Jump to content



Πρόβλημα με το ESHOP


Mill

Recommended Posts

Εγώ τα έχω ξαναπεί σε δικό μου threat διαμαρτυρίας για το eshop, εγώ προσωπικά έμεινα άναυδος με την αντιμετώπιση που είχα σε περίπτωση rma, πρίν απο αυτό όχι μόνο δεν είχα πρόβλημα αλλά ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος, έχω αγοράσει πολλά πάρα πολλά (σε μετάφραση δεκάδες χιλιάδες ευρώ) αλλά όπως λέω στα δύσκολα φαίνεται τελικά η διαφορά και δυστυχώς όταν ήρθε το πρόβλημα ήρθαν και οι αναμνήσεις απο την φτωχομάνα Ελλαδίτσα.

Τέλος πάντων εγώ συνεχίζω να αγοράζω απο το κατάστημα αυτό αν και όχι πια στον ίδιο ρυθμό γιατί όπως και να το κάνουμε έφαγα στραπάτσο χοντρό και δεν το περίμενα απο το σγκεκριμένο κατάστημα για να είμαι ειλικρινής.

Τώρα για τα λεγόμενα του φίλου, μάλλον είναι μικρός σε ηλικία και σαφώς εκνευρισμένος και κάπου τον δικαιολογώ, άλλωστε κάποια στιγμή έφθασα κι εγώ στο σημείο και ήμουν έτοιμος να πληρώσω αεροπορικά εισητήρια και να βουτήξω τον πρώτο που θα έβρισκα μπροστά μου, απο την άλλη όμως η αλήθεια είναι οτι δεν υποστήριξε την διαμαρτυρία του με τον καλύτερο τρόπο αλλά ας του το συγχωρήσουμε κι αυτό και ας δούμε το θέμα......

οι χρόνοι 3 εβδομάδες, ενας μήνας κλπ δεν είναι λίγοι αν μιλάμε για σοβαρά καταστήματα, είναι τραγικοί χρόνοι και η διαφορά για την επαρχία το μέγιστο μπορεί να είναι 1 ΜΕΡΑ οταν οι μεταφορές γίνοανται με courier και μάλιστα όταν πληρώνει ο πελάτης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από ταραμας

οι χρόνοι 3 εβδομάδες, ενας μήνας κλπ δεν είναι λίγοι αν μιλάμε για σοβαρά καταστήματα, είναι τραγικοί χρόνοι και η διαφορά για την επαρχία το μέγιστο μπορεί να είναι 1 ΜΕΡΑ οταν οι μεταφορές γίνοανται με courier και μάλιστα όταν πληρώνει ο πελάτης.

Όσο και αν μας αρέσει το e-shop αυτή είναι η ουσία. Και καλό θα ήταν τα παιδιά στο e-shop να ξέρουν ότι η καθιέρωση στην αγορά είναι καθημερινός αγώνας ενώ η καταστροφή στιγμιαία. Μετά δεν σώζεσαι με τίποτα.

Αρχική απάντηση από wrong method

Το Tagan 480 που πήρα τα Χριστούγεννα 89 € κόστιζε σε άλλο κατάστημα 119

δηλαδή 34% παραπάνω.

Το κάθε κατάστημα έχει και από μια προσφορά. Νομίζω ή εδώ ή σε άλλο forum αναφέρθηκε ότι ο Κοτσόβολος ή κάποιος άλλος έδεινε το Motorola C115 αν θυμάμαι και τον κωδικό κάπου 40€, σχεδόν μισοτιμής.

Δεν νομίζω να είναι παντού 50% φτηνότερος.

Αλλά επιπλέον υπάρχουν πλέον και άλλα μαγαζιά. Το ψιλοψάχνω για canon printer. Η pixmania είναι σχεδόν παντού πάνω από 10% φτηνότερη από το e-shop σε όλους τους canon που κοίταξα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Η pixmania είναι σχεδόν παντού πάνω από 10% φτηνότερη από το e-shop σε όλους τους canon που κοίταξα.

Σε πολλά πραγματακια είναι φθηνότερη.

Αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι σε εξέληξη η επιστροφή ενός Radio-CD αυτοκινήτου που μου ήρθε χτυπημένο. Γενικά μέχρι τώρα φαίνεται αρκετά αξιόπιστο μαγαζί. Θα δούμε τώρα στα δύσκολα βέβαια... Θα γράψω εμπειρίες μόλις τελειώσει η ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice

Mill

Διόρθωσε το post σου, αφαίρεσε το υβριστικό περιεχόμενο (καραγκιόζηδες κλπ) και ζήτα και συγνώμη για όσα έγραψες, γιατί διαφορετικά μπορεί να βρεθείς κατηγορούμενος για εξύβριση και αστήρικτη δυσφήμιση. ’φησε αυτούς που το διαβάζουν να βγάλουν συμπεράσματα. Κατά τη γνώμη μου έτυχαν σε σένα τα προβληματικά προιόντα. Η καθυστέρηση στο RMA είναι φυσική για τα περισσότερα καταστήματα (για να μην πω για όλα ... με μια εξαίρεση). Πουθενά δεν τεκμηριώνεις τους χαρακτηρισμούς σου. Δεν πείθεις. Το αντίθετο θα έλεγα.

ΥΓ. Μη νομίζεις οτι αν σε κυνηγήσουν (και καλά θα κάνουν) δεν θα σε βρουν.

Μέτοχος είστε κύριε?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι λετε το e-shop ειναι αιωνες μπροστα σε σχεδον τα παντα. ιδιως σε τιμες, εξυπηρετηση και RMA..

Εχω παρει ΠΑΡΑ πολα πραγματα απο κει, και δεν ειχα ποτε προβλημα...

Για μενα #1 shop με ευρωπαικες προδιαγραφες...

Δεν ήξερα οτι όταν κάποιος πηγαίνει να ψωνήσει κάτι πρέπει πρώτα να έχει "κατεβάσει" τα technical details από το Internet.

Αλλά βέβαια εδώ στο Ελλάda o πωλητής γιατί θα πρέπει να είναι υποχρεωμένος να ξέρει τι είναι το προϊόν που πουλάει; Μήπως είναι η δουλειά του; Όχι βέβαια... Στα @@ του, αυτός πέταξε εκεί μια μπαρούφα που του ήρθε, ίσως κοιτάζοντας κιόλας οτι το ένα προϊόν δεν υπάρχει στο στοκ και το πούλησε...

ε δεν ειμαστε με τα καλα μας ετσι ?

ΝΑΙ, πριν παρεις κατι (και ποσο μαλλον tech product εξαρτημα) πρεπει να εχεις τσεκαρει τα specs apo to internet...Δεν ψωνιζεις πατατες ουτε ετοιμο PC..

ΠΟΙΟΣ πωλητης στον ΚΟΣΜΟ ξερει σε βαθος τα tech specs ενος hi-tech product? KANEIΣ.

Αν τα ηξερε δεν θα ηταν salesman, αλλα τεχνικος, specialist, enginneer, κλπ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδες

Έχω τα παράνομα μου και εγώ από το e-shop έχω παραγγηλι πάνω από 20 φορές

Και έχω πάρει 3 φορές RMA την πρώτη φορά περίμενα 3 μήνες μετά από πολλά και με παραπονά και με φωνές με πήρανε Τήλεφ στις 10 το βραδύ να μου πούνε ότι το ρεκορτνερ έχει μόλις.. φυγή την 2φορα περίμενα 2 μέρες .και το μέχρι στιγμής περιμένω 1μηνα και έχει συνεχεία ..μου λένε ότι έχουνε πρόβλημα με την αντιπροσωπεία (Που$$αδης) και εγώ τη φταίω αν έχουν πρόβλημα εγώ θα τους το λύσω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από stefanos9

ε δεν ειμαστε με τα καλα μας ετσι ?

ΝΑΙ, πριν παρεις κατι (και ποσο μαλλον tech product εξαρτημα) πρεπει να εχεις τσεκαρει τα specs apo to internet...Δεν ψωνιζεις πατατες ουτε ετοιμο PC..

ΠΟΙΟΣ πωλητης στον ΚΟΣΜΟ ξερει σε βαθος τα tech specs ενος hi-tech product? KANEIΣ.

Αν τα ηξερε δεν θα ηταν salesman, αλλα τεχνικος, specialist, enginneer, κλπ

Παραβλέπω το "δεν είμαστε με τα καλά μας"

και λέω: Μιλάμε για ένα ρημάδι mp3 player. Και στο κάτω κάτω αν δεν είναι υποχρεωμένος να ξέρει τα specs των προιόντων που πουλάει, τότε τι ***** δουλειά κάνει εκεί; Είναι για να χαζογελάει και να βάζει τα πράγματα στις σακούλες; (Γιατί αν δεν κάνω λάθος αυτό το κάνουν στο ταμείο)

Και ακόμα και να δεχτώ οτι δεν ξέρει. Γιατί πετάει μια άσχετη κοτσάνα, μια μπαρούφα και παραπληροφορεί. Για το αν ήταν γνώση σε βάθος το να ξέρει οτι το ένα είναι πιο ελαφρύ και συνδέεται με το PC μέσω καλωδίου ενώ το άλλο βαρύτερο και έχει USB stick τότε τι να πω; Ειδικά τη στιγμή που ανάμεσα στα 2 είναι η μοναδική διαφορά. (Και φυσικά αυτό με το βάρος το έβλεπε, απλά δεν μίλησε γιατί το ελαφρύτερο δεν υπήρχε στην αποθήκη)

Τέλος πάντων μάθε πληροφοριακά οτι αφού ξέμπλεξα από εκεί πήγα στο Πλαίσιο οπου η κοπέλα που ήρθε να με εξηπηρετήσει μόνο και μόνο επειδή με είδε να κοιτάζω τα mp3 players, όχι μόνο ήξερε απ'έξω όλα τα specs και προφανώς και τη διαφορά ανάμεσα στο N200 και το V200 αλλά προθυμοποιήθηκε να μου ανοίξει ένα εκείνη τη στιγμή, να βάλει μπαταρία για να δω πως ακούγεται. (Φυσικά δεν την έβαλα στον κόπο)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SirGeorge [22-08-2005 04:41]

το μόνο παράπονό μου είναι ότι στο νέο υποκατάστημά τους στη Θεσσαλονίκη έχουν βάλει 2 βαριεστημένους - αδιάφορους - αργούς - καθόλου ευγενικούς πωλητές για να εξυπηρετούν τον κόσμο και κάθε φορά που πηγαίνω εκνευρίζομαι.

:toomuchne Δηλαδη τι σε κανει να χαρακτηριζεις ετσι τους πωλητες?? Και αν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι συνεχιζεις να πηγαινεις ΚΑΘΕ φορα εκει και να εκνευριζεσαι? Διακρινω σημαδια μαζοχισμου ή μου φενεται???

Καθαρα απο περιεργια ρωταω........no hard feelings here :jump:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από creon [Σήμερα, στις 20:19]

Και αν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι συνεχιζεις να πηγαινεις ΚΑΘΕ φορα εκει και να εκνευριζεσαι? Διακρινω σημαδια μαζοχισμου ή μου φενεται???

Καθαρα απο περιεργια ρωταω........no hard feelings here :jump:

σημαδια μαζοχισμου δεν νομιζω να δειχνει ο sirgeorge.....μαλλον αναγκαζεται να ερχεται χαρην του πολυ καλου rma που εχει το πλαισιο αλλα και καποιων προιοντων που ισως να μην υπαρχει σε αλλο μαγαζι στη σαλονικα.

(και προσωπικα να ριξω και μια χαιρετουρα σε αλλο ενα υπαλληλο του πλαισιου που μας διαβαζει):whistling

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από greekfragma [Σήμερα, στις 20:23]

σημαδια μαζοχισμου δεν νομιζω να δειχνει ο sirgeorge.....μαλλον αναγκαζεται να ερχεται χαρην του πολυ καλου rma που εχει το πλαισιο αλλα και καποιων προιοντων που ισως να μην υπαρχει σε αλλο μαγαζι στη σαλονικα.

(και προσωπικα να ριξω και μια χαιρετουρα σε αλλο ενα υπαλληλο του πλαισιου που μας διαβαζει):whistling

LOL Καμια μα καμια σχεση αλλα anyway...φιλε το site το παρακολουθω απο τοτε που προτοανοιξε.....οι μισοι απο εδω ειναι old users απο το pctech.....καποιος δεν χρειαζεται να εχει κανει πολλα post για να ειναι μελος ενος forum.......:OT:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ...

εγω απλα θελω την mobo μου......δεν ζηταω πολλα......εδω και ενα μηνα με δουλευουνε ψιλο γαζη σημερα περιμενα τηλ,, αλλα τιποτα ..... απλα εκανα καταγγελια στο ΙΝΚΑ αντε να δουμε.....

www.inka.gr

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από creon [Χθες, στις 20:19]

:toomuchne Δηλαδη τι σε κανει να χαρακτηριζεις ετσι τους πωλητες?? Και αν ειναι ετσι οπως τα λες γιατι συνεχιζεις να πηγαινεις ΚΑΘΕ φορα εκει και να εκνευριζεσαι? Διακρινω σημαδια μαζοχισμου ή μου φενεται???

Καθαρα απο περιεργια ρωταω........no hard feelings here :jump:

Πηγαίνω γιατί είναι το μοναδικό κατάστημα όπου έχει τόση μεγάλη ποικιλία προϊόντων και μπορώ να βρω αυτό που ακριβώς θέλω, άσε που μπορώ να το ψάξω με την ησυχία μου στο net και μετά να πάρω τηλ. να το παραγγείλω και σε 1 μέρα πάω και το παίρνω.Επιπλέον οι τιμές είναι εξαιρετικές. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει ανάλογο κατάστημα στην πόλη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από stefanos9

Δεν ξερω τι λετε το e-shop ειναι αιωνες μπροστα σε σχεδον τα παντα. ιδιως σε τιμες, εξυπηρετηση και RMA..

Εχω παρει ΠΑΡΑ πολα πραγματα απο κει, και δεν ειχα ποτε προβλημα...

Για μενα #1 shop με ευρωπαικες προδιαγραφες...

Αυτό μόνο σαν ανέκδοτο μπορεί να ακουστεί. Τα ευρωπαϊκά e-shops έχουν link με τις σελίδες των κατασκευαστών στα προϊόντα του καταλόγου τους. Να μην πω ότι αναφέρουν την διαθεσιμότητα.

Πολλές φορές έχω παραγγείλει κάτι και περιμένω μέρες βλέποντας την παραγγελία στο "Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων". Παίρνω τηλέφωνο μετά από 3-4 μέρες και μου λένε ... ξέρετε κάποιο από αυτά που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο. ... Μάλιστα. Πότε θα το έχετε; ... Δεν γνωρίζουμε. Ίσως αργήσει. .. Και γιατί δεν με ενημερώσατε; ... Πήραμε μια φορά και δεν το σηκώσατε. ... :toomuchne

’λλες φορές δεν παίρνουν καθόλου τηλέφωνο. Ούτε e-mail, τίποτα. Απλά περιμένεις σαν τον μ****α.

Αυτό είναι το ευρωπαϊκό e-shop; Απλά εδώ ισχύει ότι στους τυφλούς κυριαρχεί ο μονόφθαλμος. Καλύτερα είναι να επιλέγεις καταστήματα με πιο προσωπική επαφή και όχι τόσο απρόσωπα όσο το e-shop. Tουλάχιστον μέχρι να γίνουμε πραγματικά Ευρώπη.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.