kbilly13 Δεκέμβριος 10, 2008 #121 Δεκέμβριος 10, 2008 Εδω τρεχει σα νερακι... ίδια frames η 4870Χ2 με single gtx260?! και μάλιστα έχω βάλει detail distance 100 αντί για 70.. Εκτός και αν ο i7 κάνει την διαφορά Παίζοντας λίγο το παιχνίδι και με single gtx260 παίζει μια χαρά - απολύτως playable πέφτουν βέβαια τα frames που και που (γύρω στα 30 minimum) Όχι ότι δεν χρειάζεται ένα patchάκι! Πάντως είναι απολαυστικό
Ερπιστριοφόρος Δεκέμβριος 10, 2008 #123 Δεκέμβριος 10, 2008 Απο τα λιγοστα games που αξιζουν την νομιμη αγορα και κατοχηοχι τπτ αλλο αλλα προσωπικα μ'αρεσει να ξερω οτι εχω δωσει κατι ελαχιστο σ'αυτους που μας χαριζουν τοσες ωρες ευχαριστησηςΣωστός για να έχουμε την χαρα να μας φτιάξουν και αλλα τέτοια παιχνίδια...
sebastian Δεκέμβριος 10, 2008 #124 Δεκέμβριος 10, 2008 Παιδες με τους νεους beta drivers της Nvidia ειδατε διαφορα ? Δεν τους εχω βαλει ακομη να δω τι παιζει γιατι αποφευγω να βαζω beta....
angel_f Δεκέμβριος 10, 2008 Author #125 Δεκέμβριος 10, 2008 ίδια frames η 4870Χ2 με single gtx260?!και μάλιστα έχω βάλει detail distance 100 αντί για 70.. Εκτός και αν ο i7 κάνει την διαφορά Παίζοντας λίγο το παιχνίδι και με single gtx260 παίζει μια χαρά - απολύτως playable πέφτουν βέβαια τα frames που και που (γύρω στα 30 min) Όχι ότι δεν χρειάζεται ένα patchάκι! Πάντως είναι απολαυστικό Οταν παω σπιτι θα κοιτάξω εαν δουλευουν και οι δυο πυρήνες... Μετα απο κάποιες ωρες παιχνιδιού, εχω να πω οτι την μερα τραβάει framedrop, κατέβασα το render high... Χρειάζεται επειγόντως διόρθωση
patrik Δεκέμβριος 10, 2008 #126 Δεκέμβριος 10, 2008 οριστε κ τα δικα μου με το μηχανημα της υπογραφης. Το texture quality δε με αφηνει να το ανεβασω πανω απο medium
racer Δεκέμβριος 10, 2008 #128 Δεκέμβριος 10, 2008 Σου κάνει κολλήματα με τον ράπτορα; (αν τον έχεις ακόμα)
gbak Δεκέμβριος 10, 2008 #129 Δεκέμβριος 10, 2008 το τρεχω απο ssd 128αρι...οταν παιρνω αμαξι και βολταρω τρωει κολληματα ναι..βεβαια ειμαι και με 2G μνημη μονο...και βιστα 64θελει πατσ το γκειμ
bourlas1416003173 Δεκέμβριος 10, 2008 #130 Δεκέμβριος 10, 2008 thanks billys και angel_f δεν το είχα δει
kbilly13 Δεκέμβριος 10, 2008 #131 Δεκέμβριος 10, 2008 Eίτε έχεις τον 920 στα 3ghz είτε στα 4ghz η διαφορά είναι απειροελάχιστη (σχεδόν μηδενική)cpu usage έχω 35-38%..Δεν "βλέπει" το overclocking στις κάρτες γραφικών με SLI enabled..Eίτε τις είχα default είτε τσίτα, το ίδιο μου έβγαζε το benchmarkMε μονή gtx260 έβλεπε διαφορά (και σημαντική..)Βάζοντας το fraps να τρέχει, Bρήκα τι "φταίει" ..Απλά το benchmark τελίκιασε με SLI enabledTα frames μένουν καρφωμένα στα 67 (σαν να έχει vsync enabled) ακόμα και με default όλα..Γιαυτό και δεν ανεβαίνει με overclockingΑλλά και μέσα στο παιχνίδι, βλέπω πολλές φορές τα frames καρφωμένα στα 72, δεν ανεβαίνουν άλλοΚουφό ε?
angel_f Δεκέμβριος 10, 2008 Author #132 Δεκέμβριος 10, 2008 Ετρεξα το rivatuner και παρατήρησα οτι ο κανενας απο τους δυο πυρήνες δεν δουλεύει 100% ! Ο πρώτος πυρήνας παιζει απο ~50%-65% και ο δευτερος ~45%-60%:hm: Το κερασάκι στην τούρτα ειναι το vsync που εχω απενεργοποιήσει απο το ccc και ακόμα ειναι ενεργό!:computer:
kbilly13 Δεκέμβριος 10, 2008 #133 Δεκέμβριος 10, 2008 Τουλάχιστον "βλέπει" SLI και Χ2.. κάτι είναι κι'αυτό, υπάρχει αισθητή διαφορά, και ας μην απελευθερώνει όλη τη δύναμη..Και έχω και την εντύπωση ότι "βλέπει" καλύτερα nvidia...Κανείς με cf να μας πεί?
kbilly13 Δεκέμβριος 10, 2008 #134 Δεκέμβριος 10, 2008 Kοιτάξτε εδώ... Στο μηχάνημα του αδερφού μου 9600GSO 384mb, E8400@4.3ghz, 2gb ram, winXP, σε 17" native 1280*1024 Όλα full εκτός από texture quality --> medium 54 fps?! Παίζει χαβαλέ..
o polonos Δεκέμβριος 10, 2008 #135 Δεκέμβριος 10, 2008 Μιλαμε η rockstar τα εχει σπασει ε ? μακραν το καλυτερο game που εχω παιξει στην ζωη μου. Καλο μας καψιμο :shout:
kbilly13 Δεκέμβριος 10, 2008 #136 Δεκέμβριος 10, 2008 Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν ξεκολάς εύκολα άμα το ξεκινήσεις!Σε κρατάει, πολύ "κουλτούρα" και υπόθεση λέμε..
racer Δεκέμβριος 10, 2008 #137 Δεκέμβριος 10, 2008 Έφτασα εκεί που σου καίνε το σπίτι και πας στο καινούριο. Να συνεχίσω να πηδ... εεε να βγαίνω με τη Michelle ή να την παρατήσω; :baby:
ReaperX Δεκέμβριος 10, 2008 #138 Δεκέμβριος 10, 2008 Έφτασα εκεί που σου καίνε το σπίτι και πας στο καινούριο. Να συνεχίσω να πηδ... εεε να βγαίνω με τη Michelle ή να την παρατήσω; :baby: Κράτα τη για καβάτζα...
o polonos Δεκέμβριος 10, 2008 #139 Δεκέμβριος 10, 2008 Να συνεχίσω να πηδ... εεε να βγαίνω με τη Michelle ή να την παρατήσω; :baby: Παντα μπορεις να παρεις μια βολτα ενα κοριτσι του δρομου. Μετα το συμβαν βεβαια της σκοτώνω για να παρω τα λεφτα μου πισω
angel_f Δεκέμβριος 10, 2008 Author #140 Δεκέμβριος 10, 2008 Πέρασα τους 8.12 και τα γραφικά την ημέρας άλλαξαν τελείως! Λες και παιζω αλλο game, και πλέων παιζει χωρίς κολλήματα...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.