Jump to content



The Lab's "Theriaklis" corner


bezdim

Recommended Posts

Έπειτα από την τεράστια επιτυχία του "The Lab's Beer corner" (:p) αποφάσισα να ανοίξω ένα thread με αφορμή την ανάγκη από τη συμβουλή σας σε θέματα καπνιστού. Πάμε λοιπόν:

Εδώ και κάμποσο καιρό καπνίζω. Μarlboro κόκκινα. 1 πακέτο τη μέρα σχεδόν.

Αποφάσισα όμως να το γυρίσω στο στριφτό, για πολλούς και διάφορους λόγους. Είμαι όμως τελείως άσχετος. Θα ήθελα λοιπόν να μου μεταλαμπαδεύσετε λίγη από την εμπειρία σας στο θέμα αυτό.

Πιο συγκεκριμένα θα ήθελα να μου προτείνετε καπνό-χαρτί-φίλτρο και αν θέλετε να απαντήσετε και σε μετέπειτα ερωτήματα μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων :big_boss:

!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Κάποτε έτσι κάπνιζα κι εγώ 1 πακέτο την ημέρα. Από ναυτικό και μετά, το γύρισα σε καπνό και κάνω 2-5 τσιγάρα την ημέρα.

Κλασικά, Old Holborn κίτρινο, χαρτάκια πάντα Rizzla μαύρα και Swan κίτρινα φιλτράκια.

Όλα έχουν σχέση με το πως θέλεις το τσιγάρο σου εσύ.

Συμβουλή, μην πάρεις μηχανηματάκι για στρίψιμο, θα μάθεις αργά ή γρήγορα. Πάρε όμως μία δερμάτινη θήκη για να τα παίρνεις όλα μαζί σου εύκολα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Το στριφτό θέλω να είναι ανάλογο του τσιγάρου που καπνίζω, δηλαδή βαρύ σχετικά.

Όσο για το μηχανηματάκι, ναι όντως ψιλοάχρηστο και όχι τόσο αποτελεσματικό, το είχε ο φάδερ παλαιότερα και δεν ήταν και κάτι το ιδιαίτερο. Με ένα πακέτο καπνό την εβδομάδα πόσα στρίβω; Τα φιλτράκια πόσα είναι στο πακετάκι τους; Και τα χαρτάκια πόσα στη συσκευασία τους;

Link to comment
Share on other sites