Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

2011 BMW M5 will get 5.5L V10 Engine

The New 5.5-liter V10 will see power rise to 550hp and will be mated to BMW's new seven-speed M DCT doube-clutch transmission or the six-speed manual gearbox. To combat the extra displacement's effect on emissions and fuel economy, the new engine will likely get a direct injection turbo-charged unit and BMW's stop-start technology which automatically switches the engine off when it is not being used such as when the car is stopped in traffic.

90805080011lqj7.jpg

Link to comment
Share on other sites

ετσι και βγεις εσυ εξω με αυτην την κουρμουτσα...σε μαζεψανε για πλακα λεμε...:hehe:

εδω στο ρχ μου μπηκες για μιση ωρα και μας καταδιωξαν τα στρουμφ...

Link to comment
Share on other sites

2011 BMW M5 will get 5.5L V10 Engine

The New 5.5-liter V10 will see power rise to 550hp and will be mated to BMW's new seven-speed M DCT doube-clutch transmission or the six-speed manual gearbox. To combat the extra displacement's effect on emissions and fuel economy, the new engine will likely get a direct injection turbo-charged unit and BMW's stop-start technology which automatically switches the engine off when it is not being used such as when the car is stopped in traffic.

90805080011lqj7.jpg

Βγήκε το RS6 και τους έτσουξε :banging:

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν ιδρωσαν και πολυ. Ισα ισα που τα νεα δεδομενα λενε οτι η αυξηση της ιπποδυναμης φτανει προς ενα τελος. Και οι 3 μεγαλοι της Γερμανιας (Audi,M-B,BMW) αφηνουν να εννοηθει οτι οι κινητηρες εχουν φτασει στο οριο και δεν μπορουν να ανεβουν παραπανω σε ιπποδυναμη και κυριως σε χωρητικοτητα, χωρις σοβαρες συνεπειες στα χαρακτηριστικα του οχηματος (βαρος κινητηρα, κατανομη βαρους οχηματος, κοστος υλικων για αντιρροπηση αυτου του βαρους).

Wolf Zimmerman, R&D boss of Mercedes AMG

“We’re almost a the top in terms of power now. There’s something in the pipeline, but we’re nearly at the top. Then cars will become less powerful.”

Οποτε το πεδιο αντιπαραθεσης θα μεταφερθει στην εξυπνη τεχνολογια και στα υλικα, οπου με παρομοιες χωρητικοτητες και περιπου ιδιες ιπποδυναμεις θα εχουμε πιο γρηγορα και πιο οικονομικα αυτοκινητα. Οποτε μην εκπλαγειτε αν η επομενη Μ5 ειναι ιδια σε τεχνικα χαρακτηριστικα κινητηρα (αν και το 550 απο 5.5 λιτρα που ακουγεται ολο και περισσοτερο φανταζει πιο πιθανο) και να ειναι γρηγοροτερη και σαφως πιο οικονομικη σε θεμα καυσιμου και ρυπων.

Χαρακτηριστικο παραδειγμα του σημειου που εχουμε φτασει ειναι οτι σε προσφατο τεστ των Μ απο το evo, οι καλυτερες ολων των εποχων ψηφιστικαν οι Ε30 Μ3 Evo και η Ε39 Μ5, που αν και δεν ειναι οι πιο δυνατες, ειναι οι πιο ισορροπημενες.

Link to comment
Share on other sites

Ισα ισα που τα νεα δεδομενα λενε οτι η αυξηση της ιπποδυναμης φτανει προς ενα τελος. Και οι 3 μεγαλοι της Γερμανιας (Audi,M-B,BMW) αφηνουν να εννοηθει οτι οι κινητηρες εχουν φτασει στο οριο και δεν μπορουν να ανεβουν παραπανω σε ιπποδυναμη και κυριως σε χωρητικοτητα, χωρις σοβαρες συνεπειες στα χαρακτηριστικα του οχηματος (βαρος κινητηρα, κατανομη βαρους οχηματος, κοστος υλικων για αντιρροπηση αυτου του βαρους).

Ακριβως ετσι τα ξερω κι εγω.Ειχε μια συνεντευξη του προισταμενου του "M division" στους 4Τ στο τευχος που δοκιμαζαν τη νεα Μ3 και ομολογησε οτι τετοια εξελιξη στους κινητηρες,σαν αυτη που ειδαμε τα τελευταια χρονια(τα 150 αλογα εγιναν ψωμοτυρι) δεν ειναι δυνατον να επαναληφθει

Link to comment
Share on other sites

οι κινητηρες εχουν φτασει στο οριο και δεν μπορουν να ανεβουν παραπανω σε ιπποδυναμη και κυριως σε χωρητικοτητα, χωρις σοβαρες συνεπειες στα χαρακτηριστικα του οχηματος (βαρος κινητηρα, κατανομη βαρους οχηματος, κοστος υλικων για αντιρροπηση αυτου του βαρους).

γιατί να το πιστέψουμε αυτό; εν έτει 2008, θεωρούμε κατόρθωμα ένα μοτέρ με περισσότερα από 100 άλογα στο λίτρο;

The M3's S54 naturally aspirated engine produces more than 100 horsepower (75 kW) per litre (340 hp/3.2 litre), a notable feat.

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3

με άλλα λόγια, welcome to 1968 (125 hp/liter - 1968 Alfa Romeo 33 Stradale).

μήπως απλά δεν υπάρχει η αγορά πλέον για τέτοια οχήματα και μήπως απλά αλλάζει ο καταναλωτής και δεν είναι διατεθημένος να ταϊζει άλογα με 1.25 το λίτρο; ίσως απλά και να μην περνάνε τις προδιαγραφές καυσαερίων..

Link to comment
Share on other sites

Τα όρια είναι μακριά ακόμα...ακόμα και για κάθε μέρα ένα μοτέρ με κοντά 200Hp/ltr δεν είναι δύσκολο, το αντίθετο μάλιστα, κυκλοφορούν καθημερινά ανάμεσά μας...;)

Αλλά ένα τέτοιο μοτέρ έχει και εκπομπές ρύπων υψηλές και κατανάλωση...

Link to comment
Share on other sites

Σκεψου ομως τι περιορισμοι εχουν επιβληθει απο το 1968 μεχρι σημερα. Μονο οι καταλυτες, προκαταλυτες, αισθητηρες λ και οι ψεκασμοι εχουν περιορισει κατα πολυ τις αποδοσεις των συγχρονων κινητηρων. Και δεν ειπε κανεις οτι δεν μπορουν να βγαλουν 120+ αλογα στο λιτρο. Αυτο που λενε ολοι ειναι οτι ειναι ασυμφορο το να προσπαθησουν καν. Γιατι το κοστος των υλικων για να κατασκευαστουν τετοιοι κινητηρες, ειναι τοσο μεγαλο που δεν ειναι εφαρμοσιμο σε εμπορικες εφαρμογες.

Σκεψου εναν V8 που να βγαζει 150 αλογα στο λιτρο σε ενα Audi. Το παραδειγμα ειναι χαρακτηριστικο γιατι τα Audi εχουν τον κινητηρα "κρεμασμενο" πανω απο τον μπροστινο αξονα. Συμφωνα με αυτα που λενε τα στελεχη των βιομηχανιων, ενας κινητηρας τετοιος, θα βαραινε τοσο πολυ το εμπρος μερος, που θα χαλαγε τη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Και για να αντιρροπησουν το βαρος αυτο, θα επρεπε να εφαρμοσουν υλικα στην αναρτηση τετοια, που το κοστος θα ηταν τεραστιο. Το ζητημα πλεον ειναι ολος αυτος ο εξοπλισμος που φερει καθε αυτοκινητο, να ελαφρυνει τοσο, ωστε να χαμηλωσει το βαρος του αυτοκινητου.

Οσο για το αυτοκινητο που αναφερεις, δεν ειναι ακριβως mainstream, ε?

@mech: Τα αυτοκινητα που αναφερεις, ποσα λεφτα εχουν πεσει σε καθε ενα απο αυτα για να φτασει σε αυτα τα επιπεδα, ποσα λεφτα θα επρεπε να πεσουν απο τις βιομηχανιες για να καλυπτει τις προδιαγραφες αξιοπιστιας της καθεμιας και να ανταποκρινεται σε καθε οδηγο και τελος ποιες οδηγιες καυσαεριων και καταναλωσης καλυπτουν?

Link to comment
Share on other sites

Ποιος μίλησε για αυτοκίνητο?:p

Και σχετικά με το μοτερ του RS4, είναι κοντά στα 110hp/L, αλλά αυτό δεν θα πει ότι πρέπει να είναι και βαρύ, δεν χρειάζεται εξωτικά υλικά, χρειάζεται σωστός σχεδιασμός! Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, συνηθίζουν να βασίζουν τα σχέδια τους σε παλιότερα δημιουργήματά τους, και να εξελίσσουν από κει και πέρα...έτσι προκύπτουν βαριά μοτέρ, παρόλο την χρήση αλουμινίου και μαγνησίου, ενώ θα μπορούσαν να είχαν μειώσει, μέσω του διαφορετικού σχεδιασμού, το βάρος.

Το γεγονός ότι το μοτέρ στο RS4 είναι μπροστά από τον εμπρός άξονα, είναι απόρεια του ότι χρειάζεται σαν αμάξι μεγάλους εσωτερικούς χώρους, με δεδομένες τις εξωτερικές διαστάσεις. Κατα την γνώμη μου, σαν μηχανικός με μια μικρή πείρα στο motosport, είναι ότι δεν πρέπει να είχε βασιστεί το RS4, στο sedan Α4, αλλά να έμπαινε σε ένα σασί στυλ coupe.

Τέλος, οι σύγχρονες απαιτήσεις για ανέσεις και πολυτέλειες, αυξάνουν το βάρος, μειώνουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά, και κατ΄επέκταση την ενεργητική ασφάλεια, οπότε αναγκαστικά ένα μεγάλο μοτέρ (και μάλιστα όχι πολύ ραφιναρισμένο) είναι απαραίτητο για λόγους marketing και ασφαλείας.

Βέβαια, δεν μπορούμε ξαφνικά να απαρνηθούμε τις ανέσεις μας...

Εγώ (μιας και είμαι ακόμα μικρός) μπορώ και ζώ χωρίς υδραυλικά, ηλεκτρικά, ηχομονώσεις, κλιματισμό, αλλά με αντάλλαγμα το μικρό βάρος και την ευχαρίστηση στην οδήγηση.

Η κοπέλα μου, η μάνα μου, ο πατέρας μου δεν κάνουν χωρίς τα παραπάνω...το ίδιο και εγώ σε μερικά χρόνια, όταν θα έχω παιδιά και οικογένεια...:hm:

Edit: Ενα μικρό μυθιστόρημα έγραψα πάλι...:whistling

Link to comment
Share on other sites

γιατί να το πιστέψουμε αυτό; εν έτει 2008, θεωρούμε κατόρθωμα ένα μοτέρ με περισσότερα από 100 άλογα στο λίτρο;

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M3

με άλλα λόγια, welcome to 1968 (125 hp/liter - 1968 Alfa Romeo 33 Stradale).

μήπως απλά δεν υπάρχει η αγορά πλέον για τέτοια οχήματα και μήπως απλά αλλάζει ο καταναλωτής και δεν είναι διατεθημένος να ταϊζει άλογα με 1.25 το λίτρο; ίσως απλά και να μην περνάνε τις προδιαγραφές καυσαερίων..

Φανταστικο αυτοκινητο, αντε γεια σχεδιαση 40 χρονια πριν, και ωραιο μοτερ. Kαι μολις ειδα, 6ταχυτο κιβωτιο και 700kg :blink:

Πιστολερο, σε βλεπω... :D

968-5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λενε ολοι ειναι οτι ειναι ασυμφορο το να προσπαθησουν καν. Γιατι το κοστος των υλικων για να κατασκευαστουν τετοιοι κινητηρες, ειναι τοσο μεγαλο που δεν ειναι εφαρμοσιμο σε εμπορικες εφαρμογες.

Σκεψου εναν V8 που να βγαζει 150 αλογα στο λιτρο σε ενα Audi. Το παραδειγμα ειναι χαρακτηριστικο γιατι τα Audi εχουν τον κινητηρα "κρεμασμενο" πανω απο τον μπροστινο αξονα. Συμφωνα με αυτα που λενε τα στελεχη των βιομηχανιων, ενας κινητηρας τετοιος, θα βαραινε τοσο πολυ το εμπρος μερος, που θα χαλαγε τη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Και για να αντιρροπησουν το βαρος αυτο, θα επρεπε να εφαρμοσουν υλικα στην αναρτηση τετοια, που το κοστος θα ηταν τεραστιο. Το ζητημα πλεον ειναι ολος αυτος ο εξοπλισμος που φερει καθε αυτοκινητο, να ελαφρυνει τοσο, ωστε να χαμηλωσει το βαρος του αυτοκινητου.

πολύ θα ήθελα να δω πως τεκμηριώνεται αυτό, ειδικά η ομορφιά για το βάρος.

να σου βρώ 1300αρια/1400αρια μοτέρ με 180+ ίππους και 60-70 κιλά;

Οσο για το αυτοκινητο που αναφερεις, δεν ειναι ακριβως mainstream, ε?

δε νομίζω πως μιλάμε για mainstream αυτοκίνητα εδώ, ούτε πως η M3 S54 είναι mainstream. ούτε όμως είναι και λίγα τα 2λιτρα με 200 ίππους.
Link to comment
Share on other sites

1)Η συζητηση ξεκινησε απο το αρθρο για το Μ5, οποτε υπεθεσα οτι συζηταμε για αυτοκινητα.

2)Επειδη η αφορμη ηταν το Μ5, υπεθεσα επισης οτι μιλαμε για ατμοσφαιρικα αυτοκινητα.

3)Η "ομορφια" για το βαρος λεγεται "κατανομη βαρους". Google or wiki it για να δειτε γιατι ειναι σημαντικο.

4)Για μοτερ 1.3L και 1.4L με 180+ εργοστασιακα αλογα, βλεπε #2.

5)Για 200hp/L, βλεπε #1.

6)Δεν ειναι mainstream η Μ3? Θου κυριε...

Link to comment
Share on other sites

Τοσο τα απανταχού Μ3/M5 οσο και το Alfa Romeo είναι μεν ατμοσφαιρικά, αλλα πολυπετάλουδα..

Το οποίο σημαινει οτι, όντως έχουν φτάσει σε ενα peak εξέλιξης...

Υπάρχουν ατμοσφαιρικά σύνολα οπως πχ τα VTEC & MiVEC, που παρ'ολο μονοπετάλουδα πλησιάζουν τις ειδικές ισχύς των πολυπετάλουδων. Φανταστείτε ενα NSX-R εξαπετάλουδο.

Μην ξεχάσετε να βάλετε και στην συζήτηση τα 185hp/lt ενος ατμοσφαιρικού 1.3l με απόδοση 240 ίππων (λεγε με Wankel)...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.