PetrosD Ιούλιος 6, 2011 #2901 Ιούλιος 6, 2011 Πήγα και πήρα γρανάζι εμπρός 38T, οπότε τώρα είμαι 38-52 από 42-52 που ήμουν πριν. Δε γινόταν να βάλω μικρότερο λόγω 130mm BCD. Ελπίζω να την παλεύω καλύτερα στις ανηφόρες τώρα, αν και η διαφορά είναι μόνο 10% περίπου. Υπάρχει και η παρακάτω λύση:Campagnolo Mirage 170mm Triple Square Taper Crank Arms - eBay (item 200626986656 end time Jul-07-11 19:17:31 PDT)Οπότε το γυρίζω σε τριπλό εμπρός. 170mm είναι ο βραχίονας που έχω τώρα, με τετράγωνο κέντρο.
DJD Ιούλιος 6, 2011 #2902 Ιούλιος 6, 2011 Αμέ η τριπλή μια χαρά λύση, απλά οι αλλαγές ταχυτήτων στον μπροστινό δίσκο είναι έτσι κι έτσι. Τι κασσέτα φοράς πισώ; Μήπως την βγάλεις φθηνότερα αλλάζοντας και βάζοντας μεγαλύτερη.
AN7 OverClocker Ιούλιος 6, 2011 #2903 Ιούλιος 6, 2011 Πήγα και πήρα γρανάζι εμπρός 38T, οπότε τώρα είμαι 38-52 από 42-52 που ήμουν πριν. Δε γινόταν να βάλω μικρότερο λόγω 130mm BCD. Ελπίζω να την παλεύω καλύτερα στις ανηφόρες τώρα, αν και η διαφορά είναι μόνο 10% περίπου. Υπάρχει και η παρακάτω λύση:Campagnolo Mirage 170mm Triple Square Taper Crank Arms - eBay (item 200626986656 end time Jul-07-11 19:17:31 PDT)Οπότε το γυρίζω σε τριπλό εμπρός. 170mm είναι ο βραχίονας που έχω τώρα, με τετράγωνο κέντρο.Τι κασέτα έχεις πίσω?
PetrosD Ιούλιος 6, 2011 #2905 Ιούλιος 6, 2011 Πίσω έχω 13-28 και δεν γίνεται να αλλάξω λόγω εκτροχιαστή Shimano Altus. Λέει πάνω ότι δέχεται μάξιμουμ 28Τ οπότε άμα κάνω αλλαγές πίσω θα είναι ριζικότερες και πιο κοστοβόρες.Η Campagnolo που έβαλα παραπάνω από ebay λέει τίποτα ποιοτικά; Νομίζω η εταιρία είναι από τις καλές.Ο εμπρός επιλογέας έχει διαδρομή να τραβήξει το σύρμα παραπάνω, για 3 δίσκους. Ο εκτροχιαστής δεν ξέρω ακόμα άμα είναι κατάλληλος για 3 δίσκους. Θα δω αργότερα.
SirDiman Ιούλιος 6, 2011 #2906 Ιούλιος 6, 2011 Η campagnolo αν οχι η καλυτερη ειναι σιγουρα η 2η καλύτερη
tolis9 Ιούλιος 6, 2011 #2907 Ιούλιος 6, 2011 Εννοείς 8άρα κασέτα με πίσω ντεραγιερ που να υποστηρίζει και 9άρα?Ναι, γίνεται.θα ηθελα λιγο τη βοηθεια σας αν ειναι αυτο δυνατον:εχω βρει το παρακατω ελαστικο που μου κεντρισε το ενδιαφερον λογω εμφανισης περισοτερο και επειδη ταιριαζει σε χρωματα με το ποδηλατο μουSchwalbe Blizzard Sport Tyre | Buy Online | ChainReactionCycles.comποια η διαφορα του folding με του wired??? επισης σε κασετα 8 γραναζιων μπορει να μπει σασμαν 9αρι????και τελος θα ηθελα να μου προτεινετε καποιο αθορυβο και σχετικα φθηνο τακακι για κουρσα!!!ευχαριστωσε ευχαριστω μηπως ομως γνωριζει καποιος και για τα αλλα 2 ερωτηματα μου !!!!!
Dem Ιούλιος 6, 2011 #2908 Ιούλιος 6, 2011 folding με του wiredδεν ειμαι ειδικος αλλα ισχυει οτιτο 1ο εχει πιο ευαισθητη επενδυση απο μεσα και διπλωνει κι ολας οπως λέει η λεξη, για να το μεταφερεις πιο ευκολαειναι πιο ελαφρυ γενικα και πιο ακριβοτο 2ο κατα κανονα ειναι πιο βαρυ, πιο ανθεκτικο και δεν διπλωνει δηλαδη πρεπει να το κουβαλας ολοκληρο, αλλιως θα χαλασει. Και κατα κανονα ειναι πιο φθηνα.για τακακι κουρσας δεν εχω την παραμικρη ιδεα.Ασχετο την τελευταια φορα που πηρε φιλος απο chainreactioncycles.comειχαμε θεμα με πιστωτικη παντως, εχει κανα 2μηνο...δεν ειχε κανει αλλη αγορα απο net πολυ καιρουποψιαζομαι κατι εγινε με το site μπορει να το φτιαξαν τωρα βεβαια.
DJD Ιούλιος 7, 2011 #2909 Ιούλιος 7, 2011 To CRC είχε μεγάλο πρόβλημα μιας κι ένας thin proxy υπέκλεπε όλες τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα. Από τότε σταμάτησα να ψωνίζω από το CRC μιας και ο τρόπος που το χειρίστηκαν το θέμα ήταν απαράδεκτος. Για τακάκι κούρσας μπορείς να δεις τα shimano 105, φτηνά και μια χαρά. Θέλω κι ένα τέτοιο για τον χειμώνα
stathid90 Ιούλιος 7, 2011 #2910 Ιούλιος 7, 2011 ^^ μόνο τον μήτρογλου θα μπορούσα να φανταστώ με αυτό το ποδήλατο..
tolis9 Ιούλιος 7, 2011 #2911 Ιούλιος 7, 2011 Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες παιδια δεν ειχα σκοπο να παραγγειλω απο το crc απλα εκει εδειχνε το ιδιο ελαστικο και σε wired και σε folding!!!περισοτερο ειχα την απορια!!! μαλλον θα παω για παραγγελια απο bike24
papajim Ιούλιος 7, 2011 #2912 Ιούλιος 7, 2011 Δεν είναι για τους κουρσάτους της παρέας αλλά εμένα μου αρέσει σαν ιδέα και μόνο.Δείτε το λινκ: Ασύρματο ηλεκτρικό ποδήλατο eShadow. Τελείως ασύρματο « Ηλεκτρικo ποδηλατο
l2phile Ιούλιος 8, 2011 #2913 Ιούλιος 8, 2011 Υποθετικά μιλώντας, μπορώ να διαθέσω 1200-1700 ευρώ. Ποδήλατο χρησιμοποιώ για βόλτες-γυμναστική κατά 95% (των χιλιομέτρων) και το υπόλοιπο για δουλειές κέντρο (= πεζοδρόμια πάνω-κάτω full).Οι βόλτες που κάνω είναι όλες σε άσφαλτο. Επίσης έχω ένα Ideal Prorider δεκαετίας που δουλεύει μία χαρά (πρόσφατο service και σύντομα με semi slick λάστιχα) Η ερώτηση είναι: Να πάρω κάποιο ελαφρύ MTB (πχ Cube Reaction GTC Team ... 10,8kg) ή να πάρω δρόμου; (βοηθήστε εδώ και μόλις έρθουν τα λεφτά, με βοηθάτε και σε ποιο μοντέλο να καταλήξω ) EDIT: Πριν λίγο είδα σε άλλο φόρουμ ότι πουλήθηκε το MTB που αναφέρω 1300 ευρώ και έπαθα ενα μίνι εγκεφαλικό :drool:
AN7 OverClocker Ιούλιος 8, 2011 #2914 Ιούλιος 8, 2011 Αν θες με αυτό να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια full ξεχνάς κουρσάκι. Εκτός αν για κέντρο χρησιμοποιείς το Prorider και για βόλτα-γυμναστική παίρνεις το κουρσάκι.Από κει και πέρα, μπορείς να πας σε κάποιο πόλης με χοντρό λάστιχο πχ. 700χ35 με το οποίο μπορείς να ανεβοκατεβαίνεις πεζοδρόμια αλλά όχι να τα πηδάς.Ειδάλλως πας σε κάποιο hardtail MTB για να τα κάνεις όλα από λίγο.Πάντα η σίγουρη και πιο safe λύση θα είναι το MTB.
l2phile Ιούλιος 8, 2011 #2915 Ιούλιος 8, 2011 Ναι δεν το είπα σωστά. Εννοούσα ότι έχω και το Prorider για τα πεζοδρόμια. Άλλωστε αν πάρω ακριβό δεν πρόκειται να το παίρνω κέντρο (φόβος κλοπής).Επίσης δεν ξέρω και πόσο μπορώ να μοντάρω το παλιό για να γίνει γρήγορο. Τώρα ζυγίζει 14,6 kg.
AN7 OverClocker Ιούλιος 8, 2011 #2916 Ιούλιος 8, 2011 Οκ.Με το άλλο ποδήλατο θες να κάνεις διαδρομές μεγάλες τακτικά?Ποιο prorider είναι?Το αν αξίζει να ασχοληθείς με το prorider εξαρτάται απ τον σκελετό του. Από κει και πέρα, βάρος μπορείς να κερδίσεις εύκολα από πεταλιέρα/πιρούνι/τροχούς/παλουκόσελο/λαιμό τιμονιού και τιμόνι.
l2phile Ιούλιος 8, 2011 #2917 Ιούλιος 8, 2011 Οκ.Με το άλλο ποδήλατο θες να κάνεις διαδρομές μεγάλες τακτικά?Ναι. Ανά δύο μέρες 40χιλιόμετρα περίπου ή και παραπάνω με παρέα.Ποιο prorider είναι?Το αν αξίζει να ασχοληθείς με το prorider εξαρτάται απ τον σκελετό του. Από κει και πέρα, βάρος μπορείς να κερδίσεις εύκολα από πεταλιέρα/πιρούνι/τροχούς/παλουκόσελο/λαιμό τιμονιού και τιμόνι.Θα έχει κάπου δέκα χρόνια. (ένα κυπαρισσί με πορτοκαλί ζάντες) Νομίζω έχει παλιό σκελετό. Πχ μου έλεγε ο ποδηλατάς πως έχει λεπτή τρύπα για πιρούνι, ενώ τα καινούρια έχουν μεγαλύτερη (άρα μπορώ να βρώ λίγα πηρούνια).Επίσης, αν γίνεται και αλλάξω αρκετά πράγματα στο παλιό, μήπως θα ήταν καλύτερα με τα ίδια λεφτά να πάρω ένα καινούριο και να κρατήσω το παλιό για καβάντζα-φίλους;EDIT προς μοδερς: Να ανοίξω νέο thread; Οι ερωτήσεις είναι αρκετές.
GoMaR Ιούλιος 8, 2011 #2918 Ιούλιος 8, 2011 Αλεξανδρε , το GTC reaction που πουληθηκε ηταν τρελη ευκαιρια στα 1300Εηταν ενος μηνα ποδηλατο και πραγματικα καινουργιο.θα σου απαντησω αυριο για παραπανω ινφος , τωρα παω για υπνο
PetrosD Ιούλιος 8, 2011 #2919 Ιούλιος 8, 2011 Ρε μπας και το πήρες εσύ και μας το κρατάς για έκπληξη;
l2phile Ιούλιος 8, 2011 #2920 Ιούλιος 8, 2011 Αλεξανδρε , το GTC reaction που πουληθηκε ηταν τρελη ευκαιρια στα 1300Εηταν ενος μηνα ποδηλατο και πραγματικα καινουργιο. θα σου απαντησω αυριο για παραπανω ινφος , τωρα παω για υπνο Τουλάχιστον για αυτό μην μου πεις. Χθες πέρασα δύσκολες ώρες βλέποντας να πηγαίνει από 1600->1400->1300 και μετά καπούτ Αλλά γενικά θέλω την γνώμη σου μιας και είχες ευκαιρία να οδηγήσεις για καιρό κουρσάκι. Αν δεν πήγαινες ποτέ στα κατσάβραχα, θα έπαιρνες κουρσάκι;
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.