Jump to content



Πρόβλημα με το ESHOP


Mill

Recommended Posts

Και εγω δεν το εχω και στα βαθυ της καρδιας μου το συγκεκριμενο μαγαζι

αλλα τα μισα μαγαζια της Ελλαδος ετσι ειναι και οχι μονο το Eshop

Εχει και κατι υπαλληλους καπως περιεργους ...

Στους κοστουματους τον 30 και ανω το παιζουν ευγενεις

και κατω τον 30 το παιζουν ψιλοαδιαφοροι ισως (?)

Το παιζουν ευγενικοι αναλογος τον πελατη (απο την ηλικια του) και την περισταση

Δεν ξερω τι να πω

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

1) τι θα πει.......>ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΑΛΤΟΣ...??.....................Και εμεις που το ξερουμε??

2) απ οσα διαβασα ......τιποτα απ οσα ειπες δεν εχουν ουσια και δεν αποδεικνιουν ΤΙΠΟΤΑ.

3)δεν μας ειπες για τον τροπο με τον οποιο φερθηκες εσι σε αυτους.........αν ειναι εστω λιγο σαν αυτο που βλεπω εδω .............καλα σου κανουν..

4) ψωνιζω εδω και αρκετο καιρο απο εκει και ουτε εγω εχω δει ελατωματικο προιον.

5) μια φορα που εγινε λαθος αποστολη προιοντος εγινε η αλλαγη αμεσα με ενα καρο τηλεφωνα απο μερος τους να δουν αν για π.χ ελαβα το σωστο, αν εχω καποιο παραπονο κλπ.

Και φυσικα με δικα τους εξοδα η αποστολη.........και να μη ξεχασω ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΥΓΕΝΙΑ...

Αλοιμονο μας αν ο καθενας μπορει να μπαινει σε δημοσιο χωρο και να λεει οτι του κατεβει χωρις ιχνος αποδειξης για το τι λεει και να θαβει μαγαζια χωρις να σκεφτει το τι ζημια μπορει να κανει.

Σιγουρα καποια λαθη γινονται αλλα γινονται ΑΠ ΟΛΟΥΣ!!

Και το RMA και η καθηστερηση του ειναι θεμα εταιριας η της ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑΣ και ΟΧΙ του καταστηματος.....

Παρε ενα παραδειγμα....

Ειπες οτι σου χαλασε μια πανακριβη καρτα...σωστα??

Δηλαδι εχεις την απαιτηση να σου την αλλαξει το καταστημα χωρις να γινει ελεγχος??

Το καταστημα πρεπει να την στειλει στον αντιπροσωπο για αντικατασταση.....αν ειναι καμενη απο μαλ...κια δικια σου και το δει η εταιρια θα κανει αντικατασταση?....ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ...αρα θα χασει το καταστημα..................ε οχι ντε..

Διαβασε τους ορους για το rma.......kai μετα πες μας που εκανε κατι λαθος το eshop.....

...................................................................................

Τα χριστουγεννα λοιπον παλι απο eshop.gr πηρα μια πανακριβη καρτα γραφικων σαν ******* κεγω (ναι το κανα το λαθος και πηρα και ακριβη και απο αυτους),και εχουμε λοιπον μια καρτουλα που χαλασε μετα απο 7 μηνες

..........................................................................................

Δουλεψε 7 μηνες και μιλας για ΣΚΑΡΤΑ πραγματα??.....πλακα μας κανεις??

Την πηρες ΧΕΙΜΟΝΑ και σου χαλασε νταλα καλοκαιρι....εγω υποψιαζομαι ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ!!

Φιλε διορθωσε το τοπικ γιατι πας γυρεβοντας για μηνυση....

...................................................................

p.s..

Aλλη φορα καλο θα ειναι να αναφερεις ονομαστικα τα προιοντα και σε τη συστημα τα βαζεις αλλιος δεν εχει ουσια και το ποστ.....

Εγω για πχ. εχω δει μητρικη να μη δεχετε ΑΤΙ καρτα με τιποτα απο 9200 μεχρι 9600προ...(asrock)...

Motherboard να μην αναβει με 3 διαφορετικα τροφο.....(P4P800 deluxe an θυμαμαι με levicom blackalien 500)

H περιπτωσεις ειναι αμετρητες για προβληματα ασυμβατοτητες......

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Vasot

Και εγω δεν το εχω και στα βαθυ της καρδιας μου το συγκεκριμενο μαγαζι

αλλα τα μισα μαγαζια της Ελλαδος ετσι ειναι και οχι μονο το Eshop

Εχει και κατι υπαλληλους καπως περιεργους ...

Στους κοστουματους τον 30 και ανω το παιζουν ευγενεις

και κατω τον 30 το παιζουν ψιλοαδιαφοροι ισως (?)

Το παιζουν ευγενικοι αναλογος τον πελατη (απο την ηλικια του) και την περισταση

Δεν ξερω τι να πω

Καταρχήν καλησπέρα σας... Και συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά που έχει γίνει...

Φίλε μου για εξήγησε τι εννοείς... γιατί νομίζω ότι μου έχει τύχει κάτι ανάλογο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Thermoman [Σήμερα, στις 12:29]

Καταρχήν καλησπέρα σας... Και συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά που έχει γίνει...

Φίλε μου για εξήγησε τι εννοείς... γιατί νομίζω ότι μου έχει τύχει κάτι ανάλογο...

Φιλε μου να υποθεσω οτι εισαι του eshop ?

;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Thermoman [Σήμερα, στις 12:29]

Καταρχήν καλησπέρα σας... Και συγχαρητήρια για την όμορφη δουλειά που έχει γίνει...

Φίλε μου για εξήγησε τι εννοείς... γιατί νομίζω ότι μου έχει τύχει κάτι ανάλογο...

Ρε παιδιά άνθρωποι είναι. Εσάς στη δουλειά δε σας έχει τύχει ποτέ?

Και έγω έχω μπει και με κοιτάνε με μισό μάτι, και άλλες φορές έιναι μια χαρα.

Με τις μέρες τους είναι, δε νομίζω οτι έχουν τέτοια προβλήματα.

’λλωστε τα λεφτά που αφήνει εκει μέσα ο καθένας, δε παίζουν ρόλο με την εμφάνιση.

Δε ξέρω πολλούς 40αρηδες κουστουμάτους να παίρνουν κάρτες γραφικών των 300Ε και μνημες cpu κλπ

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Spanaks [Σήμερα, στις 11:33]

Γενικός κανόνας για το e-shop...

Μην αγοράζετε κάτι ζωτικό-χρήσιμο για τη λειτουργία του υπολογιστή σας...

Δεν λέει να περιμένεις 2-3 βδομάδες για ένα rma...

RMA σπάνια θα χρειαστεί. Μόνο στο Πλαίσιο έχω δει να γίνεται άμεσο, επί τόπου RMA, χωρίς να χρειαστεί να επιστραφεί το προιόν στην εταιρία εισαγωγής ή κατασκευής για έλεγχο. Αν γνωρίζετε και άλλες τέτοιες περιπτώσεις άριστης εξυπηρέτησης καλό είναι να αναφερθούν. Κατά τη γνώμη μου αξίζει να αγοράζουμε από όπου βρίσκουμε την καλύτερη τιμή αρκεί να ξέρουμε τι ψάχνουμε (συγκεκριμένο προιόν) και το προιόν που θα παραλάβουμε να είναι σφραγισμένο από την εταιρία κατασκευής. Σε e-shops της Αμερικής βλέπω τελευταία να υπάρχει εγγύηση και πιστοποίηση οτι ένα προιόν δεν έχει ανοιχτεί το κουτί του και δεν έχει αλλοιωθεί το περιεχόμενο με αφαίρεση παρελκόμενων, αλλαγή του προιόντος με μεταχειρισμένο ή από προηγούμενο RMA και άλλες τέτοιες μαιμουδιές, που στο παρελθόν ήταν ο κανόνας. Αν λοιπόν με την αγορά ενός τέτοιου προιόντος διαπιστώσουμε μαιμουδιές, ή απρεπή συμπεριφόρά δεν χρειάζεται να βρίζουμε. Αρνούμαστε να το παραλάβουμε ή

καταγγέλουμε το περιστατικό

Προστασία των Καταναλωτών. Νόμος 2251/1994

Εξυπηρέτηση Μετά την Πώληση

Αν κατά τη διάρκεια της εγγύησης εμφανισθεί στο προιόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται την επισκευή ή βραδύνει υπερβολικά, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προιόντος με νέο ή αναστροφή της πώλησης

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προιόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προιόν ή ανταλλακτικό.

Προσοχή λοιπόν μετά από RMA να παίρνουμε καινούργια απόδειξη με τη νέα ημερομηνία έναρξης της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

οπως τα ειπε και ο σπαρτιατης.

ανοιξες ενα θεμα,εγραψες τοσα πολλα αλλα χωρις ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ.

πολυ ακυρο κατηγορητηριο κατα τη γνωμη μου και πολυ ''φουσκωμενο''.......μου θυμιζει κατι ελληναρες που βγαινουν και φωναζουν στα καναλια γιατι πολυ απλα δεν ηταν σωστα ενημερωμενοι ή γιατι δεν ηξεραν πως να κινηθουν.......

δεν το βρισκεις ετσι το δικιο σου.το πιο πιθανον ειναι να βρεθεις κατηγορουμενος για δυσφημιση..........

Link to comment
Share on other sites

Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο. Ότι έγραψε, το έγραψε πάνω στον εκνευρισμό του.

Το e-shop δεν φημίζεται για το RMA του. Το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα. Έχει ειπωθεί και εδώ μέσα αυτό.

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=14418

Eγώ μένω στην Αθήνα και έχω κάνει πολλές αγορές από e-shop. Ένα RMA για ένα UPS πήρε συνολικά 28 μέρες και είχα πάει προσωπικά το αντικείμενο εκεί. Ένα PSU, Dead On Arival πήρε 8 μέρες να αλλάχτεί. Μία φορά μάλιστα είχαν ξεχάσει κάτι ηχεία από την παραγγελία μου (ήταν γραμμένα στην απόδειξη, αλλά λείπαν από το δέμα που παρέλαβα). Μετά από πολλάααα τηλεφωνήματα, τα ηχεία ήρθαν μετά από 2 βδομάδες. Η δικαιολογία: ... "Ξέρετε ο αποθηκάριος δεν προλαβαίνει να τσεκάρει την αποθήκη" :o

Το after sales του e-shop χωλένει και λίγο πολύ όλοι το ξέρουν αυτό. Απλά ακολουθήστε την συμβουλή που δώθηκε παραπάνω και μην παίρνετε πράγματα ζωτικής σημασίας για το PC σας.

Όσο για τις τιμές του e-shop, αυτό σε λίγο θα είναι ανέκδοτο. Να ΄ναι καλά ο skroutz, σε πολλά προϊόντα υπάρχουν αρκετά μαγαζιά φτηνότερα του e-shop. Αυτό με τις τιμές, πάει πέθανε πια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sa1901 [Σήμερα, στις 13:25]

Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο. Ότι έγραψε, το έγραψε πάνω στον εκνευρισμό του.

Eγώ μένω στην Αθήνα και έχω κάνει πολλές αγορές από e-shop. Ένα RMA για ένα UPS πήρε συνολικά 28 μέρες και είχα πάει προσωπικά το αντικείμενο εκεί. Ένα PSU, Dead On Arival πήρε 8 μέρες να αλλάχτεί. Μία φορά μάλιστα είχαν ξεχάσει κάτι ηχεία από την παραγγελία μου (ήταν γραμμένα στην απόδειξη, αλλά λείπαν από το δέμα που παρέλαβα). Μετά από πολλάααα τηλεφωνήματα, τα ηχεία ήρθαν μετά από 2 βδομάδες. Η δικαιολογία: ... "Ξέρετε ο αποθηκάριος δεν προλαβαίνει να τσεκάρει την αποθήκη" :o

Αυτό το post είναι ενημερωτικό και αν θές καταγγελτικό.

Το πρώτο post του topic είναι δυσφημιστικό.

Διάβασε τα και τα δύο και θα καταλάβεις τη διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε να δεις κύριε Μill,

Δεν είναι πρόθεσή μας να σου επιτεθούμε, ούτε και να αμφισβητήσουμε τους ισχυρισμούς σου. Δεν μπορείς όμως να δυσφημείς και να συκοφαντείς παρουσιάζοντας αβάσιμα επιχειρήματα. Ο Spartiatis τα εξήγησε καλύτερα και συμφωνώ απόλυτα μαζί του!

Εγώ προσωπικά δεν έχω ψωνίσει ποτέ από το e-shop και γι' αυτό ούτε το υποστηρίζω, ούτε και το κατηγορώ. Εσύ όμως δεν μπορείς να βρίζεις τους πάντες και να τους "στολίζεις" με τέτοιους χαρακτηρισμούς! Είπαμε οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, εγώ όμως δεν ήξερα ότι έχω το δικαίωμα να παίρνω τηλέφωνο ένα μαγαζί και να τους βρίζω έτσι απλά επειδή καθυστέρησε η αντικατάσταση της μητρικής μου ή επειδή η κάρτα γραφικών μου χάλασε μετά από 7 μήνες (!)

Αυτά είχα να πω εγώ.

EDIT: Τώρα είδα πότε άνοιξες το θέμα... 04:18!!! Καλά ρε, στον ύπνο σου το έβλεπες το e-shop? Μήπως τα είδες όνειρο όλα αυτά και σηκώθηκες στις 4 τα χαράματα να ανοίξεις thread?

Link to comment
Share on other sites

Προβλημα με ενα σκανερ (παλι καλα 1 μηνα πριν τελειωσει η εγγυηση) το στέλνω ερχεται ο courierας, και το παίρνω μετα απο κανα μηνα+, e-mail επικοινωνια μια χαρά.

Μια φορά ξέχασαν ενα σκληρό δίσκο να μου βάλουν στο πακέτο το στείλαν την επόμενη μέρα...

Κατα τα άλλα μια χαρά...

Πάντως τα γεγονότα που έπαθες δεν δικαιολογούν σε καμία περίπτωση τον εκνευρισμό σου, απλα είναι οι πρώτες εντυπώσεις σου απο την αγορά και σου φάνηκαν οπως το περιγράφεις απαράδεκτες....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sa1901

Πέσατε να τον φάτε τον άνθρωπο. Ότι έγραψε, το έγραψε πάνω στον εκνευρισμό του.

Το e-shop δεν φημίζεται για το RMA του. Το αντίθετο μάλιστα θα έλεγα. Έχει ειπωθεί και εδώ μέσα αυτό.

http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=14418

Eγώ μένω στην Αθήνα και έχω κάνει πολλές αγορές από e-shop. Ένα RMA για ένα UPS πήρε συνολικά 28 μέρες και είχα πάει προσωπικά το αντικείμενο εκεί. Ένα PSU, Dead On Arival πήρε 8 μέρες να αλλάχτεί. Μία φορά μάλιστα είχαν ξεχάσει κάτι ηχεία από την παραγγελία μου (ήταν γραμμένα στην απόδειξη, αλλά λείπαν από το δέμα που παρέλαβα). Μετά από πολλάααα τηλεφωνήματα, τα ηχεία ήρθαν μετά από 2 βδομάδες. Η δικαιολογία: ... "Ξέρετε ο αποθηκάριος δεν προλαβαίνει να τσεκάρει την αποθήκη" :o

Το after sales του e-shop χωλένει και λίγο πολύ όλοι το ξέρουν αυτό. Απλά ακολουθήστε την συμβουλή που δώθηκε παραπάνω και μην παίρνετε πράγματα ζωτικής σημασίας για το PC σας.

Όσο για τις τιμές του e-shop, αυτό σε λίγο θα είναι ανέκδοτο. Να ΄ναι καλά ο skroutz, σε πολλά προϊόντα υπάρχουν αρκετά μαγαζιά φτηνότερα του e-shop. Αυτό με τις τιμές, πάει πέθανε πια.

πολύ σωστά. αυτό λέω κι εγώ, ότι ελεύθερη αγορά έχουμε;)

άλλος ψωνίζει από ebay, άλλος από γερμανία, άλλος από eshop, άλλος από eshop γενικότερα και άλλος από πλαίσιο (που έχει καλή φήμη στο RMA) ;)

προσωπικά δεν έχω παράπονο στις αγορές μου, δε μου έχει τύχει ποτέ όμως περίπτωση rma. μια φορά χρειάστηκε να αλλάξω κάτι λόγω ΔΙΚΟΥ μου λάθους, και το άλλαξαν;)

από κει και πέρα, όταν λέτε ότι έχει 1 μήνα rma, αυτό σίγουρα είναι ένα μεγάλο μείον του καταστήματος και πρέπει οπωσδήποτε να το βελτιώσει για να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστικό (όχι μόνο λόγω τιμών). επίσης καλά κάνετε και το λέτε, γιατί π.χ. εγώ ΔΕΝ το ήξερα;)

ο τόνος όμως "μην ψωνίζεται απ'το eshop" είναι λίγο άκομψος.

αν πεις οκ, είχα αυτό και αυτό το πρόβλημα, το rma διήρκεσε πολύ κλπ, θα το καταλαβαίνεμε όλοι εξίσου καλά:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από mariosalice [Σήμερα, στις 12:39]

RMA σπά RMA να παίρνουμε καινούργια απόδειξη με τη νέα ημερομηνία έναρξης της εγγύησης.

Μια ερώτηση επί τη ευκαιρία πάνω σ' αυτό:

κάποτε αγόρασα ένα scanner (Cosmodata) το οποίο χάλασε στους 8 μήνες (είχε 1 χρόνο εγγύηση).

Το στείλανε για επισκευή (νομίζω εξωτερικό μάλιστα) και μου το επέστρεψαν μετά από κανα μήνα, ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΓΓΥΗΣΗ!

Αν θυμάμαι καλά, η δικαιολογία ήταν ότι με καλύπτουν "για 1 χρόνο απ' την πρώτη αγορά", ασχέτως αν ενδιάμεσα γίναι αλλαγή/επισκευή. Για την ιστορία, ενδιάμεσα στον 1 μήνα που περίμενα (κάπου 2 βδομάδες μετά) μου έδωσαν ένα ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ scanner για "να κάνω τη δουλειά μου". (Το αρχικό ήταν HP, το "προσωρινό" Mustek με λιγότερα dpi)

Είναι λογικό αυτό που έγινε ή έπρεπε να πάρω νέα ετήσια εγγύηση?

Link to comment
Share on other sites

Κατιγορω το e-shop που δεν με προειδοποιησε για το κουτι που πηρα :hehe: :hehe:

Eγω αγορασα κουτι και επεξεργαστη απο το e-shop και δεν ειχα κανενα προβλημα.

Τωρα, μπορει να εισουν (λιγο) ατυχος.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ψωνίσει αρεκετές φορές από το eshop και μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα παρα μόνο στον χρόνο παράδοσης. Λενε την επόμενη μέρα στο 90% των προιόντων και πάντα μου τα φέρνουν μετά από 3-4 μέρες με την δικαιολογία ότι δεν υπήρχε στην αποθήκη και έπρεπε να το παραγγείλουν. Οκ ρε φίλε αλλά βάλε και μία καρτέλα και γράψε σε κάθε προιον σε πόσες μέρες θα είναι διαθέσιμο αν το παραγγείλω. Το γεγονός αυτό με έχει απομακρύνει πολλές φορές από την αγορά προιόντων που τα θέλω άμμεσα. Πάντως για τον χρόνο παράδοσης δεν πιστεύω να είμαι τόσο άτυχος...

@Τhermoman Λες ότι δεν είσαι από το eshop αλλά οι ερωτήσεις σου νομίζω ότι σε προδίδουν:p Από όλο το θέμα εσύ βρηκες να ρωτήσεις ποιο μοντέλο κάρτας ήταν?:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickthegreek [Σήμερα, στις 15:17]

@Τhermoman Λες ότι δεν είσαι από το eshop αλλά οι ερωτήσεις σου νομίζω ότι σε προδίδουν:p Από όλο το θέμα εσύ βρηκες να ρωτήσεις ποιο μοντέλο κάρτας ήταν?:D

LOL

Για να βρεί ποιός είναι ο Mill μήπως;

Πονηριά:jump:

Μα καλά τόσα πολλά RMA έχουν και δεν μπορούν να τον βρουν? :devil:

Έτσι και μπήκε ο Mill με netkey και από internet Cafe πιάσε το αυγό και κούρευτο. Γράφει ότι θέλει χωρίς συνέπειες. Καλό; :worship: :banging:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.