει τι και το Power plan ενος που εφτιαξε ενας..αλλα οχι tweaking δεν.. οι μνημες αρνουνται να παιξουν 3200 παντως..δεν ανοιγει το μηχανημα. 15 hours ago, GoMaR said: Δεν ειναι θεμα b-die αλλα οτι μαλλον δεν ατεχει 4χ16 @3200 ο 3900 η η μητρικη. XMP εχουν 3200. Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Σαν 16 γιγα δούλευαν στα 3400, μόλις έβαλα 32 αρνήτε να πάει κατι παραπάνω από 2132. Το 1usmus το έχω περασμένο αλλα πάλι το ίδιο.
zyx Δεκέμβριος 18, 2019 #25 Δεκέμβριος 18, 2019 (edited) Το ιασμος plan δεν βοηθάει στις μνήμες. Calculator τρέξατε να δείτε τι timings πρέπει να βάλετε? Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 18, 2019 από zyx
TASOS Δεκέμβριος 18, 2019 Author #26 Δεκέμβριος 18, 2019 πριν 9 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: https://community.amd.com/thread/242205 “This is an expected result. Client workloads do very little pure writing, so the CCD/IOD link is 32B/cycle while reading and 16B/cycle for writing. This allowed us to save power and area inside the package to spend on other, more beneficial areas for tangible performance benefits.” Δέν τους πιστεύω ... αλλά δέν μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό (πλέον). Μπορεί να το αλλάξουν στην επόμενη γενιά. πριν 3 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε: Δε καταλαβαίνω τπτ απο ότι λέτε Μιλάμε για τα επιμέρους settings των μνημών. πριν 2 ώρες, το μέλος Mokou έγραψε: Το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ. Σαν 16 γιγα δούλευαν στα 3400, μόλις έβαλα 32 αρνήτε να πάει κατι παραπάνω από 2132. Το 1usmus το έχω περασμένο αλλα πάλι το ίδιο. Αν το 32άρι είναι σετάκι μνημών (αποτελείται από ίδια σε specs ντιμάκια) ίσως θέλει λίγο βοήθεια ο IMC με λίγη επιπλέον τάση. ... και σίγουρα θέλουν τσεκάρισμα τα settings με το ryzen calculator , όπως σου έγραψε και ο zyx. 2
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 18, 2019 #27 Δεκέμβριος 18, 2019 απλά μεγάλωσαν την L3 cache από ότι κατάλαβα για να μην υπάρχει πρόβλημα τώρα από εκεί και πέρα περιμένουμε την επόμενη γενιά 1
TASOS Δεκέμβριος 19, 2019 Author #28 Δεκέμβριος 19, 2019 πριν 22 ώρες, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: απλά μεγάλωσαν την L3 cache από ότι κατάλαβα για να μην υπάρχει πρόβλημα τώρα από εκεί και πέρα περιμένουμε την επόμενη γενιά Βασικά εμένα σαν bencher , με νοιάζει που "τρώω ήττα" σε Super-Pi , από αυτό που έκαναν Γιατί το χαμηλό memory write με επιρρεάζει καθώς "παλεύουμε" με millisecond Δέν ξέρω άν άλλες εφαρμογές καθημερινών χρηστών επιρρεάζονται από το χαμηλό memory write. Σίγουρα το gaming δέν είναι μέσα σε αυτά. Θα είχε ενδιαφέρον άν θεωρητικά μπορούσαμε να τρέξουμε ένα 12core ώς 8core ... και να συγκρίνουμε επιδόσεις σε memory intensive εφαρμογές. 1
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #29 Δεκέμβριος 19, 2019 2 hours ago, TASOS said: Βασικά εμένα σαν bencher , με νοιάζει που "τρώω ήττα" σε Super-Pi , από αυτό που έκαναν Γιατί το χαμηλό memory write με επιρρεάζει καθώς "παλεύουμε" με millisecond Δέν ξέρω άν άλλες εφαρμογές καθημερινών χρηστών επιρρεάζονται από το χαμηλό memory write. Σίγουρα το gaming δέν είναι μέσα σε αυτά. Θα είχε ενδιαφέρον άν θεωρητικά μπορούσαμε να τρέξουμε ένα 12core ώς 8core ... και να συγκρίνουμε επιδόσεις σε memory intensive εφαρμογές. πες μου τι benches θέλεις να δοκιμάσω να δω τι μπορώ να κάνω , αν είναι εφικτό και από την b450 αύριο θα τον βάλω στην tuf x570 plus gaming wifi
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #30 Δεκέμβριος 19, 2019 έχουμε και λέμε έκανα μερικά πειραματάκια 12 cores stock baseline =========================================================================================== 8 cores 1ccd on + 2ccd τα μισά δες και θα καταλάβεις και το aida να μην ξεχνιόμαστε ======================================================================================= 1 ccd = 6cores/12 threads 1 1
TASOS Δεκέμβριος 19, 2019 Author #31 Δεκέμβριος 19, 2019 (edited) Μήπως σου έκανε διαφορετικό boost κατά τη διάρκεια των bench ? Λογκάρισες ταχύτητες ? Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2019 από TASOS
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #32 Δεκέμβριος 19, 2019 ίσως διότι γενικά δεν ήταν σταθερό μεγαλύτερες ταχύτητες μάλλον έπιασε όταν ήταν 6core/12threads κάτσε να κάνω στα 4Ghz για να βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα θα κάνω όλο το chip και chip/2 1
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #33 Δεκέμβριος 19, 2019 all cores 4ghz 6 cores 4ghz είναι πολύ κοντά στο στατιστικό λάθος εκεί που λέει μια φορά 128k-256k και έχουν το ίδιο score είναι μπακιά είναι το score του 256κ
TASOS Δεκέμβριος 19, 2019 Author #34 Δεκέμβριος 19, 2019 πριν 27 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: είναι πολύ κοντά στο στατιστικό λάθος εκεί που λέει μια φορά 128k-256k και έχουν το ίδιο score είναι μπακιά είναι το score του 256κ Καταρχήν σε ευχαριστώ , που διαθέτεις χρόνο και ασχολείσαι. Από 1Μ και άνω τσεκάρω εγώ. Οι μικρότεροι υπολογισμοί , δέν έχουν νόημα γιατί δέν μπορείς να βασίσεις σε αυτά τα μεγέθη υπολογισμών κάποιο σωστό συμπέρασμα. Να σου πώ την αλήθεια , τα νούμερα σου μέ έχουν προβληματίσει , σε σημείο να ξανακάνω δοκιμές το δικό μου σύστημα σε νέα καθαρή εγκατάσταση ... αλλιώς μου κάνει κόλπα το FCLK μου και μάλλον θα το χαμηλώσω.
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #35 Δεκέμβριος 19, 2019 (edited) απλά όχι windows 10 θυμήθηκα ότι υπάρχει ένα Clock Bug στα w10 Leads to False Ryzen Benchmark Scores https://www.tomshardware.com/reviews/amd-ryzen-clock-bug-benchmark-scores,6312.html https://www.overclock.net/forum/410-benchmarking-competitions/1631264-amd-ryzen-superpi-32m-challenge-200-usd.html για τσέκαρε μία Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2019 από ARMAGEDDON
TASOS Δεκέμβριος 19, 2019 Author #36 Δεκέμβριος 19, 2019 (edited) πριν 17 λεπτά, το μέλος ARMAGEDDON έγραψε: απλά όχι windows 10 θυμήθηκα ότι υπάρχει ένα Clock Bug στα w10 Leads to False Ryzen Benchmark Scores https://www.tomshardware.com/reviews/amd-ryzen-clock-bug-benchmark-scores,6312.html https://www.overclock.net/forum/410-benchmarking-competitions/1631264-amd-ryzen-superpi-32m-challenge-200-usd.html για τσέκαρε μία Τα ξέρω αυτά ... στο hwbot είμαι Από windows 8 και μετά έχουν το RTC bug. https://hwbot.org/newsflash/4335_ryzen_platform_affected_by_rtc_bias_w88.110_not_allowed_on_select_benchmarks Ψήνεσαι να ανεβάσεις κανά Cinebench R15 single core (σε windows 7) για την ομάδα ? Μάς λείπουν σκόρ. Κάτι σαν αυτό σε screenshot https://hwbot.org/submission/4307583_ @zyx Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 19, 2019 από TASOS 1
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 19, 2019 #37 Δεκέμβριος 19, 2019 με το BenchMate 0.10.3 γίνεται δουλειά η πρέπει να βάλω w7
zyx Δεκέμβριος 19, 2019 #38 Δεκέμβριος 19, 2019 Σε win 7 @TASOS λίγο δύσκολα σε win10 αν θες. Για μένα το benching τελείωσε όταν πίσω από έναν τύπο υπάρχουν εταιρίες και όταν μπήκε το υγρό άζωτο no fun πλεον 1
ARMAGEDDON Δεκέμβριος 20, 2019 #39 Δεκέμβριος 20, 2019 @TASOS τσέκαρε μία ARMAGEDDON στο HWBOT τα έκανα με το Benchmate 0.10.3 ότι με άφηνε το ανέβασα μόνο το single score στα CB δεν με άφηνε 1
billpeppas Δεκέμβριος 20, 2019 #40 Δεκέμβριος 20, 2019 2 hours ago, zyx said: Σε win 7 @TASOS λίγο δύσκολα σε win10 αν θες. Για μένα το benching τελείωσε όταν πίσω από έναν τύπο υπάρχουν εταιρίες και όταν μπήκε το υγρό άζωτο no fun πλεον Άσε το άζωτο ήσυχο!!! Δεν φταίει σε τίποτα το καημένο! Το θέμα είναι ότι όταν υπάρχουν 5-10 άτομα που έχουν πρόσβαση ΤΖΑΜΠΕ σε 500 Intel Extreme Edition & AMD TR και τους ξεκωλώνουν όλους μέχρι να βρούν διαμαντάκι στα clocks και οι υπόλοιποι αντίστοιχων γνώσεων και "ικανοτήτων" benchers φτάνουν μόνο όσο φτάνει το πορτοφόλι τους, και προφανώς δεν είναι το ίδιο να μπορείς να πάρεις 2-3-5 CPU και ο άλλος έχει 100++ και δίχως να χαλάσει δραχμή από την δική του τσέπη. 2
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now