grhgorhs Ιούνιος 16, 2009 #1041 Ιούνιος 16, 2009 Σ`ευχαριστω για αλλη μια φορα φιλε μου για τον κοπο σου.
RomGr Ιούνιος 16, 2009 #1042 Ιούνιος 16, 2009 πολύ όμορφη δουλειά man! οντως τρελο το κουτι man Τελικά RomGr το κουτάκι σου βγήκε πολύ όμορφο! και με τέλειος φωτισμός Το WATERBLOCK ειναι ολα τα λευτα....:worship: ευχαριστω πολυ ! :bigsmile: θα εχω και update συντομα γιατι τελικα το southbrige καιγεται (47-50C με AC ) και θα πρεπει αναγαστικα να μπει σε νερο και αυτο :X:
Jason Ιούνιος 16, 2009 #1043 Ιούνιος 16, 2009 ευχαριστω πολυ ! :bigsmile:θα εχω και update συντομα γιατι τελικα το southbrige καιγεται (47-50C με AC ) και θα πρεπει αναγαστικα να μπει σε νερο και αυτο :X: Βάλε ένα μικρό δυνατό ανεμιστηράκι να το χτυπάει. Να δεις πως θα κατεβει η θερμοκρασία 1
RomGr Ιούνιος 17, 2009 #1044 Ιούνιος 17, 2009 Βάλε ένα μικρό δυνατό ανεμιστηράκι να το χτυπάει.Να δεις πως θα κατεβει η θερμοκρασία καλη ιδεα αλλα δεν εχει υποδοχες για ανεμηστηρα και μαλλον θα πρεπει να καταφυγω σε πατεντα. θα το κοιταξω ομως
Jason Ιούνιος 18, 2009 #1045 Ιούνιος 18, 2009 Μπορείς να συνδέσεις τον ανεμιστήρα σε molex.Iδια Volt είναι
vagos2221416003330 Ιούνιος 21, 2009 #1046 Ιούνιος 21, 2009 (edited) Aκούω προτάσεις για βελτίωση..Δεν ξέρω άμα έχω κάνει καλό στύσιμο..(μάλλον όχι) οπότε ακούω τι να αλλάξω θέση.. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 21, 2009 από vagos222
Theorw Ιούνιος 21, 2009 #1048 Ιούνιος 21, 2009 (edited) Aκούω προτάσεις για βελτίωση..Δεν ξέρω άμα έχω κάνει καλό στύσιμο..(μάλλον όχι) οπότε ακούω τι να αλλάξω θέση.. Φιλικα παντα...,το setup σου ειναι ενα χαος φιλε μου... Γιατι δεν δοκιμαζεις να τακτοποιησεις λιγο και μετα μπορουμε να κανουμε σχολια... Το ψυγειο πχ εξω θα μεινει?και το δοχειο πληρωσης?? EDIT!!!!Κ αυτο?(ΕΝΝΟΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ?!) Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 21, 2009 από Theo.rw
vagos2221416003330 Ιούνιος 21, 2009 #1049 Ιούνιος 21, 2009 Το ψυγείο δεν χωράει με τπτ μέσα..όντως είναι χάος τώρα για το tank δεν το επιασα..τι εννοείς καυτό??Το δοχείο δεν πρέπει να είναι ποιο high από όλα τα άλλα??Το έβαλα πάνω από το case..Το ψυγείο μπορώ να το βάλω σχεδον όπως είναι όρθιο δίπλα στο case ή ξάπλα πάνω στο case δίπλα στο τανκ..(αλλά στη 2η περίπτωση μάλλον θα μπεί και η αντλία πάνω γιατί δεν παίζει να φτάσει αλλιώς ο σωλήνας..
Theorw Ιούνιος 21, 2009 #1050 Ιούνιος 21, 2009 Νταξει λογικα πρεπει να ειναι λιγο πιο ψηλα αλλα δεν το χουν πολλοι εξω...!Γιατι δεν το βαζεις μεσα και με zip ties να το στερεωσεις καπου διπλα στη μητρικη???Ποιο κουτι εχεις?
tasos53 Ιούνιος 21, 2009 #1051 Ιούνιος 21, 2009 Οντως ρε παληκαρε τακτοποιησε λιγακι τα καλωδια καλα καλα δεν φαινεται το hardware απο αυτα.
vagos2221416003330 Ιούνιος 21, 2009 #1052 Ιούνιος 21, 2009 εμ...τα καλώδια τα είχα δέσει στην αρχή και γενικά τακτοποιησει όσο καλύτερα γινόταν αλλά και πάλο δεν χωραγε τίποτα στο case..Το τανκ ίσως και η αντλία να χώραγαν εκεί που είναι τα drives αλλά το ψυγείο με τίποτα..Το case είναι ένα ch/k full atx που έδεινε παλιά το Πλαίσιο πριν κανα 3αρι χρόνια με τα έτοιμα pc..Υπάρχει κάποιο θέμα εκτώς από το λίγο σωλήνα παραπάνω και το ότι δεν είναι όμορφο αν είναι έξω από το case τα πράγματα??Το ψυγείο είναι το θέμα μου..Δεν ξέρω άμα πρέπει να μπεί όρθιο δίπλα στο case ή ξαπλα πάνω στο case...Τι λέτε?
Κοπρίτης Ιούνιος 21, 2009 #1053 Ιούνιος 21, 2009 Aκούω προτάσεις για βελτίωση..Δεν ξέρω άμα έχω κάνει καλό στύσιμο..(μάλλον όχι) οπότε ακούω τι να αλλάξω θέση.. ειτε μονταρεις το chieftecακι για εξωτερικο top mount ή παιρνεις ενα Cosmos S ή ενα CM ATCS 840 και τα ξαναστηνεις ολα απο την αρχη ομορφα κι ωραια με σωστη αντλια αυτη τη φορα και καθαρισες
vagos2221416003330 Ιούνιος 22, 2009 #1054 Ιούνιος 22, 2009 ειτε μονταρεις το chieftecακι για εξωτερικο top mountμε σωστη αντλια αυτη τη φορακαι καθαρισεςΔηλαδή είναι θέμα η αντλία έ??Mod στο chief δεν παίζει να κάνω μόνος μου...Όσο για new case είναι πολλά τα λ΄7 προς το παρόν..Κοιτάω να βολευτώ Όπως όπως για το καλοκαίρι και τον Δεκ/ρη θα πάρω new case..Προς το παρόν μόνο αντλία που κάνει 60-70€ μπορώ να αλλάξω...Κουτί δεν παίζει..Απλά δεν ξέρω τί είναι το κακό στο setup μου και θέλει άμεσα αλλαγή...Το τανκ, η αντλία, οι σωλήνες???Τι είναι λάθος??
Theorw Ιούνιος 22, 2009 #1055 Ιούνιος 22, 2009 Λοιπον οσον αφορα που θα βαλεις το ψυγειο εγω λεω να παρεις 4 βιδες χοντρες οσο οι τρυπες του ανεμιστηρα και ΟΠΩΣ ΕΔΩ http://images.google.gr/imgres?imgurl=http://www.crazypc.com/images/coolers/watercooling/h2o220compact/h20220compactvgaroutingbig.jpg&imgrefurl=http://www.crazypc.com/products/h20-220-compact-93720.html&usg=__0j9oRBFqTmyz0nWgW1tdm2bYrug=&h=369&w=380&sz=61&hl=el&start=17&um=1&tbnid=-E7zXfoiHert2M:&tbnh=119&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dexternal%2Bmounted%2Bradiator%2Bpc%26hl%3Del%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26hs%3DTTJ%26sa%3DG%26um%3D1 να βαλεις το ψυγειο πισω εξωτερικα στο κουτι. Δες και την φωτο που επισυναψα να καταλαβεις καλυτερα!
vagos2221416003330 Ιούνιος 22, 2009 #1056 Ιούνιος 22, 2009 θα το παλέψω να το κάνω έτσι..Αλλά για να γίνει έτσι πρέπει η αντλία και το τανκ να μπούν μέσα στο κουτί...Εκτώς αν μπεί ανάποδα το ψυγείο και μπεί αντλία και τανκ πάνω στο κουτί...Άρα θα κάνω μία απόπειρα να τα βάλω όλα μέσα και το ψυγείο πίσω...ΤΗΧ
Boton Ιούνιος 22, 2009 #1057 Ιούνιος 22, 2009 Παίρνεις ένα dremelακι, ανοίγεις 2-3 τρύπες δίπλα από την μητρική σου, περνάς από εκεί τα καλώδια και μετά θα έχεις το χώρο να βάλεις το τανκ και την αντλία μέσα.Οσα περισσοτερα καλωδια καταφερεις και κρυψεις τοσο καλυτερο.Με αύτο το τρόπο θα μικρύνεις και τις αποστάσεις μεταξύ των μερών την υδροψυξης πουπαραείναι μεγάλες....
Theorw Ιούνιος 22, 2009 #1058 Ιούνιος 22, 2009 Μεσα να τα βαλεις κ το ψυγειο απ εξω.Θα ειναι το καλυτερο πιστευω.Προσπαθησε να στερεωσεις το δοχειο ψηλα δεξια απ τη μητρικη και την αντλια βαλτην στον πατω απο κατω απ το δοχειο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now