Jump to content



Εκλασε ο raptor ...


Daytime Dreamer

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply

το απ'ευτείας γράφτηκε επίτηδες

το ό,τι είναι που δε θυμάμαι ποτέ πότε μπαίνει με κόμμα :p

το "ς" είναι μαβλακεία του πληκτρολογίου, που όποτε του καπνίσει το παίρνει. Βασικά θέλει συγκεκριμένη δύναμη υπό συγκεκριμένη γωνία η οποία να ασκείται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, για να το "πάρει". Με τόσα που έχει περάσει το πληκτρολόγιο, πάλι καλά να λέω βέβαια

Ατά (επίτηδες λείπει και το "υ") :p

Link to comment
Share on other sites

Κάθε φορά που ανοίγει αυτό το ζήτημα εδώ, βλέπω ξανά και ξανά την ίδια ιστορία... ολίγα άτομα (συνήθως τα ίδια και τα ίδια) να μας πουλάνε μαθήματα ρεαλισμού και γνώσης περί των μειωμένων δικαιωμάτων μας και να κατακρίνουν όλους τους (λίγους) βλάκες καταστηματάρχες-αλυσίδες που ανανεώνουν εγγυήσεις και γενικά δείχνουν ότι σέβονται τους πελάτες τους...

Φυσικά αυτοί που βλάπτονται είναι εκείνοι που σχηματίζουν άποψη για το τι ισχύει στην ελληνική αγορά από τέτοια ποστ. Αν δεν ήξερα τα δικαιώματά μου και διάβαζα το συγκεκριμένο ποστ, πολύ πιθανό τελικά να έκλεινα τον browser με την αντίληψη ότι αν μου αντικαταστήσουν χαλασμένο προϊόν που είναι μέσα στην εγγύηση, όχι μόνο δε θα ζητήσω ανανέωση αλλά θα στήσω και κ***.

Φίλε spc, επειδή ο σκοπός του φορουμ είναι μεταξύ άλλων ενημέρωση, ειδικά σε αυτά τα ζητήματα, δεν βρίσκω το λόγο για τον οποίο θα πρέπει να γίνεσαι τόσο ειρωνικός και παθιασμένος με το πόσο δίκιο έχεις και πόσο βλάκες είμαστε οι υπόλοιποι που έχουμε απαιτήσεις. Μήπως έχεις κάποια σκοπιμότητα? Λέω...

@Stratos: Φίλε, ποσώς με απασχολούν τα serial numbers και το τι κάνουν οι κατασκευαστές. Αυτό που με νοιάζει είναι το ελληνικό δίκαιο και η απόδειξη αγοράς / αντικατάστασης.

Δεν καταλαβαίνω τι παραπάνω ΕΠΙΣΗΜΗ θέση περιμένετε και για ποιο λόγο ο κάθε "ΠΩΛΗΤΑΚΟΣ" (έλεος) ή το ελληνικό δίκαιο δεν είναι έγκυρα. Πάρτε τηλέφωνο στο ΙΝΚΑ και ρωτήστε.

Επιπλέον, το τι κάνει το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο με τους δίσκους που παίρνει πίσω από RMA δεν με απασχολεί καθόλου. Και διορθωμένο δίσκο να μου πουλήσουν/δώσουν κατά την αντικατάσταση, συνεχίζει να με καλύπτει η ανανέωση της εγγύησης που έχω από αυτούς. Είτε μου δώσουν raptor που τον είχαν στο ράφι 2 χρόνια είτε όχι, δεν είμαι υποχρεωμένος να έχω τη γνώση να ελέγξω πότε κατασκευάστηκε. Γιαυτό και με καλύπτει η νομοθεσία.

Link to comment
Share on other sites

gdp --> Για να λέμε και του μαγαζάτορα το δίκιο, επειδή έχω και γνωστό που έχει μαγαζάκι με ηλεκτρονικά, υπάρχουν περιπτώσεις κάφρων που όλοι γνωρίζουμε και που φέρνουν συχνά σε πολύ δύσκολη θέση πωλητές, μαγαζάτορες και τα ρέστα.

Όσο για το "κλείστε τους", ντάξει είπαμε... απλά εγώ δεν θα κάτσω να πολυσκάσω και θα αγοράσω από εκεί που μου συμπεριφέρονται δίκαια και με σέβονται. Κι ας μην έχουν τις super duper DDR600 1-1-1 μνήμες :p .

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την αντικατάσταση του δικού μου δίσκου στην Cosmodata, είχαμε εξελίξεις... Μετά από 10 μέρες αναμονής και χωρίς καμία ενημέρωση, έστειλα το παρακάτω FAX :

Καλημέρα σας,

Στις 10/11/06 παρέδωσα στο τεχνικό σας τμήμα ένα δίσκο Seagate 80GB SATA

(κωδικός δελτίου παραλαβής : xxxxx) με διαπιστωμένο τεχνικό πρόβλημα. Ο

δίσκος βρισκόταν εντός εγγύησης. Επισυναπτόμενο με το δίσκο ήταν και το

print-out του τεχνικού προβλήματος του δίσκου.

Επειδή Α) σήμερα έχουμε 21/11/06, Β) ΔΕΝ είναι δυνατό να χρειάζονται 11

ημέρες για να τρέξετε ένα διαγνωστικό στο δίσκο (χρειάζεται 1 λεπτό) και

Γ) δε με ενδιαφέρει αν καθυστερεί η αντιπροσωπεία (το ξέρω ότι αυτό θα

ισχυριστείτε) , εγώ με εσάς συναλλάσσομαι, ΡΩΤΩ :

α) Πότε αποστείλατε στην αντιπροσωπεία το δίσκο

β) Ποια είναι η αντιπροσωπεία και ποιο το τηλέφωνο του τεχνικού τμήματός της

γ) Αν είστε ικανοποιημένοι εσείς από το χρονικό διάστημα των 11 ημερών

για να διαπιστωθεί ένα τεχνικό πρόβλημα. ( RMA στη Seagate αν έκανα, θα

είχα ήδη καινούριο δίσκο στα χέρια μου και θα έκανα τη δουλειά μου...)

Μετά τιμής,

Γιώργος xxxxxxxxx

Τηλέφωνο επικοινωνίας : xxxxxxxxxx

Email : xxxxxxxxxxxxxxx

Υ.Γ. Επιχείρησα να επικοινωνήσω μαζί σας μέσω email, αλλά το mailbox σας είναι γεμάτο (τουλάχιστον έτσι αναφέρεται στο failure notice). Το πώς είναι δυνατόν να είστε κατάστημα εμπορίας Η/Υ και να έχετε γεμάτο mailbox (=δεν το διαβάζετε ποτέ) είναι ένα άλλο θέμα που θα πρέπει να σας απασχολήσει.

Μετά από 1-2 ώρες με πήραν τηλέφωνο (ευγενέστατος ο κύριος) να μου πουν ότι η καθυστέρηση οφείλεται στο ότι ενώ η αντιπροσωπεία αναγνώρισε ότι όντως υπάρχει τεχνικό πρόβλημα, δεν δεχόταν τα τρία χρόνια εγγύηση αλλά 1 !!!!! Η Cosmodata διαμαρτυρήθηκε επειδή αγόρασε το δίσκο από την αντιπροσωπεία με 3 χρόνια εγγύηση και με 3 χρόνια τον πούλησε στον πελάτη (πάλι καλά που δεν πήγαν να μου φάνε την εγγύηση ) , "τσακώθηκε" η αντιπροσωπεία με Cosmodata και τελικά δέχτηκαν να κάνουν την αλλαγή . Όμως θα πρέπει να ξαναστείλουν το δίσκο και θα πρέπει να περιμένω άλλες 7 εργάσιμες....

Τώρα εγώ να τα πιστέψω όλα αυτά; Ή να στείλω κανά αντίστοιχο FAX στην αντιπροσωπεία; Αλήθεια ποιος φέρνει τους Seagate στην Ελλάδα;

Link to comment
Share on other sites

Μην πιστευεις τιποτα. Μια φορα γυρισα ελαττωματικο gigabyte mobo (athlon xp) Πισω στην cosmodate και πηρα το καινουργιο μετα απο 1,5 μηνες!!!

Πλεον και την καλυτερη προσφορα να εβαζε το συγκεκριμενο μαγαζι δεν θα εμπαινα στον κοπο καν ... απο μακρια και αγαπημενοι

Ασε που μου εβγαλαν το λαδι μεχρι να το παρω. Τηλεφωνα, βρισιδια, φασαριες , αστα :TD:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σε συνέχεια του θέματος με την Cosmodata... Μετά από 20 ημέρες αναμονής ο δίσκος μου αλλάχθηκε. Βέβαια από την Cosmodata μου μίλησαν για συνέχεια της εγγύησης (ισχύει η αρχική απόδειξη αγοράς) και όχι για ανανέωση... Επειδή είχα πολύ δύσκολη μέρα, και επειδή εγώ είχα ήδη αγοράσει άλλο δίσκο και τον συγκεκριμένο θα τον χρησιμοποιούσα για backup, δεν τσακώθηκα γι' αυτό το θέμα και έφυγα. Όταν όμως γύρισα σπίτι και και έδωσα το S/N του δίσκου στο site της Seagate, είδα ότι ο δίσκος καλύπτεται ΚΑΝΟΝΙΚΑ από εγγύηση μέχρι το Nοέμβριο του 2011 :D

Link to comment
Share on other sites

αν και αργα ειπα να φλαμαρω στο συγκεκριμενο thread και ο deninho με καλυψε λιγο πιο πανω ;)

ας κανω τα quote μου..

aggelopas :

Αυτο πολυ παλια...

nikos :

προσέχετε ρε παιδιά τι λετε και τι γράφετε. Η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώνεται αλλά συνεχίζεται για το υπόλοιπο χρονικό διάστημα μέχρι να συμπλητωθεί ο ΄συνολικός χρόνος

stratos :

Πραγματικα θα ηθελα να μαθω που το στηριζουν αυτο...
Εγω προσωπικα επετρεψε μου να στηριζομαι στην επισημη εγγυηση του κατασκευαστη και μονο. Διοτι ειναι και το μονο που ισχυει. Ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφια...

Λοιπον, απο το site της Western Digital:

WD's warranty applies to repaired or replaced Products for the balance of the applicable period of the original warranty or ninety days from the date of shipment of a repaired or replaced Product, whichever is longer.

Για να δουμε και την Seagate:

Seagate warrants that repaired or replaced products are covered for the greater of either the remainder of the original product warranty or 90 days.

Αντε και απο το site της Samsung:

The replacement drive carries the remaining warranty of the original drive, or 90 days, whichever is longer.

Οι υπολοιποι κλεισανε η αγοραστηκαν, οποτε, αυτα αρκουν...

Δεν φανταζομαι να πιστευεις οτι οι υποσχεσεις καθενος πωλητακου για αεναη εγγυηση εχουν καμμια ισχυ, παρ ολο που θα το θελαμε ολοι...

(ποιος ειναι ο "πωλητακος" ακριβως... εδω..?? να καταλαβω... )

Κακως δεν σε νοιαζει γιατι αυτες οι εγγυησεις ισχυουν ειτε σου αρεσει ειτε οχι.Μην ξεχνας οτι το επομενο βημα του Ελληνικου δικαιου, ειναι το ευρωπαικο. Ο τοπικος εμπορος καθως και ο εισαγωγεας, φυσικα και ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να ανανεωσουν μια εγγυηση που δεν ειναι δικη τους.

Εξαλλου δεν σε παραξενευει το οτι οι μεγαλυτεροι παγκοσμια κατασκευαστες δισκων(και υπολοιπου hardware) εχουν συνωμοτησει με σκοπο να ριξουν το Ελληνικο δικαιο??

καλα εσυ μαν πηρες φορα ομως.. και μη με κατηγορησεις για ειρωνικο υφακι.. αλλος το ξεκινησε... δεκτο οτι εχεις καταστημα και θιγονται τα συμφεροντα σου εμμεσως πλην σαφως.. αλλα ..ανετρεξε στο τελος του post....

spc :

Καταρχήν θα ήθελα να το έβλεπα κάπου επίσημα και βασικά πιο αναλυτικά γραμμένο.

Και αυτό όχι γιατί το αμφισβητώ αλλά γιατί θεωρώ την διατύπωση τουλάχιστον ελλιπή.

vagouridis :

Οσες φορες χρειαστηκα να στειλω δισκο στο εξωτερικο , η εγγυηση του νεου δισκου ηταν η συνεχεια της παλιας δεν μου ανανεωθηκε τιποτα .

(βλεπε τελος..)

gdp77 :

Δεν με νοιάζει τι λέει ο κάθε αμερικανός, κινέζος κτλ. κατασκευαστής. Εφόσον η πώληση γίνεται στην ΕΛΛΑΔΑ, ισχύουν οι τοπικοί νόμοι. Ακόμα και αν οι κατασκευαστές WD, Seagate κτλ. δεν ανανεώνουν την εγγύηση, ο τοπικός έμπορος και ο τοπικός εισαγωγέας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να το κάνουν, έστω και με δικό τους κόστος.

ΤΠΤ περισσοτερο , ΤΠΤ λιγοτερο , συμφωνω σε ΟΛΑ... (με του gdp77 εε... , οχι με των πιο πανω... :p) απο τη στιγμη που μπηκε στην Ελλαδα το προιον πρεπει να συμβαδιζει με την Ελληνική νομοθεσία.. ακομη και αντιθετη με την Ευρωπαικη να ειναι (την πεταξατε αυτη την καραμελα πιο πανω..) ΧΕΣΤΗΚΑ... .Oταν ερθει σημα απο ΕΕ να τροποποιηθει η νομοθεσια.. ΙΣΩΣ.. και να μπορειτε να στηριξετε καπου τις αιτιασεις σας.. .Στην τελική... εχω μια απορεια... εφοσον οντως η WD/ , κλπ κλπ, που δεν εχω λογω να μην δεχτω αυτα που ποσταρει ο stratos πιο πανω, ΔΕΝ ανανεωνει την εγγυηση .. αυτο το προιον ΠΩΣ.. εισαγεται και πωλειται στην Ελλαδα νομιμα?????

τελος επειδη πολλοι... ψαχνετε να το βρειτε καπου επισημο και τεκμηριομενο google this...

ΦΕΚ 192 Α΄/21-8-2002

νομος 3043/02 αρθρο 3

-----------------

βλεπε και : ΝΟΜΟΣ 2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α΄/ 16 Νοεμβρίου 1994)

Link to comment
Share on other sites

Τα είπες όλα... Προτείνω λοιπόν να γίνει print-out από όλους μας και σε κάθε περίπτωση μη ανανέωσης εγγύησης, να το κολλάμε στη μούρη του καταστηματάρχη.... Το Πλαίσιο ανανεώνει... Η Cosmodata ΔΕΝ ανανεώνει.... ’λλα καταστήματα ξέρουμε;

http://www.asfalistra.gr/NOMOS2251_1994.html

’ρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

1.

Σε κάθε πώληση ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του. Εξαιρούνται τα απλά κατά την κατασκευή, τη χρήση και τη συντήρηση προϊόντα.

2.

Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.

Όπως προστέθηκε με το άρθρο 3 του ν.3043/02 (ΦΕΚ 192 Α/21-8-2002)

3.

Όταν παρέχεται εγγύηση στον καταναλωτή, ο προμηθευτής οφείλει να την παρέχει γραπτώς ή με άλλο τεχνικό μέσο αποτύπωσης που μπορεί να είναι διαθέσιμο και προσιτό στον καταναλωτή. Σε περίπτωση προμήθειας καινούργιων προϊόντων με μακρά διάρκεια (διαρκή καταναλωτικά αγαθά), η παροχή γραπτής εγγύησης είναι υποχρεωτική. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.

4.

Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

Όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 3 του ν. 3043/02 (ΦΕΚ 192 Α/21-8-2002)

5.

Σε κάθε περίπτωση επιφυλάσσεται η εφαρμογή των διατάξεων του Αστικού Κώδικα για την ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων. Εκ των προτέρων παραίτηση του καταναλωτή από την προστασία του κατά τις διατάξεις αυτές είναι άκυρη.

Σε διαφορά η οποία απορρέει από την πώληση καταναλωτικών αγαθών και φέρεται ενώπιον των ελληνικών δικαστηρίων, ανεξάρτητα από το εφαρμοστέο σε αυτή δίκαιο, εφαρμόζονται πάντοτε οι διατάξεις του ελληνικού δικαίου που διέπουν την πώληση καταναλωτικών αγαθών κατά την έκταση που παρέχουν μεγαλύτερη προστασία στον καταναλωτή.

6.

Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ χρήσιμο thread, και εμενα μου φαινόταν απίστευτο το οτι ισχύει αυτο το πράγμα. Στην τελική ομως ειναι και λογικό, γιατι να μην εχει εγγύηση ενα προιόν οπως ενας δίσκος που οταν τον παίρνεις απο αντικατάσταση ειναι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ?

Μαθαίνουμε για να έχουμε την επόμενη φορα :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.