Jump to content



Εκλασε ο raptor ...


Daytime Dreamer

Recommended Posts

  • Replies 72
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από DuKe

Κάνε το πρώτο βήμα Spc(ο τολμών γαmά. που ξέρεις?ίσως έτσι αυξηθεί κατακόρυφα η πελατεία σου :) ). Το απαισιόδοξο ύφος δεν σε βοηθάει και τόσο πάντως :)

Αν το κάνουν μαγκιά τους.

Αρχική απάντηση από ea6gka

ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα , ζητηστε εσεις που ασχολειστε επαγγελματικα με τη πληροφορικη μια επισημη απαντηση. και ενημερωστε μας , αν θελετε.

Μάλλον κάπου τα μπλέξατε τα πράγματα.

Τόσο εγώ όσο και ο Stratos σας μεταφέραμε τις πολιτικές των κατασκευαστών και αντιπροσωπειών (τις οποίες προσωπικά και ως καταναλωτής μου φαίνονται απολύτως λογικές αλλά αυτό βέβαια είναι μια άλλη ιστορία που δεν έχει να κάνει με την εδώ κουβέντα).

Ως συνήθως όμως, μία προσπάθεια πληροφόρησης κρίθηκε αρνητικά (aka ζητήσετε εσείς απάντηση, ενημερώστε μας, το απαισιόδοξο ύφος δεν σε βοηθάει κλπ).

Με απλά λόγια, πήγαμε να ενημερώσουμε για την υφιστάμενη κατάσταση (καλή ή καλή δεν την κρίνω αλλά αυτή είναι) και στο τέλος θα βρούμε και τον μπελά μας.

OK then..

ΥΓ 1

Αν και δεν θα ήθελα να μπω στην λογική απάντησης των παραπάνω post (για τους λόγους που προανέφερα) μήπως, λέω μήπως, τα όσα ζητάτε, θα έπρεπε να τα ζητάτε επισήμως (και όχι με λόγια από τον άλφα υπάλληλο μίας εταιρίας - ο οποίος εννοείται ότι θεωρώ ότι ότι λέει δεν το λέει με καμία διάθεση εξαπάτησης αλλά πιθανώς λόγω άγνοιας) από αυτούς που λένε ότι τα εφαρμόζουν;

ΥΓ 2 @ DuKe (αναφορικά με τα αύξηση πελατείας)

Το γεγονός ότι δεν είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να μην καταλαβαίνω ότι τα όσα λέω (και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στο παρόν θέμα) δεν είναι ευχάριστα σε όλους και δεν χαϊδεύουν αυτιά (λέγοντας αερολογίες και όσα θα ήθελαν πολλοί να ακούν) θα έπρεπε να σε κάνει να ξανασκεφτείς τους λόγους συμμετοχής μου στο forum

Link to comment
Share on other sites

επισημη απαντηση δεν εψαξα να βρω , αλλα μετα απο αυτο που μου ειπε ο "πωλητακος" εψαξα στο ιντερνετ σε σχετικες σελιδες και το βρηκα αυτο που μου ειπε. αλλα παει καιρος απο τοτε.

παντως μπελα δεν θα βρει κανενας απο τη κουβεντα μας , οι χαρακτηρισμοι να λειπανε και ολα καλα θα ηταν ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 18:25]

επισημη απαντηση δεν εψαξα να βρω , αλλα μετα απο αυτο που μου ειπε ο "πωλητακος" εψαξα στο ιντερνετ σε σχετικες σελιδες και το βρηκα αυτο που μου ειπε. αλλα παει καιρος απο τοτε.

Αν εννοείς κάτι σαν το link που πόσταρες πριν, το έχω ήδη σχολιάσει.

Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 18:25]

παντως μπελα δεν θα βρει κανενας απο τη κουβεντα μας , οι χαρακτηρισμοι να λειπανε και ολα καλα θα ηταν ;)

Μάλλον δεν κατάλαβες το νόημα του ''μπελά''.

Όσο για τους χαρακτηρισμούς, δεν διαφωνώ (αν και δεν έχουν να κάνουν με εμένα καθώς δεν έκανα αλλά ούτε και δέχθηκα κάποιον).

Anyway, όποιος έχει κάποια παραπάνω επίσημη πληροφορία / ενημέρωση για το θέμα ας μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 18:15]

Αν και δεν θα ήθελα να μπω στην λογική απάντησης των παραπάνω post (για τους λόγους που προανέφερα) μήπως, λέω μήπως, τα όσα ζητάτε, θα έπρεπε να τα ζητάτε επισήμως (και όχι με λόγια από τον άλφα υπάλληλο μίας εταιρίας - ο οποίος εννοείται ότι θεωρώ ότι ότι λέει δεν το λέει με καμία διάθεση εξαπάτησης αλλά πιθανώς λόγω άγνοιας) από αυτούς που λένε ότι τα εφαρμόζουν;

=ότι θεωρώ ότι, ό,τι λέει :p

Link to comment
Share on other sites

Τελικα μου εστειλαν μηνυμα στο κινητο και μου ειπαν να περασω να παραλαβω το καινουργιο σκληρο οπως και εκανα ... η εγγυηση ανανεωθηκε αν και το αντιστατικο σακουλακι γραφει "3 χρονια εγγυηση πλαισιο" αν και νομιζω οτι ειναι τυπικο αυτο και οτι εχει οντως 5 χρονια ο ραπτορας

Link to comment
Share on other sites

Οσες φορες χρειαστηκα να στειλω δισκο στο εξωτερικο , η εγγυηση του νεου δισκου ηταν η συνεχεια της παλιας δεν μου ανανεωθηκε τιποτα .

Τωρα εαν το Πλαισιο και το καθε πλαισιο κανει μονο του αντικαταστασεις και δινει εναν νεο δισκο ο οποιος εχει αλλα 5 χρονια εγγυηση το λογικο στην υποθεση ειναι οτι οταν γυρισει ο αλλος απο την μαμα εταιρεια να εχει μειωμενα χρονια εγγυησης , χωρις βεβαια ο απλος πελατακος να το μαθαινει.

Για να μαθουμε εαν η εγγυηση ανανεωθηκε ή οχι βαζουμε το SN στο site της αντιστοιχης εταιρειας.Αλλα ταυτοχρονα κοιταμε και το παλιο SN τι εγγυηση εχει.

Link to comment
Share on other sites

Δεν το διαπιστωσα, μου το ειπαν οι ιδιοι :

Πλαισιο "Οριστε κυριε, η καινουργια σας αποδειξη και η καινουργια εγγυηση."

DD : " Η εγγυηση συνεχιζει απο την παλια?"

Πλαισιο "Oχι κυριε, ειναι καινουργια αποδειξη αυτη με καινουργια εγγυηση, σαν να παιρνατε καινουργιο σκληρο δισκο. Καλη σας μερα."

DD : "Οκ, ευχαριστω"

Ακουω αποριες ...:p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από spc

ΥΓ 2 @ DuKe (αναφορικά με τα αύξηση πελατείας)

Το γεγονός ότι δεν είμαι τόσο ηλίθιος ώστε να μην καταλαβαίνω ότι τα όσα λέω (και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στο παρόν θέμα) δεν είναι ευχάριστα σε όλους και δεν χαϊδεύουν αυτιά (λέγοντας αερολογίες και όσα θα ήθελαν πολλοί να ακούν) θα έπρεπε να σε κάνει να ξανασκεφτείς τους λόγους συμμετοχής μου στο forum

’παξ και δηλώνεις μη γνώστης του αντικειμένου δεν μπορείς ούτε να χτυπάς ούτε και να χαιδεύεις αυτιά. :) Αυτός που γνωρίζει πολλά είναι που δεν λέει πολλά...

Απο τη στιγμή που παρεμβαίνεις όμως επανελημένως σε τέτοια θέματα με παρόμειες τοποθετήσεις, ίσως και ασυνείδητα(λόγω προάσπισης), ότι και να μου πείς...ίσα ίσα για να μου χαρίσει ένα χαμόγελο θα είναι :)

Φιλικότατα όλα αυτά, δεν έχω καμία πρόθεση προσβολής γιατί αναφέρομαι γενικά όχι ειδικά.

Link to comment
Share on other sites

@ Daytime Dreamer

Δεν μένω στα λόγια του πωλητή (για τους λόγους που αναφέρθηκαν νωρίτερα).

Ανεξαρτήτως όμως πολιτικής καταστήματος, αν η απόδειξη δεν λέει τίποτα περί αντικατάστασης (δεν αναφέρεται / δεν έχει καμία σύνδεση (όπως πχ s/n) δλδ με την 1η αγορά) μάλλον μπορείς να διεκδικήσεις νέα εγγύηση (μη όντας πχ υποχρεωμένος να γνωρίζεις / αναφέρεις την 1η αγορά).

Αυτά βέβαια αρκεί η εγγύηση να είναι όντως 5 χρόνια της WD και όχι 3 Πλαισίου γιατί αλλιώς παίζει να είσαι μία η άλλη :p

@ DuKe

Επειδή είναι προφανές ότι 3 λαλούν και 2 χορεύουν, ας το αφήσουμε καλύτερα... ;)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ας παμε λιγο back to the future :D ...

Επειδη εχω γυρισει γυρω στους 10 μαζι με αυτον σκληρους τα τελευταια χρονια απο εμπειρια και μονο και μιλωντας ΜΟΝΟ για την πολιτικη του πλαισιου εχω να σας πω τα εξης

Αλλες φορες μου δινανε σκληρο και ειχα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ εγγυηση με τον αλλαγμενο σκληρο, και αλλες φορες συνεχιζοταν η εγγυηση απο τον παλιο - οσο ειχε μεινει δηλαδη. Το ενστικτο μου, μου λεει οτι ΠΑΛΙΑ ηταν πως θα σε κοβανε στην φατσα - αν εισουν καλα ξυρισμενος και δεν ησουνα κανας μεταλλας looking στυλ εξαρχειων πχ :crazy: σου λεγανε "καινουργια εγγυηση κυριε" ενω στην περιπτωση του μεταλλα μπορει και να σου λεγανε " οσο σου εχει μεινει φιλαρακο" ...

Αυτη τη φορα που εγινε η αλλαγη το ρωτησα αρκετα σοβαρα και η απαντηση που πηρα απο τον τεχνικο μου φανηκε απο το στυλ του ανθρωπου και μονο οτι ηξερε τι ελεγε και οτι ετσι θα του ειχαν πει καποιος προισταμενος του οποτε μαλλον ετσι ειναι ΠΛΕΟΝ στο ΠΛΑΙΣΙΟ (καινουργια εγγυηση δηλαδη με αλλαγμενο σκληρο)

Παντως προσωπικα αν ηταν καθε φορα που εληγε η εγγυηση του δισκου μου να τον βαραω σαν χταποδι προκειμενου να παρω αλλον καινουργιο με καινουργια εγγυηση πολυ απλα δεν το κανω γιατι το θεωρω ολιγον τι γυφτεια και απο την αλλη βαριεμαι να ξαναπερναω λειτουργικο μαζι με ολες τις ρυθμισεις μου για τα παντα οι οποιες ειναι - πιστεψτε με - παρα πολλες ...:)

Link to comment
Share on other sites

Έχω δώσει από την περασμένη Παρασκευή έναν Seagate για αντικατάσταση στην Cosmodata. Περιμένω να περάσουν οι "7 εργάσιμες"¨για την αντικατάσταση. Θα σας ενημερώσω για το τι θα μου πούνε σε σχέση με την ανανέωση ή μη της εγγύησης. Φυσικά θα ζητήσω έγγραφη διαβεβαίωση για την ανανέωση της εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gdp77 [Χθες, στις 17:18]

Δεν με νοιάζει τι λέει ο κάθε αμερικανός, κινέζος κτλ. κατασκευαστής. Εφόσον η πώληση γίνεται στην ΕΛΛΑΔΑ, ισχύουν οι τοπικοί νόμοι. Ακόμα και αν οι κατασκευαστές WD, Seagate κτλ. δεν ανανεώνουν την εγγύηση, ο τοπικός έμπορος και ο τοπικός εισαγωγέας είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να το κάνουν, έστω και με δικό τους κόστος.

Υ.Γ. Σε παρακαλώ μπορείς να δώσεις Link γι' αυτά που αναφέρεις στο post σου ?

Κακως δεν σε νοιαζει γιατι αυτες οι εγγυησεις ισχυουν ειτε σου αρεσει ειτε οχι.Μην ξεχνας οτι το επομενο βημα του Ελληνικου δικαιου, ειναι το ευρωπαικο. Ο τοπικος εμπορος καθως και ο εισαγωγεας, φυσικα και ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να ανανεωσουν μια εγγυηση που δεν ειναι δικη τους.

Εξαλλου δεν σε παραξενευει το οτι οι μεγαλυτεροι παγκοσμια κατασκευαστες δισκων(και υπολοιπου hardware) εχουν συνωμοτησει με σκοπο να ριξουν το Ελληνικο δικαιο??:p :p

Υ.Γ. Πηγες:

http://support.wdc.com/warranty/policy.asp

http://www.seagate.com/support/service/warranty.html

http://product.samsung.com/cgi-bin/nabc/support/cybersup/b2c_cyber_warranty.jsp

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή ΟΛΑ αυτά με έβαλαν σε σοβαρές σκέψεις για το πώς δουλεύουν οι εγγυήσεις, έστειλα mails στην WD και τη Seagate. Η απάντησή τους ήταν ότι οι απλοί δίσκοι έχουν εγγύηση η οποία ΔΕΝ ανανεώνεται. Εξαίρεση αποτελούν SCSI και Raptor, οι οποίοι έχουν διαφορετική διαδικασία, η οποία εν περιπτώσεις επιτρέπει την ανανέωση της εγγύησης.

Το 2ο βήμα ήταν ότι έκανα Warranty Check στον 80άρη φορητό μου της Hitachi. Ο δίσκος ήταν του 2004 και ο νέος που μου έστειλαν είχε ημερομηνία κατασκευής Sep 06. Δείτε εδώ:

untitledlo6.jpg

Είναι ξεκάθαρο ότι η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώθηκε.

Δυστυχώς, έκανα λάθος για τις εγγυήσεις των δίσκων. Με μια παλαιότερη κουβέντα που είχα με στελέχη της WD μιλούσαμε για Raptors, εξ'ου και οι λανθασμένες εντυπώσεις :)

Link to comment
Share on other sites

Κακως δεν σε νοιαζει γιατι αυτες οι εγγυησεις ισχυουν ειτε σου αρεσει ειτε οχι.Μην ξεχνας οτι το επομενο βημα του Ελληνικου δικαιου, ειναι το ευρωπαικο. Ο τοπικος εμπορος καθως και ο εισαγωγεας, φυσικα και ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενοι να ανανεωσουν μια εγγυηση που δεν ειναι δικη τους.

Εξαλλου δεν σε παραξενευει το οτι οι μεγαλυτεροι παγκοσμια κατασκευαστες δισκων(και υπολοιπου hardware) εχουν συνωμοτησει με σκοπο να ριξουν το Ελληνικο δικαιο??

Κάνεις πολύ μεγάλο λάθος και σε περακαλώ να κόψεις το ειρωνικό υφάκι. Κάθε χώρα της ΕΕ είναι υποχρεωμένη να εναρμονίζεται με τις αρχές της ΕΕ, αλλά διατηρεί το δικαίωμα του δικού της νομικού πλαισίου. Αυτά που λες λοιπόν αναφορικά στο Ευρωπαϊκό δίκαιο δεν έχουν εφαρμογή. (Καταρχήν γνωρίζεις τι λέει το Ευρωπαϊκό δίκαιο για τις εγγυήσεις);

Δεύτερον, ο έμπορος που εμπορεύεται στην ΕΛΛΑΔΑ έχει επί της αρχής ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ τους όρους και νόμους του ελληνικού εμπορίου. Τελεία και παύλα. Ελπίζω να είναι κατανοητό αυτό.

Είναι ξεκάθαρο ότι η εγγύηση ΔΕΝ ανανεώθηκε.

Δυστυχώς, έκανα λάθος για τις εγγυήσεις των δίσκων. Με μια παλαιότερη κουβέντα που είχα με στελέχη της WD μιλούσαμε για Raptors, εξ'ου και οι λανθασμένες εντυπώσεις

Αυτά που λες ισχύουν για τις περιπτώσεις RMA απευθείας στους κατασκευαστές. Ναι, δεν ανανεώνουν την εγγύηση γιατί κανείς δεν τους υποχρεώνει. Και καλά κάνουν.

Εγώ όμως που αγόρασα π.χ. από ΠΛΑΙΣΙΟ και στα 2 χρόνια θα αλλάξω δίσκο λόγω ελαττώματος στη συσκευή, θα παραλάβω νέο δίσκο από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η WD δε γνωρίζει ότι ο δίσκος που μου έδωσε το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι από αλλαγή. Ο δίσκος που παρέλαβα είναι καινούριος. Πηγαίνοντας λοιπόν στο site της WD και δίνοντας τα στοιχεία του δίσκου μου, βλέπω ότι ισχύει η πενταετής εγγύηση ΚΑΝΟΝΙΚΑ (και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία). Τώρα, αν κάποιος στείλει κατευθείαν RMA στην WD, τότε όντως δεν θα πάρει ανανεωμένη εγγύηση, γιατί συναλλάχθηκε με την WD και όχι με τον τοπικό έμπορο.

EDIT :

Επίσης να αναφέρω ότι είναι ΛΑΘΟΣ να ελέγχουμε την εγγύηση του δίσκου από τα site της κάθε κατασκευάστριας εταιρείας, γιατί πολύ απλά η κατασκευάστρια εταιρεία ΔΕ γνωρίζει πότε αγόρασε το δίσκο ο τελικός πελάτης. Η μόνη έγκυρη εγγύηση είναι η απόδειξη αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gdp77 [Χθες, στις 15:16]

Αυτά που λες ισχύουν για τις περιπτώσεις RMA απευθείας στους κατασκευαστές. Ναι, δεν ανανεώνουν την εγγύηση γιατί κανείς δεν τους υποχρεώνει. Και καλά κάνουν.

Εγώ όμως που αγόρασα π.χ. από ΠΛΑΙΣΙΟ και στα 2 χρόνια θα αλλάξω δίσκο λόγω ελαττώματος στη συσκευή, θα παραλάβω νέο δίσκο από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Η WD δε γνωρίζει ότι ο δίσκος που μου έδωσε το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι από αλλαγή. Ο δίσκος που παρέλαβα είναι καινούριος. Πηγαίνοντας λοιπόν στο site της WD και δίνοντας τα στοιχεία του δίσκου μου, βλέπω ότι ισχύει η πενταετής εγγύηση ΚΑΝΟΝΙΚΑ (και σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία). Τώρα, αν κάποιος στείλει κατευθείαν RMA στην WD, τότε όντως δεν θα πάρει ανανεωμένη εγγύηση, γιατί συναλλάχθηκε με την WD και όχι με τον τοπικό έμπορο.

EDIT :

Επίσης να αναφέρω ότι είναι ΛΑΘΟΣ να ελέγχουμε την εγγύηση του δίσκου από τα site της κάθε κατασκευάστριας εταιρείας, γιατί πολύ απλά η κατασκευάστρια εταιρεία ΔΕ γνωρίζει πότε αγόρασε το δίσκο ο τελικός πελάτης. Η μόνη έγκυρη εγγύηση είναι η απόδειξη αγοράς.

μια σημείωση μαν, η WD θα μπορούσε να ξέρει αν είναι απο αλλαγή ο δίσκος. Αρκεί το πλαίσιο (ή το κάθε πλαίσιο) στην επιστροφή του σκληρού να αναγράφει και το SN του δίσκου που έδωσε προς αντικατάσταση. Οπότε, η εγγύηση απο τον κατασκευαστή θα αλλάζει αλλά η εγγύηση απο τον έμπορο θα ανανεώνεται

επίσης ξέρουμε αν έχει υποχρέωση η επιχείρηση να δίνει την ίδια εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής?

Link to comment
Share on other sites

Λεπόοοον...

Από τη στιγμή που αγόρασα το δίσκο από την Ελλάδα, κι όχι απ'ευτείας από την WD, Seagate, Samsung, δεν ξέρω ποια, ισχύει η Ελληνική νομοθεσία. Αν σε κάποιους δεν αρέσει, ας φύγουν να βρουν καλύτερες συνθήκες.

Στο άρθρο 3 παράγραφος 4 του νόμου 3043/02, θα βρείτε ότι χρειάζεστε για να πεισθείτε ότι η εγγύηση ανανεώνεται. Για όποιον βαριέται να ψάξει παραθέτω το επίμαχο κομμάτι:

"Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό."

Any questions?

ΥΓ @spc: δεν είναι επέτρεψέ μου, αλλά επίτρεψέ μου. Λόγω προστακτική, δεν υπάρχει αύξηση (το ρήμα είναι σύνθετο, επί+τρέπω) Αυτό επειδή είδα ότι διόρθωνες τον ea6gka :p (δεν το έγραψα με copy-paste, ούτε το έβλεπα την ώρα που το έγραφα :clap:)

YΓ2 εύχομαι να μην έκανα κανένα ορθογραφικό λάθος, και μου την πει άσχημα ο spc :p

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.