Jump to content



ProCeed vs Leon vs Auris vs Civic


kallileo

Recommended Posts

2 χιλιάδες ευρώ εχει διαφορά dsg και μη σε vw και 3-3500 σε audi . ( βλέπε κατάλογο new autotriti ) Το έψαξα γιατι τόσο νομιζα και εγω οτι πηγαινει (5k +)

http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply
Το dsg ειναι αυτο που εχει τα "αυτακια" στο τιμονι, και σαν λειτουργια

ειναι πιο γρηγορο απο το smg της bmw...

Και σαν χρημα, τοσο κοστιζει. Να βαλαν ΑΥΤΟ στα νοικιαρικα... τι να πω?

μην μπερδέυετε τα πράγματα. Άλλο το DSG κι άλλο τα padless...Μπορείς να πάρεις μόνο το DSG, χωρίς τα padless του τιμονιού. Απλά τα τελευταία πάνε σετ με το πολυχρηστικό τιμόνι....

Παράδειγμα τιμής: Golf TSI GT Sport 122PS 5D DSG, με έξτρα υποβραχιόνιο, πολυλειτουργικό τιμόνι και συρτάρια κάτω από τα καθίσματα, τιμή 23.884,00, μόνο το πολυλειτουργικό τιμόνι(με τα αυτάκια) κοστίζει ένα 400ρι έξτρα.

Link to comment
Share on other sites

αυτό που οδήγησα ήταν 1.4 dsg απλώς δεν ξέρω αν ήταν με την μια τουρμπίνα (122)

η με τις δυο (140),

Παιδια το golf δεν εχει twin turbo..μην ακουω τετοια..

καμια εκδοση του δεν εχει,δεν γινεται να εχει...για να εχεις twin θες 6+κυλινδρους.:crazy:

Link to comment
Share on other sites

ενοει προφανως 2η τουρμπινα το κομπρεσορα..

Παιδια...οχι..δεν ειναι 2 σε 1... ο κομπρεσσορας κανει πανω κατω την δουλεια του turbo..απλα δινει λιγοτερη ιπποδυναμη-ροπη και δεν εχει lag..οπως εχει το turbo..

Δεν γινεται να τα φοραει και τα 2..Προφανως θα φοραει μια τουρμπινουλα..Το GTi το 2λιτρο με τα 200αλιγατα ειναι ιδιο με το Α3 2λιτρο 200αλογατα και με το Α4 2λιτρο 200 αλογατα..οπου ολα ειναι turbo..η VW αποσο ξερω δεν χρησιμοποιει compressor...:T:

Link to comment
Share on other sites

Και όμως το Golf GT 1.4 TSI φοράει και κομπρέσορα και turbo. Ο κομπρέσορας το βοηθάει στα χαμηλά και μετά αναλαμβάνει η τουρμπίνα. Πως νομίζεις οτι βγάζουν 170 άλογα απο 1400cc??? Πάρε και ένα λινκ.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως το Golf GT 1.4 TSI φοράει και κομπρέσορα και turbo. Ο κομπρέσορας το βοηθάει στα χαμηλά και μετά αναλαμβάνει η τουρμπίνα. Πως νομίζεις οτι βγάζουν 170 άλογα απο 1400cc??? Πάρε και ένα λινκ.

Ειλικρινα αυτο δεν το ηξερα...:book:

Φοβερο παντος...Αλλα δεν θα αντεξει ο κινητηρας πολυ καιρο...σε μικρο χρονικο διαστημα θα χρειαζεται service και σιγουρα θα βγαζει προβληματα..

Οπως και με τα fiat τα t-jet..:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινα αυτο δεν το ηξερα...:book:

Φοβερο παντος...Αλλα δεν θα αντεξει ο κινητηρας πολυ καιρο...σε μικρο χρονικο διαστημα θα χρειαζεται service και σιγουρα θα βγαζει προβληματα..

Οπως και με τα fiat τα t-jet..:confused:

Τόσο καιρό περιμένω να ακούσω κανένα TSI, είτε VW είτε Seat ότι έβγαλε πρόβλημα/έσπασε τούρμπο/έκαψε μοτέρ κλπ. αλλά αποδεικνύονται αξιόπιστα, πέραν 1-2 εξαιρέσεων για αυτά με τα 170 άτια....Μόνο για το σασμάν παραπονέθηκαν...

Για τα T-jet, ακόμα δεν βγήκε τίποτα κι ας είναι πάνω από ενάμιση χρόνο στην αγορά...

Ούτε στο Seatclub, ούτε στο seatnet ακούστηκε τίποτα για πρόβλημα.

Vadegr -> Εμείς περιμένουμε τον Ecoboost:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Paddle shifters

On certain "sporty", or high-powered cars, such as the Audi TT, Audi A3 (2.0T and 3.2), Golf GTI, Golf R32, Jetta GLI, Volkswagen Eos (2.0T and 3.2), SEAT Leon FR, steering wheel-mounted paddle shifters are available. These operate in the same manner as the floor mounted shift lever when using manual mode.

Δεν νομιζω στο 1400 να βαζουν το dsg με τις προδιαγραφες του gti.

Extremely fast shift time of 8 milliseconds... Σκοτωνει λεμε!

Αλλα για να το λεει το παιδι ετσι θα ειναι.

Link to comment
Share on other sites

New Mitsubishi Lancer...

1.5 λίτρων, 16-βάλβιδος DOHC VVT MIVEC 109Hp - 16990 Euros

3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ

7 ΧΡΟΝΙΑ POWER TRAIN (πρόσθετη δυναμική εγγύηση: κινητήρας - κιβώτιο ταχυτήτων - διαφορικό/ά - άξονας μετάδοσης κίνησης)

12 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΤΙΣΚΩΡΙΑΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

3 ΧΡΟΝΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ MITSUBISHI MOTORS ASSISTANCE

windowslivewriter5c8a71081c50-dd9e2008-mitsubishi-lancer2.jpg

Link to comment
Share on other sites

χτες πήγα σε μια αντιπροσωπία vw και η διαφορά τιμής είναι όπως τα λέει ο athens2004 και για την ακρίβεια η διαφορά είναι 1750 ευρώ.

επίσης από ότι μου είπε ο πωλητής αν και φαίνεται παπατζιλίκι το dsg έχει και λίγο μικρότερη κατανάλωση.

τέλος ναι δεν είναι 2 turbo είναι turbo και compressor στην έκδοση 140/170

το μόνο κακό είναι 5 μήνες παράδοση και από ότι άκουσα πριν το τέλος του χρόνου θα βγει το golf 6.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην...εχει οικογενεια;Το θελει περισσοτερο για μεσα στην πολη;Εχει ελαφρυ ποδι;Ποσα χλμ κατα μεσο ορο γραφει την εβδομαδα;

Ρωταω γτ αλλες προτεραιοτητες εχει ο καθενας...ας δουμε λιγο πολυ που παταει ο φιλος σου να ξερουμε τι να προτεινουμε ο καθενας με την σειρα του...

Link to comment
Share on other sites

Ε για να βάζει 3 σε ιδια κατηγορια παει να πει οτι εχει αποφασίσει τι θελει και ποια τον ενδιαφέρουν . αλλιως θα ελεγε τι να πάρω ? cayenne ? - a8 η mini cooper :p

Συμφωνω αλλα απο τα 83 στα 125 αλογα παιζει μια διαφορα... με 83 ειναι ενα αυτοκινητο πολης με 125 ειναι κατι παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

το αυτοκινητο πολης παντως δεν εχει να κανει με τα αλογα (νομιζω) αλλα με τη χρηστικοτητα.

Ασχετο το παραπανω (το δικο μου) αλλα βλεπω την νεολαια (ισως και μαθητιωσα(!!?)) να διαλεγει αποκλειστικα βαση του 0-100 +τελικη+αλογα ωστε να μην πιαστει κοτσος...-Δεν επαιρνες το ταδε που ειναι πιο γρηγορο στα ιδια λεφτα-

Tελικα η καλυτερη συμβουλη σε τετοιες περιπτωσεις ειναι "γυρνα τις αντιπροσωπειες και οποιο σου κανει κλικ"

Π.Σ

Απλα με αφορμη το παραπανω ποστ ..τιποτα παραπανω

εδιτ

για την ιστορια ενα 206 1400cc 75hp εχω στην κατοχη μου εδω και 5(και κατι) χρονια.Μεσα στη πολη κινουμαι οπως και τα υπολοιπα αυτοκινητα.Στην εθνικη απλα θα σκεφτω δυο φορες να προσεπρασω φτανοντας στη λαμια και στα τεμπη πηαγινω οπως παει η ουρα.

Αν και το corsaki της δουλειας παει καλυτερα απο γκαζι ..δεν θα αλλαζα το πεζακι με αυτο.

(δεν αναφερομαι στα αμαξια-φιρμες αλλα στο πως κινουνται δυο αμαξια.Μπορειτε να κανετε παραλληλισμο με οσα αμαξια/αλογα θελετε.)

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην...εχει οικογενεια;Το θελει περισσοτερο για μεσα στην πολη;Εχει ελαφρυ ποδι;Ποσα χλμ κατα μεσο ορο γραφει την εβδομαδα;

Ρωταω γτ αλλες προτεραιοτητες εχει ο καθενας...ας δουμε λιγο πολυ που παταει ο φιλος σου να ξερουμε τι να προτεινουμε ο καθενας με την σειρα του...

Οικογενεια δεν εχει ακομα τουλαχιστο, 30 χιλιομετρα την μερα μεσα στην πολη και λιγο εξω. Μετριο ποδι θα ελεγα.

Βασικα ειναι αναμεσα σε δυο πλεον: Λευκό ProCeed 1.4 και Μαυρο Auris 1.4 Unique. Το ProCeed βγανει ακριβως 2500k λιγοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν θελει να παρει ενα αμαξι ο φιλος που να αξιζει αυτην την εποχη για 4μετρο το mazda 2 1.3 με 85ps 11.500 ευρω και πανω απο 4 το seat leon 1.4 125ps (Εγω εχω το 2.0 TFSI με 185 ps και ειμαι πολυ ευχαριστημενος)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αν θελει να παρει ενα αμαξι ο φιλος που να αξιζει αυτην την εποχη για 4μετρο το mazda 2 1.3 με 85ps 11.500 ευρω και πανω απο 4 το seat leon 1.4 125ps (Εγω εχω το 2.0 TFSI με 185 ps και ειμαι πολυ ευχαριστημενος)

:hehe::hehe::hehe:

εγω θα λεγα να παρει ενα με ροπη χαμηλα(αλα ταριφ) και να μη κοιταει αλογα...

συνηθως 1.4 και πολλα αλογα ειναι ροπη ψηλα και θα πρεπει να εισαι με το χερι στο λεβιε.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.