Jump to content



Otenet: Ο ορισμός του δημοσίου


DJD

Recommended Posts

Ακολουθεί το ημερολόγιο ενός φτωχού πλην τίμιου internet-ά που θέλει μια adsl στο σπίτι του...

08/09/2006 - Καλή η αρχή

Ημέρα 1η: Πηγαίνω σε ένα Oteshop και αγοράζω το πακέτο των 2mbit προπληρώντας τους 4-5 πρώτους μήνες. Οι άνθρωποι εκεί είναι αρκετά καλοί και τα κάνουν όλα μόνοι τους καθώς και μου στέλνουν και τις αιτήσεις οι ίδιοι (βλέπετε η ώρα ήταν 9 παρά 5 το βράδυ κι ήθελαν να κλείσουν.. διαφορετικά μάλλον θα μου πέταγαν το πακέτο σε καμιά τσαντούλα και γεια σας). Παίρνω το αποδεικτικό ότι έλαβαν τα φαξ στα γραφεία της οτενετ και φεύγω με ένα χαμόγελο στα χείλη ότι θα έχω adsl σύντομα...

13/09/2006 - Η περιπέτεια τώρα αρχίζει

Ημέρα 2η: Παίρνω όλο χαρά το Customer service της Otenet να μάθω που βρισκόμαστε (μιας κι έχω και άνθρωπο στον ΟΤΕ να μου το προχωρήσει άμεσα μόλις η Otenet στείλει την αίτηση). Με ενημερώνουν λοιπόν ότι υπάρχει μια εκκρεμότητα και ότι δεν έχει σταλεί με fax ένας λογαριασμός του ΟΤΕ. Ενημερώνω την καθόλα γλυκήτατη κοπελίτσα στο τηλέφωνο ότι δεν υπάρχει λογαριασμός γιατί η γραμμή είναι νέα και δεν έχει εκδοθεί ακόμα. Το πρώτο κουφό έρχεται από την (πιθανότατα ξανθούλα) υπάλληλο η οποία με σοβαροφανές ύφος μου ανακοινώνει: "Πως είναι δυνατόν να θέλετε adsl κύριε χωρίς να έχετε τηλέφωνο;" ... Ντοιοιοιον.... Με τα πολλά καταλαβαίνει τι θέλω και με ενημερώνει ότι τότε μάλλον (!) η εκκρεμότητα είναι η βεβαίωση του ΟΤΕ ότι το τηλέφωνο είναι ενεργό. Την ενημερώνω ότι την έχω στείλει και ω του θαύματος που απαντάει ότι την βλέπει αλλά δεν είναι ευδιάκριτη (??????). Όπως και να 'χει κάνω τον κόπο να το ξαναστείλω όπως μου λέει και περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για επιβεβαίωση παραλαβής....

14/09/2006 - Μια από τα ίδια

Ημέρα 3η: Μιας και δεν με πήρε ποτέ κανείς τηλέφωνο κι αφού πιω 2-3 τζούρες από το καφεδάκι μου παίρνω το αγαπητό Customer Support της Otenet το οποίο με θράσσος (λες και θα έπρεπε να το ήξερα) ότι τα φαξ κάνουν 2 (δύο ναι) ημέρες να καταχωρηθούν καθώς ο fax server δέχεται εκατομύρια (!!!!!) φαξ από τους εκατομύρια πελάτες της otenet (!!!!!!). Πώς είναι εκατομύρια οι πελάτες και πως όλη η ελλάδα έχει 500.000 χρήστες του internet είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Τον καλημερίζω λοιπόν και του λέω ξεκάθαρα ότι περιμένω τηλέφωνο για την επιβεβαίωση παραλαβής..

15/09/2006 - Επιτέλους φως... νόμιζα ο άμοιρος

Ημέρα 4η: Φυσικά όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν με κάλεσε.. κι αφού έχω πήξει στο γραφείο όλη μέρα, ξεκλέβω λίγο χρόνο για να πάρω ένα τηλέφωνο να δούμε τι γίνεται. Το σηκώνει μια άλλη γλυκιά κοπελίτσα η οποία με την σειρά της με ενημερώνει ότι υπάρχει εκκρεμότητα με τον λογαριασμό του ΟΤΕ (φακ σκέφτομαι.. back to day one..). Εξηγώ ευγενικότατα την κατάσταση και μου λέει μισό λεπτάκι να ψάξω να το βρω. Επιστρέφει όλο χαρά το ότι το βρήκε και η αίτηση μου προωθείται στο OTE για ενεργοποίηση. Την ευχαριστώ τα μάλα και το κλείνω..

16/09/2006-21/09/2006 Ο εφιάλτης συνεχίζεται..

Ημέρα 5η εώς 12η: Για να μη γίνοται κουραστικός και γραφικός αυτή η αναζήτηση του φαξ και αφού το έχω αποστείλει άλλες 4 φορές επί 2 αντίτυπα κάθε φορά .. είμαστε πάλι στο day one όπου ακόμα έχω την εκκρεμότητα με τον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΤΕ! Σήμερα λοιπόν κι αφού η υπομονή μου έχει εξαντληθεί έχω ζητήσει από τις 11 το πρωί 3 (ναι τρεις) φορές να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο ο οποίος με παίρνει ακόμα...

Όπως καταλαβαίνετε μία δουλειά που θα μπορούσε να είχε τελειώσει σε 3 μέρες έχει φτάσει τις δεκατρείς και συνεχίζουμε να έχουμε πρόβλημα για ένα τιμημένο φαξ το οποίο το έχουν 8 φορές και δε το βρίσκουν.

Αν τύχει και το διαβάζει κανένας από την Otenet αυτό σας ενημερώνω κύριε/κυρία ότι είστε το λιγότερο τραγικοί και με το χειρότερο support και σύστημα που έχω δει ποτέ στη ζωή μου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από DJD

Όπως καταλαβαίνετε μία δουλειά που θα μπορούσε να είχε τελειώσει σε 3 μέρες έχει φτάσει τις δεκατρείς και συνεχίζουμε να έχουμε πρόβλημα για ένα τιμημένο φαξ το οποίο το έχουν 8 φορές και δε το βρίσκουν.

Ε, κάνε υπομονή! Μέχρι να το κάνουν θα έχει έρθει ο 1ος λογαριασμός και τους τον στέλνεις... :computer:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

ξερεις ποσοι σαν και εσενα εχουν πεσει θυματα του δημοσιου. απειροι αν σου πω λιγοι θα ειναι. Ετσι ειναι ρε συ μη τρελενεσαι , δε μπορεις να κανεις τπτ

Μα αυτό είναι που με εξοργίζει... ότι δε μπορώ να κάνω τίποτα. Ούτε καν να βρω έναν υπεύθυνο/προϊσταμένο να του εξηγήσω τι γίνεται!!

Link to comment
Share on other sites

Από πού έκανες την αίτηση για τηλέφωνο? Ένας φίλος που την είχε κάνει και αυτήν στο OTEshop, την έστειλε την βεβαίωση το ίδιο το Οτεσόπ με fax στην otenet και σήμερα ο φίλος έχει 'Ιντερνετ...

Link to comment
Share on other sites

χαρας το κουραγιο σου... και εγω με την αλτεκ περιμενα καμια 20αρια μερες γιατι δεν ειχε πορτες. :p :p

αν μπορεις,γιατι δεν πας απο τα κεντρικα τους(που σκ@τα ειναι δεν ξερω) μπας και γινει τπτ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από DJD

υπεύθυνο/προϊσταμένο

1. Υπεύθυνοι δεν υπάρχουν στο δημόσιο παρά μόνο το κράτος. ’λλωστε αυτό ευθύνεται για τα χάλια των ΔΕΚΟ.

2. Προϊστάμενοι είναι μόνο για να πληρώνονται έτσι, να φεύγουν νωρίτερα, να πηγαίνουν αργότερα και να διαβάζουν εφημερίδα χωρίς να τους ελέγχει κανείς

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ειχα το ιδιο προβλημα με την ΟΤΕΝΕΤ. Περιμενα 21 ναι 21 μερες για να μαθω οτι μεσα στης επομενες 12 μερες θα εχω adsl. Συνολο Περιμενα 28 μερες. Μην τρελενεσαι κανε υπομονη γιατι και με το να τους βριζεις δεν δεν κανεις τπτ. Κρατα γερα!!!

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο το Oteshop έστειλε το αρχικό φαξ με την βεβαίωση. Με τα πολλά βρήκαν ότι η αίτηση δεν διαβάζεται και την ξαναέστειλα άλλες 4 φορές μέσα σε αυτές τις μέρες. Το πρόβλημα είναι ότι παραείναι στα παλιά τους τα παπούτσια και δεν ενδιαφέρονται ούτε καν να ενημερώσουν το σύστημα.. Γιαυτό είπα Tsunami ότι ήταν ένα θέμα το οποίο θα μπορούσε να λυθεί μέσα στις 3 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Εγω τήν προηγούμενη βδομάδα προκειμένου να συμπλήρωσω την αίτηση διακοπής θα πλήρωσα ~5 στον οτε για να μάθω τον κωδικό πελάτη μου...αφού δεν το σήκωνε κανένας από την Οτενετ...!Τελικά το Σάββατο έμαθα το περιεχόμενο τού πεδίου...:p και έφυγε η αίτηση.

Εν το μεταξύ σαν χρήστη με έχουν Βασιλάκο αντί για Βασιλικό...και τους το έχω πει ~10 φορές να το αλλάξουν...:confused: (Otenet Fax Rulez)

Ελπίζω η 4net να ειναι καλύτερη...:D

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ την ιστορία μου. 2 Αυγούστου στέλνω την αίτηση για μετατροπή της γραμμής από 1024 σε 2048. Αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα δεν βλέπουμε τίποτα. Με τα πολλά βρίσκω στο σύστημα το φαξ περάστηκε 2 Σεπτεμβρίου. Από τότε ακόμα περιμένω να με καλέσει υπεύθυνος να τα ακούσει. ΤΙ να κάνω? Να κόψω τις φλέβες μου? Να τους κάνω χαρακίρι? Δώστε λύση

Link to comment
Share on other sites

Μια από τα ίιδα και εγώ με διακοπή Teledome και ενεργοποίηση Forthnet...

Έπρεπε να απενεργοποιηθεί όμως πρώτα η γραμμή από τον OTE και να την ενεργοποιήσει πάλι ο ΟΤΕ εκ νέου...

Η Teledome έκανε 1 μέρα να διακόψει τη σύνδεση και να στείλει την αίτηση διακοπής στον ΟΤΕ.

Η Forthnet από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε η γραμμή από τον ΟΤΕ έκανε μάλλον άλλη μια για έκδοση του κωδικού μου...

Για όλα τα υπόλοιπα χρειάστηκαν δυο μήνες...

8/8 μου έστειλε με μήνυμα η Forthnet τον κωδικό πρόσβασης.

Ιστορικό:

07/08/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

07/08/2006 Ενεργοποίηση υπηρεσίας

03/08/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

31/07/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

27/07/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

24/07/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

20/07/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

17/07/2006 Βρίσκεται σε τελικό στάδιο υλοποίησης από ΟΤΕ

14/07/2006 Καταχώρηση στο σύστημα του ΟΤΕ

11/06/2006 Αποστολή αίτησης προς ΟΤΕ

09/06/2006 Παραλαβή και καταχώρηση της αίτησης από FORTHnet

Link to comment
Share on other sites

@DJD

Μην τα ρίχνουμε όλα στον ΟΤΕ πολλοί απο εμάς μείνανε ευχαριστημένοι και άλλοι δυσαρεστιμένοι.Ακόμα χειρότερα μόλις βγήκε η ανακοίνωση απο τον ΟΤΕ γισ αναβαθμίσεις των γραμμών,βιαζόμασταν όλοι να δούμε πότε θα αναβαθμιστεί η γραμμή μας λες και θα ξεκινόυσε στον καθένα ατομικά.Το πρωσοπικό του ΟΤΕ δεν σου φταίει τπτ.

Δεν λέω πως είναι τέλειος,αλλά κατέχει το μεγαλύτερο κομμάτι της πιττάς στην τηλεφωνία

και έχει καποιά άνεση....αν θές θα μπορουσες κάλιστα να αλλάξεις provider.

(Υ.Γ Τα παραπάνω αποτελόύν άποψη δικία μου)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από angelos [Σήμερα, στις 21:27]

@DJD

Μην τα ρίχνουμε όλα στον ΟΤΕ πολλοί απο εμάς μείνανε ευχαριστημένοι και άλλοι δυσαρεστιμένοι.Ακόμα χειρότερα μόλις βγήκε η ανακοίνωση απο τον ΟΤΕ γισ αναβαθμίσεις των γραμμών,βιαζόμασταν όλοι να δούμε πότε θα αναβαθμιστεί η γραμμή μας λες και θα ξεκινόυσε στον καθένα ατομικά.Το πρωσοπικό του ΟΤΕ δεν σου φταίει τπτ.

Δεν λέω πως είναι τέλειος,αλλά κατέχει το μεγαλύτερο κομμάτι της πιττάς στην τηλεφωνία

και έχει καποιά άνεση....αν θές θα μπορουσες κάλιστα να αλλάξεις provider.

(Υ.Γ Τα παραπάνω αποτελόύν άποψη δικία μου)

Νομιζω οτι ο DJD αναφερετει στην Otenet...:) Αλλη ιστορια ο ΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

1. Υπεύθυνοι δεν υπάρχουν στο δημόσιο παρά μόνο το κράτος. ’λλωστε αυτό ευθύνεται για τα χάλια των ΔΕΚΟ.

2. Προϊστάμενοι είναι μόνο για να πληρώνονται έτσι, να φεύγουν νωρίτερα, να πηγαίνουν αργότερα και να διαβάζουν εφημερίδα χωρίς να τους ελέγχει κανείς

Indeed :nothing: Δυστυχώς είναι όπως τα λέει ο Wizard. Οι Δ.Ε.Κ.Ο. δεν είναι ικανοί για tpt, μόνο για να μας τα παίρνουν υπάρχουν. :...:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.