Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

πριν 18 ώρες, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Γιάγκο ωραία ξηγήθηκες και μπεσαλίδικα , μας πετάς την πιο προβοκατόρικη στιγμή του άρθρου ώστε μετά το

click να είναι αναπόφευκτο :hehe:

 

Well played sir

 

ΥΓ επειδή το Analyst το θυμάμαι απο σένα και το διαβάζω εδώ και κάνα χρόνο ,
   ο Βιλιάρδος , θεωρείς οτι είναι πολύ / λίγο απαισιόδοξος ?
      Πιστεύεις οτι θα τον δούμε σύντομα σε σανατόριο να μετρά τους αρμόστοκους στο ταβάνι ή
    έχει λογική όσο λίγοι ? Με έχει μπερδέψει το παλικάρι τούτο from time to time.

 

Αξίζει τον κόπο να διαβάσεις για κάποιον που αντί να κυνηγάει το χρήμα πατώντας επί πτωμάτων, κυνηγάει το όνειρο του που είναι αυτό το αυτοκίνητο ξοδεύοντας τα πάντα.

 

Οδηγοί Tesla διαμαρτύρονται ότι τα αυτοκίνητά τους τρελάθηκαν
 

Παράθεση


Μάλλον πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε σε τέτοιου είδους διενέξεις: με διαφορά λίγων μόνο ημερών, δύο ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla υποστηρίζουν ότι υπέστησαν ατυχήματα λόγω των λειτουργιών αυτόνομης οδήγησης. Η εταιρεία, πάντως, απορρίπτει τους ισχυρισμούς.

 

 

ΥΓ Οικονομολόγος σύμβουλος επενδύσεων παραδοσιακός φιλελεύθερος είναι. Υποστηρίζει την χρυσή τομή ανάμεσα στον κρατισμό και την πλήρη ιδιωτικοποίηση, που μάλλον είναι ότι πιο λειτουργικό έχει γνωρίσει ο πλανήτης. Πέρα από αυτό προσπαθώντας να καλύψει όλα τα ενδεχόμενα μερικές φορές φάσκει και αντιφάσκει, αλλά ποιος δεν κάνει λάθει;

Θα ήθελε οι απόψεις του να ΄γίνουν κυβερνητική πρακτική . Ως γνωστόν η εξουσία αλλοτριώνει και δεν νομίζω αυτός να γλίτωνε.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

 

ΥΓ Οικονομολόγος σύμβουλος επενδύσεων παραδοσιακός φιλελεύθερος είναι. Υποστηρίζει την χρυσή τομή ανάμεσα στον κρατισμό και την πλήρη ιδιωτικοποίηση, που μάλλον είναι ότι πιο λειτουργικό έχει γνωρίσει ο πλανήτης. Πέρα από αυτό προσπαθώντας να καλύψει όλα τα ενδεχόμενα μερικές φορές φάσκει και αντιφάσκει, αλλά ποιος δεν κάνει λάθει;

Θα ήθελε οι απόψεις του να ΄γίνουν κυβερνητική πρακτική . Ως γνωστόν η εξουσία αλλοτριώνει και δεν νομίζω αυτός να γλίτωνε.

 

 Αυτό να λέγεται :hehe:

Η μελέτη που κάνει αποτυπώνεται στα κείμενα που γράφει , που ότι και να υποστηρίζει , το έχει γράψει αναλυτικά, παραθέτοντας δεδομένα και
φτάνει σε λογικά συμπεράσματα, είτε συμφωνεί κάποιος είτε όχι. Αυτός είναι και ο λόγος που τον διαβάζω , ασχέτως αν διαφωνώ με κάποιες
πάγιες θέσεις του.
 

και τώρα , καιρός ->

http://www.youtube.com/watch?v=7AF0-t3GGZA

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
fix
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

το είδα πριν μέρες κ μάλιστα έκανα ένα σχόλιο κ μου έρχονται συνεχώς ειδοποιήσεις για απαντήσεις άλλων.. πάντα το ξαναβλέπω.. το απολαμβάνω.. 

πόσο κρίμα που έβγαλαν λίγα από αυτό το αμάξι, μόνο για συλλέκτες.. (παλιούς κ καλούς πελάτες)

 

υ.γ.: στα σχόλια γίνεται ένας πανικός για το αν έπρεπε να οδηγεί έτσι ή να χρησιμοποιεί φλας.. ειδικά επειδή είναι δημοσιογράφος αυτοκινήτων κι έπρεπε να δίνει το καλό παράδειγμα.. άλλοι βέβαια κράζουν τα τροχόσπιτα.. χαχαχ

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

το "πρόβλημά" μου με όλες τις τελευταίες εκδόσεις είναι κυρίως 2

1)έχουμε άπειρες "last version" (πχ 458 specialle , μετα βγάλανε το specialle aperta , ότι έγινε με τα 675lt και τα 675lt spyder). Και ώρες ώρες νομίζω πως δεν "αξίζει" να υπάρχουν τόσες εκδόσεις
2)πολλοί "συλλέκτες" θα τα αγοράσουν και τέτοια εργαλεία θα κάθονται σε ένα γκαράζ/σαλόνι με πρακτικά 0 χιλιόμετρα για 20 χρόνια . Και είναι πραγματικά κρίμα

τώρα για το video
1) είναι autobahn , προφανώς και θα το "τελικιάσει" . Εχουμε δει αλλα πόσα video απο περιοδικά+autobahn
2) για τα φλας δεν έχω θέμα , όταν πας με 250+ και βλέπω τα κενά δεν νομίζω πως "ενοχλεί"(δεν λέω να μην τα χρησιμοποιείσαι αλλά δεν νομίζω να μην δεν τον δει κάποιος , τα xenon κάνουν μπαμ
3) για τον happy camper , τι να πω , θύμισε ελλάδα η φάση(απλά αντί για τροχόσπιτο εδώ είναι 2 νταλίκες)

ps. γενικά ποτέ δεν κατάλαβα την λογική της συλλογής οχημάτων αν δεν τα οδηγάς (ειδικά αν είναι σύγχρονα). Σίγουρα άλλο να πάρεις ένα e-type/db5 και άλλο ένα cayman gt4 / 911r . Αυτοί πάλι που "μαζεύουν" οχήματα αλλά ταυτόχρονα τα οδηγούν κιολάς καλά κάνουν και έχουν άπειρο respect, τα οχήματα δεν φτιάχτηκαν για να είναι μόνο μέσα σε μία αίθουσα

Link to comment
Share on other sites

το φλας ειναι μεσα στις υποχρεωσεις του οδηγου.Οσο δε το κανεις τοσο δε σεβεσαι τους συνοδηγους σου στον δρομο.

Τι παει να πει 250-300χιλιομετρα; Και εγω τρεχω με 100 και λοιπον ; Ισα ισα που αυτος με τα 250 φευγα πρεπει να ανοιξει φλας γιατι ο αλλος δε καταλαβει με ποσα ερχεται.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

Περι εκδόσεων , όσο πουλά , τόσο το αρμέγεις , απλά το κάνεις με τρόπο να μην μπουχτίσει ο κόσμος και να συνεχίσει

να θεωρείται μυθικό προϊόν και τα συναφή.

 

Περι φλας, είναι θέμα συνήθειας περισσότερο και πρέπει να γίνεται παρά για το αν πραγματικά εξυπηρετεί απο 

κάποιες ταχύτητες και πάνω. Ένα πράμα σαν τις περισσότερες κλειδαριές για τα ποδήλατα που ανοίγουν με συνήθη πένσα σε δευτερόλεπτα.

Περισσότερο ψυχολογικό είναι :hehe:

 

Το αμάξι έχει φανταστικό ήχο και πανέμορφη εμφάνιση ενώ το χειροκίνητο κιβώτιο δίνει άλλη αίσθηση :D

 

Μόνο εγώ είμαι όμως που παρατηρεί αστάθεια στις αλλαγές κατεύθυνσης στις υψηλές ταχύτητες

 

Κλασικό θέμα των οπισθόβαρων Porsche εδώ και πολύ καιρό και υποτίθεται βγήκε το spoiler αλλά έπαιξαν 

περισσότερο με φαινόμενο venturi στο πάτωμα της για να μην επηρρεαστεί η σταθερότητα που δεν βλέπω όμως πειστική 

απάντηση. 

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια... Ελληνας ειναι ο οδηγος, δεν το καταλλαβατε?

παντως μου κανει εντύπωση οτι και αυτοκινητα με ξενες πινακιδες στην Ελλαδα οδηγουν χειροτερα απο εμας...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.