Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Ξεκινώντας θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι το S 2000 δεν είναι αυτοκίνητο αλλά σπαρτιάτικος αραμπάς. Αλλά, γούστα είναι αυτά, δεν κολλάμε.

Η αξιοπιστία ενός κινητήρα αξιολογείτε με την χρίση του. Επειδή λοιπόν εκεί που είναι ποτέ δεν κουβαλάει αξιόλογο φορτίο για να χρειαστεί ροπή χαμηλά αλλά και αξιοπιστία, δεν μπορεί να αξιολογηθεί, με πειστικότητα .

Σε ταξί 5 θέσεων θα δυσκολευόταν να ξεκινήσει και δεν θα άντεχε πάνω από εξάμηνο.

Η αντοχή των μέταλλων δεν είναι εφτασφράγιστο μυστικό που μεταφέρετε από στόμα ιάπωνα σε αυτί ιάπωνα.

το S2000 ειναι διθεσιο καμπριο με πισω κινηση,δεν ειναι ουτε ταξι για να ειναι με 1η 3η 5η,ουτε λεωφορειο να εχει κοφτη στις 2.500 και 50 τονους ροπη.

το εσωτερικο του ναι ειναι τρισαθλιο,εγω μιλησα ομως για το κινητηρα και μονο.

τετοια αναλογια ιππων και κυβικων εχουνε μονο τα supercars (τυπου ferrari τα οποια χαλανε πολυ πιο ευκολα).

αν κατσεις και ψαξεις για ερευνες για το ποια ειναι τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα,το S2000 ειχε βγει 3 φορες σερι πρωτο.2004,2005,2006

και γενικα τα γιαπωνεζικα στις πιο ανεβασμενες θεσεις. 1

2

3

4

Reviews and awards

Έγινε επεξεργασία από Kostas007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.

Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.

Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.

π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?

Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά πλέων με τα νέα μοτέρ, και με την μηχανική υπερπλήρωση να είναι ποια φτηνή και αξιόπιστη, δεν ασχολούνται οι κατασκευαστές να βγάλουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με πολλά άλογα στις μικρές κατηγορίες.

Δεν είναι εύκολο να συναγωνιστείς τα 1,2-1,4 με 140-210 άλογα με ατμόσφαιρα, και για να το κάνεις θα πρέπει αν κάνεις ένα μίνι S2000 που θα αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον από πάνω περί αξιοπιστίας γιαπωνέζικων, γενικά.

Πάντως, σε κάποιο θρεντ διάβασα για την τάση της εποχής να βγάζουν οι Ιάπωνες περισσότερα άλογα ανά λίτρο απ' ό,τι οι Γερμανοί.

Δεν το βλέπω να ισχύει σήμερα.

π.χ. TSI 1.2 105 hp? WTF?

Το Mazda 2 αποδίδει την ίδια ισχύ από 1.5 L αν δεν κάνω λάθος.

1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα

2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...

Link to comment
Share on other sites

1ον μιλαμε για ατμοσφαιρικα

2ον αν κατσεις και ψαξεις λιγο θα δεις ποια εταιρεια ειχε "ανακαλυψει" την συνεργασια supercharger+turbocharger...

Οκ, ξέρω ότι μιλάμε για ατμοσφαιρικά.

Απλώς ρε μαν δεν μπορώ να πεισθώ με τίποτα ότι ένα μοτεράκι τόσο μικρό, τουρμπισμένο, θα έχει αντοχή στο χρόνο.

Δεν μπορώ. Μπορεί να είμαι στενόμυαλος, αλλά ακούω τριγύρω συνέχεια για βλάβες στα γερμανικά και, παρόλο που μου αρέσουν τόσο πολύ, κάτι με κάνει πιο επιφυλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

Lancia Delta S4 με το Nissan Micra να ακολουθεί νομίζω?

Ξέρης ποιος κινητήρας είναι άξιος θαυμασμού; Ο R51 της BMW που φτιάχτηκε για μοτοσικλέτα και κόβανε το σκελετό του βάζανε καρότσα και κουβάλαγε 2 και 5 τόνους για χρόνια.

sorry αλλά ο πατέρας ενός φίλου εδώ κάτω έχει αυτό και κάθε 3000 με 5000χλμ συμπληρώνει 1 λίτρο λάδι :(

Link to comment
Share on other sites

οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" :)

Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση.

Έγινε επεξεργασία από fotme
υπερτροφοδοτηση
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Έτσι πιστεύω κι εγώ. Είναι το μέλλον, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι καλό ή κακό.

Χαμηλότερη κατανάλωση με χαμηλότερους ρύπους σε σχέση με τις επιδόσεις τους, αυτό είναι το όπλο τους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οποτε επαναδιατυπωσε το "ανακαλυψε" με το "χρησιμοποιησε εμπορικα" :)

Μαγκες, παρτε το χαμπαρι, τα περισσοτερα μοτερ θα μικραινουν και θα χρησιμοποιουν υπερτροφοδοτηση.

εχω την εντυπωση οτι το μικρα προοριζοταν κι αυτο για αγωνες,και πιο μετα βγηκε στη παραγωγη σε ελαχιστα κομματια γιατι αλλιως δε θα μπορουσε να τρεξει,κατι τετοιο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω, καλά τα TSI και TFSI και τα σχετικά, αλλά όταν τα turbo και supercharger αρχίσουν να αποκτούν τζόγους και θα θέλουν rebuilt και αλλαγή, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχεις ελπίδες ότι ο μέσος άνθρωπος στις μέρες μας θέλει να κρατήσει το αμάξι του πάνω από μία 5ετία;

Και να θέλει, με διάφορους τρόπους εκεί τον οδηγούν. Ως τυπικός Έλλην, σκέφτομαι ότι πχ αν θέλω 5 χρόνια να ξεχρεώσω το αμάξι μου, με το που θα το κάνω, θα έχει φτάσει στη φάση που αρχίζει και "ζητάει" και ψάχνομαι σε ποια μάντρα να το δώσω για να πάρω νεότερο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέω, καλά τα TSI και TFSI και τα σχετικά, αλλά όταν τα turbo και supercharger αρχίσουν να αποκτούν τζόγους και θα θέλουν rebuilt και αλλαγή, το κόστος θα είναι αρκετά μεγάλο...

Ναι ετσι ειναι, σε παει σε μεγαλυτερο κοστος συντηρησης σε συγκριση με τα ιδια κυβικα και σε αναλογο με αυτα αντιστοιχης αποδοσης.

Απτην αλλη ειναι οπως τα λεει ο Jpavly, το μοντελο χρησης ενος αυτοκινητου ειναι πιο αναλωσιμο πλεον, "αντι να το φτιαξω περνω αλλο με περισσοτερα χαρακτηριστικα, ιππους, δελφινια, κλπ" οποτε ο κατασκευαστης με την μια η την αλλη παλι θα κερδισει.

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Γενικά πλέων με τα νέα μοτέρ, και με την μηχανική υπερπλήρωση να είναι ποια φτηνή και αξιόπιστη, δεν ασχολούνται οι κατασκευαστές να βγάλουν ατμοσφαιρικά μοτέρ με πολλά άλογα στις μικρές κατηγορίες.

Δεν είναι εύκολο να συναγωνιστείς τα 1,2-1,4 με 140-210 άλογα με ατμόσφαιρα, και για να το κάνεις θα πρέπει αν κάνεις ένα μίνι S2000 που θα αλλάζει τελείως τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Έχω την άποψη οτι και σήμερα ,παρά το τσουνάμι των τουρμπιγιόν,βγαίνουν ακόμα καλά ατμοσφαιρικά

μοτέρ τα οποία χρησιμοποιώντας οτι καλύτερο μπορεί να βάλει μια εταιρία (π.χ μεταβλητούς χρονισμούς,βυθίσματα,αυλούς εισαγωγής,ελαφριά κράματα κλπα) έχεις υψηλή απόδοση αλλά

και user friendly χαρακτήρα στην καθημερινότητα.

Έχοντας στο μυαλό : ΒΜW 3litre (272hp), Lexus 3.5 V6 (317hp) αλλά κ Toyota 1.6 132hp κ Hyundai 1.4 109 κλπα.

btw,κάπου διάβασα για νέο ατμοσφαιρικό (?) 1.6 της Hyundai στα 140hp με 17 κιλά ροπής.Impressive...

Link to comment
Share on other sites

Έχοντας στο μυαλό : ΒΜW 3litre (272hp)

Έχεις πολύ δίκιο, είναι πολλά τα άλογα για νορμάλ ατμοσφαιρικό τρίλιτρο. Είναι fan της BMW, έχω κιόλας, αλλά αυτός ο κινητήρα βγάζει 325 Nm στις 2750-4250 στρ/λ. Ένα τουρμπάτο δίλιτρο, π.χ. Lancia Kappa (ή Fiat Coupe) δίλιτρο τούρμπο βγάζει 220 άλογα (πιο λίγα) αλλά περίπου 320 Nm ροπής (ίδια). Από 1000 κυβικά λιγότερα!

Link to comment
Share on other sites

Thresh μαζί σου, αλλά έρχεσε στα λόγια μου με τα πρώτα μοτέρ που βάζεις (πως δεν ασχολούνται με ΜΙΚΡΑ αυτοκίνητα) και με τα 2α μοτέρ, εγώ προσωπικά θα έπαιρνα τα άλογα και την ροπή του ΤΦΣΙ πχ ανα πάσα στιγμή ;)

Ατμοσφαιρικά μοτέρ που σπέρνουν υπάρχουν πολλά, για μικρά λίγα ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.