bezdim Ιούνιος 24, 2014 #10041 Ιούνιος 24, 2014 πωπω αστρολάβε ένας φίλος μου ήταν 2 μήνες αυστραλία και απ ότι βλέπω είχε πάει εκεί! θα του πω αν είναι να μου δώσει φώτος!!!
FANISTELROOY Ιούνιος 24, 2014 #10042 Ιούνιος 24, 2014 Υπαρχει και βιντεο που φαινεται το σουβλακι καπου στο 0:37[ame=http://www.youtube.com/watch?v=jIjC8Un0w0o]Fight breaks out over a table at a Greek restaurant in Melbourne5 - YouTube[/ame]
astrolabos Ιούνιος 24, 2014 #10043 Ιούνιος 24, 2014 Υπαρχει και βιντεο που φαινεται το σουβλακι καπου στο 0:37Fight breaks out over a table at a Greek restaurant in Melbourne5 - YouTubehttps://www.facebook.com/stalactitesrestaurant/posts/781705528536644
karmen1983 Ιούνιος 25, 2014 #10045 Ιούνιος 25, 2014 Αμα δεν έχεις χρόνο παραγγέλνεις απο έξω για να φας. Ντάξει καλό ήτανε αν και τουσ έπεσε λίγο παραπάνω αλάτι
Xero Ιούνιος 25, 2014 #10046 Ιούνιος 25, 2014 Ερώτηση : Θέλω να κάνω μια βάση μπισκότου, σαν αυτή που είναι για cheesake, πολύ απλή, μόνο μπισκότα και βούτυρο. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να βάλω κρέμα κτλπ καθώς από πάνω θα πειραματιστώ με σοκολάτα. Θα πρέπει παρόλα αυτά να την ψήσω την βάση στο φούρνο, έτσι σκέτη? Ή αρκεί να την βάλω στο ψυγείο για κανα 3ώρο π.χ ?
papajim Ιούνιος 25, 2014 #10047 Ιούνιος 25, 2014 [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Νέο θέμα στο Τι - Που - Πόσο παρακαλώ...Ερώτηση : Θέλω να κάνω μια βάση μπισκότου, σαν αυτή που είναι για cheesake, πολύ απλή, μόνο μπισκότα και βούτυρο. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να βάλω κρέμα κτλπ καθώς από πάνω θα πειραματιστώ με σοκολάτα. Θα πρέπει παρόλα αυτά να την ψήσω την βάση στο φούρνο, έτσι σκέτη? Ή αρκεί να την βάλω στο ψυγείο για κανα 3ώρο π.χ ?Δεν χρειάζεται ψήσιμο*.*Αν και κάποιες συνταγές τύπου αμερικάνικου cheesecake λένε για ψήσιμο.
Seafalco Ιούνιος 25, 2014 #10048 Ιούνιος 25, 2014 Βαγγελίστρα μου ! ! ! !:drool: Πόσα τέτοια έφαγες βρε συ!!!!!
karmen1983 Ιούνιος 25, 2014 #10049 Ιούνιος 25, 2014 [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] Νέο θέμα στο Τι - Που - Πόσο παρακαλώ... Souvlistas.gr | ΤΥΛΙΧΤΟ ΓΙΓΑΣ ΓΥΡΟ Ή ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΧΟΙΡΙΝΟ Νέο θέμα μόνο όταν είναι online ο [MENTION=400]astrolabos[/MENTION]
uNick Ιούνιος 25, 2014 #10050 Ιούνιος 25, 2014 Souvlistas.gr | ΤΥΛΙΧΤΟ ΓΙΓΑΣ ΓΥΡΟ Ή ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΧΟΙΡΙΝΟΝέο θέμα μόνο όταν είναι online ο @astrolabos Παει σε τοσες περιοχες εκτος απο Μπραχαμι?
acct Ιούνιος 25, 2014 #10051 Ιούνιος 25, 2014 Την τελευταία εβδομάδα πειραματίζομαι με σορμπέ λεμονιού και μου φαίνεται ότι έχω καταλήξει στην αναλογία που μ' αρέσει: * 1 κούπα φρέσκο χυμό λεμόνι * ξύσμα από τα 2 λεμόνια * 2 κούπες νερό * 3/4 - 1 κούπα ζάχαρη (ανάλογα τα γούστα σας) * 1 σφηνάκι ρακή (την πρόσθεσα ως αντιπηκτικό για να βάλω λιγότερη ζάχαρη, αλλά βελτιώνει και τη γεύση) Το πρόβλημα είναι ότι τελειώνει γρήγορα...
Ταμτάκος Ιούνιος 25, 2014 #10054 Ιούνιος 25, 2014 Ερώτηση : Θέλω να κάνω μια βάση μπισκότου, σαν αυτή που είναι για cheesake, πολύ απλή, μόνο μπισκότα και βούτυρο. Το θέμα είναι ότι δεν θέλω να βάλω κρέμα κτλπ καθώς από πάνω θα πειραματιστώ με σοκολάτα. Θα πρέπει παρόλα αυτά να την ψήσω την βάση στο φούρνο, έτσι σκέτη? Ή αρκεί να την βάλω στο ψυγείο για κανα 3ώρο π.χ ?10 λεπτά ψήσιμο, την αφήνεις 10 άλλα λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου και μετά ψυγείο
astrolabos Ιούνιος 25, 2014 #10056 Ιούνιος 25, 2014 Αμα δεν έχεις χρόνο παραγγέλνεις απο έξω για να φας. Ντάξει καλό ήτανε αν και τουσ έπεσε λίγο παραπάνω αλάτι
Delijohn Ιούνιος 25, 2014 #10057 Ιούνιος 25, 2014 Επειδή το ίδιο έπαιρνα από souvlistas.gr μαζί με την τρομερή σκεπαστή τους... Παρόμοιου μεγέθους αλλά ΚΑΙ με αραβική ΚΑΙ με κυπριακή (και γίγας) φτιάχνουν σε ένα ωραίο γυράδικο/σουβλατζίδικο εδώ στο Μοσχάτο, τη Νοστιμιά!!! Πολύ καλό!! Ειδικά λόγω της ύπαρξης αραβικής γίγας, εγώ την προτιμώ μια και καλύτερα να χορταίνω με το περιεχόμενο παρά με ζυμάρι/πίτα.. Επίσης [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] δεν σου φαίνεται ότι κάποια πράγματα από souvlistas.gr κολυμπάνε στο λάδι;;; Αυτή την εντύπωση μου άφηναν..
karmen1983 Ιούνιος 25, 2014 #10059 Ιούνιος 25, 2014 Επίσης [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION] δεν σου φαίνεται ότι κάποια πράγματα από souvlistas.gr κολυμπάνε στο λάδι;;; Αυτή την εντύπωση μου άφηναν.. Να σου πω δε πολυτρώω απο έξω γενικά. Απλά αυτές τις μέρες τρέχω λίγο παραπάνω και δεν έχω χρόνο. Αλλά οι πίτες που έχω παραγγείλει απο τον σουβλίστα όχι δεν είναι καθόλου λαδερές. Ακόμα και η πίτα είναι αλάδωτη στο παραπάνω και χωρις να το ζητήσω. Κάποια στιγμή πιο παλιά θυμάμαι ότι είχα παραγγείλει μία σκεπαστή και μου έβγαζε λαδίλα. Αλλά στα πιτόγυρα όχι δεν έχω παράπονο.
GruntGR Ιούνιος 27, 2014 #10060 Ιούνιος 27, 2014 απο κατω προς τα πανω ζαμπον - BBQ - τσενταρ - κοτοπουλο - κρεμμυδι - μανιταρια
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.