Jump to content



Sstav's Modded Silverstone TJ09


sstav

Recommended Posts

Βλέποντας διάφορα mod sites καθώς και τα PC πολλών λαμπιτών στο θέμα “δείξτε το Κουτί σας» και επειδή έμεινα χωρίς PC για μια εβδομάδα λόγω βλάβης του τροφοδοτικού, πήρα την απόφαση να προχωρήσω σε κάποιες αλλαγές στο κουτάκι μου PC Case Silverstone TJ09Β… Αυτό που ήθελα ήταν αφενός να το βάψω μαύρο το εσωτερικό του αφετέρου να πετύχω καλύτερο cable management με στόχο ένα όμορφο αισθητικά αποτέλεσμα. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα τελικά ... Ειδικά το τελευταίο είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει, καθώς το κουτί δεν διαθέτει «κρυφούς» χώρους για το κρύψιμο των καλωδίων...Έτσι αποφάσισα να κάνω sleeving στα καλώδια με το κιτ της AC Ryan…Ας δούμε τα βήματα μαζί μέσω φωτογραφιών που τράβηξα με με μια ταπεινή Olymbus 5060 των 5Μp...Οι φωτογραφίες σίγουρα το αδικούν αφού είμαι ο πλέον αρχάριος …Σίγουρα ο dubber ή ο angel f θα έδειχναν αυτό που θα ήθελα να αποτυπώσω πολύ καλύτερα και με καλύτερο φωτισμό.

Πρίν

Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται το κουτί μου πριν κάνω τις αλλαγές...Είχα προσπαθήσει και θεωρώ ότι είχε γίνει το καλύτερο που μπορούσε να γίνει (όχι βέβαια σε επίπεδο Κοπρίτη)

Φωτο Before 1.2.3.4.5

3huv7r2xuw08oa27lzp2.jpg

vrgxy4dv3dual8qouxm9.jpg

rab1udhef67dn0ap9muy.jpg

btf8kydi0rtfmfpy6ory.jpg

gw5il2u24yedwr20w74s.jpg

To λύσιμο του κουτιού ήταν μια εξαιρετικά χρονοβόρα διαδικασία με ορισμένα δύσκολα σημεία όπως ο ανεμιστήρας εισροής αέρα στο κουτί. Πιθανόν να οφείλεται βέβαια στην απειρία μου ή στο ότι δεν έχω μεγάλη γκάμα εργαλείων για τέτοιες εργασίες

Eδώ φαίνονται τα εξωτερικά τμήματα του κουτιού

Φώτο Before 6

m7pwgsm2fnqij5ox3em3.jpg

Και εδώ φαίνονται τα εσωτερικά τμήματα του κουτιού που πήγαν για μαύρη ηλεκτροστατική βαφή . Χίλια ευχαριστώ στον B52hdtv για τον χρόνο που αφιέρωσε και την ΑΨΟΓΗ δουλειά που έκανε.

Φώτο Before 7

5gsog2hbwdzpa1kbx17i.jpg

Μετά