Aligator21 Δεκέμβριος 12, 2008 #1602 Δεκέμβριος 12, 2008 Κούγιας!! :fist: Εάν κριθούν ακατάλληλες, παρακαλώ κάποιος mod να το σβήσει **Εμ, το κάτι ακατάλληλο το έχουν [edit] εε σβήσε το ποστ ντε! δεν έχει νόημα έτσι :p [/edit]
Jerry007 Δεκέμβριος 13, 2008 #1606 Δεκέμβριος 13, 2008 Ο δικός μου bro είναι εκπαιδευμένος,ανάλογα πόσα παλαμάκια του κάνω αναγνωρίζει και άλλι εντολή και έχει κουμπί για να φτιάχνεις macro on-the-go στο πίσω μέρος του κεφλιού του
HotPeanut Δεκέμβριος 14, 2008 #1608 Δεκέμβριος 14, 2008 http://farm4.static.flickr.com/3205/3102885288_92c00b732b_o.jpg
Petrossortep Δεκέμβριος 17, 2008 #1611 Δεκέμβριος 17, 2008 http://img178.imageshack.us/img178/7122/getattachmentuw1.jpgΑπό τις νέες πινακίδες του ΚΟΚ.http://gmargari.files.wordpress.com/2008/12/warning-3-kougias1.png?w346h365
Reaper Δεκέμβριος 17, 2008 #1612 Δεκέμβριος 17, 2008 http://3.bp.blogspot.com/_Moz08RhEWgo/SUjlA2rBPaI/AAAAAAAADWc/gGMW3c1SPIc/s1600-h/.jpg
ea6gka Δεκέμβριος 17, 2008 #1613 Δεκέμβριος 17, 2008 την βρηκα πολυ αστεια , ειναι και δικια μου (copyrights apply)
jpavly Δεκέμβριος 18, 2008 #1614 Δεκέμβριος 18, 2008 την βρηκα πολυ αστεια , ειναι και δικια μου (copyrights apply) OTEδάκι;
mitsosoft Δεκέμβριος 18, 2008 #1615 Δεκέμβριος 18, 2008 Αμάν αυτή η Intel... όλο νέα socket βγάζει... Το νέο socket από την Intel στο πλαίσιο (s13663)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.