Jump to content

Intersys Pioneer και καταγγελία;


Recommended Posts

Καλησπέρα μέσω φιλου που συνεργάζεται με την intersys εγινε παραγγελια οθονης (2 din για αυτοκίνητο) απο την intersys. Οταν πηγα να την παρω την οθονη απο τον φίλο μου, ηρθε σε ενα καφέ κουτι με τις ταινίες της instesys. Ο φιλος στο καταστημα μου είπε κανε ενα unboxing να την δοέμε παρέα. Ανοιγω το κουτί και μεσα σε αυτό ήταν το κουτί της οθόνης,μόλις ανοιξαμε και το κουτι της οθονης δεν είχε τιποτα μεσα!! Παρα μονο τα φελιζολ της οθόνης.
Πηρε ο φίλος απ ευθειας τηλέφωνο και είπανε θα το κοιτάξουν.. Μετά απο 2 βδομάδες ακόμα το κοιτάνε.. Σε καθημερινή επικοινωνία του φίλου που συνεργάζεται μαζί τους, του λενε 1002 δικαιολογίες,του τύπου ψάχνουμε στις κάμερες και δεν βγάζουμε ακρη, μήπως την έφαγαν απο  την μεταφορική.(Η μεταφορική δεν ήξερε καν τι είχε μέσα, γιατι η οθονη ήταν σε άλλο κουτι που ανέφερα πιο πάνω.Φτασαν μεχρι σε σημείο να πουν στον φίλο οτι επείδη δεν βγαίνει άκρη σε μελλοντικές σου  παραγγελιες θα σου κάνουμε μια γενναία έκπτωση!!!!!
Η οθόνη είναι προπληρωμενη απο εμένα. και ο φίλος ήταν παρών κατα το ανοιγμα της συσκευασίας στο κατάστημα του. O φιλος είναι προθυμος να με βοηθήσει σαν μάρτυρας.
Τι μου προτείνετε να κανω; INKA;
Eυχαριστώ για τον χρόνο σας

Link to post
Share on other sites

Εσύ, προσωπικά κι επισήμως δεν μπορείς να κάνεις πολλά έναντι της intersys εκτός αν θες να πας φουλ δικαστικά που κι αυτό δεν το ξέρω. Επισήμως εσύ έχεις κάνει συναλλαγή με τον φίλο σου και ο φίλος σου με την intersys. Αν καταλαβαίνω τι γράφεις. Το ν΄μιμο παραστατικό σε ποιανού όνομα είναι; Δικό σου ή του φίλου σου; Η πωλήτρια intersys με εσένα έκανε την συναλλαγή;

Οπότε αν ισχύει η εκδοχή που γράφω (πως ο φίλος αγόρασε κι εσύ ήσουν αόρατος στα αρχικά στάδια), για οτιδήποτε επίσημο πρέπει να το κάνει ο φίλος σου. Το πολύ πολύ εσύ να είσαι ο μάρτυρας. Από κει και πέρα, επειδή είναι επαγγελματική σχέση παίζει ρόλο τι θέλει να κάνει ο φίλος σου. Μέχρι που θέλει να το τραβήξει. Αν αποφασίσει να πάει σε μετωπική σύγκρουση με την intersys και με την παραδοχή ότι η εταιρεία εμμένει στην εκδοχή της («δεν ξέρουμε δεν φταίμε θα δούμε») θα καταλήξει να χρειαστείτε δικηγόρο να σας συμβουλεύει νομίζω.
 

Δεν είναι τυπική συναλλαγή αυτό όλο που περιγράφεις για να το ξεκαθαρίσεις μονος σου χωρίς περαιτέρω εμπλοκές.

Δεύτερο σχόλιο: στην περιγραφή σου βγάζεις λάδι την μεταφορική (κι όποιον ενδιάμεσο είχε πρόσβαση στο αντικείμενο από την στιγμή που έφυγε από την πωλήτρια έως την στιγμή που παρέλαβε ο παραλήπτης φίλος σου, το μετά δλδ αν ο φίλος σου το κράτησε κλειστό και στο έδωσε απλώς δεν αφορά παρά μόνο εσένα και τον φίλο σου). Είναι σαφές ή σε μπερδεύω; Χρονικό σημείο Α φέυγει από την intersys. Χρονικό σημείο Β παραλαμβάνει ο φίλος σου. Χρονικό σημείο Γ, ανοιγεται το δέμα και διαπιστώνεται η έλλειψη.
Σε διαδικασίες με τρίτους ουσιαστικά μόνο αν δεχθούμε ότι έλειπε ήδη στο σημείο Β μπορείς να πας πιο πίσω. Αν στο Β είχε φθασει κανονικά και χάθηκε ανάμεσα σε Β και Γ, δεν έχουν ευθύνη ούτε η μεταφορική ούτε η πωλήτρια. Πρόσεχε δεν τα διατυπώνω σωστά, μήπως σε μπερδεύω. Να καταλάβεις σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει.

Εάν δεν γνωρίζεις με απόλυτη βεβαιότητα ότι μεταξύ Α και Β αποκλείεται να χάθηκε, ούτε να βγάζεις λάδι την μεταφορική μπορείς ούτε να συμπεραίνεις ότι έλειπε ήδη το αντικείμενο πριν το χρονικό σημείο Α. Έχεις τέτοια απόλυτη βεβαιότητα; Το στοιχείο που δίνεις (πως φαίνεται να μην είχε πειραχθεί το μέσα πακέτο) δν είναι αρκετό για να έχεις απόλυτη βεβαιότητα -ούτε καν πιθανολόγηση- περί του τι «ήξερε» ή «δεν ηξερε» η μεταφορική. Κανονικά οφείλουν να ξέρουν τι κουβαλάνε κι αν μέσα υπάρχει βόμβα ή πατατάκια ή σφαίρες ή λεφτά. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν το ξέρουν, άσε να το ισχυριστούν εκείνοι αν επιθυμούν μην το συμπεραίνεις μόνος σου.

Τρίτον, η πληρωμή πώς έγινε; Μετέφερες εσύ τα χρήματα απευθείας στην intersys με τρόπο που αποδεικνύεται εύκολα; Ή εσύ πλήρωσες τον φίλο σου κι εκείνος την intersys;

TLDR ο φίλος σου τι θέλει να κάνετε τώρα; πιο πολύ από εκείνον εξαρτάται παρά από σένα. Καταλαβαίνω ότι δεν σε βοηθώ όσο θα ήθελες κι ίσως σε μπερδεύω ασκόπως, αλλά η συναλλαγή που περιγράφεις δεν είναι η πιο συνηθισμένη κι είναι σημαντικό να είσαι εξαιρετικά ακριβής στις περιγραφές και τους χαρακτηρισμούς σου.

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
πριν 31 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Εσύ, προσωπικά κι επισήμως δεν μπορείς να κάνεις πολλά έναντι της intersys εκτός αν θες να πας φουλ δικαστικά που κι αυτό δεν το ξέρω. Επισήμως εσύ έχεις κάνει συναλλαγή με τον φίλο σου και ο φίλος σου με την intersys. Αν καταλαβαίνω τι γράφεις. Το ν΄μιμο παραστατικό σε ποιανού όνομα είναι; Δικό σου ή του φίλου σου; Η πωλήτρια intersys με εσένα έκανε την συναλλαγή;

Οπότε αν ισχύει η εκδοχή που γράφω (πως ο φίλος αγόρασε κι εσύ ήσουν αόρατος στα αρχικά στάδια), για οτιδήποτε επίσημο πρέπει να το κάνει ο φίλος σου. Το πολύ πολύ εσύ να είσαι ο μάρτυρας. Από κει και πέρα, επειδή είναι επαγγελματική σχέση παίζει ρόλο τι θέλει να κάνει ο φίλος σου. Μέχρι που θέλει να το τραβήξει. Αν αποφασίσει να πάει σε μετωπική σύγκρουση με την intersys και με την παραδοχή ότι η εταιρεία εμμένει στην εκδοχή της («δεν ξέρουμε δεν φταίμε θα δούμε») θα καταλήξει να χρειαστείτε δικηγόρο να σας συμβουλεύει νομίζω.
 

Δεν είναι τυπική συναλλαγή αυτό όλο που περιγράφεις για να το ξεκαθαρίσεις μονος σου χωρίς περαιτέρω εμπλοκές.

Δεύτερο σχόλιο: στην περιγραφή σου βγάζεις λάδι την μεταφορική (κι όποιον ενδιάμεσο είχε πρόσβαση στο αντικείμενο από την στιγμή που έφυγε από την πωλήτρια έως την στιγμή που παρέλαβε ο παραλήπτης φίλος σου, το μετά δλδ αν ο φίλος σου το κράτησε κλειστό και στο έδωσε απλώς δεν αφορά παρά μόνο εσένα και τον φίλο σου). Είναι σαφές ή σε μπερδεύω; Χρονικό σημείο Α φέυγει από την intersys. Χρονικό σημείο Β παραλαμβάνει ο φίλος σου. Χρονικό σημείο Γ, ανοιγεται το δέμα και διαπιστώνεται η έλλειψη.
Σε διαδικασίες με τρίτους ουσιαστικά μόνο αν δεχθούμε ότι έλειπε ήδη στο σημείο Β μπορείς να πας πιο πίσω. Αν στο Β είχε φθασει κανονικά και χάθηκε ανάμεσα σε Β και Γ, δεν έχουν ευθύνη ούτε η μεταφορική ούτε η πωλήτρια. Πρόσεχε δεν τα διατυπώνω σωστά, μήπως σε μπερδεύω. Να καταλάβεις σε γενικές γραμμές με ενδιαφέρει.

Εάν δεν γνωρίζεις με απόλυτη βεβαιότητα ότι μεταξύ Α και Β αποκλείεται να χάθηκε, ούτε να βγάζεις λάδι την μεταφορική μπορείς ούτε να συμπεραίνεις ότι έλειπε ήδη το αντικείμενο πριν το χρονικό σημείο Α. Έχεις τέτοια απόλυτη βεβαιότητα; Το στοιχείο που δίνεις (πως φαίνεται να μην είχε πειραχθεί το μέσα πακέτο) δν είναι αρκετό για να έχεις απόλυτη βεβαιότητα -ούτε καν πιθανολόγηση- περί του τι «ήξερε» ή «δεν ηξερε» η μεταφορική. Κανονικά οφείλουν να ξέρουν τι κουβαλάνε κι αν μέσα υπάρχει βόμβα ή πατατάκια ή σφαίρες ή λεφτά. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν το ξέρουν, άσε να το ισχυριστούν εκείνοι αν επιθυμούν μην το συμπεραίνεις μόνος σου.

Τρίτον, η πληρωμή πώς έγινε; Μετέφερες εσύ τα χρήματα απευθείας στην intersys με τρόπο που αποδεικνύεται εύκολα; Ή εσύ πλήρωσες τον φίλο σου κι εκείνος την intersys;

TLDR ο φίλος σου τι θέλει να κάνετε τώρα; πιο πολύ από εκείνον εξαρτάται παρά από σένα. Καταλαβαίνω ότι δεν σε βοηθώ όσο θα ήθελες κι ίσως σε μπερδεύω ασκόπως, αλλά η συναλλαγή που περιγράφεις δεν είναι η πιο συνηθισμένη κι είναι σημαντικό να είσαι εξαιρετικά ακριβής στις περιγραφές και τους χαρακτηρισμούς σου.

 

Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Η συναλλαγή εγινε μεσω του φίλου μου και της intersys. Ο φιλος ειναι ηχολήπτης και στήνει μαγαζιά εστιασης οπότε εχει συνεχεια πάρε-δωσε με την intersys. Για να στήσει πχ dj booth ολα τα μηχανηματα cdj μικτες κονσολες είναι της pioneer οποτε τα παίρνει όλα απο αυτούς. Εγω έψαχνα την οθόνη και τον ρώτησα αν μπορεί να με εξυπηρετησει να την πάρω απο αυτόν. Πράγμα που έκανε. εκανε την παραγγελία απο intersys και τους εκανε την κατάθεση αυτος. Πηγα απο το μαγαζί του να την παραλάβω τον πλήρωσα, ανοιξαμε το εξωτερικό κουτι  (που ηταν σφραγισμένο με τις ταινίες της intersys). Ανοιξαμε το κουτι το οποίο είχε το κουτί της οθόνης. Το κουτί της οθόνης δεν είχε κάποια ταινία ασφαλείας (οταν το επιασα ηταν παναλαφρο) και μαλιστα του ειπα..δεν έχει τίποτα μεσα! ΤΟ ανοιξαμε και επιβεβαιώθηκαμε και οι δύο.
Τώρα να έχει ταινια κολλητική με το logo της intersys επανω η μεταφορική... Ελλαδα είσαι μπορεί και να είχε..
Το παιδί θα το τραβηξει όσο πάει σε σημείο να σταματήσει και συνεργασια μαζί τους. Μαλιστα μου είπε θα μου δώσει πισω τα χρήματα και θα έχει να κάνει αυτος με την εταιρία. Οσο να ναι ομως είναι φίλος και εμένα με πειράζει να βρεθει αυτος με την πλάτη στο τοίχο.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Όπως σου ανεφεραν και παραπάνω,  εσύ δεν μπορείς να κάνεις πολλά. 

Κατά κύριο λόγο ο φίλος σου.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Απορία: Αυτή η "οθόνη" πόσο ζυγίζει; Δηλαδή δεν ήταν εμφανές από την αρχή ότι το κουτί από τη μεταφορική δεν είχε περιεχόμενο;

Link to post
Share on other sites
πριν 47 λεπτά, το μέλος gdp77 έγραψε:

Απορία: Αυτή η "οθόνη" πόσο ζυγίζει; Δηλαδή δεν ήταν εμφανές από την αρχή ότι το κουτί από τη μεταφορική δεν είχε περιεχόμενο;

Οχι δυστυχως δεν τα ζυγίζουν.Στο παραστατικο αποστολής δεν γράφει κάτι για βάρος. Εξ αρχής μολις την έπιασα του το είπα. Δούλευα σε car audio καταστημα πιτσιρικάς και το καταλαβα απ ευθειας. αλλα μου είπε στη πλάκα, άλλαξαν οι καιροι ρε.
Γενικα δεν εχω άκουσει τα καλύτερα για intersys. Οταν ημουν Σαντορινη ήταν να στείλουμε 2 cdj 2000 nexus για σερβις μέσω μεταφορικής και ο ιδιοκτήτης εκει ήθελε οτι χαρτούρα προβλεπόταν να γίνει γιατί λεει οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. χανουν πράγματα.

Link to post
Share on other sites

ακόμα κι αν τα ζυγίζουν, το κάνουν για την χρέωση όχι για να ελέγξουν αν το βάρος συμφωνεί με το περιεχόμενο. Αλλά σε κάθε περίπτωση, τα αγαθά αξιδεύουν επισήμως μόνο με παραστατικά συνοδευτικά.

Link to post
Share on other sites

Τους ειπαμε οτι γίνεται καταχώρηση στις αποθηκες της intersys βάσει SN οποτε να ψάξουν βάσει SN και να δουν ποια ημερομηνια καταχωρήθηκε στο σύστημα η οθόνη. Να αντρέξουν τις καμερες στη τάδε ημερομηνια και να δουν τι έγινε.Τωρα αν μπηκε στις αποθηκες 30 μέρες πριν.. Δυσκόλα να κρατάει ιστορικό τοσο πολλών ημερών το καταγραφικό

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

το σημείο που δεν καταλαβαίνω είναι για ποιο λόγο επιμένετε να εξαιρείτε την μεταφορική (τη διαδρομή Α έως Β) από την ευθύνη. Με μοναδικό γεγονός την μονωτική ταινία. Ότι δεν σας φάινεται πειραγμένη.
Θεωρώντας ότι το αντικείμενο υπήρχε και εκλάπη κάπου πριν το Β, μην αποκλείετε την μεταφορική. Δεν είναι δική σας δουλειά να ανακαλύψετε την αλήθεια. Εσείς το μόνο που πρέπει να τονίζετε με έμφαση είναι «παρέλαβα, το άνοιξα δεν υπήρχε μέσα τίποτα, στείλτε μου άλλο ή δώστε πίσω τα λεφτά»
 

Το να κάτσεις εσύ να ανακαλύψεις αν το αφαίρεσα εγώ ο αποθηκάριος της μεταφορικής ή ο οδηγός του φορτηγού ή ο σαλταδόρος βενζινάς εκεί που στμάτησα για βενζίνη ή αν ήταν οργανωμένο κύκλωμα με εμπειρία να ανοίγει πακέτα και να τα ξανακλείνει χωρίς να φαίνονται πειραγμένα ή αν ήταν ο υπάλληλος Χ της intersys ή αν είχαν κάνει λάθος οι Ιάπωνες και δεν είχαν στείλει ποτέ το περιεχόμενο και κάποιος το πούλησε χωρίς να τσεκάρει το κουτί ή αν το λάθος έγινε στην διαδρομή Ιαπωνία-intersys ή αν είναι καλή εταιρεία κλπ, όλα αυτά δεν είναι δική σας ευθύνη. Μην φορτώνεστε στους ώμους σας ευθύνη που ανήκει σε άλλον σε τέτοιες περιπτώσεις.

Καταλαβαίνω έτσι όπως το γράφεις πως έχετε ήδη κάνει συζήτηση με intersys κι έχετε μπλεχτεί σε τέτοιο πιγκ πογκ. Τελικά οι επιλογές που έχετε είναι:

α) με τα λόγια η intersys/η μεταφορική πείθεται και σας αποζημιώνει ή σας δίνει το προϊόν που θέλατε. Αν δεν το έχει κλιμακώσει εντός intersys ο φίλος σου, ας το κάνει. Όσο πιο ψηλά γίνεται.

β) η intersys/η μταφορική πείθεται κακήν κακώς υπό την πίεση κάποιου. Καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου, ανακοίνωση στην εταιρεία ότι θα δημοσιοποιήσετε όσο δεν πάει την υπόθεση (προσοχή πώς εκφράζεστε σε τέτοια μην πάτε για μαλλί και βγείτε κουρεμένοι, θα είστε πάντα διεκδικητικοί για το δίκιο σας αλλά ευγενείς και εντός νόμου), ίσως άξιζε ως προτελευταίο στάδιο να ενημερώσετε και την κατασκευάστρια «ξέρεις pioneer, συνέβη το και το, είναι άδικο να έχω πληρώσει και να μην έχει φτάσει σε μένα, παρακαλώ κάντε κάτι εσείς, ο εκπρόσωπός σας στην Ελλάδα δεν ΄΄εχει ικανοποιητική συμπεριφορά».
Εδώ εντάσσεται κι η περίπτωση να χρησιμοποιήσει ο φίλος σου τρίτο πρόσωπο για πίεση (τον μητροπολίτη, τον πρωθυπουργό, τον Ντόναλντ Τραμπ κλπ). Δεν νομίζω να σας ενδιαφέρουν τέτοια αλλά στα λέω αφού ρωτάς. 

γ) τελευταίο στάδιο αν τίποτα από τα παραπάνω δεν δουλέψει πάει ο φίλος σου κανονικά δικαστικά. Εκεί το τι θα κάνετε, πώς θα κινηθείτε, τι πιθανότητες έχετε κλπ θα στα πει ο/η δικηγόρος που θα βάλετε.

Σε όλα αυτά, μοναδικός χειριστής κι εμφανιζόμενος της υπόθεσης είναι ο αγοραστής, όχι εσύ. Αν παει μέχρι τέλους συγκρουσιακά κι αν από το χρονικό σημείο Β (παραλαβή κλειστού δέματος) μεσολάβησε σημαντικός χρόνος μέχρι το σημείο Γ (άνοιγμα κλειστού πακέτου και διαπίστωση ότι λείπει το αντικείμενο) να είστε προετοιμασμένοι να ακούσετε πράγματα του στυλ «εσείς φταίτε που δεν το ελέγξατε αμέσως» «και που ξέρουμε εμείς ότι το πράγμα δεν εξαφανίστηκε όσο βρισκόταν στην ευθύνη του φίλου σου» κλπ.
 

δ) το ξεχνάτε, το ρυθμίζετε όπως νομίζετε εσύ κι ο φίλος σου μεταξύ σας -προσωπικά θα το πλήρωνα στη θέση σου κι απλώς αν μελλοντικά όντως του έκαναν έκπτωση θα δεχόμουν τότε να μου δώσει το ανάλογο της έκπτωσης.

 

  • Like 5
Link to post
Share on other sites
πριν 14 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

το σημείο που δεν καταλαβαίνω είναι για ποιο λόγο επιμένετε να εξαιρείτε την μεταφορική (τη διαδρομή Α έως Β) από την ευθύνη. Με μοναδικό γεγονός την μονωτική ταινία. Ότι δεν σας φάινεται πειραγμένη.
Θεωρώντας ότι το αντικείμενο υπήρχε και εκλάπη κάπου πριν το Β, μην αποκλείετε την μεταφορική. Δεν είναι δική σας δουλειά να ανακαλύψετε την αλήθεια. Εσείς το μόνο που πρέπει να τονίζετε με έμφαση είναι «παρέλαβα, το άνοιξα δεν υπήρχε μέσα τίποτα, στείλτε μου άλλο ή δώστε πίσω τα λεφτά»
 

Το να κάτσεις εσύ να ανακαλύψεις αν το αφαίρεσα εγώ ο αποθηκάριος της μεταφορικής ή ο οδηγός του φορτηγού ή ο σαλταδόρος βενζινάς εκεί που στμάτησα για βενζίνη ή αν ήταν οργανωμένο κύκλωμα με εμπειρία να ανοίγει πακέτα και να τα ξανακλείνει χωρίς να φαίνονται πειραγμένα ή αν ήταν ο υπάλληλος Χ της intersys ή αν είχαν κάνει λάθος οι Ιάπωνες και δεν είχαν στείλει ποτέ το περιεχόμενο και κάποιος το πούλησε χωρίς να τσεκάρει το κουτί ή αν το λάθος έγινε στην διαδρομή Ιαπωνία-intersys ή αν είναι καλή εταιρεία κλπ, όλα αυτά δεν είναι δική σας ευθύνη. Μην φορτώνεστε στους ώμους σας ευθύνη που ανήκει σε άλλον σε τέτοιες περιπτώσεις.

Καταλαβαίνω έτσι όπως το γράφεις πως έχετε ήδη κάνει συζήτηση με intersys κι έχετε μπλεχτεί σε τέτοιο πιγκ πογκ. Τελικά οι επιλογές που έχετε είναι:

α) με τα λόγια η intersys/η μεταφορική πείθεται και σας αποζημιώνει ή σας δίνει το προϊόν που θέλατε. Αν δεν το έχει κλιμακώσει εντός intersys ο φίλος σου, ας το κάνει. Όσο πιο ψηλά γίνεται.

β) η intersys/η μταφορική πείθεται κακήν κακώς υπό την πίεση κάποιου. Καταγγελία στο υπουργείο εμπορίου, ανακοίνωση στην εταιρεία ότι θα δημοσιοποιήσετε όσο δεν πάει την υπόθεση (προσοχή πώς εκφράζεστε σε τέτοια μην πάτε για μαλλί και βγείτε κουρεμένοι, θα είστε πάντα διεκδικητικοί για το δίκιο σας αλλά ευγενείς και εντός νόμου), ίσως άξιζε ως προτελευταίο στάδιο να ενημερώσετε και την κατασκευάστρια «ξέρεις pioneer, συνέβη το και το, είναι άδικο να έχω πληρώσει και να μην έχει φτάσει σε μένα, παρακαλώ κάντε κάτι εσείς, ο εκπρόσωπός σας στην Ελλάδα δεν ΄΄εχει ικανοποιητική συμπεριφορά».
Εδώ εντάσσεται κι η περίπτωση να χρησιμοποιήσει ο φίλος σου τρίτο πρόσωπο για πίεση (τον μητροπολίτη, τον πρωθυπουργό, τον Ντόναλντ Τραμπ κλπ). Δεν νομίζω να σας ενδιαφέρουν τέτοια αλλά στα λέω αφού ρωτάς. 

γ) τελευταίο στάδιο αν τίποτα από τα παραπάνω δεν δουλέψει πάει ο φίλος σου κανονικά δικαστικά. Εκεί το τι θα κάνετε, πώς θα κινηθείτε, τι πιθανότητες έχετε κλπ θα στα πει ο/η δικηγόρος που θα βάλετε.

Σε όλα αυτά, μοναδικός χειριστής κι εμφανιζόμενος της υπόθεσης είναι ο αγοραστής, όχι εσύ. Αν παει μέχρι τέλους συγκρουσιακά κι αν από το χρονικό σημείο Β (παραλαβή κλειστού δέματος) μεσολάβησε σημαντικός χρόνος μέχρι το σημείο Γ (άνοιγμα κλειστού πακέτου και διαπίστωση ότι λείπει το αντικείμενο) να είστε προετοιμασμένοι να ακούσετε πράγματα του στυλ «εσείς φταίτε που δεν το ελέγξατε αμέσως» «και που ξέρουμε εμείς ότι το πράγμα δεν εξαφανίστηκε όσο βρισκόταν στην ευθύνη του φίλου σου» κλπ.
 

δ) το ξεχνάτε, το ρυθμίζετε όπως νομίζετε εσύ κι ο φίλος σου μεταξύ σας -προσωπικά θα το πλήρωνα στη θέση σου κι απλώς αν μελλοντικά όντως του έκαναν έκπτωση θα δεχόμουν τότε να μου δώσει το ανάλογο της έκπτωσης.

 

Πολυτιμα ολα αυτα που λες και σε ευχαριστώ!
εχουμε σκεφτεί ολα οσα προανέφερες και θα κινηθούμε αναλόγως!
Οσο για το τελευταιο μολις παρέλαβε ο φίλος απο μεταφορικη μετα απο 2-3 ωρες ανοιξαμε την συσκευασια. καθως περιμενε ο φίλος να παω απο εκει.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Στην χρήσιμη σύνοψη του @salde να προσθέσω ότι υπάρχει και ο Συνήγορος του Καταναλωτή, που μπορείς να απευθυνθείς για διαμεσολάβηση. Επειδή έχουν καλή γνώση της σχετικής νομοθεσίας θα υποδείξουν στην εταιρεία τις υποχρεώσεις της και σε εσένα τις επιλογές σου.

WWW.SYNIGOROSKATANALOTI.GR

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή: Ανεξάρτητη Αρχή

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.