Jump to content



Forthnet: Ποσο απατεώνες μπορεί να είναι;


Ilias83

Recommended Posts

Γράφω και πάλι στο forum δυστυχώς αυτή τη φορά όχι για καλό.

Το θέμα μου αφορά τη Forthnet και τις υπηρεσίες της.

Αποτέλεσμα είτε της τρομερής της οργάνωσης, είτε της πολιτικής της που είναι να κλέβει και να εξαπατά, ήταν να μείνω σχεδόν ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο και να αναγκαστώ να πληρώσω χρήματα για το τίποτα.

Όλα ξεκινησαν μέσα στο καλοκαίρι.

Μέχρι τότε είχα ISDN γραμμή τηλεφώνου στον OTE και 12μηνη προπληρωμένη σύνδεση Internet στη Forthnet. Το πακέτο μου έληγε στις 8 ή 10 Αυγούστου και όπως λογικό είναι έψαχνα κάποιο πακέτο που να με συμφέρει.

Δεδομένου οτι πολλές εταιρίες προσφέρουν μαζί τηλέφωνο (χωρίς χρεώσεις σε αστικές και υπεραστικές) καθώς και Internet, έβλεπα σαν μια καλή λύση να κάνω αίτηση για κάποιο τέτοιο πρόγραμμα.

Τελικά κατέληξα στο 2play της Forthnet με 40 το μήνα.Το δίκτυο της Forthnet είχε φτάσει στην περιοχή μου,οπότε όπως μου είπαν μέσα στον Ιούλιο που έκανα και την αίτηση ενεργοποίησης, μέσα σε ένα μήνα θα γινόταν η σύνδεση στο δικό της δίκτυο και ταυτόχρονα η αποσύνδεση από το δίκτυο του ΟΤΕ.

Όλα καλά εκτός του οτι 2-3 μέρες μετά της αίτηση είχα προβλήματα με τη σύνδεσή μου στο Internet. (ήμουν ακόμα με το πακέτο προπληρωμένο πακέτο)

Προσπάθούσα 2 μέρες συνεχώς να βρώ γραμμή για να μιλήσω μαζί τους, μόνο που το τηλεφωνικό τους κέντρο ήταν φορτωμένο και "για καλύτερη εξυπηρέτησή σας καλέστε αργότερα" και έκλεινε τη γραμμή. Ούτε να με βάλει σε αναμονή ούτε τίποτα.

Η λογική σκέψη ήταν οτι είναι απαράδεκτο να μην μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους επι 2 μέρες ενώ έχεις πρόβλημα. Αυτόματα σκέφτεσαι την περίπτωση να έχεις πρόβλημα με την γραμμή του τηλεφώνου σου και να μην μπορείς να τους βρεις. Με την σκέψη αυτή στέλνω Fax απαιτώντας να σταματήσει άμεσα κάθε διαδικασία για την μεταφορά της τηλεφωνικής μου γραμμής. Ουσιαστικά μια αίτηση να διακόψουν κάθε διαδικασία για σύνδεση στο δίκτυό τους.

Φυσικά αυτό το είδαν αμέσως και επικοινώνησαν αυτοί μαζί μου για να με ρωτήσουν γιατί θέλω κάτι τέτοιο.

Μίλησα με 4 διαφορετικούς υπαλλήλους που με πήραν τηλέφωνο να επιβεβαιώσουν οτι θέλω να διακόψω την διαδικασία.Τελικά επιβεβαίωσαν οτι όλα θα γίνουν όπως τα επιθυμώ και κάθε διαδικασία θα σταματήσει.

Για να μην μείνω χωρίς Internet έκανα μια αίτηση στον ΟΤΕ για μια σύνδεση αορίστου χρόνου.Ενεργοποιήθηκε στις 16 Αυγούστου και νόμιζα οτι έχω ξεμπλέξει από όλη αυτή την ιστορία.

Μέχρι που στις 5 Σεπτέμβρη εντελώς απροειδοποίητα σταμάτησα να έχω τηλέφωνο και Internet.

Πήρα στις βλάβες του OTE να δω τι συμβαίνει και μου είπαν οτι η γραμμή μου δεν είναι πια στον ΟΤΕ, αλλά στη Forthnet!!!!

Ξανα από την αρχή τηλέφωνα από το κινητό αυτή τη φορά στην Forthnet.Φυσικά δεν κατάφερα να βρώ κανέναν οπότε το ίδιο απόγευμα πήγα στα κεντρικά τους.

Ζήτησα να προβούν σε οποιαδήποτε διαδικασία χρειάζεται για να επιστρέψει η γραμμή μου άμεσα στον ΟΤΕ όπως ακριβώς ήταν πριν μαζί με την σύνδεση στο Internet και φυσικά με δικά τους έξοδα, αφού εγώ δεν έφταιγα σε τίποτα.

Μου είπαν οτι δεν είναι δυνατόν, μάλιστα υπάλληλος μου είπε οτι το fax που έστειλα δεν ήταν σαφές (για κακή της τύχη το είχα μαζί).

Καταλήξαμε στο οτι ήταν λάθος κάποιου υπαλλήλου ο οποίος έτυχε να δει οτι εκκρεμεί η αίτησή μου και την προώθησε ξανά και οτι θα αποδεσμεύσουν άμεσα τη γραμμή για να κάνω εγώ αίτηση στον ΟΤΕ για νέα σύνδεση με δικά μου έξοδα, αλλά χωρίς να πληρώσω τίποτα και κανέναν λογαριασμό σε αυτούς και ούτε έξοδα διακοπής.

Όντως έτσι έγινε, μόνο που το "άμεσα" ήταν μετά από ένα μήνα, μέσα στον οποίο εγώ δεν χρησιμοποιούσα το τηλέφωνό μου. (Είχα γραμμή αλλά δεν ήθελα να δώσω δικαιώματα να μου πουν οτι χρησιμοποίησα τις υπηρεσίες τους και πρέπιε να πληρώσω για αυτές)

Κάποια στιγμή αποδέσμευσαν την γραμμή και εδώ και λίγες μέρες έχω τηλέφωνο στον OTE.

Δεν ξέρω όμως αν σταματάει εκεί, καθώς πριν από λίγες μέρες μου ήρθε λογαριασμός από την Forthnet με χρέωση για τους 2 πρώτους μήνες (και το άσχημο είναι οτι θα πληρωθεί άμεσα από την πιστωτική μου κάρτα). Επικοινώνησα ξανά μαζί τους ,πιο εύκολα αυτή τη φορά και μου είπαν οτι θα θα αλλάξουν το τρόπο πληρωμής ωστε να μην χρεωθεί η κάρτα μου και θα μου στείλουν ένα πιστωτικό ίσου ποσού με τον λογαριασμό ωστε ναπληρώσω με αυτό τον λογαριασμό και να μην φαίνεται σαν να έχω χρέος. Ζήτησα έγγραφη επιβεβαίωση με fax η οποία δεν μου ήρθε ποτέ όπως δεν ήρθε και το πιστωτικό.Και περιμένω να δω αν θα χρεωθεί η κάρτα μου ή όχι (στις 4 του μήνα θα χρεωθεί αν είναι).

Ελπίζω να ξαμπερδέψω κάποια στιγμή.

Φυσικά για αποζημίωση για τον ένα μήνα χωρίς τηλέφωνο δεν το συζητάμε, όπως δεν συζητάμε κάληψη των εξόδων για την νέα σύνδεση στο δίκτυο του ΟΤΕ, όπως δεν συζητάμε τους λογαρισμούς που έκανα με το κινητό για όλο αυτό το μήνα.Και ούτε για την ταλαιπωρία μου.

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

εγω δεν θα χαρακτηριζα απατεωνες......αλλα ανοργανωτους και οτι δεν ξερει ο πανω οροφος τι κανει ο κατω........

δυστυχως για να αποζημιωθεις για το χρονο τα νευρα και τα απειρα τηλεφωνα σου στο support θα πρεπει να κινησεις μεγαλες διαδικασιες και δεν ειναι και σιγουρο οτι θα αποζημιωθεις.

εγω θα σου προτεινα οπως το προτεινω και σε καθε αλλον που κανει αιτηση για ιδιοκτητο εινια να κανει μια αρχικη αιτησης με το προγραμμα που θελει.....να το επιβεβαιωσει εστω και εαν χρειαστει να περασει 1-2 μερες στα τηλεφωνα και να μην κανει καποιο πισογυρισμα οπως εκανες εσυ.......

επισης ποτε μου δεν θα σκεφτομουνα να πληρωνω αυτοματα λογαριασμους δανειων καρτων κινητα τηλεφωνα κλπ κλπ.............γιατι ποτε δεν ξερεις ή χανεσαι στο ποσες δοσεις πρεπει να προπληρωσεις .....κοινως τα κερατιατικα που χρεωνονται εξτρα με πλαγιους τροπους......

μακαρι να τελειωσει γρηγορα η φασαρια

Link to comment
Share on other sites

Δεν σκόπευα να πισωγυρίσω, αλλά δεν περίμενα να μην μπορώ να εξυπηρετηθώ καθόλου, ενώ τους έψαχνα 2 μέρες.

Για τις κάρτες είναι σωστό,αλλά χρειάζομαι πολύ χρόνο να περιμένω σε ουρές να τα πληρώσω.

Για αποζημίωση τώρα πια να σου πω δεν με νοιάζει και πολύ.Βασικά θέλω να λήξει αυτή η ιστορία και να ηρεμήσω κάποια στιγμή.

Γενικά μαζί σου, δίκιο έχεις.

΄

Τώρα για το αν είναι απατεώνες ή ανοργάνωτοι, επίτρεψέ μου να έχω κάποιες ενστάσεις.

Βασικά θεωρώ οτι δεν υπήρχε λάθος υπαλλήλου, απλά εκβιάσανε την κατάσταση μήπως τελικά αφήσω την γραμμή μου σε αυτούς. (Ξέρω οτι αυτό αποτελεί σοβαρή κατηγορία, γενικά ήμουν όσο πιο προσεκτικός μπορούσα στο πρώτο ποστ και εκτός του απατεώνες απέφυγα άλλους χαρακτηρισμούς)

Όμως το βασικότερο στοιχείο που έχω και υποστηρίζω οτι το έκαναν επι σκοπού, είναι οτι είδα τον φάκελό μου έτσι όπως εμφανίζεται στον υπολογιστή τους. Και πίστεψέ με είναι αδύνατο να έκανε οποιοσδήποτε υπάλληλος λάθος αφού εμφανίζεται μαζί η αρχική μου αίτηση αλλά και η αίτηση της διακοπής.Δεν είναι δυνατόν κάποιος να προωθήσει κατα λάθος μία αίτηση που βλέπει οτι έχει ακριβώς δίπλα αίτηση διακοπής.

Αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση και την λέω με κάθε επιφύλαξη.

Link to comment
Share on other sites

Ηλια κουραγιο...

Σιγουρα κατι δεν παει καλα με τη forthnet. Ειχα παρει το πακετο του Ιουνιου (60ευρα για 6 μηνες προπληρωμενη) και εστειλα την αιτηση 13 Ιουνιου για να μου πουν γυρω στις 18 Ιουλιου οτι η αιτηση μου ειχε χαθει και θα πρεπει να ξαναστειλω τα χαρτια. Τελικα ενεργοποιηθηκε 20κατι Αυγουστου και αρχες Σεπτεμβρη μου ηρθε και λογαριασμος (ενω δε θα επρεπε). Για ολη τη διαδικασια και τις διευθετησεις, μεσολαβησαν πολλες προσπαθειες για επικοινωνια και πολυ αναμονη στη γραμμη. Οσο για το τυχαιο, οπως αρχικα νομιζα, γεγονος της απωλειας της αιτησης μαλλον δεν ηταν πολυ τυχαιο γιατι συνεβη σε αρκετους, οπως εμαθα...

Παντως και εγω νομιζω οτι μαλλον για ανοργανωσια προκειται...τους εκατσε μεγαλο το καρπουζι...

:TD:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Ilias83

Δεν σκόπευα να πισωγυρίσω, αλλά δεν περίμενα να μην μπορώ να εξυπηρετηθώ καθόλου, ενώ τους έψαχνα 2 μέρες.

Εντάξει, κι εγώ τους έψαχνα πολλές μέρες, κι όχι δύο. Κι εγώ περίμενα 4 μήνες για να συνδεθώ κι αναγκάστηκα και ξαναπέρασα τη σύνδεσή μου από την αρχή για να γίνει σε 10 μέρες μετά. Από τότε όμως, μία φορά χρειάστηκε να επικοινωνήσω μαζί τους. Ούτε προβλήματα, ούτε λάθη, ούτε τίποτα. Η ανάπτυξη που έχουν είναι με τρελούς ρυθμούς και σίγουρα δεν είναι σωστά προετοιμασμένοι. Αλλά γνωρίζω προσωπικά ότι προσλαμβάνουν ΚΑΘΕ μήνα προσωπικό για να καλυφθούν. Το πρόβλημά τους είναι, ότι δεν κάθονται οι καινούριοι γιατί υπάρχει πολύ δουλειά και δεν προλαβαίνουν να κάνουν τσιγαράκι, κουβεντούλα, surfάρισμα, chat, κλπ... Έτσι θέλει ο Έλληνας, τι να κάνουμε...

Αρχική απάντηση από Ilias83

Για τις κάρτες είναι σωστό,αλλά χρειάζομαι πολύ χρόνο να περιμένω σε ουρές να τα πληρώσω.

Do ya know e-Banking...?

Αρχική απάντηση από Ilias83

Τώρα για το αν είναι απατεώνες ή ανοργάνωτοι, επίτρεψέ μου να έχω κάποιες ενστάσεις.

Βασικά θεωρώ οτι δεν υπήρχε λάθος υπαλλήλου, απλά εκβιάσανε την κατάσταση μήπως τελικά αφήσω την γραμμή μου σε αυτούς.

Αν ήξερες τι χαμός γίνεται εκεί μέσα, δε θα το έλεγες αυτό... Εκβιασμός είναι αυτός που μας έκανε ο πΟΤΕ 50 χρόνια τώρα... Αυτό είναι ανοργανωσιά και λάθος... :)

Αρχική απάντηση από Ilias83

Όμως το βασικότερο στοιχείο που έχω και υποστηρίζω οτι το έκαναν επι σκοπού, είναι οτι είδα τον φάκελό μου έτσι όπως εμφανίζεται στον υπολογιστή τους. Και πίστεψέ με είναι αδύνατο να έκανε οποιοσδήποτε υπάλληλος λάθος αφού εμφανίζεται μαζί η αρχική μου αίτηση αλλά και η αίτηση της διακοπής.Δεν είναι δυνατόν κάποιος να προωθήσει κατα λάθος μία αίτηση που βλέπει οτι έχει ακριβώς δίπλα αίτηση διακοπής.

Αυτή είναι η προσωπική μου εκτίμηση και την λέω με κάθε επιφύλαξη.

Ο φάκελος είναι το ένα κομμάτι. Το άλλο είναι η γραφειοκρατία. Κι εμένα στον υπολογιστή όλα καλά φαίνονταν, αλλά στην αίτηση απάνω είχαν σημειώσει άλλα και αυτό μετρούσε, γιατί οι αιτήσεις πάνε στον πΟΤΕ, κι όχι τα δεδομένα τους ;) Και στο λέω αυτό, γιατί το δικό μου θέμα ήταν εις βάρος τους... Όσο δε με συνέδεαν, αυτοί δεν εισέπρατταν... Δεν είχαν τίποτα να κερδίσουν καθυστερώντας.

Link to comment
Share on other sites

Απο εδώ και πέρα εγώ το αποφάσισα όταν θα κάνω οποιαδήποτε διαδικασία με internet provider θα πηγαίνω στο δικηγόρο μου και απο εκεί θα παίρνω τηλ. έτσι ώστε στη παραμικρή μ@μ@κια να είναι παρών σε ότι έχει γίνει και στο τέλος να τους πάρω και τα σώβρακα. Μπορεί να ακούγεται τραβηγμένο αυτό που λέω αλλά ας μου πει έστω και ένας εδώ μεσα ότι δεν αξίζει να μπαίνει κανείς σε αυτή τη διαδικασία. Δυστυχώς πιστεύω ότι όλοι έτσι θα έπρεπε να ενεργούμε από εδώ και πέρα ώσπου να βάλουν μυαλό όσο κουραστική διαδικασία και αν είναι αυτή. Έτσι είναι η Ελλάδα. Αν δε σε ΤΣΟΥΞΕΙ γλύκα ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Το πρόβλημά τους είναι, ότι δεν κάθονται οι καινούριοι γιατί υπάρχει πολύ δουλειά και δεν προλαβαίνουν να κάνουν τσιγαράκι, κουβεντούλα, surfάρισμα, chat, κλπ... Έτσι θέλει ο Έλληνας, τι να κάνουμε...

Έχω πάει εκεί.

Όλοι είναι φοιτητές ακόμα και η προϊσταμένη είναι φοιτήτρια και μάλιστα πιο μικρή από μένα.

Και πολύ καλά κάνουν και φεύγουν, αν θέλεις τη γνώμη μου.Όχι γιατί έτυχε εγώ να μην εξυπηρετηθώ, αλλά γιατί δεν μπορείς να σκίζεις στην δουλειά άτομα που πληρώνεις το "βασικό" μισθό και ΑΝ. Και φυσικά όποιος έχει δουλέψει ξέρει πολύ καλά οτι με αυτόν το βασικό δε ζείς παρά μόνο αγκαλιά με τη μάνα σου και τον πατέρα σου. Το κακό δεν είναι οτι φεύγουν λοιπόν, το κακό είναι οτι πηγαίνουν άλλοι να δουλέψουν εκεί. (Και στο κάθε "εκεί" )

Αρχική απάντηση από Wizard!

Αν ήξερες τι χαμός γίνεται εκεί μέσα, δε θα το έλεγες αυτό... Εκβιασμός είναι αυτός που μας έκανε ο πΟΤΕ 50 χρόνια τώρα... Αυτό είναι ανοργανωσιά και λάθος... :)

Φυσικά και είναι εκβιασμός.

Και αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είναι ανοργάνωτοι.

Αυτό είναι ένα κομμάτι που δεν με αφορά.

Όταν έκανα αίτηση για τη 12μηνη σύνδεση έκανα 2 μήνες να συνδεθω, αλλά δεν με ένοιαζε από τη στιγμή που ήξερα οτι κάποια στιγμή θα με συνδέσουν.

Και φυσικά υπάρχει το παράδειγμα του ξαδερφού μου που περιμένει ακόμα από 1 Ιουνίου να ανανεώσουν τη σύνδεσή του.

Γενικά νομίζω Wizard! οτι κατάλαβες τι λέω και πως το λέω.

Δεν με απασχολούν τα εσωτερικά τους στο κάτω κάτω.

Με ενοχλεί όμως οτι πήραν τη γραμμή μου από τον ΟΤΕ έτσι νταβατζιλίκι.

Δεν έχει σχέση το δικό μου και το δικό σου πρόβλημα.

Σε εσένα απλά καθυστέρησαν να σε συνδέσουν και όπως πολύ σωστά είπες έχαναν αυτοί χρήματα.

Εμένα αυτό που έκαναν μου στοίχισε χρήματα και χρόνο από τη ζωή μου και έγινε χωρίς να το έχω ζητήσει.

Πως θα σου φαινόταν τώρα εσένα που όπως καταλαβαίνω είσαι στο δίκτυο της Forthnet να έρθει π.χ. ο ΟΤΕ εμφανίζοντας μια παλιά αίτηση για σύνδεση τηλεφώνου (λογικά κάπου υπάρχει) και να πάρει τη γραμμή από τη Forthnet?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από tigrakas

Απο εδώ και πέρα εγώ το αποφάσισα όταν θα κάνω οποιαδήποτε διαδικασία με internet provider θα πηγαίνω στο δικηγόρο μου και απο εκεί θα παίρνω τηλ. έτσι ώστε στη παραμικρή μ@μ@κια να είναι παρών σε ότι έχει γίνει και στο τέλος να τους πάρω και τα σώβρακα.

Μίλησα και με δικηγόρο, μην ανησυχείς, η απάντησή του ήταν οτι δεν μπορείς να τους κάνεις τίποτα (και είχα και έχω όλα τα χαρτιά που αποδεικνύουν αυτά που λέω), βασικά άντε το πολύ να σε αποζημιώσουν για τα έξοδά σου για τη νέα σύνδεση στον ΟΤΕ.Θα τραβιέσαι καιρό και τελικά θα καταλήξεις να πληρώνεις έξοδα παράστασης στο δικαστήριο.

Το θέμα δεν είναι να μπλέξεις περισσότερο.

Το θέμα είναι να κάνεις τη δουλειά σου όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και απλά.

Link to comment
Share on other sites

1.άλλαξε δικηγόρο ,πριν να ειναι αργά **άσχετα από αυτή την υπόθεση**

2.είναι ΜΗ επαγγελματίες στη FORTHNET τα ενδοεταιρικά κολλήματα τους δε με αφορούν

γιατί πολύ απλά δε μου κάνανε έκπτωση για τις πειραματικές υπηρεσίες που προσφέρουν

και επειδή και στα κέρδη αργότερα τα μεγαάλα και τα άνετα πάλι χαρά δε θα δώ.....

Ας κάνουν ΤΩΡΑ αυτά για τα οποία ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ

χάρη δεν μας κάνει κανένας,τα λεφτάκια μας παίρνουν...

Link to comment
Share on other sites

Εκεί είναι ακριβώς το θέμα, να το τραβήξεις! και όχι μόνο εσύ αλλά όλοι μας γιατί όσο αφήνουμε τα πράγματα στο έλεος αυτών των ψευτο-εταιριών θα συνεχίσουμε να αντιμετωπίζουμε τα ίδια φαινόμενα και ακόμη χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

σιγά βρε παιδιά δεν χάλασε κι ο κόσμος μην ξεχνάτε το τι πάει να κανει η forthnet όπως και οι άλλες εταιριες τόσο καιρώ πού μας έπιανε τα άντε μην πω ο οτε καλά ήταν;

Link to comment
Share on other sites

οσο υπαρχει το καρκινομα που λεγεται οτε θα φταινε ολα.κατι αλλο εχει διαβασει κανεις τις 2 τελευταιες σελιδες που δεινει η forthnet μαζι με το double play να δουν τι λενε??? ουσιαστικα σε δεσμευει να σε κανει οτι γουσταρει. ενα scaner ψαχνω να τις σκαναρω αν τις αναιβασω να δειτε τι λενε .

παρολα αυτα η δικη μου γραμμη 30 μερες πειρε και ολα μια χαρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Diliger

οσο υπαρχει το καρκινομα που λεγεται οτε θα φταινε ολα.

Ο ΟΤΕ δεν κάνει beta testing τα ultra duper super wow duo-triple-quatro play στο κεφάλι σου. Εκτός και αν θεωρείς ότι οι εναλλακτικοί διοικούνται από τίμιους ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν κοινωνικό έργο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοι ειναι και περηφανοι κιολας...

Ειναι η δεν ειναι για πολυ ξυλο...

Forthnet: Αύξηση εσόδων κατά 19,4% και ρεκόρ νέων συνδρομητών το 2ο τρίμηνο του 2007

Η Forthnet, ακολουθώντας πιστά την broadband στρατηγική της με στόχο την εδραίωση της κυριαρχίας της στο χώρο των συνδυασμένων υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ADSL, επικέντρωσε τη δραστηριότητα της και το 2ο τρίμηνο του 2007 στην προώθηση της υπηρεσίας Forthnet 2play και στην επιτάχυνση των επενδύσεών της για την κατασκευή του ιδιόκτητου δικτύου της.

Η ιδιαίτερα πετυχημένη εμπορική πορεία της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρίας παροχής ευρυζωνικών υπηρεσιών στη χώρα μας, αντικατοπτρίζεται στη σύνθεση του πελατολογίου της. Στα τέλη Ιουνίου του 2007 οι broadband συνδρομητές της Forthnet ανήλθαν στους 162.840, ενώ τέλος Αυγούστου αυτός ο αριθμός έφθασε τους 180.000 εκ των οποίων οι 80.000 προστέθηκαν στο πελατολόγιο της εταιρίας από την αρχή του έτους. Επισημαίνεται ότι το 2ο τρίμηνο του 2007 η Forthnet σημείωσε ρεκόρ νέων συνδρομητών αφού 34.869 πελάτες εμπιστεύτηκαν τις διαφοροποιημένες broadband υπηρεσίες της. Ο αριθμός των ενεργών πελατών Forthnet πάνω από την ιδιόκτητη υποδομή της εταιρίας ανέρχεται μέχρι σήμερα στους 32.500 και το 75% αυτών είναι συνδρομητές της υπηρεσίας Forthnet 2play. O ρυθμός ενεργοποιήσεων επιταχύνεται διαρκώς και είναι ενδεικτικό ότι κατά τη διάρκεια του Αυγούστου πραγματοποιήθηκαν 10.000 ενεργοποιήσεις συνδρομητών Forthnet 2play.

Που ειναι οι χακερ.........:mad: :mad: :mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Ο ΟΤΕ δεν κάνει beta testing τα ultra duper super wow duo-triple-quatro play στο κεφάλι σου. Εκτός και αν θεωρείς ότι οι εναλλακτικοί διοικούνται από τίμιους ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν κοινωνικό έργο.

Με εκφράζουν επακριβώς τα λεγόμενα σου φίλε! Απο Ιούνιο είμαι σε 24m(icro)bit forthnet. Ανυπομονώ από το νέο έτος να γυρίσω στον αγαπητό ΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Ο ΟΤΕ δεν κάνει beta testing τα ultra duper super wow duo-triple-quatro play στο κεφάλι σου. Εκτός και αν θεωρείς ότι οι εναλλακτικοί διοικούνται από τίμιους ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν κοινωνικό έργο.

Σωστά, εδώ έκαναν beta-testing σε εμάς με την ISDN....

Εκτός κι αν εσύ πιστεύεις οτι ο ΟΤΕ διοικείται από τίμιους ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν κοινωνικό έργο... :p

Υ.Γ. AMDά! :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Aias

Το θεμα ειναι οτι οσο ο παρανομαστης σε ολες τις συνδεσεις llu ειναι ο ΟΤΕ το κλασμα παντα θα μηδενιζεται.

Αρχική απάντηση από Diliger

οσο υπαρχει το καρκινομα που λεγεται οτε θα φταινε ολα.

Τελικα βλεπω οτι ολοι τα χωνουμε στον ΟΤΕ αλλα τελικα εχουμε φτασει στο σημειο να παραδεχομαστε εστω και απο μεσα μας οτι ο ΟΤΕ καλως ή κακως ειναι εγγυηση. Η λογικη του '' οσο ειμουνα στο ΟΤΕ εφταιγε ο ΟΤΕ για τα προβληματα που ειχα, και τωρα που ειμαι στον εναλλακτικο φταει παλι ο ΟΤΕ '' ειναι τραγικα παραλογη. Υπαρχει κανεις που αμφισβητει οτι ο ΟΤΕ, περα απο το οτι δεν προσφερει ανταγωνιστικες ταχυτητες/τιμες, ειναι πολυ μπροστα απο τις αλλες εταιριες στους χρονους αναμονης στο τηλεφωνο,στους χρονους ενεργοποιησης και στην τεχνικη υποστηριξη (γενικα οχι μονο για το ιντερνετ). Αν υπαρχει καποιοςω ας το πει για να το συζητησουμε...

Ιδου και η επιβεβαιωση...:

Αρχική απάντηση από junior-21-

Απο Ιούνιο είμαι σε 24m(icro)bit forthnet. Ανυπομονώ από το νέο έτος να γυρίσω στον αγαπητό ΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά είναι απλό! Πως τα σκάς για τα ρούχα τα ακριβά,για τα αμάξια τις μάρκες,για τις μητρικές τις γ@μ@τες κ.ο.κ, το αυτό ισχύει και για τον ΟΤΕ : τον πληρώνεις παραπάνω για την ποιότητά του! Και αυτό το λέω αφού δοκίμασα και εναλλακτικούς... Πάλι πίσω στον ΟΤΕ ανυπομονώ να γυρίσω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.