Jump to content



Forthnet: Ποσο απατεώνες μπορεί να είναι;


Ilias83

Recommended Posts

Εντάξει το σκηνικό του Ilias83 επιβεβαιώνει τον νόμο του Μέρφυ... ;)

Συνολικά μεγάλο πακέτο απο κάθε άποψη αυτό που εγινε.. απλα να θυμόμαστε οτι τίποτα δεν γινεται επίτηδες...ουτε αυτοί θέλουν να μας ταλαιπωρούν ούτε έχουν κάποιο κέρδος καθώς κοστίζουν σε πελάτες αυτές οι ιστορίες...Γινονται και συμβαίνουν σε όλους και σε όλα...

Προσωπικά κανενα απολύτως πρόβλημα την 4νετ και όταν ήμουν με απλή σύνδεση και τώρα στο 2play....Ολα ομαλά, καλή εξυπηρέτηση, on-time συνδέσεις... μέχρι και πιστωτικό μου εβαλαν στο λογαριασμο του 2play για τις 3 μέρες που ειχα προπληρώσει με την 768...

Πιστεύω οτι το πρόβλημα σε πολλές εταιρείες δεν ειναι οτι δεν παρέχου υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αλλα οτι δεν υπάρχει συνέπεια σε αυτές... γι αυτό βλέπουμε άλλοτε σκηνικά που μας βγάζουν απο τα ρούχα μας και άλλοτε τους βγάζουμε το καπέλο.... εχουν πρόβλημα στο quality... ειναι πως θα σου κάτσει που λέμε....και αυτό πρέπει να διορθώσουν....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από yanni

@hayabusa

Μην πάς να το παίξεις έξυπνος, γίνεσαι ρεζίλι κι φαίνεσαι αναξιόπιστος.

Αυτό πως θα σου φαινόταν σαν απάντηση προς εσένα?

εντάξει ρε αδερφέ, ειναι "βαρύ" δεν λέω, αλλα οχι και προσβλητικό.

Τεσπα, καλυτερα να την κοψουμε εδω την ΟΤ συζητηση γιατι δεν εχει νοημα και ξεφευγουμε απο το θεμα του thread...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από hayabusa [Σήμερα, στις 10:57]

για επιπεδο υπηρεσιων μιλαμε

Ακου και ένα περιστατικό

αναγγελία βλάβης στο 121 στις 26/09 (ζητήθηκαν το νούμερο του τηλεφώνου και ενα κινητό για επικοινωνία)

με καλεί την επόμενη μέρα ο τεχνίτης στο κινητό και κανονίζουμε να βρίσκομαι στο σπιτι

(όπου και η βλάβη) στις 13.30΄Μάταιη αναμονή μέχρι τις 15.00΄ τηλέφωνο στον τεχνικό (έχω το κινητότου) μου δικαιολογείται οτι το ξέχασε και με προτρέπει να του τηλεφωνήσω την επόμενη μέρα γαι να τον υπενθυμήσω

Πράγματι την επόμενη μέρα του τηλεφωνώ και μου απαντά οτι επειδή λείπει

:eek: :eek: έχει αφήσει ειδοποίηση για την βλάβη στα άλλα παιδιά του συνεργείου και την ίδια ώρα να πάω σπίτι γιά να έρθουν για έλεγχο.Και πάλι πάπαλα

Την Δευτέρα επικοινωνώ και πάλι μαζί του και τον ερωτώ γιατί δεν ήρθε κανείς και δήθεν έκπληκτος μου απαντά σοβαρά;;;δεν ήρθε κανείς;;; κλείστε και θα επικοινωνήσω σε λίγο μαζί σας

Πράγματι μετά απο δύο περίπου ώρες με καλεί και μου λέει οτι η βλάβη ειναι "καλωδιακή" και οτι σε δύο ημέρες περίπου θα έχει επιλυθεί

Μέχρι σήμερα 5/10 δεν έχει γίνει τίποτα και αναγκάστηκα να την ξαναδηλώσω στο 121:unsure:

και να σκεφτήτε οτι την γραμμή οταν την απέκτησα απο τον ΟΤΕ πλήρωσα 45.000 δρχ::devil: :devil:

Εαν τωρα αυτό θεωρείται επίπεδο υπηρεσιών παω πάσσο

Link to comment
Share on other sites

εμενα μου φαινεται πως επεσες στη περιπτωση, γιατι οπως και να το κανουμε ακομα ειναι καποιο ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ εκει μεσα. εγω με τον τεχνικο που ηρθε για να φτιαξει το isdn δεν ειχα κανενα απολυτως προβλημα. Ηρθε στην ωρα του τα εφτιαξε ολα μια χαρα και δεν παρουσιαστηκε κανενα απολυτως προβλημα....

Link to comment
Share on other sites

H Forthnet δεν ειναι η εταιρια που στελνει σε λαθος παραληπτες τους κωδικους απο τα accounts των πελατων της, με αποτελεσμα να μπορει οποιοσδηποτε να δει τα προσωπικα σου δεδομενα...?

Αυτη δεν ειναι που κατα λαθος χρεωνει διμηνα στους αποχωρησαντες πελατες της εκδικητικα και κανει παρανομη κατοχη στην γραμμη τους αν δεν πληρωσουν...?

'Η μηπως ειναι αυτη που οταν τους καταγγηλεις στον ΕΕΤΤ δεν σου απανταναι ποτε....

Μηπως ομως ειναι αυτη που πληρωνεις 1Mbit και εχεις ταχυτητες ISDN και φταιει παντα ο ΟΤΕ, αλλα μολις αλλαξεις provider εχεις 1Mbit και δεν φταιει πια ο ΟΤΕ...

Δεν ειναι η εταιρια που στο help desk και στο τεχνικο τμημα δουλευει μαλλον μονο ενα ατομο και για τις δυο δουλειες διπλοβαρδια και το τηλ. κεντρο ειναι συνδεδεμενο με Κα'ι'ρο...?

'Η ειναι αυτη που για καποιο λογο δεν εχει φτασει κανενα απο τα 20 fax και 30 email που εστειλες και ντροπη σου που δεν το εστειλες ξανα για να φτασει...?

Μηπως ειναι ολα αυτα και πολλα περισσοτερα που θελω ενα βιβλιο να γραφω...?

Αν δεν δουλευανε και καποιοι ανθρωποι με αναγκη θα ελεγα αντε να κλεισει το ρημαδι γιατι περισσοτερο κακο κανει παρα καλο...

:TD: :TD: :TD: :TD: :TD:

PS. τους τονους τους εφαγε ο πιγκουινος που ζει στο laptop μου... :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Δεν τρώω τίποτα κολλήματα ούτε προσπαθώ να το παίξω έξυπνος. Όταν όμως υποστηρίζουμε κάτι δεν το υποστηρίζουμε απλά λέγοντας "Trust me!" Που ξέρω εγώ τι δουλειά κάνει ο Wizard!? Και στην τελική τι με ενδιαφέρει τι δουλειά κάνει? Αν είχε ιδιόκτητο PSTN δίκτυο η Forthnet δεν θα το έκρυβε επιμελώς, αλλά κάπου θα το ανέφερε.

Δεν έχει σχέση αν ξέρεις τι δουλειά κάνω εγώ, έχει να κάνει με το ότι για να στηρίξεις τη δική σου αβάσιμη άποψη, επέλεξες το 1ο λίνκ που σου εμφάνισε ο Γούγλης και δε μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις τι έλεγε η σελίδα.

Τώρα, γιατί η Forthnet ή η κάθε forthnet, δεν ανακοινώνει τις τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού της, αυτό είναι αλλουνουνουνού παπά ευαγγέλιο. Το τμήμα Marketing και Διαφήμισης το αποφασίζει κι εγώ δεν ανήκω σε αυτούς για να κρίνω ή να επεμβαίνω στις αποφάσεις τους. Δικαίωμά της να το κρατάει κρυφό, δικαίωμά της να το διαλαλεί, αν και προσωπικά πιστεύω ότι το ~80% των πελατών της χε@#*#* αν το δίκτυο είναι pstn ή VoIP. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι κόστος-ποιότητα. Εγώ θεωρώ ότι έχω και τα δύο και μένω εκεί. Όποιος θεωρεί ότι δεν τα έχει, ή τα βρίσκει αλλού καλύτερα ας πάει αλλού.

Η συζήτηση δε γίνεται για να πάρει κανείς από εμάς ποσοστά. Γίνεται για να ξεκαθαρίζουν μελανά σημεία, γιατί αν βγει ένας και πει η Forthhet είναι απατεώνες (γιατί έτσι γράφει ο τίτλος) και κανείς δεν κάνει αντίλογο τότε όσοι το διαβάσουν θα μείνουν με αυτή την εντύπωση. Ενώ όταν γράψουμε πολλοί τις απόψεις μας, και ειδικά όταν είναι σωστά τεκμηριωμένες, θα μπορέσουν τα άλλα μέλη που θα διαβάσουν να έχουν πιό σφαιρική εικόνα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το παρακάτω, που αν το διάβαζε κανείς χωρίς αντίλογο, θα έφευγε μακρυά από τη Forthnet ή την όποια εταιρία αναφερόταν...

Αρχική απάντηση από Jaco

H Forthnet δεν ειναι η εταιρια που στελνει σε λαθος παραληπτες τους κωδικους απο τα accounts των πελατων της, με αποτελεσμα να μπορει οποιοσδηποτε να δει τα προσωπικα σου δεδομενα...?

Αυτη δεν ειναι που κατα λαθος χρεωνει διμηνα στους αποχωρησαντες πελατες της εκδικητικα και κανει παρανομη κατοχη στην γραμμη τους αν δεν πληρωσουν...?

'Η μηπως ειναι αυτη που οταν τους καταγγηλεις στον ΕΕΤΤ δεν σου απανταναι ποτε....

Μηπως ομως ειναι αυτη που πληρωνεις 1Mbit και εχεις ταχυτητες ISDN και φταιει παντα ο ΟΤΕ, αλλα μολις αλλαξεις provider εχεις 1Mbit και δεν φταιει πια ο ΟΤΕ...

Δεν ειναι η εταιρια που στο help desk και στο τεχνικο τμημα δουλευει μαλλον μονο ενα ατομο και για τις δυο δουλειες διπλοβαρδια και το τηλ. κεντρο ειναι συνδεδεμενο με Κα'ι'ρο...?

'Η ειναι αυτη που για καποιο λογο δεν εχει φτασει κανενα απο τα 20 fax και 30 email που εστειλες και ντροπη σου που δεν το εστειλες ξανα για να φτασει...?

Μηπως ειναι ολα αυτα και πολλα περισσοτερα που θελω ενα βιβλιο να γραφω...?

Αν δεν δουλευανε και καποιοι ανθρωποι με αναγκη θα ελεγα αντε να κλεισει το ρημαδι γιατι περισσοτερο κακο κανει παρα καλο...

Λυπάμαι που στο λέω, αλλά αν ισχύουν όλα αυτά, τα θέλω τεκμηριωμένα κάπου :)

Επίσης, αν ίσχυαν σε μεγάλο ποσοστό θα είχε κλείσει η εταιρία. Το να συμβούν μία φορά το καθένα σε διαφορετικό συνδρομητή, δηλαδή 10 περιστατικά σε 100.000+ συνδρομητές δε μου λέει τίποτα.

Θέλετε να μιλήσουμε για τον πΟΤΕ? Που δε σε χρεώνει ποτέ παραπάνω και δε σου παίρνει με το έτσι θέλω τα χρήματα? Που η εξυπηρέτηση είναι άμεση?

Διαβάστε αυτό και τα λέμε: http://www.enstasis.gr/enstasisel3/viewtopic.php?f=8&t=71&hilit=

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard!

Δεν έχει σχέση αν ξέρεις τι δουλειά κάνω εγώ, έχει να κάνει με το ότι για να στηρίξεις τη δική σου αβάσιμη άποψη, επέλεξες το 1ο λίνκ που σου εμφάνισε ο Γούγλης και δε μπήκες καν στον κόπο να διαβάσεις τι έλεγε η σελίδα.

Το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet χαρακτηριζόταν ως VOIP. Τι άλλο να ψάξω να βρω ώστε να στηρίξω την δικιά μου ΑΒΑΣΙΜΗ άποψη έναντι της δικιάς σου ΒΑΣΙΜΟΤΑΤΗΣ άποψης?

Αρχική απάντηση από Wizard!

Δικαίωμά της να το κρατάει κρυφό, δικαίωμά της να το διαλαλεί, αν και προσωπικά πιστεύω ότι το ~80% των πελατών της χε@#*#* αν το δίκτυο είναι pstn ή VoIP. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι κόστος-ποιότητα.

Βασικά αυτό που οδηγεί κάποιον να αφήσει τον ΟΤΕ για κάποιον άλλο εναλλακτικό είναι το διαφημιζόμενο bandwidth, το φτηνό τηλέφωνο ή ο συνδυασμός αυτών. Το αν η ποιότητα των υπηρεσιών, κυρίως φωνής, είναι τουλάχιστον στο επίπεδο του ΟΤΕ, είναι κάτι που απλά ΥΠΟΘΕΤΕΙ ότι ισχύει. Ο πελάτης δεν μπορεί να διανοηθεί ότι αγοράζει μια υπηρεσία που μπορεί απλά να μην δουλεύει σωστά. Για παράδειγμα. Με πήρανε τηλέφωνο από Vivodi σταθερό, μιλήσαμε 5 λεπτά με ομολογουμένως άριστη ποιότητα, το κλείσαμε και 1' μετά το τέλος της κλήσης το τηλέφωνο από απέναντι με ξανά κάλεσε. Το σήκωσα αλλά άκουγα σιγή. 10' αργότερα με ξανά κάλεσαν για τρίτη φορά, μιλήσαμε, ολοκληρώσαμε και κλείσαμε. ΞΑΝΑ μετά την ολοκλήρωση του τηλεφωνήματος, στο 1΄, έγινε κλήση όπου από απέναντι υπήρχε σιγή. Προφανώς το τηλεφωνικό κέντρο της Vivodi εσφαλμένα ξανά καλούσε το νούμερο εν αγνοία του πελάτη και προφανώς για κάθε μία από αυτές τις κλήσεις ο πελάτης πάλι εν αγνοία του χρεωνόταν με μία κλήση. Δεν νομίζω η χρέωση τελικά να έφτανε στον λογαριασμό των περισσότερων πελατών, μιας και το πακέτο που θα είχαν επιλέξει θα τους κάλυπτε, πλην αυτών που όντως μιλάνε με τις ώρες, αλλά όσο να είναι δεν παύει τέτοια περιστατικά να αποκαλύπτουν κάποια (μικρο)προβλήματα.

Αρχική απάντηση από Wizard!

Εγώ θεωρώ ότι έχω και τα δύο και μένω εκεί. Όποιος θεωρεί ότι δεν τα έχει, ή τα βρίσκει αλλού καλύτερα ας πάει αλλού.

Ε, προφανώς!

Αρχική απάντηση από Wizard!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το παρακάτω,

Βασικά η Forthnet θεωρείται (θεωρείται?) ότι έχει το καλύτερο δίκτυο Internet, αλλά από την άλλη είναι ίσως και η εταιρία με τις περισσότερες καταγγελίες (με βάση το τι βλέπω στα fora) για ύποπτες χρεώσεις ή έστω κακή συμπεριφορά προς τους πελάτες της που πλέον δεν επιθυμούν να είναι πελάτες της.

Αρχική απάντηση από Wizard!

Λυπάμαι που στο λέω, αλλά αν ισχύουν όλα αυτά, τα θέλω τεκμηριωμένα κάπου :)

Το ίδιο πράγμα ζήταγα από εσένα. Δεν μπορείς μόνο εσύ να ζητάς τεκμηρίωση και εμείς να αρκούμαστε στο βιογραφικό σου. Νομίζω δεν είμαι παράλογος.

Αρχική απάντηση από Wizard!

Θέλετε να μιλήσουμε για τον πΟΤΕ? Που δε σε χρεώνει ποτέ παραπάνω και δε σου παίρνει με το έτσι θέλω τα χρήματα?

Δεν υπάρχει εταιρία τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα που δεν χρεώνει κρυφά τους πελάτες της με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Αυτό θα ήταν μία ουτοπική σκέψη που δεν έχει βάση στην Ελληνική αγορά. Έχω δει τιμολογιακή πολιτική εταιρίας παραγωγής pre paid κάρτας, όπου σε σοβαρό Ευρωπαϊκό κράτος δίνει τους μισούς χρόνους από ότι στην Ελλάδα, αλλά, καθαρούς χρόνους. Ο αντίστοιχος κατάλογος της Ελλάδας ήταν όλο μικρά γράμματα και κρυφές χρεώσεις (maintenance cost, connection fee και τα ρέστα) που ουσιαστικά μετέτρεπαν τον αναγραφόμενο χρόνο σε πλασματικό.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 03:30]

Λυπάμαι που στο λέω, αλλά αν ισχύουν όλα αυτά, τα θέλω τεκμηριωμένα κάπου :)

Έλα από το σπίτι μου να σου δείξω την αλληλογραφία με τον EETT ή πάρε στο 210-6151000 και πάρε στοιχεία από το πρωτόκολλο... ε, αλίμονο δεν μπορεί τόσος κόσμος να λέμε ψέμματα... πάλι καλά που εγώ προσωπικά κρατάγα logs...

από την άλλη αν δεν ισχύουν όλα αυτά και η forthnet δεν είναι σε αυτή την κατάσταση τα θέλω και εγώ τεκμηριωμένα κάπου... συτό θα είναι το δύσκολο... :hehe:

Edit:

Απλά...

Forthnet 1Mbit πριν από μερικούς μήνες... γι'αυτό το πράγμα πλήρωνα 25 ευρώ το μήνα...

forthnetjp3.jpg

Με την σύνδεση 10Mbit που έχω τώρα και πληρώνω πάλι 25 ευρώ/μήνα...

vivodi10min8.jpg

190394748.png

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από yanni

Το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet χαρακτηριζόταν ως VOIP. Τι άλλο να ψάξω να βρω ώστε να στηρίξω την δικιά μου ΑΒΑΣΙΜΗ άποψη έναντι της δικιάς σου ΒΑΣΙΜΟΤΑΤΗΣ άποψης?

Δεν είναι θέμα βάσιμης ή αβάσιμης. Καταλαβαίνεις ότι μερικοί άνθρωποι δε μπορούν πάντα να ανοίγουν όλα τα χαρτιά τους. Τι περίμενες δηλαδή, να σου κάνω attach φωτοτυπία με το infastracture και τα συμβόλαια της εταιρίας με τον πΟΤΕ? Μάλλον παράλογο. Κι το ότι μιά εταιρία έχει ΚΑΙ VoIP δίκτυο, δε νομίζω να αποκλείει το να έχει και pstn.

Αρχική απάντηση από Jaco

Έλα από το σπίτι μου να σου δείξω την αλληλογραφία με τον EETT ή πάρε στο 210-6151000 και πάρε στοιχεία από το πρωτόκολλο... ε, αλίμονο δεν μπορεί τόσος κόσμος να λέμε ψέμματα...

Αυτό που δε βλέπω εγώ εδώ είναι τον "τόσο κόσμο" Τα προβλήματα που περιέγραψες παραπάνω, μάλλον μόνο δικά σου είναι, άντε και μερικών άλλων. Σίγουρα δεν είναι της πλειοψηφίας, σίγουρα δεν είναι κάποιο μεγάλο ποσοστό. Ποτέ δεν είπα ότι λέει κάποιος ψέμματα, αλλά ότι μάλλον μερικοί αγανακτισμένοι, γιατί σε αυτούς έκατσαν πολλά στραβά, τα φουσκώνουν λίγο λέγοντας ότι πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα με αυτούς, χωρίς όμως να είναι ψαγμένο και να ισχύει.

Όσο για την ΕΕΤΤ, έχει επιβάλει πρόστιμα σε όλες σχεδόν τις εταιρίες, αλλά στον πΟΤΕ (εντελώς τυχαία...) τα μεγαλύτερα. Κι αν θέλετε τεκμηρίωση, διαβάστε εδώ: http://www.thelab.gr/showthread.php?s=&threadid=40605

Link to comment
Share on other sites

Από μια απλή Δημοσκόπηση χρηστών, οι οποίοι δεν νομίζω να εξυπηρετούν κάποια συμφέροντα, από τους 73 που έχουν forthnet

το 57,5% είναι ευχαριστημένοι, ενώ

το 42,5% δυσαρεστημένοι...

σχεδόν οι μισοί είναι απογοητευμένοι... :hehe:

κατά τα άλλα όμως είναι τρομερή εταιρία... ειδικά το τηλεφωνικό support είναι αξεπέραστο...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Jaco

Από μια απλή Δημοσκόπηση χρηστών, οι οποίοι δεν νομίζω να εξυπηρετούν κάποια συμφέροντα, από τους 73 που έχουν forthnet

το 57,5% είναι ευχαριστημένοι, ενώ

το 42,5% δυσαρεστημένοι...

σχεδόν οι μισοί είναι απογοητευμένοι... :hehe:

κατά τα άλλα όμως είναι τρομερή εταιρία... ειδικά το τηλεφωνικό support είναι αξεπέραστο...

Βγάλαμε αποτελέσματα από 73 άτομα? :eek:

Τι λες ρε παιδί μου...? Πάω να πουλήσω τις μετοχές πριν μαθευτεί και καταρρεύσει... :slap:

Link to comment
Share on other sites

Εκτός που αυτές οι δημοσκοπήσεις δεν ειναι αντιπροσωπευτικές (ενδεικτικές μπορώ να το δεκτώ υπό προυποθέσεις και μόνο) ....το θέμα ειναι δεν θα βρείς εταιρεία στην Ελλάδα που το ποσοστό ευχαριστημένων ειναι πάνω απο 80-90% αν σε αυτό στηρίζετε τις επιλογές σας και μόνο... αν την βρείτε στείλτε μου PM να σπάσω το συμβόλαιο...

Και εμένα υπάρχουν μέρες που δεν λειτουργεί η αναγνώριση κλησεων αλλα δεν κάθομαι να παιρνω τηλέφωνα και να ζητάω εξηγήσεις, να τσακώνομαι κτλ κτλ... Πριν την επιλέξω εθεσα αυτά για οποία ειμαι διατεθειμένος να "θυσιάσω" για 39.90... και ειλικρινά ουτε καν με απασχολει αν θα βγει ή οχι το νούμερο...

Ειναι οπως στην δουλειά σου... αν εισαι ευχαριστημένος και πιστεύεις οτι η αποζημίωση=μισθός που σου δινουν ειναι μια χαρά μένεις... αν οχι φεύγεις...free market... Μπορείς να ζητήσεις αύξηση να πιέσεις κτλ αλλα αν θεωρείς οτι σε κοροιδεύουν ή δεν παίρνεις αρκετά απο αυτά που ειχες συμφωνήσεις....την κάνεις...

Καλη ώρα εγώ... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Jaco

ε.. εντάξει αφού καταρέεται και η μέθοδος δειγματοληψίας του Opinion Poll, τότε τι να πω... δεν ισχύει σχεδόν τίποτα... όλα είναι φλου που λέει και ο Μπάμπης...

H δειγματοληψία είναι μέρος της Στατιστικής Επιστήμης.... Μήπως ξέρεις τι δείγμα χρειάζεται για να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα? Μήπως ξέρεις ότι πρέπει να πάρεις γνώμες από πολλά διαφορετικά target groups και όχι μόνο από ένα site που οι 8/10 μπαίνουν μόνο επειδή είχαν πρόβλημα και ψάχνουν λύση?

73 άτομα από ένα site που εξυπηρετεί ως επί το πλείστον παράπονα για έμενα είναι μηδέν :flower:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.