Jump to content



ΠΛΑΙΣΙΟ - Παράπονα


Recommended Posts

Να κάνω κι εγώ ένα thread παραπόνων σαν παιδί που είμαι :p

Κάηκε η κάρτα γραφικών μου (ξαφνικά και απρόσμενα).

Όταν την είχα πάρει, θυμάμαι είχε εγγύηση 3 χρόνια (που ήταν και η βασική διαφορά της από τον ανταγωνισμό - asus γαρ).

Το μοντέλο Asus V8420 (4200ti).

Πάω λοιπόν στο τεχνικό τμήμα (ζαϊμη συγκεκριμένα), και ο υπεύθυνος εκεί μου λέει: ( ο διάλογος είναι στο περίπου, το νόημα μετράει:p )

Υπ.: είναι εκτός εγγύησης.

Me: (χρουτς χρουτς) Μα 3 χρόνια έχει.

Υπ.: 1 απ'το πλαίσιο 3 απ΄την asus

Me: ok, 3 χρόνια δλδ.

Υπ.: Πρέπει να τη στείλετε στην asus

Me: Εγώ?????

Υπ.: Η asus την καλύπτει

Me: Ναι αλλά από εσάς την πήρα!!!

Αφού ακολούθησε ένα τμήμα που προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοούσε "asus" (π.χ. να τη στείλω στην Taiwan?) κατέληξε ότι πρέπει να πληρώσω ΕΓΩ (!!!) τα έξοδα για τη μεταφορά. Δεν έχω καταλάβει ακόμη που πρέπει να τη στείλω, του είπα ποια αντιπροσωπία είναι, δεν ήξερε.

Τέλος πάντων, αφού του εξήγησα ότι είναι παράλογο να την πάω ΕΓΩ στην asus,

την άφησα στο service και θα με ενημερώσουν...

Κανονικά, η γνώμη μου (που ως γνωστόν είμαι πάντα υπέρ του πελάτη) είναι ότι θα έπρεπε να μου καλύψει το πλαίσιο την εγγύηση και να μη με ταλαιπωρεί.

Επίσης εννοείται ότι 10-15 ευρώ για τα μεταφορικά μιας 4200 δεν τα πληρώνω!

Αυτό που με ενόχλησε είναι η συμπεριφορά όμως. Δλδ. εγώ είμαι πάντα και πολύ ευγενικός, και πολύ θετικά προδιατεθειμένος αλλά παρ' όλ'αυτά και τις 2 φορές που έχω χρειαστεί υποστήριξη απ'το συγκεκριμένο τμήμα service έχω παράπονο.

Π.χ. στο MgManager που είχα πάει μια μητρική, την έστειλαν στην αντιπροσωπεία όλα ωραία και καλά, δεν μου παν τίποτα, δεν τους είπα τίποτα και ήταν και πολύ ευγενικοί.

Εννοείται ΔΕ μου ζήτησαν τα μεταφορικά μέχρι την αντιπροσωπεία (έλεος!!).

Τις απόψεις σας επί του θέματος;)

(μπορεί να έχω και άδικο, δεν ξέρω, πείτε μου:D)

Link to comment
Share on other sites

και πρεπει να πληρωσει αυτος τα μεταφορικα? φυσικα πρεπει το καταστημα.

σοτηρη μην τα πληρωσεις. ριξε κανα βρισιμο να δεις για ποτε θα τα πληρωσουν.

Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα ολέ!:worship:

Στα σοβαρά μαγαζιά του εξωτερικού σου αλλάζουν το χαλασμένο με καινούργιο από δικό τους στοκ και δεν περιμένουν αντιπροσωπίες και μ*****ες και να στην δώσουν σε κανα μήνα.:TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Νομιζω οτι εχουν δικιο. Μπορει να εχει 3 χρονια απο την ΑSUS, αλλα το Πλαισιο σαν μεταπωλητης, σου δινει 1 χρονο service.

Και εγώ αυτό νομίζω!

Link to comment
Share on other sites

Chipset nVidia 6600

Μνήμη 256 MB

Engine clock 300 Mhz

Memory clock 500 Mhz

Memory interface 128 bit

RAMDAC 400 Mhz

Slot PCI Express

Μέγιστη Ανάλυση 2048 x 1536 @

TV out Ναί

DVI Ναί

Πρόσθετα 2nd VGA

Εγγύηση 3 έτη

αναφερει πουθενα ορουτς εγγυησης και τα λοιπα ? ΟΧΙ αρα λεει 3 χρονια και πεστους αν δε στην αλλαξουνε θα πας στο ΙΝΚΑ-Υπουργειο εμποριου-αναπτυξης και θα κανεις καταγγελια για παραπλανηση κλπ , και στα καπακια ζητα και το προισταμενο παρε το ονομα του κλπ και θα δεις αν την αλλαζουνε

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Νομιζω οτι εχουν δικιο. Μπορει να εχει 3 χρονια απο την ΑSUS, αλλα το Πλαισιο σαν μεταπωλητης, σου δινει 1 χρονο service.

Το Πλαίσιο φέρνει Asus και θεωρείται αντιπρόσωπος. ’λλωστε στο site του διαφημίζει 3 χρόνια εγγύηση στις Asus. Δε μπορεί να κάνει αλλιώς. Η Asus πουλάει στο Πλαίσιομε 3 χρόνια εγγύηση, έτσι κοστολογεί τις κάρτες τις και το Πλαίσιο έτσι τις αγοράζει. Συνεπώς έτσι τις πουλάει. Αμα ήταν να τα στέλνουμε RMA εμείς οι ίδιοι ποιός ο ρόλος του αντιπροσώπου? Θα τα αγοράζαμε απ'ευθείας από το εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από JimmyFox

Το Πλαίσιο φέρνει Asus και θεωρείται αντιπρόσωπος. ’λλωστε στο site του διαφημίζει 3 χρόνια εγγύηση στις Asus. Δε μπορεί να κάνει αλλιώς. Η Asus πουλάει στο Πλαίσιομε 3 χρόνια εγγύηση, έτσι κοστολογεί τις κάρτες τις και το Πλαίσιο έτσι τις αγοράζει. Συνεπώς έτσι τις πουλάει. Αμα ήταν να τα στέλνουμε RMA εμείς οι ίδιοι ποιός ο ρόλος του αντιπροσώπου? Θα τα αγοράζαμε απ'ευθείας από το εργοστάσιο.

ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ , γεια σου τζιμαρα πεστα πεστα

Link to comment
Share on other sites

Μη μασάς. Όταν πέφτεις σε "γαϊδούρι" πωλητή-άνθρωπο ανέβαινε την ιεραρχία εως ότου βρείς νοήμον ων και συνενοήσιμη μορφή ζωής. Τώρα τελευταία σα πολλούς όνους μαζέψανε εκεί στο Τελάρο. Πληροφοριακά στο υποκατάστημα του Αλίμου υπάρχουν ακόμα (ευτυχώς) παλικάρια με τα οποία θα κάνεις τη δουλειά σου. Επι του συγκεκριμένου θέματος, ΠΡΕΠΕΙ να σου την αλλάξουν κι ας λένε οτι θέλουν. Απλά έπεσες στον ενδοπαλαμικό πεοπαλινδρομητή της βάρδιας.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, μιλάμε σοβαρά;

Δεν περίμενα τέτοιες γελοιότητες από το Πλαίσιο, από άλλους ναι (ακούς Επιφάνιε; :p) αλλά όχι από το Πλαίσιο.

Τι συζητάμε; Τα πράγματα είναι απλά: Αυτός που σου την πούλησε αναφέρει 3 χρόνια εγγύηση. Σε αυτόν την γυρίζεις και αυτός οφείλει να κόψει το κεφάλι του να προβεί σε όλες τις ενέργειες για έλεγχο επισκευή αντικατάσταση.

Εσύ έχεις συναλλαγή μόνο με το κατάστημα και δεν είσαι υποχρεωμένος να ξέρεις τίποτα αναφορικά με την δική του σχέση με την αντιπροσωπεία!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από YDinopoulos

Νομιζω οτι εχουν δικιο. Μπορει να εχει 3 χρονια απο την ΑSUS, αλλα το Πλαισιο σαν μεταπωλητης, σου δινει 1 χρονο service.

Αρχική απάντηση από FrOsT

Αν το πλαίσιο είναι αντιπρόσωπος της Asus (και όχι απλός μεταπωλητής) τότε πρέπει να δώσει τα 3 χρόνια αν όχι τότε πας στον αντιπρόσωπο της Asus στην Ελλάδα...

έστω ότι δεν είναι. εγώ τι πρέπει να κάνω? να την πάω TAIWAN κολυμπώντας?

και γιατί τότε να μην την πάρω απ'την TAIWAN με κόστος π.χ. στα 2/3 ?

EDIT: thanks για τις απαντήσεις σας, απλά γενικά πιστεύω ότι μπορώ να κάνω πολιτισμένα τη δουλειά μου. Πραγματικά δεν είμαι ο άνθρωπος που θα κατεβάσει χριστοπαναγίες για να κάνει τη δουλειά του, και δυστυχώς πιστεύω ότι η καλή μου αυτή προδιάθεση με αδικεί απέναντι σε άλλα μέλη της ζούγκλας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

έστω ότι δεν είναι. εγώ τι πρέπει να κάνω? να την πάω TAIWAN κολυμπώντας?

και γιατί τότε να μην την πάρω απ'την TAIWAN με κόστος π.χ. στα 2/3 ?

Απλά πάνε και κάνει αυτό που είπε ο outlaw...

Αλλά μην περιμένεις και άμεση αντικατάσταση... δεν νομίζω να έχουν και 4200 stock, για πιστωτικό το βλέπω!

Link to comment
Share on other sites

Η τελευταία ASUS που αγόρασα από το πλαίσιο είχε μια πάρα πολύ όμορφη σφραγίδα επάνω στο κουτί που έλεγε 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ - ΠΛΑΙΣΙΟ. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα όπως υποστηρίζουν αυτές για 3 χρόνια έτσι πρέπει και τη δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

στο πλαισιο πας τσαμπουκαλωμενος γιατι αν δουνε οτι εισαι χαλαρος σου λενε οτι ******* τους κατεβει.

ΣΩΣΤΟΣ!!! Συμφωνώ και επαυξάνω!!! Μόνο με τσαμπουκά!!! Είμαι και εγώ ένα από τα "θύματα" του εν λόγο μαγαζιού...

Μια λοιπόν η λύση που εφαρμόζω 1 χρόνο τώρα, από το εν λόγο μαγαζί μόνο χαρτιά για φωτοτυπίες παίρνω που δεν θα χρειαστώ εγγύηση, όλα τα hardware από ΣΟΒΑΡΑ μαγαζιά που μέχρι τώρα δεν με έχουνε ταλαιπωρήσει σε θέματα RMA...

Link to comment
Share on other sites

Επιπροσθέτως δεν σε ενδιαφέρει καν τι εγγύηση δίνει το πλαίσιο και τι εγγύηση δίνει η asus και το ποιος φταιει.....Α φταίει ο Μήτσος επειδη αρρώστησε η μανα του και θα σου αργήσει το RΜΑ.Προς θεού δηλαδή πλαίσιο είναι πανάθεμά τους,όχι το υπολογιστάδικο της γωνίας.Το να βλέπεις σε ένα προϊόν 3 χρόνια εγγύηση κατ'εμέ είναι η καλύτερη διαφήμηση.Δεν επιτρέπεται να το χρησιμοποιούν για να πουλάνε και μετά να κάνουν τις πάπιες.Και κατι ακόμα,προσωπικό μου,ενώ παλιότερα έκανε την διαφορα με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πελάτη,τελευταία αρχίζουν να υϊοθετόυν τα φτωχομπινελίκια που μαστίζουν την αγορά τών υπολογιστών.Όλα αυτά δεν τα γράφω επειδή αγαπάω και νοιάζομαι το πλαίσιο,αλλά επειδή αγαπάω και νοιάζομαι την τσέπη μου και λίγο πιο πίσω δεξια τον κ@λο μου.Με τόσο κεφάλαιο και υποκαταστήματα,μπορούν και καλύτερα αλλα όπως δείχνει προς το χειρότερο την παλεύουν.ΙΝΚΑ και ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ και αμα θέλουν ας μην βάλουν μυαλό.Απο κατι χαβάνια σαν και μας τα κονομάνε στην τελική,ας δείξουν μια στοιχειώδη εκτίμηση (SPC δεν χρειάζεται να είσαι τόσο αδικαιολόγητα κόσμιος :p)

Link to comment
Share on other sites

παιδιά αυτό σκεφτόμουνα κι εγώ.

κανονικά από το πλαίσιο (που όλοι λένε τι καλό rma κλπ) και έχει και τόσο καλό όνομα,

θα περίμενα πιστωτικό χωρίς να με πρήζουνε.

εντάξει είναι παλιά η κάρτα το καταλαβαίνω, αλλά αυτή είχα τι να κάνουμε τώρα, για να πάρω μια ισάξια θέλω 200 ευρώ περίπου (από τις σημερινές).

πάντως την έχω αφήσει όπως είπα την κάρτα στο service, και περιμένω, θα δούμε τι θα μου πουν και θα postάρω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.