Jump to content



DVI issue DELL 2007 + 8800 ULTRA


perp

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Ρε συ...ξαναδιάβασε ορισμένα ποστ γιατί το έχεις χάσει... EDIT: OK

... τώρα που παρέλαβα την 2η RMA οθόνη.... γράφει DIGITAL, διορθώθηκε.... αλλα τωρα εχει εσωτερικους λεκέδες.... όπως η αρχική...

1η oθόνη : DIGITAL + εβγαλες λεκέδες

2η οθόνη : ANALOG + λάθος revision

3η οθόνη : DIGITAL μεν αλλα εχει παρόμοιους λεκέδες

4η οθόνη : on its way.... σε λιγο παίρνω Αμερική

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.... πολύ απλά οταν ήρθε η 1η RMA οθόνη και ειχα την ΑΤΙ... πολύ απλα δεν το αντιλήφθηκα καθώς ουτε επαιζα παιχνίδια εκεινο το 10ημερο, ουτε ποτε αναγκάστηκα να μπω στο CCC. Απλα αυτό που θυμόμουν ως οπτική εικόνα ήταν μερικές μέρες πριν.... προφανώς με την αρχική οθόνη DELL και οχι με την RMΑ οθόνη. Απλά επειδη έτυχε να αλλαξώ και κάρτα ταυτόχρονα και τότε ξαναασχολήθηκα με τα display settings τότε ανακαλύφθηκε το πρόβλημα. Και η ATI αν το παρατηρούσα τότε, θα εγραφε ANALOG...

απλα το θέμα για να ξεκαθαριστει δεν εχει να κάνει με την κάρτα είτε λέγεται ΑΤΙ είτε ΝVidia.... ήταν πρόβλημα της DELL

ΒΤW Με πήρε τηλέφωνο μόλις η εν λόγω κυρία... σε 10μέρες το πολύ απο την Δευτέρα... θα ερθει σπίτι μου ΝΕΑ ΟΘΟΝΗ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ, με νέα παραγγελία... Αντε για να δούμε... Μιλάμε φοβάμαι να ανοιγω κουτια DELL.... Και μην ακουσω μπράβο στην DELL γιατι την ταλαιπωρεία μου και τα άσκοπα RMA που εχω κάνει... ουτε με 30αρα DELL δεν αποζημιώνομαι....

Link to comment
Share on other sites

ενδιάμεσο όπως το newinka ή το συνήγορο του πολίτη

που γνωστοποιούν τα παράπονα επίσημα και δρουν ως ανεξάρτητος μεσολαβητής

δεν αναφερόμουν σε ενδοεταιρικό ενδιάμεσο.

στη Samsung 206BW θα πέσει το γέλιο γιατί είναι 7ημερών και θα αντικαταστασθεί με επισκευασμένη????

χα χα χα

ο perp καλά κάνει και το τρέχει το θέμα

αν και στο θέμα του rev ή του panel δενξέρω κατα πόσο μπορεί να έχει απαιτήσεις.

έγραφε η αρχική απόδειξη το rev ή το panel?

ή απλά απο τύχη πήρες το σωστό?

γιατί η τύχη δεν ανταμοίβεται....

Link to comment
Share on other sites

A μάλιστα... μα κοίτα για αυτό και τους ζήτησα ΕΓΓΡΑΦΩΣ τo policy της DELL όσον αφορά το RMA των οθονών...

1) Για να εκανα καταγγελία τους το είπα ορθα κοφτά

2) Για να δούμε αν το διαβάσουν 1000-2000-10000 άτομα στο internet αν θα εμπιστεύοταν την DELL με κλειστά τα μάτια όπως τώρα..... ενα chain mail και θα βλέπαμε...

Τουλάχιστον εγώ δεν φανταζόμουν τόσο τράβηγμα... Και σαφώς απογοητεύτηκα... Στην τελική τους είπα παραδείγματα με RMA σε άλλες εταιρείες όπως Plextor και ΠΛΑΙΣΙΟ... Ναι μπορει να επισκευστεί και οχι να σταλει καινουριο αλλα απο την στιγμή που η DELL δεν τις επισκευάζει... εεε τουλάχιστον μην μου στέλνεις μούφες οθόνες για RMA... δεν εχω την επιλογή του πιστωτικου βλέπε ΠΛΑΙΣΙΟ ή ΙΚΕΑ ή ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ κτλ...

Ειλικρινα το τράβηξα πάρα πολύ και ακομα περισσότερο στο τηλέφωνο με το συγκεκριμένο θέμα γιατι όταν ήμουν στην φάση οθόνης όπως και πολλοι άλλοι ήταν τότε που περιμέναμε να δούμε τι γινεται με τα πάνελ, τα revisions κτλ περιμέναμε να μην παθουμε αυτα που παθανε οι Αμερικάνοι. Και όταν διορθώθηκε ή ειδαμε οτι δεν υπάρχουν αυτα τα θέματα στην Ευρώπη...γι αυτο πέσαμε όλοι στην DELL και φάγαμε και αναμονές...

1 thread της το είχαμε αφιερώσει της DELL με την οθόνη που εβγαλε "Ψαχνομαι για οθόνη 20+".... ουσιαστικά μια ανεπίσημη διαφήμιση του πάνελ της εχει γινει το thread... και εγώ όπως πολλοι αλλοι προτρέπαμε αλλα παιδιά προς αυτο το πάνελ... Χώρια τα τόσα καλά λόγια για το RMA της που είχαν ειπωθεί... Ετσι λοιπόν όπως σε διαφήμιζα όταν ήσουν σωστή... ΝΑΙ τώρα θα σου πω τα κακά σου DELL γιατι μου έδωσες πάτημα, και μάλιστα μεγάλο...

Προσωπικά αν ήξερα για αυτο το policy περι RMA, μεταχειρισμένων οθονών, μη δυνατότητας στα καπάκια RMA ακομα και αν εχω ελλατωματικό προιόν και ότι πρέπει να αποτανθώ στην Αμερική για να βγάλω άκρη και να μιλήσω με το τεχνικό της τμήμα στην Γαλλία... σόρρυ αλλα θα αγόραζα ΕΙΖΟ ή NEC ή κάτι αλλο τελοσπαντων...

Οπως οι περισσότεροι εδώ έτσι και εγώ αγοράζουμε κάτι βασει προδιαγραφών και οχι επειδη θέλουμε μία οθόνη, μία κάρτα γραφικών, ενα ποντικί, ενα σκληρο κτλ... την ψάχνουμε και η επιλογή ΔΕΝ ήταν τυχαία... τους είπα παρα πολλά παιδιά ειλικρινα μάλλιασε η γλώσσα μου στο τηλέφωνο...

Και στην τελικη μην το ξεχνάμε οι περισσότεροι ενα 500αρικο πανω κάτω εχουμε δώσει για την οθόνη και λογικά την εχουμε κάνει διαφήμιση στους γνωστους μας και στους φίλους μας...εεε μην με κρεμάς... απογοητεύτηκα με το δίκιο μου πιστεύω...

Anyway περισσότερο τα γράφω γιατι πολλά συμβαίνουν οπότε να μην απορίσετε με αυτα που θα ακούσετε ή θα σας πουν... και να ειστε έτοιμοι με επιχειρήματα προκειμένου να πάρετε αυτο που αξίζετε και εχετε πληρώσει....

BTW Τωρα είδα οτι τα οnboard USB που εχει...ειναι USB 1.0 και οχι USB 2.0

H απόδειξη μπορει να μην γράφει τίποτα από ολα αυτα αλλα όπως είπα υπηρχε και υπάρχει ακομα και τώρα specifications page ή οποία στην τελική τα αναφέρει ως USB 2.0. Εδω τους είπα στην τελική δεν αναρωτιέστε γιατι αγόρασα την "ακριβή" 2007WFP και όχι το αδερφάκι της? (που εχει TN πάνελ) Τι πλήρωσα 150 παραπάνω? Τα 178 angles εναντι 160? για το SIPS εγινε η αγορά και το όπως το ξέρετε εσεις...ετσι το ξέρω και εγώ...

Περιμένω το evaluation email πως και πως.... α ρε κάτι άσσοι που θα πέσουνε σε ορισμένες κατηγορίες....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77 [Σήμερα, στις 16:57]

Φιλε μου υπομονη....

Ορισμενες παρατηρησεις μονο....

1) Καμια εταιρεια απο οσο γνωριζω δεν εγγυαται οτι το ελλατωματικο προιον αντικαθισταται παντα απο καινουριο.Οταν εκανα RMA τη δικια μου 2407 το πρωτο πραγμα που μου ειπαν ειναι οτι δεν ξερουν αν θα μου ερθει καινουρια η επισκευασμενη οθονη.Μετα απο πιεση και παντα με ευγενικο τροπο καταφερα να παλαβω καινουρια...

Απ'οσο γνωριζω ο νομος προβλεπει αμεση αντικατασταση με καινουριο εντος 10 ημερων απο την ημερομηνια αγορας.Πρακτικα μπορουσαν να μου ειχαν στειλει επισκευασμενη.

Μου εστειλαν καινουρια ενω δεν ηταν υποχρεωμενοι.Για αυτο και τους βγαζω το καπελο

μετα την εμπειρια που ειχα μετα απο 4! απανωτα RMA μιας LG 1980Q που ειχα μεχρι να παραλαβω καποιο που δουλευε κανονικα.Εννοειται οτι και αυτη ηταν μτχ.

2) Το Revision δεν παιζει ρολο στην ενδειξη digital η analogue.Απλα παρουσιασε αυτο το ελαττωμα.

Πιστευω οτι ολα θα πανε καλα.Λιγη υπομονη χρειαζεται και ηρεμια

;)

Αν χαλάσει μέσα στο χρόνο θα μου στείλουν επισκευασμένη και όχι καινούργια?

Κι αν η επισκευασμένη είναι και αυτή χαλασμένη θα κάνω αυτή τη δουλειά?

Και μου χρεώνουν τις Dell στην Ευρώπη 1/3 παραπάνω από ότι στην Αμερική?

Γι' αυτό δεν ψωνίζω ποτέ Dell.

Link to comment
Share on other sites

Καλα το πόστ του knight_77 δεν το είδα ποτέ....:D

@knight_77

Λοιπόν... εγω ΔΕΝ ζήτησα καινουρια οθόνη απο την αρχή... και το 1ο RMA και το 2ο ήταν used οθόνες έστω και ελάχιστα... Τους το είπα... Δεν είχα την απαίτηση να ειναι με 0ώρες... έχω όμως την απαίτηση να ειναι σε άριστη κατάσταση σε τέτοιο βαθμο που να μην επηρεάζεται το performance και της οθόνης και το δικό μου. Με άλλα λόγια...να μην ειναι ελλατωματική.... γιατι και οι 2 οθόνες ήταν ελλατωματικές πως να το κάνουμε τώρα...Quality ξερετε τι σημαίνει... meet specifications at all times... ειτε λέγεται ISO, είτε Aviation Quality, είτε ποιότητα υπηρεσιών κτλ κτλ... Και η madam-DEM αυτο καυχιέται... σορρυ κιόλας δηλαδή... Δεν θα αναλωθώ εγω σε 100 RMΑ ελλατωματικών οθονών... Και εκει επιτέλους φάνηκε να λειτουργει το customer care.... Εντάξει η ευγένεια εχει όρια... οταν σε περνάγε για χαζό και οταν αρχιζουν να καταλαβαίνουν οτι "ξέρεις" και σε παραπεμπουν απο τον εναν στο άλλο ζόρι κιόλας αλλα δεν θα λύσω εγω το return policy της DELL.... τόσα απλά ειναι τα πράγματα man...

Αν ειχαν φροντίσει η πρώτη μου RMA οθόνη να ήταν σαν την πρώτη...εστω και μεταχειρισμένη...δεν θα υπηρχε κανένα απολύτως πρόβλημα... Οχι να με χαιρετάει και ο courier της TNT.... κολλητηλίκια πρέπει να πιάσω? ΕΛΕΟΣ....

Αρχική απάντηση από mariosalice [Χθες, στις 23:19]

Και μου χρεώνουν τις Dell στην Ευρώπη 1/3 παραπάνω από ότι στην Αμερική?

Είπες το πιο βασικό... αυτό ξέχασα να τους το πώ...

Link to comment
Share on other sites

Mαριε οπως ειπα,καλως ή κακως καμια εταιρια απο οσο γνωριζω δεν εγγυαται οτι θα σου στειλει καινουριο.

Υποχρεωση της ειναι αυτο που θα ερθει στη πορτα σου να ειναι πληρως λειτουργικο.

Το οτι οι Dell στοιχιζουν περισσοτερο στην Ευρωπη απο την Αμερικη,αυτο ειναι γεγονος

και δεν μπορω να το καταλαβω,ποσο μαλλον οταν υπαρχει εργοστασιο/α παρασκευης στην Ευρωπη και δεν εισαγονται απο το U.S. με τους οποιους δασμους.

Απο εκει και περα η δικια μου εμπειρια με τη Dell,ηταν εντελως διαφορετικη και μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.

Τυχερος? Μπορει και να ημουν αλλα και τα καλα οταν συμβαινουν πρεπει να αναφερονται...

@Perp Aπλα θελω να πιστευω οτι ησουν ατυχος.Kαλως ή κακως ξερουμε δυο πραγματα παραπανω και ορισμενες φορες διυλιζουμε το κωνωπα....Αν δεν ειχες καποιες γνωσεις το πιθανοτερο ειναι να μη παρατηρουσες το προβλημα της 2ης...

Αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ορισμενες φορες οσα λιγοτερα ξερεις τοσο καλυτερα ειναι...

Καλα κανεις και αναφερεις το θεμα και ευχομαι η καινουρια που θα ερθει να ειναι οκ και να μη χρειαστεις να περασεις τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Το κακό με την Dell είναι ότι σε λίγο καιρό θα την έχουμε ανάγκη.

Όπως βλέπω τα πράγματα δεν πάνε καλά για μας που φτιάχνουμε μόνοι μας τους υπολογιστές μας.

Παρακολουθώ το θέμα των Windows 7 που θα είναι ο διάδοχος των Vista και είδα να εξελίσσονται κάποιες τεχνολογίες που δεν μου άρεσαν.

Μια από αυτές λέγεται Component Delivery Platform.

Φαίνεται λοιπόν ότι τα Windows 7 θα έχουν ένα μικρό ισχυρό πυρήνα και πάνω του θα χτίζονται κομμάτια λειτουργικού ανάλογα με την περίσταση και τη χρήση.

Ο ίδιος πυρήνας θα χρησιμοποιείται τόσο στα κινητά όσο και στους servers.

Το Component Delivery Platform όμως θα δίνει τη δυνατότητα και σε τρίτους κατασκευαστές, όπως είναι η Dell, να παραγγέλνουν δυνατότητες αποκλειστικά για τους δικούς τους υπολογιστές.

Αυτές τις δυνατότητες δεν θα μπορούμε να τις αγοράσουμε όσοι φτιάχνουμε τους δικούς μας υπολογιστές.

Μπορείτε να δείτε συγκεντρωμένες τις τεχνολογίες που αναπτύσσονται για τα Windows 7 στο uxevangelist.net.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από knight_77 [Σήμερα, στις 07:14]

Mαριε οπως ειπα,καλως ή κακως καμια εταιρια απο οσο γνωριζω δεν εγγυαται οτι θα σου στειλει καινουριο.

Υποχρεωση της ειναι αυτο που θα ερθει στη πορτα σου να ειναι πληρως λειτουργικο.

Το οτι οι Dell στοιχιζουν περισσοτερο στην Ευρωπη απο την Αμερικη,αυτο ειναι γεγονος

και δεν μπορω να το καταλαβω,ποσο μαλλον οταν υπαρχει εργοστασιο/α παρασκευης στην Ευρωπη και δεν εισαγονται απο το U.S. με τους οποιους δασμους.

Απο εκει και περα η δικια μου εμπειρια με τη Dell,ηταν εντελως διαφορετικη και μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις.

Τυχερος? Μπορει και να ημουν αλλα και τα καλα οταν συμβαινουν πρεπει να αναφερονται...

@Perp Aπλα θελω να πιστευω οτι ησουν ατυχος.Kαλως ή κακως ξερουμε δυο πραγματα παραπανω και ορισμενες φορες διυλιζουμε το κωνωπα....Αν δεν ειχες καποιες γνωσεις το πιθανοτερο ειναι να μη παρατηρουσες το προβλημα της 2ης...

Αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι ορισμενες φορες οσα λιγοτερα ξερεις τοσο καλυτερα ειναι...

Καλα κανεις και αναφερεις το θεμα και ευχομαι η καινουρια που θα ερθει να ειναι οκ και να μη χρειαστεις να περασεις τα ιδια.

Τυχερός ή άτυχος χαρακτηρίζεσαι οτι το επθυμητο αποτέλεσμα ΔΕΝ εξαρτάται ούτε απο εσένα, ούτε απο την DELL, τον ΟΠΑΠ κτλ.... Δεν επαιξα jocker και δεν μου έτυχε η καλή και βγήκα να τους κράξω... Τo policy σχολιάζω με αφορμή την περίπτωση σου και αυτο μπορούσε να ήταν διαφορετικο. Θέμα τύχης θα ήταν αν η σφραγισμένη οθόνη εχει ελλάτωμα... Οι RMA οθόνες υπεθετα οτι πέρναγαν και πριν/και μετά την παράδοση/παραλαβη απο τεχνικό έλεγχο... Λογικά περνάνε αλλα εχουν χαμηλά standards για αυτουν που ξέρουν... ακόμα και με 1-2 flaws στέλνονται σε πελάτη... Με την διασφάλιση ποιότητας των υπηρεσίων και των προιόντων τους εχω ενα θεματάκι.... ΟΚ περνάνε τα check τα σφραγισμένα προιόντα αλλα με τα RMA τι γίνεται...

Έπεσαν και αυτοι στην δικια μου περίπτωση δεν λέω... αλλα λόγω επαγγελματικής ειδίκευσης εχω μάθει να σκέφτομαι έτσι... ασφάλεια και ποιότητα ειναι ταυτόσημενες έννοιες.... η ΧΧΧ αεροπορική εταιρεία δεν ειναι ασφαλης εταιρεία ή εχει σωστά συντηρημένα αεροπλάνα επειδη εκανε ένας μια πτηση και δεν εγινε ατύχημα, δεν ειχε καθυστέρηση, το φαγητό του ήταν ζεστό και δεν χάθηκε η βαλίτσα του......

Αυτο εχει να κάνει με το να είναι έτσι ΟΛΕΣ οι πτήσεις και τα αεροπλάνα κάθε μέρα, σε κάθε περίπτωση, είτε πετάει απο Λονδίνο είτε απο Νέα Γουινέα ειτε με 1 επιβάτη είτε με 400 είτε με RJ είτε με 747.....

Τα minimum standards δεν τηρήθηκαν ή η DELL εχει χαμηλότερα standards απο αυτα που διαφημίζει ή εχει καλλιεργήσει γύρω απο το όνομα της ή καλύπτουν εναν ψαγμένο χρήστη....

Το ΠΛΑΙΣΙΟ πχ δεν εχει καλό όνομα γιατι πηγε ένας μια φορά και εγινε σωστό RMA... Το λεμε όταν πάνε 10000 άτομα και κανένας δεν εχει πρόβλημα και εχει εξυπηρετηθεί σωστά ανάλογα του προβλήματός του... Στην δική μου περίπτωση απλα θεωρώ οτι επεσα πάνω σε ένα λάθος του συστήματος τους....

Ελπιζω να εγιναν κατανοητοί οι παραλληλισμοι μου....

BTW Δυστυχώς και εγω σε πολλά.... εκει εχω καταλήξει.... καλύτερα να μην ξέρεις πράγματα....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα ενδιαφερον το thread

Και perp εισαι "Hardcore Survivor" φιλε δεν εξηγηται αλλιως, χαρας το κουραγιο σου:(

Ως κατοχος laptop dell, μπορω να πω οτι το θεμα με ενδιαφερει αμεσα.

Ειναι κριμα μια εταιρεια σαν την Dell με την διαφημηση, για την οποια οπως ειπες εχουν γραφτει υμνοι στα αναλογα thread να εμφανιζεται τοσο "προβληματικη" στο "ιδανικο" RMA της.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα πολη μεγαλη ξενερα αυτα που σου ετυχαν perp. Εχεις απολυτο δικιο να αισθανεσαι ετσι. Ελπιζω και για μας τους υπολοιπους κατοχους DELL οθονων (που ειμαστε αρκετοι εδω μεσα) να σου "ετυχαν". Η καινουρια οθονη ξερεις περιπου ποτε ερχεται? Αντε να τελειωσουν ολα αισιως...

Link to comment
Share on other sites

Guys αυτό προσπαθώ να σας πω και να μεταφέρω με αυτό το thread...

ΕΑΝ σου κάτσει και χρειαστείς να κάνεις RMA την 2007WFP οθόνη.... αυτή ειναι η διαδικασία... μην περιμένετε καινούρια και ξεψαχνίστε την όσο πάει καθώς κυκλοφορεί πολύ 2ο πράγμα... μπορει να μην είχε καμμένο pixel ή λεκέδες η πρώτη αλλα ηταν αλλο απο αυτο που είχα.... Εγω δεν θεωρώ τυχαίο οτι έστειλαν το Α04 revision χωρις extra αυτοκολλητάκια και ιστορίες αυτήν την φορά...πολλές συμπτώσεις και δεν μου κολλάνε... Δυστυχώς όμως ετσι ειναι το στορυ και ειλικρινα το περίμενα να γινει και σε αυτή όπως και έγινε... και αυτή εχει θεματάκι όπως ανέφερα... εεεε σαν πολλες παραχωρήσεις δεν μου ζητάνε να κάνω? είπαμε... να κανουμε υποχωρήσεις σε φιλιες, σχέσεις, ζωή, δουλειά κτλ... όχι και για ενα γ@μωRMA.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλα και το αστείο του πράγματος με την DELL συνεχίζεται... πάνω αριστερά και κάτω δεξιά...bleeding να βάζεις και στις τσέπες...

γιατί κάτι μου λέει οτι θα αρχίζω να ποστάρω SERIAL NUMBERS με σκόπο ΤΟ ΒΕ ΑVOID?? 2 τά έχω έτοιμα.... ;)

Welldone DELL.... να σε ξαναπροτιμήσουμε... ΔΕΝ....

Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΕΑ ΟΘΟΝΗ :T:

Λοιπόν σήμερα το νωρίς μεσημέρι εσκασε ο courier της UPS με την νέα DELL την οποία βέβαια δεν την περιμένα τόσο νωρίς... Την Δευτέρα θα εφευγε η παραγγελία μου είπανε και μέσα σε 10εργάσιμες θα την παραλάμβανα....τωρα τι έγινε και ήρθε σφαίρα, δεν ξέρω...

Λοιπόν αυτή η οθόνη ειναι BRAND NEW... ακριβώς όπως ήταν ολες οταν τις πήραμε... με drivers, συσκευασια και περιτύλιγμα στην οθόνη, σφραγισμένο κουτί, καλώδια, οδηγίες κτλ... Στο κουτι αναγράφεται το σωστό S/N και το revision A04. Και βέβαια πια αναγράφεται σωστά ως DIGITAL στα διάφορα μενου, δεν εχει pixel κολλημένα ή καμμένα, και με 0 ώρες και στα 2 μενου.

Πάλι καλά λοιπόν που εστω και μετά απο αγώνα βρήκα άκρη.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.