Jump to content



Έκδοση τιμολογίων από κατάστημα στο ΑΦΜ μου χωρίς να έχω κάνει αγορά.


LeoNaXe

Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα. 

 

Θέλω να μοιραστώ ένα πρόβλημα που έχω και θέλω την άποψη σας στο πως να κινηθώ (αρχικά θα πάω στην αστυνομία και εφορία όπως με συμβούλεψε δικηγόρος και μετά βλέπουμε) αλλά και κάποια ιδέα στο τη μπορώ να κάνω. 

 

Στο ΑΦΜ μου έχω κατάστημα υπολογιστών και έχει τύχει να κσνω μια φορά αγορά από ένα κατάστημα στην Αθήνα DotP.... πριν από ένα χρόνο, εγώ είμαι στην Ξάνθη. Αυτό που παρατήρησα 3 εβδομάδες πριν είναι να μου έρθει ενα μαιλ για μια παραγγελία που είναι σε επεξεργασία, όταν τους κάλεσα για να μάθω τη παίζει μου είπαν πως έχω πάρει τηλεφωνικά την παραγγελία και θα πάω εκείνη την ημέρα να την παραλάβω από το μαγαζί τους. 

Όταν τους είπα πως εγώ δεν έκανα καμία παραγγελία και πως δεν είμαι εγώ έκαναν απλά την ακύρωση, παρόλο που ζήτησα να προσέξουν αυτόν που θα πάει να παραλάβει δεν ασχολήθηκαν καν. 

 

2 ημέρες πριν και πάλι μου έρχεται ένα μαιλ με ολοκληρωμένη παραγγελία, όταν τους κάλεσα μου λένε πως αυτήν την φορά έχω πάει κιόλας και έχω παραλάβει εγώ προσωπικά την παραγγελία από εκεί και έχουν κόψει και τιμολόγιο. Με ειρωνικό τρόπο μιλούσαν και δεν με πίστευαν, όταν τους ζήτησα να κοιτάξουν στις κάμερες τους να δούμε ποιος είναι απλά η υπάλληλος γέλασε. 

Την προηγούμενη φορά τους είχα ζητήσει να κλείσουν την καρτέλα μου πράγμα που δεν έχουν κάνει αλλά και για αυτήν την φορά που το ζήτησα ούτε καν μου απάντησαν. 

 

Κατάλαβα πως από το τηλέφωνο δεν θα βγάλουμε κάποια άκρη και τους έστειλα το μαιλ παρακάτω. 

 

Αυτό που θέλω από εσάς να με δώσετε της ιδέες σας σχετικά με το πως μπορώ να κινηθώ και τη γίνεται στην περίπτωση που πλέον στο όνομα μου έχω κομμένο τιμολόγιο για κάτι που δεν έχω πάρει προσωπικά. 

 

Spoiler
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με την κ. ****** Αφροδίτη με επιβεβαιώσατε πως έχει γίνει παραλαβή κάποιας παραγγελίας που γίνεται τηλεφωνικά και έπειτα με παραλαβή απο το κατάστημά σας.
Θα ήθελα να με ενημερώσετε και να μου αποστείλετε τα παραστατικά που έχουν κοπεί απο το άγνωστο άτομο που έχει κάνει παραλαβή και έχετε δώσει τιμολόγια με τα δικά μου στοιχεία χωρίς να επιβεβαιώσετε με κάποια ταυτοποίηση.
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας στην ερώτηση που έχω κάνει εαν γίνεται η διαγραφή του λογαριασμού μου και των στοιχείων μου δεν έλαβα ποτέ την απάντηση παρά μόνο ''με ειρωνικό'' τρόπο να αναφέρει ''ναι ναι''.
 
Θα ήθελα να ενημερώσω πως η στάση της κ Αφροδίτη ήταν καθαρά κοροιδευτική χωρίς να ενδιαφέρεται για το πρόβλημα που έχετε δημιουργήσει στα προσωπικά μου στοιχεία και απο μεριά μου εφόσων και δεν προβείτε σε καμία ενέργεια έως την τρίτη θα γίνει ενημέρωση στην εφορία αλλά και στην Ανάλογη αρχή για να συνεχίσουμε το θέμα νομικά.
Επίσης να σας ενημερώσω πως για όλα αυτά θα ενημερωθεί και ο συνήγορος του πολίτη αλλα και θα μπουν και οι ανάλογες αξιολογήσεις.
 
Με εκτίμηση

 

Έγινε επεξεργασία από LeoNaXe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος LeoNaXe έγραψε:

Καλησπέρα στην ομάδα. 

 

Θέλω να μοιραστώ ένα πρόβλημα που έχω και θέλω την άποψη σας στο πως να κινηθώ (αρχικά θα πάω στην αστυνομία και εφορία όπως με συμβούλεψε δικηγόρος και μετά βλέπουμε) αλλά και κάποια ιδέα στο τη μπορώ να κάνω. 

 

Στο ΑΦΜ μου έχω κατάστημα υπολογιστών και έχει τύχει να κσνω μια φορά αγορά από ένα κατάστημα στην Αθήνα DotP.... πριν από ένα χρόνο, εγώ είμαι στην Ξάνθη. Αυτό που παρατήρησα 3 εβδομάδες πριν είναι να μου έρθει ενα μαιλ για μια παραγγελία που είναι σε επεξεργασία, όταν τους κάλεσα για να μάθω τη παίζει μου είπαν πως έχω πάρει τηλεφωνικά την παραγγελία και θα πάω εκείνη την ημέρα να την παραλάβω από το μαγαζί τους. 

Όταν τους είπα πως εγώ δεν έκανα καμία παραγγελία και πως δεν είμαι εγώ έκαναν απλά την ακύρωση, παρόλο που ζήτησα να προσέξουν αυτόν που θα πάει να παραλάβει δεν ασχολήθηκαν καν. 

 

2 ημέρες πριν και πάλι μου έρχεται ένα μαιλ με ολοκληρωμένη παραγγελία, όταν τους κάλεσα μου λένε πως αυτήν την φορά έχω πάει κιόλας και έχω παραλάβει εγώ προσωπικά την παραγγελία από εκεί και έχουν κόψει και τιμολόγιο. Με ειρωνικό τρόπο μιλούσαν και δεν με πίστευαν, όταν τους ζήτησα να κοιτάξουν στις κάμερες τους να δούμε ποιος είναι απλά η υπάλληλος γέλασε. 

Την προηγούμενη φορά τους είχα ζητήσει να κλείσουν την καρτέλα μου πράγμα που δεν έχουν κάνει αλλά και για αυτήν την φορά που το ζήτησα ούτε καν μου απάντησαν. 

 

Κατάλαβα πως από το τηλέφωνο δεν θα βγάλουμε κάποια άκρη και τους έστειλα το μαιλ παρακάτω. 

 

Αυτό που θέλω από εσάς να με δώσετε της ιδέες σας σχετικά με το πως μπορώ να κινηθώ και τη γίνεται στην περίπτωση που πλέον στο όνομα μου έχω κομμένο τιμολόγιο για κάτι που δεν έχω πάρει προσωπικά. 

 

  Hide contents
Μετά απο τηλεφωνική επικοινωνία με την κ. ****** Αφροδίτη με επιβεβαιώσατε πως έχει γίνει παραλαβή κάποιας παραγγελίας που γίνεται τηλεφωνικά και έπειτα με παραλαβή απο το κατάστημά σας.
Θα ήθελα να με ενημερώσετε και να μου αποστείλετε τα παραστατικά που έχουν κοπεί απο το άγνωστο άτομο που έχει κάνει παραλαβή και έχετε δώσει τιμολόγια με τα δικά μου στοιχεία χωρίς να επιβεβαιώσετε με κάποια ταυτοποίηση.
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας στην ερώτηση που έχω κάνει εαν γίνεται η διαγραφή του λογαριασμού μου και των στοιχείων μου δεν έλαβα ποτέ την απάντηση παρά μόνο ''με ειρωνικό'' τρόπο να αναφέρει ''ναι ναι''.
 
Θα ήθελα να ενημερώσω πως η στάση της κ Αφροδίτη ήταν καθαρά κοροιδευτική χωρίς να ενδιαφέρεται για το πρόβλημα που έχετε δημιουργήσει στα προσωπικά μου στοιχεία και απο μεριά μου εφόσων και δεν προβείτε σε καμία ενέργεια έως την τρίτη θα γίνει ενημέρωση στην εφορία αλλά και στην Ανάλογη αρχή για να συνεχίσουμε το θέμα νομικά.
Επίσης να σας ενημερώσω πως για όλα αυτά θα ενημερωθεί και ο συνήγορος του πολίτη αλλα και θα μπουν και οι ανάλογες αξιολογήσεις.
 
Με εκτίμηση

 

H εφορία τι ακριβώς περιμένεις να κάνει; Δεν θα κανει και δε μπορει να κανει τιποτα. Ζήτα ακύρωση των παραστατικών και παραλαβή μονο με ταυτοπροσωπία αλλιώς δεν αποδέχεσαι καμία συναλλαγή. Εχεις πιστωση στο καταστημα; Εμφανιζεσαι με χρεωστικό  υπόλοιπο σε αυτούς;

Link to comment
Share on other sites

Ότι σου λεει κάποιος ειδικός (στην περίπτωση σου ο δικηγορος σου).

Το πρόβλημα είναι οτι αν δεν ασχοληθείς επίσημα (να τους πάρει τηλ ο ίδιος ο δικηγόρος σε πρώτη φαση και στη συνέχεια αν δεν υπάρχει θετική ανταπόκριση να στείλει εξώδικο) δεν βλέπω να ιδρώνει το αυτί τους.

 

Γενικά αν δεις στα σχόλια στις αξιολογήσεις του skroutz υπάρχουν πολλά παράπονα για ερασιτεχνισμό και προβληματική επικοινωνία.

Είχα κ εγώ πρόβλημα σε aftersales support το οποίο και ήταν ο λόγος να μην ξανα αγοράσω από εκεί (εμένα ήταν εύκολη η λύση).

Εσένα που εμπλέκεται μέσα το εταιρικό σου ΑΦΜ θα πρέπει να το κοιτάξεις σοβαρά (= κοστος αν πας δικαστικά).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εξοπλίσου με υπομονή και συνέχισε σύμφωνα με τις υποδείξεις του δικηγόρου σου. Προτείνω να ενημερώσεις αναλυτικά ΚΑΙ το ίδιο το Skroutz. 

 

Να σημειωθεί εδώ ότι το συγκεκριμένο κατάστημα από μικρή έρευνα που έχω κάνει έχει προβεί και σε άλλες ύπουλες κινήσεις όπως να αναρτά υποτιθέμενες προσφορές-πτωσεις τιμών (ουσιαστικά κραχτες κρατώντας τες ενεργές για πολλές ώρες αδικαιολόγητα) σε προϊόντα για να ανέβει μπροστά στη λίστα των προτιμήσεων στο Skroutz, να αυξήσει με τέτοια μέσα την δημοτικότητα του και αφού το καταφέρει να ακυρώνουν τις παραγγελίες με δικαιολογία ότι πρόκειται δήθεν για λάθος. Έχει συμβεί παραπάνω από 3 φορές σε διάστημα μόλις λίγων εβδομάδων. Μάλιστα ήτανε μνήμες της Crucial ( Ballistix ) ίσως κάποιοι κατάλαβαν για ποια πτώση τιμής αναφέρομαι. Φαίνεται να χρησιμοποιούν και σύστημα τύπου μποτ γι αυτή τη δουλειά. Επίσης έχουν ακριβώς την ίδια μορφή στησίματος της πλατφόρμας τους ( τα πάντα ίδια ) παρέα με άλλο ένα μάλλον "συναδελφικό" τους κατάστημα με πορτοκάλι-μπλε χρώμα ( καταλάβατε ) καθώς στην επικοινωνία όταν πρόκειται για ενημέρωση ή ακύρωση χρησιμοποιείται η ίδια περιγραφή, ίδια τα πάντα. Γενικά μακριά από τέτοιου τύπου καταστήματα. 

 

* Συγκεκριμένα ένα κατάστημα V**S**o, έκανε ένα λάθος σε 1 μονή μνήμη Crucial 8GB DDR4 3600 αλλά φαινόταν στο Σκρούτζ ότι πρόκειται για την 16αρα έκδοση (2χ8) όμως στη περιγραφή του προϊόντος ήταν η 8αρα έκδοση. Έπειτα τα δύο προαναφερθέντα καταστήματα ανάρτησαν μετά από λίγα λεπτά "ανάλογη προσφορά" στις 16αρες μνήμες ( με το σωστό προϊόν όμως ) που ακυρώθηκαν ακριβώς την ίδια μέρα, και σχεδόν ίδια ώρα.

Όποιος θέλει παρέχω τα απαραίτητα screenshots από το mailbox για παρόμοιο περιστατικό που έλαβε χώρα τον προηγούμενο μήνα.

 

Έγινε επεξεργασία από SpirosKGR
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα το πρωί στην αστυνομία να αναφέρω την απάτη αλλα έλειπε το αξιωματικός. το μεσημέρι που πήγα είχα πολύ δουλειά. Θα κοιτάξω να πάω πιο μετά να δούμε εαν θα τα καταφέρω.

Λέω να πάω στην αστυνομία να το αναφέρω γιατί που μπορώ να ξέρω τη μπορεί να κάνει με αυτά τα προϊόντα και σε τη μέρος μπορούν να βρεθούν. Ιδικά και αν είναι προϊόντα να έχουν και SN πάνω στο παραστατικό.

 

Επόμενο στάδιο θα είναι να το αναφέρω στο Skroutz και δεν ξέρω τη μπορώ να αναφέρω στον Συνήγορο του Καταναλωτή, εαν γίνεται να αναφέρω κάτι τέτοιο.

 

Στην εφορία με το καινούριο σύστημα δεν ξέρω αλλά παλιά μου έχει τύχει να μου βγάζει λογιστής ότι μου έχουν κόψει παραστατικό και με μια υπεύθυνη δήλωση τελείωνε το θέμα.

Στο κομμάτι του δικηγόρου θα αρχίσω απο τους γνωστούς μου και να μου εξηγήσουν την περίπτωση και αμα δω πως το κομμάτι πάει πολύ μακριά δεν πιστεύω να ασχοληθώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν αποδειξεις οτι δεν εισαι εσυ αυτος στην καμερα δεν του κανεις τιποτα.

Πρεπει να δειτε τις καμερες και μετα να αποδειξεις οτι στην κομπινα συμμετεχει το καταστημα.

Την καρτελα σου δεν μπορει να την σβησει απο την στιγμη που υπαρχει παραστατικο στο ονομα σου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.