Jump to content



Recommended Posts

πωπω, μόλις τέλειωσα τις αποστολές με το Zeratul... ανατρίχιασα λέμε!

Spoiler --------------------------------

Μία ερώτηση μόνο γιατί μέσα στο πανικό της μάχης με δυσκολία άκουγα τους διαλόγους. Τη στιγμή που πεθαίνει ο Zeratul, ο Fallen One λέει κάτι για την Kerigan (2-3 γραμμές) του στυλ "σκοτώσατε τη μόνη σας ελπίδα που είχαν κάνει οι Zerg" ;; Λέει κάτι τέτοιο;

Δεν θυμάμαι ακριβώς τα λόγια του, θυμάμαι όμως ότι μετά ο zeratul λέει (και οι υπόλοιποι όταν πεθαίνουν) "που να το ξέραμε".

Link to comment
Share on other sites

Και έλεγα "τι εννοεί ο Nick-firestorm για 615.000 πόντους στο Lost Viking. a) Τι league είναι αυτό το Lost Viking; B)πως μάζεψε τόσους πόντους;"

Και είχα παίξει εντωμεταξύ

btw raptor & tyrian BIG <3s

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το ποσταρω εδω για να μην ανοιξω νεο thread. Tο βατλνετ εχει καψει λαδια απο χθες... δε κουνιεται φυλλο... ουτε τα φορουμ για παραπονα ουτε τπτ... Τι τα θελει τα κολπακια α λα steam αμα δε μπορει να τα βγαλει περα... Δε πειραζει, θα μου περασει, ετσι; Οχι τπτ αλλο αλλα μολις ξαναπιασα το SC2 μου ΄κατσε αυτο

Link to comment
Share on other sites

Patch 1.1 is coming

Protoss

We have two key changes in mind for the zealot: the build time is being increased from 33 to 38 seconds, and the warpgate cooldown is being increased from 23 to 28 seconds. Zealot rushes are currently too powerful at various skill levels, particularly those that rely on rapidly assaulting an enemy base from nearby "proxy" gateways. We feel the window players have to scout for and fend off this rush is too small. We also want to address the problem of protoss being able to dump minerals a bit too quickly with the combination of warpgates and Chrono Boost.

Ε το χ***** το θέμα...ήδη ενάντια Terran με marauders-marines-medivac rush ήταν πακέτο τώρα έτσι όπως θα το κάνουν δεν υπάρχει καμμία πιθανότητα rush από Protoss...αντί να νερφάρουν τους terran νερφάρουν τους protoss...:flag:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντέχω άλλο να διαβάζω για OP terran και πράσινα άλογα. Ιστορίες για αγρίους με πρωτοστάτη τον irdra που κάθε φορά που χάνει τα χώνει στους αντιπάλους του που ακολουθούν lame tactics και στη blizzard που έχει κάνει OP τους terran.

Οι περισσότεροι απλά blitz-άρουν και επειδή κάποιοι αντίπαλοι καταφέρνουν να βγάζουν άμυνα και να αντεπιτίθενται κερδίζοντας τα παιχνίδια, κλαίνε και οδύρονται. Απλά έλεος.

Στο top200 εγώ βλέπω όλα τα races σε αναλογία με τα ποσοστά των παικτών που παίζουν το κάθε race.

OP terrans υπάρχουν στη φαντασία κάποιων imo και σε αυτούς που απλά αναπαράγουν χωρίς να έχουν τις γνώσεις να κρίνουν

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν αντέχω άλλο να διαβάζω για OP terran και πράσινα άλογα. Ιστορίες για αγρίους με πρωτοστάτη τον irdra που κάθε φορά που χάνει τα χώνει στους αντιπάλους του που ακολουθούν lame tactics και στη blizzard που έχει κάνει OP τους terran.

Οι περισσότεροι απλά blitz-άρουν και επειδή κάποιοι αντίπαλοι καταφέρνουν να βγάζουν άμυνα και να αντεπιτίθενται κερδίζοντας τα παιχνίδια, κλαίνε και οδύρονται. Απλά έλεος.

Στο top200 εγώ βλέπω όλα τα races σε αναλογία με τα ποσοστά των παικτών που παίζουν το κάθε race.

OP terrans υπάρχουν στη φαντασία κάποιων imo και σε αυτούς που απλά αναπαράγουν χωρίς να έχουν τις γνώσεις να κρίνουν

+1, και καλό θα ήταν raven όταν κάνουμε τέτοιου είδους posts να τα λέμε ΟΛΑ:

Terran

There are several changes in the works for terrans. Reapers against zerg are stronger than expected. Due to the zealot build time increase, reapers would be a bit problematic in combination with proxy barracks, bunkers, and/or marauders against protoss. Therefore, we have decided to increase the build time of reapers as well from 40 to 45 seconds. Fast reaper + bunker, or fast marine + bunker rushes are problematic against zerg. Although this rush would never outright destroy the zerg player, we feel zerg suffers too much of a disadvantage from either having to cancel the fast expansion, or getting trapped inside the main base for too long, so we are also increasing the bunker build time from 30 to 35 seconds.

Siege tanks in large numbers are performing too well in all matchups. In the mid- to late-game, siege tanks are too dominant against all ground units. We want a small set of light and unarmored ground units to perform better against siege tanks. With this in mind, we're changing the Siege Mode damage of the siege tank from 50 to 35, +15 vs. armored; to correspond with this, damage upgrades will be changed from +5 to +3, +2 vs. armored. This change reduces the base damage of the siege tank against light and unarmored units, as well as the splash damage.

Battlecruisers currently lack good counters from the ground and still perform very well against a wide array of unit types. We're aware that it is not easy to get battlecruisers out for the cost, but at the same time, it is possible in both 1v1s and team games to create stalemate situations to bring them out. Overall, we feel that battlecruisers are too strong for their cost, and the terran-forced stalemate situations are causing less interesting gameplay. We will be lowering their damage against ground units from 10 to 8.

Zerg

Ultralisk damage is being decreased from 15, +25 vs. armored to 15, +20 vs. armored. This reduction is comparable to the changes being made to the battlecruiser and siege tank. Like the battlecruiser, ultralisks are simply too powerful for the cost, even though they are difficult to muster. Also, in combination with other units, ultralisks are difficult to counter from the ground. The ultralisk building attack (Ram) is being removed because the damage rate is too similar to its normal attack, which will be used against buildings instead. When ultralisks target tightly packed smaller buildings such as supply depots, the Ram attack is actually outputting considerably less overall damage than its normal attack, as Ram only hits a single target.

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog

Για το zealot-rush εγώ συμφωνώ απόλυτα, έχει καταντήσει ξεφτίλα το θέμα. Και όσο για το MMM pack που λες, μέχρι να βγάλω εγώ έναν Marauder (για Medivac ούτε κουβέντα) εσύ έχεις 10 zealots. Μη λέμε ό,τι θέλουμε και μπερδεύεται ο κόσμος.

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Οι υπάρχον οδηγοί 258.96 έχουν πρόβλημα με το starcraft2 και το SLI στην 295, μου πέφτουν τα frames στα video, ingame παίζει μια χαρα. Όταν απενεργοποιώ απο τους οδηγούς το SLI όλα δουλεύουν ρολόι.

Μέχρι στιγμής δεν έχει βγάλει επίσημους οδηγούς η nvidia για το συγκεκριμένο παιχνίδι, σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Δεν αντέχω άλλο να διαβάζω για OP terran και πράσινα άλογα. Ιστορίες για αγρίους με πρωτοστάτη τον irdra που κάθε φορά που χάνει τα χώνει στους αντιπάλους του που ακολουθούν lame tactics και στη blizzard που έχει κάνει OP τους terran.

Οι περισσότεροι απλά blitz-άρουν και επειδή κάποιοι αντίπαλοι καταφέρνουν να βγάζουν άμυνα και να αντεπιτίθενται κερδίζοντας τα παιχνίδια, κλαίνε και οδύρονται. Απλά έλεος.

Στο top200 εγώ βλέπω όλα τα races σε αναλογία με τα ποσοστά των παικτών που παίζουν το κάθε race.

OP terrans υπάρχουν στη φαντασία κάποιων imo και σε αυτούς που απλά αναπαράγουν χωρίς να έχουν τις γνώσεις να κρίνουν

Ηρέμησε terran fanboy - θα χρειαστεί και εσύ επιτέλους να παίξεις με (λίγη) τακτική για αλλαγή:pleasantry:

Link to comment
Share on other sites

+1, και καλό θα ήταν raven όταν κάνουμε τέτοιου είδους posts να τα λέμε ΟΛΑ:

http://eu.battle.net/sc2/en/blog/554901#blog

Για το zealot-rush εγώ συμφωνώ απόλυτα, έχει καταντήσει ξεφτίλα το θέμα. Και όσο για το MMM pack που λες, μέχρι να βγάλω εγώ έναν Marauder (για Medivac ούτε κουβέντα) εσύ έχεις 10 zealots. Μη λέμε ό,τι θέλουμε και μπερδεύεται ο κόσμος.

Φιλικά πάντα.

Εγώ συμφωνώ με όλες τις αλλαγές του patch. Μόνο τα void rays ξέχασαν να nerfάρουν λίγο αλλά δεν πειράζει - next time.

Link to comment
Share on other sites

Τι λέτε ρε παιδιά? Ποιο rush me zealot? Δεν εχει υπάρξει φορά που να μην έχω χάσει απέναντι σε protoss με terran!! Το καλύτερο rush απ' όλα έχουν...marines k marauders...και για να τα προλάβεισ πρέπει να σκάσεις research το rush των z...τι λέμε τώρα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω να το πιάσω πολύ καιρό, αλλά σαν zerg παίκτης μπορώ να πω καλοδεχούμενες οι αλλαγές κι ας νερφάρουν το Ultra. Έτσι κι αλλιώς προτιμώ να παίζω με μάζα από early και mid-game units με upgrdes παρά με λίγα late game units, είναι και πιο zerg σαν φιλοσοφία :D

Αυτό που νομίζω πως έγινε είναι ότι επειδή ο περισσότερος κόσμος στα μεγάλα επίπεδα παίζει κυρίως terran και protoss, άργησαν να φανούν και τα όποια "προβλήματα" στα zerg match-ups. Αυτό που γινόταν ήταν ότι έπαιζαν συνεχόμενες αλλαγές για να φτιαχτεί το terran vs protoss balance, οι οποίες συμπτωματικά κατέληγαν να δυσκολεύουν όποιον έπαιζε zerg λίγο παραπάνω κάθε φορά. Πχ αν ο protoss δικαιολογημένα ζητούσε ένα counter απέναντι στους marauders, νέρφαραν λίγο τον terran και boostαραν λίγο τον protoss, με αποτέλεσμα το boost αυτό να δυσκολεύει σε κάποιον τομέα τον zerg λίγο παραπάνω (πχ 4-gateway proxy zealot rush στο early game, μεταξύ παικτών παρόμοιου επιπέδου ήταν τρελό μανίκι να το σπάσεις σαν zerg). Αν μετά απο 1-2 patch γινόταν το αντίστροφο, σαν zerg είχες πρόβλημα με κάποιο terran unit (πχ mass siege tanks ή και mass thors από mid-game και μετά, χωρίς brood lords ή ultras/infestors αντίστοιχα δε γινόταν τίποτα, ακόμα κι ξόδευες πολλαπλάσια ποσά σε hydra/roach).

Γενικά και το πρώτο game έκανε καιρό να έρθει στα "ίσια" του, δεν ανησυχώ, θα το φτιάξουν σωστά με τον καιρό. Το καλό είναι να αναγκάζουν τον κόσμο να παίζει με ποικιλία και όχι να πηγαίνει το game σε λογικές "έχει πολλά tanks/vikings αλλά τίποτα από thors/marines, δεν παίζει με την καμία να μπω με μείγμα απο 2-3 μικρά units (πχ zerglings/hydras), οπότε ας κάνω μόνο brood lords και μια χούφτα mutalisk για να ρίξω τα vikings".

Αν καταφέρουν να ισορροπήσουν τις ικανότητες των units με βάση το κόστος σε gas/minerals αλλά και supply θα είναι τέλειο. Δε λέμε να περιμένεις να σκοτώσεις void rays με zerglings που δεν έχουν καν anti-air attack, αλλά γενικά δύο μαξαρισμένοι στρατοί (200/200 supply) θα πρέπει να είναι περίπου ίδιοι σε λεφτά και ισάξιοι, άσχετα τι φυλές και τι επιμέρους units είναι, γιατί απλά αυτό δημιουργεί ποικιλία.

Πχ, με την αλλαγή στα tanks εννοείται ότι αν πας με roaches θα τις αρπάξεις όπως και πριν, αλλά έχεις πλέον την επιλογή να βάλεις μπροστά τα zergling και να του κάνεις χοντρή ζημιά. Αυτό θα τον αναγκάσει να μην κάνει μόνο vikings για να καλύπτει τα tanks αλλά και πεζικό για να σκοτώνει τα zerglings, που με τη σειρά του αναγκάζει εσένα να βγάλεις μερικά banelings και πάει λέγοντας. Από εκεί και πέρα το θέμα παίζεται στα timings, να βάζεις τη σωστή μονάδα μπροστά τη δεδομένη χρονική στιγμή, και έχει ρευστό και αμφίρροπο gameplay που πιστεύω αρέσει σε όλους μας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα μαλλια της Κερρυγκαν ετσι θα μεινουν;

Λες και τα χουν sleevαρει ειναι :fist:

Btw επαιζα ενα 2v2 και σε μια στιγμη ο δικος μου φευγει και μ αφηνει μονο μου.Το τι εγινε δεν λεγεται.

Φερνουν ολο το στρατο τους οι αλλοι.

OWNED!Τους ξεσκισα

Φευγω με reapers μετα εγω και banshees και τους την καθιζω απο πισω :hehe:

FAIL!

Έγινε επεξεργασία από ManolisX
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.