Jump to content



ProCeed vs Leon vs Auris vs Civic


kallileo

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply
εγω δε θα παιρνα με τιποτα peugeot και ειδικα fiat!

Για εξηγησε μας και τον λογο...

Να δω τι εκανα λαθος και πηρα 307, και 307cc...

A!!! Kαι πες μας και τι αμαξια ειχες στο παρελθον...

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι εχεις οδηγησει καμποσα αμαξια (μεταξυ αλλων και αυτα) για να το λες εε?

(γραψτε και κανενα λογο να στηριξετε καπως τα λεγομενα σας)

εδιτ

faq...Παλι τα ιδια:hehe:...οταν εγραφα δεν ειδα τι εγραψε ο enzo

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι εχεις οδηγησει καμποσα αμαξια (μεταξυ αλλων και αυτα) για να το λες εε?

(γραψτε και κανενα λογο να στηριξετε καπως τα λεγομενα σας)

Σε ποιον μιλας τωρα?

Προσωπικα μπορω να σου πω οτι "κακο" αμαξι δεν υπαρχει.

Μπουρδα θεωρω του πατερα μου το 316 (μοντελο 2007) γιατι σερνεται.

Το δικο μου ειναι μπουρδα γιατι και αυτο σερνεται:jump:, αλλα ο ενας ηθελε bmw

και ο αλλος καμπριο... Οποτε συμβιβαστηκαμε...

Μας καλυπτουν σε ολα τα υπολοιπα.

Με εκνευριζουν ομως αυτοι που λενε οτι δεν τους αρεσουν οι μπαμιες,

παροτι δεν εχουν δοκιμασει ποτε τους μπαμιες...

Link to comment
Share on other sites

@ενζο

Δυο φορες οτι εχεις γραψει το εχω δει αφου εχω ποσταρει.

Σε αυτους που προηγηθηκαν αναφερομουν

(καλιλεο που ενδιαφερεται δλδ και κostas007 πιο συγκεκριμενα)

Link to comment
Share on other sites

γενικα δε με ενθουσιαζουν,κακο ειναι?

δεν ειχα πολλα αμαξια

ενα εχω ολο κι ολο ενα Micra κ11.

εχω οδηγησει το forester του πατερα μου

ενα accent της κοπελας μου

και απο λιγο starlet,corsa,golf tsi,206,seicento,sierra,avensis,escort,sunny,getz και ενα swift (ημι+)αυτοματο

το micra μου μ αρεσει στο μηχανικο τομεα,αλλα απο ανεση ειναι χαλια,ποιοτητα εσωτερικα μετρια,καλο γκαζι

0 προβλημα δεν εχει βγαλει στα 77.000 χλμ ολα μεσα σε πολη,εκτος απο το τριξημο που εχει σε ορισμενα σημεια απο τοτε που εβαλα κουτσουρα αμορισερ.

το φορεστερ ειναι μαουνα,δε μπορω να το ελενξω ως ογκο,εχει γκαζι μετα την 3η και τα 80χλμ,βεβαια ειναι τελειως διαφορετικης κατηγοριας,(ο πατερας μου το πηρε για να τραβαει τη βαρκα),με χαλαει παρα πολυ το ηλεκτρικο του γκαζι,μου σβηνει αρκετες φορες :p αλλα εχει και αυτο το κορυφαιο Hill holder :)

το accent ειναι τραγικο απ ολες τις αποψεις,εκτος απο αντοχη

μεχρι στιγμης της εχουν χαλασει 3 ηλεκτρικα παραθυρα,1 δισκος και κατι προβληματα στο Immobilizer και στα ηλεκτρικα,γκαζι μηδεν!,πολυ αποδοτικο aircondition αλλα με 2 ατομα και 3η δεν τραβαγε ηθελε δευτερα(!)αρκετα ταλαιπωρημενο αμαξι

απο τα υπολοιπα μου καναν εντυπωση το getz,πολυ ωραιο απ ολες τις αποψεις και αριστη σχεση αποδοσης τιμης,το golf πολυ ροπη,αλλα θελει προσοχη στην συντηρηση και στην οδηγηση λογω τουρμπο,το corsa (τελευταιο) ωραιο,αλλα πολυ ψοφιο και πολυ ηλεκτρικοελεγχομενο

τα 2 ford ηταν σε τραγικη κατασταση οποτε δεν τα σχολιαζω,το seicento απλα δεν χωραγα να το οδηγησω,με το ενα ποδι παταγα 2 πεταλια χωρις να το θελω,και το κεφαλι μου εβρισκε στην οροφη,αν θυμαμαι καλα ηταν 900cc καπου 39 αλογα!

το swift πολυ καλο,αρκετο γκαζι για τα 1,3,αλλα εχανε απο το τραγικοτατο αυτοματο κιβωτιο,πολυ ποιοτικο μεσα

το avensis (2002 νομιζω) απλα αμαξαρα,κορυφαιο απ ολες τις αποψεις,ποιοτητα μεσα εξω,τρομερη δυναμη για 1,6.

το 206 ωραιο εμφανισιακα,ωραιο ποιοτικα μεσα,αλλα απο κινητηρα μπα...

παρα τα 1,4 90 αλογα δε περναγε το μικρα μου :)

εκτος και αν ηταν εθνικη σε 120+..

αυτα.

σε καλυψα?

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιον μιλας τωρα?

Προσωπικα μπορω να σου πω οτι "κακο" αμαξι δεν υπαρχει.

Μπουρδα θεωρω του πατερα μου το 316 (μοντελο 2007) γιατι σερνεται.

Το δικο μου ειναι μπουρδα γιατι και αυτο σερνεται:jump:, αλλα ο ενας ηθελε bmw

και ο αλλος καμπριο... Οποτε συμβιβαστηκαμε...

Μας καλυπτουν σε ολα τα υπολοιπα.

Με εκνευριζουν ομως αυτοι που λενε οτι δεν τους αρεσουν οι μπαμιες,

παροτι δεν εχουν δοκιμασει ποτε τους μπαμιες...

δε μ αρεσουν οι μπαμιες,

δεν εχω δοκιμασει μπαμιες

με χαλανε στην εμφανιση

και στην οσμη

και αν ξερεις απο την οσμη καταλαβαινεις το 90% της γευσης:cool:

Link to comment
Share on other sites

το auris θα σε κρατήσει περισσότερο από όλα. το καλύτερο που έχεις να δεις μιας και σχεδιαστικά το ceed για τα λεφτά του μ@μ@ει αλλά έχει και την περισσότερη κατανάλωση από όλα τα υπόλοιπα στα 1600 κυβικά. στα 1400 όλα θα καίνε αρκετά μιας και είναι βαριά αυτοκίνητα. πάντως αφού είναι να δώσεις 20000 πάρε 1600. θα δίνεις 200 ευρώ παραπάνω τον χρόνο ασφάλειες και σήμα και τι έγινε. πλέον τα peugeot πάντως έχουν γίνει αρκετά καλά(όχι ότι τα συμπαθώ κι όλας).το leon είναι πολύ καλό. ρεζουμέ : άμα θες σύνολο πας σε ceed άμα θες ποιότητα πας σε leon ,αιωνιότητα auris και εμφάνιση peugeot 207. το civic ακύρωσε μιας και αξίζουν τα λεφτά. είναι κι εγώ να πάρω στα 17000 ευρώ τώρα και τα έχω ψιλοκοιτάξει.

Link to comment
Share on other sites

PEUGEOT 207 1.6 3d 120 PS ΜΙΚΡΟ 1587 120 16.440 (μοτερ bmw)

Μια μικρή διoρθωσούλα, συνεργασία Peugeot-BMW.

Εγώ πάντος πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή σε αυτή την κατηγορία ειναι κάτι από Γαλλία/Ιταλία.

Ειδικά τα γαλλικά στα μικρα δεν πιάνονται.....

BTW Αν είχα να διαλέξω μόνο από αυτά τα 3 τότε το Ceed....

Link to comment
Share on other sites

μπορει να ειναι 83 αλογα το civic αλλα μπορει κ να του φτανουν.. ας το κανει ενα test drive και αν δει οτι δεν τον ικανοποιει το γκαζι του ας το διαγραψει απο την λιστα του.. αλλιως..

[ετσι οπως εχει παει η βενζινη δεν ειναι κ για πολλα γκαζια]

Link to comment
Share on other sites

Πόσο καιρό έχει σκοπό να το κρατήσει;

Αν πρόκειται να αλλάξει αμάξι σε 2-4 χρόνια ας λάβει σοβαρά υπ'οψη του και την μεταπώληση που έχει το καθένα.

Κόστος συντήρησης;

Δεν μιλάω για τα μικρά σέρβις των 100-150 ευρω

αλλά έχει διάφορα το ποτέ γίνονται τα μεγάλα σέρβις και φυσικά το πόσο κοστίζουν.

Εγγύηση;

Ποσά χρόνια και τι καλύπτει η κάθε εταιρία.

Αν θέλεις ψαξτο και λίγο παραπάνω, καθώς άλλο πράγμα η εγγύηση του κατασκευαστή

και άλλο η εγγύηση της αντιπροσωπείας.

Σημαντικός παράγοντας να υπάρχει ένας καλός αντιπρόσωπος που θα σε σέβεται από αρχής μέχρι τέλους.

Επίσης σε αυτά τα λ7 υπάρχει και το ι30.

Γενικά από τα 4 θα ξεχωρίζω το Λεον και το Seed,

το Λεον απορρίπτεται λόγω μεταπώλησης (μεγάλο πλήγμα για όλα τα σεατ) και συντήρησης,

το Seed λογικά θα έχει φθηνά σέρβις, όσο για την μεταπώληση,

το γεγονός ότι είναι από τα πιο φθηνά της κατηγόριας και αρκετά όμορφο,

πιστεύω θα του εξασφαλίσουν μια καλή τιμή.

Τέλος ΙΜΗΟ έχουν περάσει οι εποχές που μόνο τα Γαλλικά έστριβαν και μόνο τα Ιταλικά έβγαζαν ζημίες!

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θα έβγαζα εκτός λιστας το Σιβίκ. Πολύ ακριβό + την ταλαιπωρία του σαρακάκη. Το Αουρίς πολυ καλό, αλλά ύπερεκτιμημένο, κομματάκι συντηρητικό στην εμφανιση, το μόνο συν η εγγύηση που έχει. Το Σέέντ είνια το ακλύτερο, αλλά μόνο για 1400 κ.ε. Για 1600 και στις τιμές που κυμαίνεται υπάρχουν αρκετοί ευρωπαίοι ανταγωνιστές, ενώ τα περίφημα 122 αλογάκια του(1600κ.ε.) είναι 9 λιγότερα(113 δυναμομετρημένα).

Το Λεόν έχει άθλιο εσωτερικό, πολλοί σεατάκιδες το διορθώνουν βάζοντας προσθήκες αλουμινίου(δακτυλίδια, πλάισια), αλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και το κυριότερο ο κινήτήρας του που θα αποζημιώσει τον αγοραστή. Επιτέλους φτηνό γκάζι. Στα συν του ότι έχει καδένα αντί ιμάντα.

Link to comment
Share on other sites

Το civic είναι πολύ ωραίο και ιδιαίτερο αμάξι, αλλά πολύ ακριβό ρε παιδί μου...

Το Auris απλά δεν το πάω... Δεν έχω επιχειρήματα... Απλά δεν το πάω...

Το Leon είναι πολύ ογκώδες, το τιμόνι πολύ ελαφρύ, όπως και τα πεντάλ, άθλιο εσωτερικό... Προσωπικά δε μ' αρέσει

Το Ceed στα 1400 καίει πάρα πολύ... Εγώ θα πήγαινα στα 1600 χωρίς σκέψη... Ωραίο εμφανισιακά, καλό στο δρόμο...

Link to comment
Share on other sites

ceed : φθηνο, καλο , αξιοπιστο, σβελτο

leon : γρηγορο, οδηγικο και τιποτε αλλο.Μακραν το πιο ασχημο εσωτερικο σε μικρομεσαιο αμαξι.

auris : αξιοπιστο ,ακριβο και ...toyota.

civic 1.4 : σκοτωστρα των δρομων.Με τιποτα αυτο το αμαξι.Λογω κινητηρα.Απο 1.8 και ανω.

Εγω στην θεση του φιλου σου θα κοιτουσα golf και focus.Μακραν τα καλυτερα της κλασης σε ποιοτητα κυλισης και οδηγικη ευχαριστηση.golf 1.4 tsi 122 και σε focus μονο ο 1.6 TiVct...

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω να περιμενεις λιγο, να κανουν κανα λιφτ στο golf και να πας να το παρεις!

Απο ολα οσα εχουν υποθει ειναι το πιο διαχρονικο απο ολα, εχει πολυ καλη κατασκευη, μεγαλους χωρους, απιστευτη ποιοτητα κυλισης και την καλυτερη μεταπωλητικη αξια!

Μειων εχει γεμισει ο τοπος και ακριβα εξτρα!

Link to comment
Share on other sites

για τα golf με μια/δυο τουρμπίνες τι ακούγεται για την αξιοπιστία/αντοχή τους?

πρόσφατα οδήγησα ένα από αυτά με το αυτόματο κιβώτιο dsg και έχω πάθει πλάκα απορώ γιατί υπάρχουν ακόμα ταχύτητες

Link to comment
Share on other sites

για τα golf με μια/δυο τουρμπίνες τι ακούγεται για την αξιοπιστία/αντοχή τους?

πρόσφατα οδήγησα ένα από αυτά με το αυτόματο κιβώτιο dsg και έχω πάθει πλάκα απορώ γιατί υπάρχουν ακόμα ταχύτητες

To dsg, μπαινει στα 2λιτρα τουρμπο, και ΜΟΝΟ ΤΟΥ, κοστιζει γυρω στα 6 χιλιαρικα...

Δεν ειναι πολοι αυτοι που θα σκασουν τοσα για ενα σαζμαν...

Επειδη το εχω οδηγησει, ειναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ πραγματικα.

Και το gti βρωμογκαζο:nuke:

Τα υπολοιπα αυτοματα, τυπου σμαρτ, ειναι σαν να παλευει η γιαγια μου

να κουμπωσει την 5η σε ανηφορα... ΑΣΤΑ.:TD:

Link to comment
Share on other sites

αυτό που οδήγησα ήταν 1.4 dsg απλώς δεν ξέρω αν ήταν με την μια τουρμπίνα (122)

η με τις δυο (140),

επίσης επειδή το νοίκιασα δεν πιστεύω να κάνει 6 χιλιάδες μόνο το κιβώτιο

μιας και η διαφορά στην τιμή ενοικίασης ήταν ελάχιστη

Link to comment
Share on other sites

αυτό που οδήγησα ήταν 1.4 dsg απλώς δεν ξέρω αν ήταν με την μια τουρμπίνα (122)

η με τις δυο (140),

επίσης επειδή το νοίκιασα δεν πιστεύω να κάνει 6 χιλιάδες μόνο το κιβώτιο

μιας και η διαφορά στην τιμή ενοικίασης ήταν ελάχιστη

Το dsg ειναι αυτο που εχει τα "αυτακια" στο τιμονι, και σαν λειτουργια

ειναι πιο γρηγορο απο το smg της bmw...

Και σαν χρημα, τοσο κοστιζει. Να βαλαν ΑΥΤΟ στα νοικιαρικα... τι να πω?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.